27 Ian 2010, 22:31
. Dar la ce foloseste???
. Sunt convins ca tu ai inteles ce am spus si acum e doar inertia, sau forta centrifuga..
Eu pentru oameni destepti postez, nu pentru "istoriografi". Cu astia, "hodinitii" nu am nicio sansa! Si mai sunt convins ca inainte de a face ceva e bine sa cercetezi din mai multe surse. De fapt din aceste forumuri inveti multe. Pot fi si multe tampenii, daca membrii forumului admit asta...27 Ian 2010, 23:28
27 Ian 2010, 23:39
27 Ian 2010, 23:59
28 Ian 2010, 14:36
28 Ian 2010, 15:32
04 Feb 2010, 21:48
04 Feb 2010, 22:36
nu ma fa pe mine raspunzator de cultura ta generala sau cei 7 ani de acasa...
. Iar despre pelicula de apa.... zic si io, asa, ca-s mai prostovan...
. Dar inainte, permite-mi sa iti zic din clasa a 8-a:
. Oricum, te mai pot ajuta daca mai ai ceva intrebari.04 Feb 2010, 23:14
04 Feb 2010, 23:16
04 Feb 2010, 23:42
Ai dreptate, ce putin la mine mai bine de 95% din km parcursi in anotimpul rece sunt pe asfalt uscat sau umed iar pe zapada diferenta e data de profilul si compozitia gumei. In competitii au cauciucuri dedicate de noroi, ploaie, zapada batuta...etc, e normal. Noi schimbam o data la un sezon deci pt mine setarea cea mai avantajoasa ar fi tot cea de asfalt. Marele avantaj al celor mai inguste ramane totusi pretul.$1 scrie:$2Conteaza sa intelegem principiul. Unde rulam iarna, e o problema individuala. Fiecare are mintea si buzunarul propriu si va decide daca "va taia zapada" sau va fi pregatit pentru polei si gheata. Si da, diferentele, chiar daca in practica, intre un 195 versus 205 sunt mici, ele exista.
04 Feb 2010, 23:54
04 Feb 2010, 23:54

05 Feb 2010, 00:06
$1 scrie:$2hiar daca ceilalti te corecteaza si iti dai seama ca gresesti, tot inveti ceva
05 Feb 2010, 00:19
eu zic ca ne apuca ...vara pana lamurim problema!luati fratilor orice cauciuc de iarna,ca oricum e mai bun,fie ca e uscat,polei,gheata sau zapada,decat unul de vara sau all-season.diferenta de 10 mm la un cauciuc la latime e nesemnificativa.
05 Feb 2010, 00:37
$1 scrie:$2$1 scrie:$2hiar daca ceilalti te corecteaza si iti dai seama ca gresesti, tot inveti ceva
Aici ti-a scapat o vorba mare, dar nu-ti dai seama...
05 Feb 2010, 02:35
http://www.voom.ro/stiri/o-noua-anvelopa-michelin.htm
05 Feb 2010, 08:13
Te-au uitat doar la poze... Vezi ca este si un text, au montat cateva SUTE de ventuze pe acele cauciucuri (probabil cauciucurile tale late au la fel, nu?$1 scrie:$2quot;Datorita tehnologiei Durable Contact Patch, anvelopa Agilis Alpin are o suprafata de contact mai mare cu 27% fata de amprenta altor anvelope.
Crezi oare ca ei compara cauciucuri diferite ca dimensiuni???![]()
Este vorba de o suprafata desfasurata aici...![]()
Anvelopa Agilis Alpin este disponibila in 14 dimensiuni cu diametrul de 15 si 16 inchi si latimea benzii de rulare de la 185 la 235 mm."
Adica doar din astea. "inguste"![]()
![]()
http://www.voom.ro/stiri/o-noua-anvelopa-michelin.htm
Poate nu ai remarcat diametrul... Oare de ce nu fac anvelope R17 sau R18???
De asemenea, anvelopele cu banda lata asigura o mai buna stabilitate si posibilitatea atingerii unor viteze mai mari in conditii de siguranta.
Aici da, dar crezi oare ca atingi viteze mari in Bucuresti pe zapada, astfel incat sa ai nevoie de cauciucuri late??? Probabil vorbeste de autostrazile de dincolo, dar nu prea e cazul la noi.
Si am mai gasit o poza edificatoare, trebuie neaparat sa intrati aici si sa vedeti cat de idioti, in loc sa puna roti inguste....
)
05 Feb 2010, 08:25
05 Feb 2010, 10:28
05 Feb 2010, 14:29
Vad ca iti place...
Sa nu uit sa imi iau si eu asa de iarna de astea subtireanu
Si apropo, de ce s-au chinuit inginerii aia sa puna n-spe mii de ventuze/crampoane, cand ar fi rezolvat cu niste cauciucuri subtiri??? Niste idioti, dom'le.. Ce pacat ca nu au acces la acest topic...Si, Mihaaaaaai... e discutia plecata pe GHEATA. Uita de zapada te rog. De 2 pagini incoace ne contrazicem pe gheta/polei/mazga iarna, la temperaturi scazute. Tu pe unde hoinaresti??? Pe zapada SUNT DE ACORD CU TINE.
)05 Feb 2010, 14:41
05 Feb 2010, 14:57
05 Feb 2010, 15:32
De aceea au aparut acele cauciucuri in forma de "V". Dar daca tragi linie si calculezi toate avantajele fata de dezavantaje, dap, cauciucul lat este alegerea. Mergi mai incet prin balti si curbe cu multa apa si asta e...05 Feb 2010, 15:56
05 Feb 2010, 16:14
05 Feb 2010, 17:43
05 Feb 2010, 19:30
05 Feb 2010, 22:46
06 Feb 2010, 10:39
$1 scrie:$2atyflorin eu am zis
Asflat - gume late, adica asfalt nu conteaza ca are balti sau curbe si apropo ZICI ACOLO MAI SUS CA LA BALTI SI CURBE PUI CAUCIUCURI INGUSTE?