Versus

Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Care e mai buna? Comparatii intre diverse modele/marci de autoturisme.

Re: Antifonare noul focus

Mesajde kentopia » 24 Sep 2009, 14:32

$1 scrie:$2ar totusi, cine e tembelul care accelereaza de la 60 la 100 in tr 5 (din 6) ??? astfel incat sa fie o problema ca X masina nu se descurca la o asa proba ?


Subscriu. (cand merg linistit si n-am motiv sa ma grabesc pt a retrograda in treapta inferioara)
Eu zic sa ne oprim aici, ca s-a ajuns la cu totul altceva si e pacat zic eu, nu de alta da citeam pe alte forumuri despre forumul ford ca fiind unul din cele mai obiective, utile, placute si cum mai vreti sa-i zic. Nu acelasi lucru il gasesti la VW sau OPEL unde ei au cele mai tari masini si n-ai ce discuta cu ei. Nu zic ca Fordul sau Golful sau Opel e cea mai tare masina din clasa compacta, insa pt ce am nevoie si pt stilul meu de condus e masina ideala. Cui nu-i place, merge frumos si isi cumpara ce este pe gustul lui si care i se pare mai buna.
Hai sa fim sanatosi si sa auzim de bine!
Focus MK2 Facelift 1.6 - 109cp / WF0SXXGCDS8B13715
Răzvan Pântescu
Avatar utilizator
kentopia
Member
 
Mesaje: 434
Membru din: 07 Mai 2008, 13:56
Localitate: Iasi
Maşina: FF2 Facelift Titanum 109cp
VIN: WF0SXXGCDS8B13715

Re: Antifonare noul focus

Mesajde tudoralex » 24 Sep 2009, 14:52

On topic:antifonarea la focus este perfectibila. Nu ma mira ca 1.6 - le meu este zgomotos cand nu am capac la motor, capota este neacoperita pe partea interioara cu nimic , nu am scut la motor.Si asta sunt elementele care iti sar in ochi. VW a investit mult in antifonarea Golfului 6 tocmai pentru ca este punctul slab al Focusului (unul dintre concurentii directi) si se asteapta ca Focusul 3, cand va fi lansat sa progreseze la acest capitol.Golful 6 mi se pare personal mai silentios (parere subiectiva, deoarece am mers doar cateva minute cu un Golful6)
Off topic:am ramas uimit cat plastic au bagat sub capota astia de la VAG can m-am uitat sub capota unui TT din prima generatie.
Tot off topic: costa mai mult sa ai doua linii de productie una pe care lucreaza mecanici calificati si asambleaza cu piese de calitate Focus-uri pentru vest si alta pe care lucreaza urangutani cu piese turcesti care fac Focus-uri pentru Romania. Economiile le fac cu dotarile mai sarace pentru pietele emergente.
Avatar utilizator
tudoralex
Gold Member
 
Mesaje: 518
Membru din: 22 Sep 2008, 19:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: ford focus 2005 1.6i 100cp trend
VIN: wf05xxgcd55j34969

Re: Antifonare noul focus

Mesajde Alma » 24 Sep 2009, 15:13

$1 scrie:$2Off topic:am ramas uimit cat plastic au bagat sub capota astia de la VAG can m-am uitat sub capota unui TT din prima generatie.

Asta am afirmat si eu intr-un topic.

Caci am uitat sa specific in interventiile mele... rog un moderator sa uneasca cele doua topicuri viewtopic.php?f=54&t=31448&st=0&sk=t&sd=a ;)
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3875
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Maşina: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: Antifonare noul focus

Mesajde edit » 24 Sep 2009, 20:28

$1 scrie:$2

si in prostia ta



mai analfabetule, mai coprofagule, de prea multe ori m-ai jignit si vad ca flacaii astia fara de folos ce se numesc moderatori si admistratori, taie frunza la caini si nu iau masuri impotriva ta. uite care ii treaba: pt ca forumul asta este atat de permisiv si lumea se poate jigni si injura in voie, va trebui sa ma cobor la acest nivel ca sa nu ma dea lumea cu fundul de pamant.

mai tata, tu ori esti imbecil, ori te faci, ori dracu esti vreun ceas certina.

cum spuneam, estimasem 0,5 secunde insa dupa ce am cautat masuratorile am vazut ca sunt 0,2 secunde pana la 100 si 0,3 pana la 160.

daca tu spui ca simti aceste zecimale apoi ori esti in lipsa de argumente ori postezi ca sa nu ramai in urma.

in schimb, cu siguranta simti cand bate vantul a tabla goala si abia te mai intelegi in masina cu cel de langa tine plus multe alte cacaturi de doi lei made in ford.

fratele meu, ti-am spus, am luat focus din convingere si tot din convingere tin la masina asta ca in prima zi, insa , spre deosebire de tine, stiu care ii este locul in lumea asta si locul ei este undeva sub medie.
trebuie sa fie acest forum unul al prostiei in care vorbim doar despre ce ne place?
crede-ma, mi se rupe de vag si mi se rupe de ford. nu dau doi bani pe nici una din ele insa nu pot sa pun semnul egal intre cele doua atat timp cat nu este egalitate. wtf, intra pe site-ul celor doua marci si vezi care este gama lor de autoturisme, vezi care este gama lor de motoare, cutii de viteze, tramsmisii fata/integrala si vezi si ce marci detin fiecare (porsche, bugatti, volvo samd).


@ionut

in treapta a 5-a de la 60 accelereaza doar persoane care chiar isi bat joi de masini. 60 km/h este pt tr a 4-a atunci cand nu te grabesti.
sa fim seriosi, la 60 km/h in tr a 5-a masina vibreaza ca dracu. ala nu este test de elasticitate, este test de prostie.
Ultima oară modificat de edit pe 24 Sep 2009, 20:38, modificat 1 dată în total.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Antifonare noul focus

Mesajde Maxy » 24 Sep 2009, 20:37

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2

si in prostia ta



mai analfabetule, mai coprofagule, de prea multe ori m-ai jignit si vad ca flacaii astia fara de folos ce se numesc moderatori si admistratori, taie frunza la caini si nu iau masuri impotriva ta. uite care ii treaba: pt ca forumul asta este atat de permisiv si lumea se poate jigni si injura in voie, va trebui sa ma cobor la acest nivel ca sa nu ma dea lumea cu fundul de pamant.

mai tata, tu ori esti imbecil, ori te faci, ori dracu esti vreun ceas certina.

cum spuneam, estimasem 0,5 secunde insa dupa ce am cautat masuratorile am vazut ca sunt 0,2 secunde pana la 100 si 0,3 pana la 160.

daca tu spui ca simti aceste zecimale apoi ori esti in lipsa de argumente ori postezi ca sa nu ramai in urma.

in schimb, cu siguranta simti cand bate vantul a tabla goala si abia te mai intelegi in masina cu cel de langa tine plus multe alte cacaturi de doi lei made in ford.

fratele meu, ti-am spus, am luat focus din convingere si tot din convingere tin la masina asta ca in prima zi, insa , spre deosebire de tine, stiu care ii este locul in lumea asta si locul ei este undeva sub medie.
trebuie sa fie acest forum unul al prostiei in care vorbim doar despre ce ne place?
crede-ma, mi se rupe de vag si mi se rupe de ford. nu dau doi bani pe nici una din ele insa nu pot sa pun semnul egal intre cele doua atat timp cat nu este egalitate. wtf, intra pe site-ul celor doua marci si vezi care este gama lor de autoturisme, vezi care este gama lor de motoare, cutii de viteze, tramsmisii fata/integrala si vezi si ce marci detin fiecare (porsche, bugatti, volvo samd).




Daca nu ai de unde... ce poti cere, Vb unui alt coleg, :))
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde toxicristi » 25 Sep 2009, 10:43

Deci avem 2 warn edit (are un bonus pentru fraza cu taiatul frunza la caini), 1 warn maxy - daca nu discutati civilizat, trecem la masuri mai drastice.
Imagine "Aici, pe forum, eşti ceea ce scrii!"
Avatar utilizator
toxicristi
 
Mesaje: 7689
Membru din: 02 Ian 2007, 23:53
Localitate: Bucuresti / Brasov
Maşina: Focus 2002 1.8TDDi 90CP Bouvagon

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde oaspetele » 26 Sep 2009, 22:15

Ba, fara suparare, cine a zis ca Golf 6 e mai slab decat 5-ul, s-a inselat.
Eu am o petarda de 1,6 mpi, ca numa la aia au dat discount, ce sa fac. Da e noua, e mai mult pentru sotie si nu va prea pupa exteriorul.
Motorul e antic si de demult, un pic cam beutor in oras, dar ok in afara (intre 6 si 7, la mers mai voios). Am scos si 8%, dar nu se pune, ca nu se merge normal asa. Interesant e ca au modificat un pic evacuarea, suna cand il turezi de zici ca i-au mai crescut 1,6 litri intre timp :)
E trendline, deci cel mai de jos si e mult peste golf 5, indiferent de unde privesti si unde privesti. ma rog, nu vorbim despre design, ca e prea subiectiv.
Desi e cu roti pe 15, sta neasteptat de bine pe sosea iar directia e si mai buna decat Golf 4 (asta am avut, asta compar). In rest nu am ce sa zic.
Din pacate, nu am condus Focus 2 ca sa pot sa fac comparatia pana la capat.

Si o mica remarca pentru amicul maxy : sa nu uitam totusi ca VW avea PD-ul, nu a trecut la CR din nimic. Nu contest avantajele CR-ului, in ceea ce priveste silentiozitatea si rafinamentul (consumul nu ma intereseaza), dar din puncy de vedere al performantelor, generatia PD-urilor 2000-2004 isi gasea cu greu un rival in TDCI-ul acelor ani. Ma rog, dupa aia au cam trantit-o cu PD-ul de 2 litri, cu multe bube, si cu ala de 1,9 de 105 cai, mult mai fiabil dar depasit si zgomotos.

Ca un fapt divers, am impresia ca Golf GTD a iesit destul de bine intr-un test comparativ cu BMW serie 1 si noua Mazda 3 2,2 185 cp.
oaspetele
Ford Freak
 
Mesaje: 142
Membru din: 03 Iun 2008, 08:23
Localitate: Bistrita
Maşina: Ford S MAX 2006 1999 140cp Titanium
VIN: WFOSXXGBWS6G75358

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde mondeo.ro » 27 Sep 2009, 22:33

Bun,hai sa recunoastem ca Golf 6 e peste Focus 2.E model nou,are materiale mai bune la interior,are motoare noi,etc.
Intre Golf 6 si Focus 2 se afla 3-4 ani de studii si tehnologie.E logic ca un produs nou sa fie superior unui produs deja considerat vechi.
Dar cred ca situatia se va schimba odata cu introducerea noilor motoare EcoBoost pe viitoarea generatie de Focus.
Focus 2 a fost gandit ca sa concureze cu Golf 5,nu Golf 6.Noul Golf trebuie sa astepte aparitia noului Focus ca sa-si demonstreze superioritatea in clasa compacta.Interesant ca fostele generatii nu prea au reusit acest lucru. :-"

Putin off topic:
Ptr. edit:Masina mea merge in tr. 5 cu peste 200km/h dar in aceeasi treapta merge si cu 45km/h :) .Da,ai auzit bine.Masina mea e capabila sa mearga la relanti in tr. 5 cu ~860rpm cu o viteza de ~45km/h,fara sa vibreze,sa sara sau sa moara motorul.Daca nu ma grabesc si nu am drum lung accelerez si bag in a 5-a si las masina sa mearga..singura :) .Nu inteleg de ce ti se pare atat de sf acest scenariu.
Nu iti inchipui cat de putin manca masina pe un traseu de 20-25km daca nu pui piciorul pe acceleratie si ea totusi te duce din A in B. :-*
Mondeo MK3 2.0TDCI 116cp HB
16.10.2016 = 366.780km! Turbo original, pompa inalta original. Injectia schimbata la 305.000km(!) si revopsita partial in 2014. In medie 500e/an filtre, ulei,piese si manopera(3 revizii/an). Arata si merge aproape ca in 2008 cand am luat-o.
Consum minim, calculat la pompa=5.8l/100km(urban, extraurban, autostrada) Viteza 80-140km/h pe nationale si 140-210km/h pe autostrada.
Consum mixt in prezent=6.9-7.3l/100km
Consum record:202km cu 8l =>4l/100km!!
Avatar utilizator
mondeo.ro
Gold Member
 
Mesaje: 533
Membru din: 15 Noi 2008, 15:54
Localitate: Timisoara(de fapt aproape de)
Maşina: Mazda 6 Sport GT CD140, 2008 / Ford Mondeo 2.0TDCi 116hp Ghia 2004/Ford Ka 1.3i 2006
VIN: wfblabnustiusorry

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde edit » 28 Sep 2009, 05:32

mondeo.ro, nu am zis ca nu e posibil.
hai sa iti zic eu una: cu o corsa de pe vremuri, plecam de pe loc si ajungeam la 50km/h in tr a 5-a fara sa apas deloc pe acceleratie in tot acest timp. orice masina merge cu 50-60 km/h in tr a 5-a insa nu cred ca oamenii normali la cap sau care nu isi doresc sa demonstreze ceva, merg astfel.
un test de elasticitate 60-100km/h in tr a 5-a este anormal si irelevant si chiar nu inteleg ce ar putea demonstra.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde DanielArdelian2 » 28 Sep 2009, 07:59

$1 scrie:$2n test de elasticitate 60-100km/h in tr a 5-a este anormal si irelevant si chiar nu inteleg ce ar putea demonstra.


Superioritatea unui turbo-diesel fata de un benzinar aspirat. =))
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde edit » 28 Sep 2009, 18:33

degenereaza pe langa subiect.
era vorba de test de elasticitate intre doua diesele incepand cu 60 intr-a 5-a. nu cred ca are relevanta acest test.

ceea ce ai spus tu, este important dar intr-un alt topic
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde nimsoc » 28 Sep 2009, 18:47

Era normal. Astept cu interes noul benzinar de 1.6 turbo, de la Ford.
Sa vedem atunci testul.
Cineva de aici zicea ca am cam ramas in urma cu motorizarile. Asa e.
Sper ca Ford sa investeasca putin si in alte motoare.
Un 1.6 benzina turbo, sau 1.8 benzina turbo, de 150-180 CP, ar fi ceva ideal.
Go Ford !!!
Avatar utilizator
nimsoc
Incepator
 
Mesaje: 65
Membru din: 04 Sep 2007, 00:10
Localitate: Cluj
Maşina: Focus 2007

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde edit » 28 Sep 2009, 21:04

motorizarile de soi vor aparea pe noua generatie de focus. pe ff2 nu cred ca se va mai investi un euro in dezvoltare.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde edit » 01 Oct 2009, 23:25

ca sa vada si maxy ca nu-s orbit de vw si ca mi se rupe de aceasta marca si ma intereseaza doar masinile ce sunt best in class + nu am probleme sa recunosc avantaje si dezavantaje , socrii mei isi vor cumpara o masina noua, o fiesta. deci, daca vroiam eu vw, apoi vw era. ei oscilau intre corsa si yaris.

masina va fi de pe stoc cu motor de 1.25 -82 cp , trend si cu putine optionale. si in banii de fiesta se gaseau numeroase altele la pret mai bun. deci nu am probleme ca cineva apropiat mie sa plateasca un pret mare pe ford atat timp cat consider ca merita. stiu si cei de la ford ca e cazul sa tina pretul sus cu fiesta pt ca este lider de clasa. nu acelasi lucru se poate spune despre focus. si ford o stie atat timp cat pozitioneaza focusul cu 1000 de euro deasupra fiestei si cu 3000-4000 euro mai jos fata de liderii clasei.

cat despre partea cu orbitul, nu as putea sa spun acelasi lucru despre maxy in relatia lui cu ford.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Maxy » 02 Oct 2009, 00:58

Prietene fara suparare, te-a bagat cineva in seama?
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde DanielArdelian2 » 02 Oct 2009, 08:49

Hei, baieti, terminati cu scandalul. Amandoi.

edit, Fiesta e faina dar motorul de 1.25 nu este cel mai reusit... :(
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde 1741010 » 02 Oct 2009, 10:59

Eu am Mondeo .154000km la bord ,30000 facuti de mine in 1.7 ani cu aproape 2500 euro bagati in ea.
Nevasta-mea are Golf 5, 64000 la bord ,8000 intr-un ancu un bec la frana schimbat.
No coment.
Ford Mondeo Trend Tournier, an 2004,1998cmc,85kw/116cp, ABS ,ESP
WV Golf V, 1.9 TDI,2006
Vand palinca de prune : [url]http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=111&t=69948[/url]
Avatar utilizator
1741010
Member
 
Mesaje: 330
Membru din: 18 Feb 2008, 18:39
Localitate: oradea
Maşina: Ford Mondeo Trend Tournier, an 2004,1998cmc,85kw/116cp, ABS ,ESP ,climatronic,pachet electric
VIN: WF0WXXGBBW4C81017

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde KomandantuR » 02 Oct 2009, 11:55

Ba comment.
In primul rand, o diferenta de aproape 100.000 km. E o distanta...
In al doilea rand, dvs poate ati luat-o inainte sa inceapa "sa cada" niste chestii, si, normal, au necesitat inlocuire. Iar sotia (in cazul in care masina a fost SH,), a luat-o dupa ce s-a mai schimbat una-alta...
"Beware the lollipop of mediocrity; lick it once and you'll suck forever." -Brian Wilson
Avatar utilizator
KomandantuR
 
Mesaje: 3727
Membru din: 14 Mai 2007, 14:24
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2007, 1.6i 100 CP, Trend Collection
VIN: WF05XXGCD57L20779

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde VIPER » 02 Oct 2009, 12:02

Pai una a mers 8.000km in 12 luni, cealalta 30.000km in 19 luni... E o mare diferenta!
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Focus Mk3.5 1.5TDCi 120CP PowerShift 2017
Imagine
Avatar utilizator
VIPER
 
Mesaje: 7389
Membru din: 01 Mar 2007, 23:41
Localitate: Bucuresti, RO
Maşina: Ford Focus Mk3.5, 1.5 TDCi, Titanium

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde link2 » 02 Oct 2009, 12:20

Si probabil ca in aia 2500 intra si distributie, placute, discuri, cauciucuri, ambreiaj, volanta chestii de care golfu` evident nu are nevoie :D.Daca tot e sa comparam mere cu pere, in 8000km eu nu am schimbat la logan nici macar un bec.
in rest no coment.
Avatar utilizator
link2
1nsane Member
 
Mesaje: 1463
Membru din: 07 Ian 2008, 14:36
Localitate: Cluj
Maşina: focus2 hb sport, 1.6 tdci

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde edit » 02 Oct 2009, 14:36

daniel ardelian.
nu ma intereseaza ca acel motor de 1.25 si 82 cp nu este suficient de puternic. ma intereseaza sa fie doar fiabil.
soacra-mea nu are nevoie de motor viguros.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde toxicristi » 02 Oct 2009, 15:54

Diferenta de pret Fiesta - Focus s-a mai micsorat cu noua generatie, si ma astept sa creasca cu aparitia noii generatii de Focus, precum sa si ofere cel putin ce ofera "liderul de clasa" la un pret mai avantajos, mai corect.
Imagine "Aici, pe forum, eşti ceea ce scrii!"
Avatar utilizator
toxicristi
 
Mesaje: 7689
Membru din: 02 Ian 2007, 23:53
Localitate: Bucuresti / Brasov
Maşina: Focus 2002 1.8TDDi 90CP Bouvagon

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Bozocel » 02 Oct 2009, 21:23

$1 scrie:$2i probabil ca in aia 2500 intra si distributie, placute, discuri, cauciucuri, ambreiaj, volanta chestii de care golfu` evident nu are nevoie :D.Daca tot e sa comparam mere cu pere, in 8000km eu nu am schimbat la logan nici macar un bec.
in rest no coment.

lol. Cu tot respectul, 8000 de km?o zici de parca ar insemna o viata de om.... 8000 de km ii fac in 2 luni jumate.Pprima oara era sa citesc 80000 de km si er sa ma mir, dar mi-am revenit la a doua citire, mai atenta... :))
Bozocel
Incepator
 
Mesaje: 46
Membru din: 27 Sep 2009, 18:50
Maşina: focus coupe titanium 1.6 tdci, 2006
VIN: wf03xxgcd37k75977

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde 1741010 » 04 Oct 2009, 11:30

La nici una nu am inclus consumabile: ulei , filtre , cauciucuri.
Ford Mondeo Trend Tournier, an 2004,1998cmc,85kw/116cp, ABS ,ESP
WV Golf V, 1.9 TDI,2006
Vand palinca de prune : [url]http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=111&t=69948[/url]
Avatar utilizator
1741010
Member
 
Mesaje: 330
Membru din: 18 Feb 2008, 18:39
Localitate: oradea
Maşina: Ford Mondeo Trend Tournier, an 2004,1998cmc,85kw/116cp, ABS ,ESP ,climatronic,pachet electric
VIN: WF0WXXGBBW4C81017

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde mondeo.ro » 04 Oct 2009, 12:27

Pai si acuma ce vrei sa zici?Ca golful e vw si nu se strica? =))
Gandeste-te ca Ford-ul tau are o gramada de kilometrii si e normal sa pice 203piese mai grele.La golful ala vor pica(daca ai noroc si nevasta nu face decat 8.000km anual)peste 4-6-8 ani.Depinde foarte mult de cat de alergata e o masina cand o cumperi,crede-ma,vorbesc din experienta.A mea are 170.000km,din care eu am facut ~55.000km in tot 19 luni si nu am avut probleme la ambreiaj,volanta sau turbo.Am un injector dus de cand am luata dar sa sti ca inca mai merge.Cred ca o sa ajung cu ea la 200.000km fara sa schimb ceva important.
Ce am vrut sa zic este sa nu critici Ford-ul pentru faptul ca tu ai luat o cazatura cu multe bube si sa lauzi Golf-ul pentru fiabilitatea crescuta,cand are decat kilometrii ce i-as face eu intr-un an si jumatate. ;)
Mondeo MK3 2.0TDCI 116cp HB
16.10.2016 = 366.780km! Turbo original, pompa inalta original. Injectia schimbata la 305.000km(!) si revopsita partial in 2014. In medie 500e/an filtre, ulei,piese si manopera(3 revizii/an). Arata si merge aproape ca in 2008 cand am luat-o.
Consum minim, calculat la pompa=5.8l/100km(urban, extraurban, autostrada) Viteza 80-140km/h pe nationale si 140-210km/h pe autostrada.
Consum mixt in prezent=6.9-7.3l/100km
Consum record:202km cu 8l =>4l/100km!!
Avatar utilizator
mondeo.ro
Gold Member
 
Mesaje: 533
Membru din: 15 Noi 2008, 15:54
Localitate: Timisoara(de fapt aproape de)
Maşina: Mazda 6 Sport GT CD140, 2008 / Ford Mondeo 2.0TDCi 116hp Ghia 2004/Ford Ka 1.3i 2006
VIN: wfblabnustiusorry

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde leut27 » 04 Oct 2009, 12:27

conducem ford si suntem fideli marci, mai mult sau mai putin
dar numai improscati golful ca nu sunt deloc masini proaste
fiecare masina are plusuri si minusuri asa cum este si normal
pana una alta motoarele de pe golf sunt ceva mai avansate decat cele care sunt pe ford
If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus” – "the Orangutan" Jeremy Clarkson
leut27
1nsane Member
 
Mesaje: 1507
Membru din: 12 Oct 2007, 20:11
Maşina: ST stealth grey 2.0 ecoB Estate

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde mondeo.ro » 04 Oct 2009, 13:08

Pai nu vorbeam de motoare.I-am explicat omului ca e normal ca la un anumit numar de km sa pice diferite piese.De pe un Golf cu 50-60.000km nu prea are ce sa pice.Hai sa vedem cum se va prezenta la 160-170.000km. ;)
Nu am spus ca Golful e o masina rea.Eu chiar mi-as lua unul dar prefer sa raman si pe viitor la clasa medie.Daca mi-as permite mi-as lua doua masini,Mondeo si Golf.Cu astea doua as fi multumit pentru urmatorii 7-8 ani.

PS:Motoarele sunt mai avansate,da,iti dau dreptate dar odata cu sofisticarea motoarelor scade si fiabilitatea.Cele mai fiabile motoare sunt cele normal aspirate chiar daca nu sunt atat de performante.Eu unul nu mai imi cumpar diesel cat traiesc(Mi-as lua numai daca cunosc masina bine si stiu ca nu e alergata.Stiu pe un batran care are Passat de prin 2004,luat de nou,din Germania,TDI,interior bej,cutie in 6 trepte,negru metalizat,etc. si masina n-are decat 58.000km!!!Pe asta fi sigur ca as lua-o.Daca ar vinde-o,mi-as da Mondi-ul la orice ora si la un pret de nimic ca sa cumpar masina aia.In acest caz chiar se merita VW.).
Mondeo MK3 2.0TDCI 116cp HB
16.10.2016 = 366.780km! Turbo original, pompa inalta original. Injectia schimbata la 305.000km(!) si revopsita partial in 2014. In medie 500e/an filtre, ulei,piese si manopera(3 revizii/an). Arata si merge aproape ca in 2008 cand am luat-o.
Consum minim, calculat la pompa=5.8l/100km(urban, extraurban, autostrada) Viteza 80-140km/h pe nationale si 140-210km/h pe autostrada.
Consum mixt in prezent=6.9-7.3l/100km
Consum record:202km cu 8l =>4l/100km!!
Avatar utilizator
mondeo.ro
Gold Member
 
Mesaje: 533
Membru din: 15 Noi 2008, 15:54
Localitate: Timisoara(de fapt aproape de)
Maşina: Mazda 6 Sport GT CD140, 2008 / Ford Mondeo 2.0TDCi 116hp Ghia 2004/Ford Ka 1.3i 2006
VIN: wfblabnustiusorry

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde edit » 04 Oct 2009, 14:08

la 8000km nici rodajul nu e facut.
in general masinile care-s nascute sa aiba probleme, le pun pe masa pana in 50.000km. ulterior, nu cred sa iti rezerve masina vreo surpriza. nu stiu de ce , insa am feelingul ca eu cu masina mea voi face 100.000km si nu voi cheltui banii decat pe consumabile si asigurari.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde DanielArdelian2 » 04 Oct 2009, 17:42

$1 scrie:$2ana una alta motoarele de pe golf sunt ceva mai avansate decat cele care sunt pe ford


Motoare pe benzina. Ca la diesel multa vreme a fost invers. Stim cu totii care dintre cei doi producatori a introdus primul motoarele diesel common-rail.

Ceea ce ma nedumereste este faptul ca in 2003 Ford a introdus pe Mondeo Mk3 un motor 1.8 SCi / 130 CP, care folosea injectia directa de benzina, exact ca si motoarele FSI de la VAG. Si exact ca si motoarele concurentei, injectia directa nu a adus avantaje majore in privinta consumului sau a performantelor in motoarele normal-aspirate. Nu inteleg de ce au abandonat aceasta directie. Poate pentru ca au pariat pe diesel.

Si inca ceva: "avansatul" motor 1.6 MPI, foarte popular pe Golf / Skoda, disponibil inclusiv pe Golf VI, este 8V SOHC. Motoarele Ford pe benzina sunt 16V DOHC.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde bogda1313 » 05 Oct 2009, 10:53

"Avansatul" motor tocmai a fost inlocuit cu 1.2 TSI 105 CP. La VW se mai vand doar masinile care au ramas cu motorul de 1.6 pe stoc.
Astept si eu vremea cand la Ford o sa pot alege intre 5-6 motorizari turbo pe benzina. Deocamdata se kk pe ei cu 1.6-ele ala turbo care se lanseaza mereu "anul viitor". Ca sa nu mai zic de Powershift care la fel e un fel de "Fata Morgana"...
Ford Focus MK4 Wagon 2019 Titanium, 1.0 EcoBoost 125 M6
Ford Focus MK2 2007, 1.6 Duratec, Trend Collection + multe chestii montate din pasiune
My site: Auto TestDrive
Avatar utilizator
bogda1313
 
Mesaje: 2569
Membru din: 18 Aug 2007, 12:44
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus MK2, 2007

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Versus

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 4 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 4 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login