Re: Focus vs. Octavia 2 facelift

-
BogdanFSB - Moderator
- Mesaje: 3641
- Membru din: 23 Iun 2008, 14:29
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Renault Kadjar Intense EDC
de BogdanFSB » 12 Ian 2009, 18:01
de Cornel001 » 12 Ian 2009, 18:02
de mondeo.ro » 12 Ian 2009, 18:04
de muzica9 » 12 Ian 2009, 18:07
$1 scrie:$2i eu as vrea o sustinere mai buna laterala, dar nu mi se pare situatia asa de rea. si nu prea pot sa zic ca m-am tinut de volanasta in conditiile in care imi cam fac de cap prin curbe cand pot
ca solutie de avarie, cred ca exista huse cu umflaturi intarite care mai rezolva treaba.
sistemul capota : daca se defecta asa de usor era plin de plangeri pe aici ref. la el, nu crezi ?
de muzica9 » 12 Ian 2009, 18:10
$1 scrie:$2ie chiar imi place acel sistem de deschidere a capotei.E mai interesant asa(parerea mea).
Inca n-am avut/vazut defecte la acest sistem.
de Cornel001 » 12 Ian 2009, 18:13
de mondeo.ro » 12 Ian 2009, 18:21
de cody » 12 Ian 2009, 19:25
de Sexyrat » 12 Ian 2009, 20:51
de Cornel001 » 12 Ian 2009, 21:10
de mondeo.ro » 12 Ian 2009, 21:29
$1 scrie:$2ai daca faceau sustinerea laterala mai pronuntata, nu mai incapea colegul mondeo.ro cu cele 120 kile in scaun
de carol_b » 12 Ian 2009, 23:36
de Cornel001 » 12 Ian 2009, 23:43
de mondeo.ro » 13 Ian 2009, 01:51
de adrianmihai83 » 13 Ian 2009, 09:45
$1 scrie:$2$1 scrie:$2ie chiar imi place acel sistem de deschidere a capotei.E mai interesant asa(parerea mea).
Inca n-am avut/vazut defecte la acest sistem.
cind s-a rupt una din urechi la mine, am luat un alt chit de la forcar. cind am sunat au zis ca stiu problema caci suna multi asa ca aveau pe stoc destule. just in case.
de link2 » 13 Ian 2009, 10:09
$1 scrie:$2rmatoarea masina sper sa fie mondeo dar nu este exclus sa ma schimb spre o skoda sau un vw...micile chichite pe care le are fordul sunt greu de inteles.
de isotech_ro » 13 Ian 2009, 10:15
$1 scrie:$2$1 scrie:$2rmatoarea masina sper sa fie mondeo dar nu este exclus sa ma schimb spre o skoda sau un vw...micile chichite pe care le are fordul sunt greu de inteles.
Lasa ca si ei au pitici lor. De exemplu la octavia1 si la golf4 au gandit sistemul de comutarea a aerului fara varianta parbriz+picioare deci ai de ales intre picioare inghetate sau parbriz aburit sau scurte la mana, la vw masinile vin fara scut cred ca e optional (iar masina e chiar joasa) dar in schimb au capac frumos pe motor cu inscriptia TDI ...sincer prefer scutul.
de adrianmihai83 » 13 Ian 2009, 10:26
de Maxy » 13 Ian 2009, 10:39
de Nic_Bv » 13 Ian 2009, 11:19
de link2 » 13 Ian 2009, 11:34
$1 scrie:$2ei care au avut Renault - oricat de dezgustati ar fi de calitatea tehnica a marcii - nu uita interiorul, functionalitatea.
de DanielArdelian2 » 13 Ian 2009, 12:15
de Nic_Bv » 13 Ian 2009, 15:46
de Officer » 13 Ian 2009, 18:38
de DanielArdelian2 » 13 Ian 2009, 19:42
de mondeo.ro » 13 Ian 2009, 20:02
de edit » 16 Ian 2009, 01:44
$1 scrie:$2a,Ford creeaza dependenta.
de Cornel001 » 16 Ian 2009, 01:45
de Maxy » 16 Ian 2009, 02:24
$1 scrie:$2$1 scrie:$2a,Ford creeaza dependenta.
am trait sa o aud si pe asta.
ce ne facem cu aston martin, bentley, maserati, lamborghini, porsche ?
eu m-as lipsi oricand de ford si opinia mea este ca sistemul de calitate la skoda este cu mult mai bine pus la punct fata de ford iar cand spun ford ma gandesc automat la renault.
sa luam niste chestii marunte care te terorizeaza la ford focus: becuri arse in prostie, scurgeri de ulei pe la toate racordurile de la motor, motor ce se incalzeste greu si incepe sa bage greu caldura in masina, vopsea care se exfoliaza de peste tot, lipsa unui senzor pt ocuparea scaunului dreapta fata(chiar daca pare lucru marunt, are implicatii majore), sistemul de deschidere primitiv al capotei, suspensie care trancane ca la RABA, plastice sub orice critica la interior, scaune fara strop de sustinere laterala, masina lunga dar fata spatiu interior si culmea fara spatiu si in portbagaj, mare gaselnita la gura de alimentare a rezervorului care este o tampenie, revizii scumpe la nivelul masinilor de 50.000 euro samd.
LATER EDIT: ce-i drept pe focus dai cu 2000 in minus fata de o masina compacta concurenta dar cu pretentii dar si la revanzare proportia se pastreaza. intrebarea se pune: se merita sa dai la achizitie 2000 euro in plus pt a-i recupera la revanzare?
un amic si-a cumparat in ianuarie 2004(cu 3 luni inainte de aparitia octaviei 2) o skoda octavia 1, 1.9tdi 90cp pe care a platit 17.000euro si a vandut-o in iunie 2008 cu 9500 euro , masina avand 100.000 km
eu zic ca si-a pastrat bine valoarea de revanzare tinand cont ca aparuse de mult un model cu totul nou iar masina lui era destul de primitiva atat la interior cat si la exterior. practic octavia 1 este din aceeasi era cu golf 4 si focus 1. cere tu cuiva 9500 euro pt un focus din ianuarie 2004 cu 100.000 si te scuipa lumea in ochi. daca iei 6000-7000 e bine.
de edit » 16 Ian 2009, 02:42
$1 scrie:$2
e adevarat revanzarea vag este mai buna decat la Ford, dar asta se datoreaza prostiei si incompetentei Romanului care a auzit el ca manelars mobile se vand bine, atat si nimic mai mult. In tarile cu apa calda Ford e masina, Skoda? ce aia ?
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator