Cred ca din cauza celor 90.000 de km facuti in Ro, Audi-ul mai are doar 120 de CP, dar Mondeo-ul, pentru cei 48.000 de km de afara, inregistreaza cam 150CP la roata. Deci din start este un dezavantaj clar pentru Audi, dar care, echipat cu GoodYear Eagle F1 are o aderenta mult mai buna decat Mondeo-ul cu anvelopele "de la mama lor, gata sa muste din zapada". Si se de startul.... Mondeo-ul pleaca un pic supraturat, astfel patineaza in exces si Audi-ul preia conducerea. Totusi, la schimbarea in treapta a doua, din cauza emotiilor, soferul Audi-ului nu nimereste lacasul, cutia de viteze scotand un zgomot infernal, timp in care Mondeo-ul recupereaza. La borna de 200m, turbina Fordului isi schimba geometria, motorul intrand in overboost ceea ce ii da un surplus de 40Nm. Acest efect, din pacate, tine doar 2-3 secunde fiind anulat de impuritatile din motorina de la Petrom. Peste marcajul de 300m, ambele masini sunt la egalitate. Atmosfera este foarte tensionata, ambii soferi sunt concentrati la maximum, masinile sunt la limita, se apropie linia de finish iar soferul mondeo-ului se trezeste tipand si transpirat... se duce la baie, se spala pe fata si uitandu-se in oglinda se intreaba "oare intrebarea aia de pe forum nu era prea ambiguua? nu depinde de prea multe variabile pe care colegii forumisti nu au cum sa le stie, si nici macar sa le aprecieze/dimensioneze impactul in timpul liniutei?"
Pentru un raspuns mai concret, te rog sa faci
click aici.
P.S. Nu ar fi mai simplu sa compari timpii 0-100 de la ambele masini ? La Mondeo e cam 9.9 sau asa ceva.