Focus 1 vs Golf 4 vs Astra
-

Dragos Susu - Incepator
- Mesaje: 53
- Membru din: 23 Ian 2009, 15:25
- Maşina: Ford Focus, 1.8 tddi, 2001, 90 CP.
de Dragos Susu » 28 Ian 2009, 22:36
de mondeo.ro » 28 Ian 2009, 23:30
de Dragos Susu » 28 Ian 2009, 23:47
de edit » 29 Ian 2009, 03:59
de DanielArdelian2 » 30 Ian 2009, 10:09
de dolnet » 06 Apr 2009, 23:38
de Otmar » 09 Apr 2009, 16:53
care in raportul preferintelor romanului se situeaza in topul celor mai vandute 10 masini. Posibil ca toata aceasta fatada sa fie urmarea renumelui pe care si l-a creat prin batranul Golf 1 Diesel si apoi cu Golf 2 Diesel. Toata lumea traieste cu fantezia motorinei scoasa din autobuzul cumnatului la juma' de pret.. Si uite asa au disparut de pe piata. Dar romanul acela isi aduce cu drag aminte de vremea cand lua motorina cu 6000, si se indreapta repede catre parcul din Koln, unde ranjeste in geamul unui Golf 4, intrebandu-se "oare cat baga la ora???"
de 4focus » 13 Apr 2009, 14:19
de styx » 13 Apr 2009, 14:28
de Otmar » 14 Apr 2009, 16:49
Si mai ramai si cu banu dupa ce dai Golf-ul (Golf de care se va bucura alt roman sa puna mana pe el, pentru a intra in acest circuit). Incepand cu 2003 se afla si ea in topul preferintelor romanilor, pe locul 4-5-6, timp de aproape 3 ani. Brusc scade in ochii consumatorului, odata cu lansarea si aparitia pe piata a modelelor noi, fabricate cu materiale ieftine, deci pretul unui vehicul nou se apropie acum de pretu la care omul si-a luat Astra acum 3 ani. Tentatia e mare .... si o vinde 
de Otmar » 14 Apr 2009, 17:04
$1 scrie:$2nca o precizare as avea, daca tu te referi la astra G (pentru ca H nu e la aceeasi bani cu focus1 si golf4) atunci nu mai are ce cauta in comparatie si ar ramane golf4 care pentru mine are ca avantaj doar calitatea materialelor din interior (care trebuie sa recunoastem sunt mult peste focus1) si avantajul la focus 1 este handlingul superb de care si acum imi amintesc cu drag.
Repet, ramane la aprecierea fiecaruia. Pretul Golf 4 este influentat - repet - de strategia de marketing a grupului Vw si de faptul ca s-a pastrat o "istorie" a Golfului pe parcursul anilor. La Astra nu. Concernul GM s-a axat in permanenta pe scaderea costurilor de intretinere, decat pe marketing. Aici apare diferenta de pret pe care o stim noi. Unul investeste in produs (Opel) iar celalalt in imaginea produsului (VW).
de Cornel001 » 06 Mai 2009, 16:42


de jo_2k » 06 Mai 2009, 16:52
, foarte adevarat si general acceptat se pare 

de KomandantuR » 06 Mai 2009, 17:01

de oviviu » 27 Mai 2009, 08:51
de axelus » 27 Mai 2009, 10:39

de driver » 14 Feb 2010, 01:18

de predageorge » 16 Feb 2010, 21:55
de dem3ntor » 04 Iul 2012, 08:16

de cj86sef » 07 Iul 2012, 20:53

de dem3ntor » 09 Iul 2012, 09:00

de cj86sef » 15 Iul 2012, 16:45

de ipman » 25 Iul 2012, 16:47
de dem3ntor » 30 Iul 2012, 12:33
de radu p » 30 Iul 2012, 15:33
$1 scrie:$2he Zetec-SE is an excellent engine and it was co-designed with Yamaha. It is a lightweight double overhead camshaft, sixteen valve design. The Zetec-SE was renamed the Duratec-16v with the introduction of the mark five Fiesta.
de dem3ntor » 31 Iul 2012, 07:45
de cornel mondeo 97 » 10 Sep 2012, 20:50
de gekados69 » 21 Sep 2012, 17:58
de cornel mondeo 97 » 24 Sep 2012, 19:19
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori