$1 scrie:$2a,Ford creeaza dependenta.
am trait sa o aud si pe asta.
ce ne facem cu aston martin, bentley, maserati, lamborghini, porsche ?
eu m-as lipsi oricand de ford si opinia mea este ca sistemul de calitate la skoda este cu mult mai bine pus la punct fata de ford iar cand spun ford ma gandesc automat la renault.
sa luam niste chestii marunte care te terorizeaza la ford focus: becuri arse in prostie, scurgeri de ulei pe la toate racordurile de la motor, motor ce se incalzeste greu si incepe sa bage greu caldura in masina, vopsea care se exfoliaza de peste tot, lipsa unui senzor pt ocuparea scaunului dreapta fata(chiar daca pare lucru marunt, are implicatii majore), sistemul de deschidere primitiv al capotei, suspensie care trancane ca la RABA, plastice sub orice critica la interior, scaune fara strop de sustinere laterala, masina lunga dar fata spatiu interior si culmea fara spatiu si in portbagaj, mare gaselnita la gura de alimentare a rezervorului care este o tampenie, revizii scumpe la nivelul masinilor de 50.000 euro samd.
LATER EDIT: ce-i drept pe focus dai cu 2000 in minus fata de o masina compacta concurenta dar cu pretentii dar si la revanzare proportia se pastreaza. intrebarea se pune: se merita sa dai la achizitie 2000 euro in plus pt a-i recupera la revanzare?
un amic si-a cumparat in ianuarie 2004(cu 3 luni inainte de aparitia octaviei 2) o skoda octavia 1, 1.9tdi 90cp pe care a platit 17.000euro si a vandut-o in iunie 2008 cu 9500 euro , masina avand 100.000 km
eu zic ca si-a pastrat bine valoarea de revanzare tinand cont ca aparuse de mult un model cu totul nou iar masina lui era destul de primitiva atat la interior cat si la exterior. practic octavia 1 este din aceeasi era cu golf 4 si focus 1. cere tu cuiva 9500 euro pt un focus din ianuarie 2004 cu 100.000 si te scuipa lumea in ochi. daca iei 6000-7000 e bine.