15 Mai 2009, 14:00
15 Mai 2009, 14:35
15 Mai 2009, 16:23
15 Mai 2009, 16:59
15 Mai 2009, 19:54
$1 scrie:$2ata de cutia IB5 de pe Ti-VCT
15 Mai 2009, 20:06
15 Mai 2009, 20:14
$1 scrie:$2sta e aiurea cu tdci-ul asta de 1.8 : greutatea f mare a motorului ceea ce strica f mult distribuirea maselor fata/spate. imi imaginez ca acest procent este undeva la 65%-35% iar la benzinar undeva la 60-40. eu la masina am 62/38
directia va fi clar mai precisa la benzinar.
17 Mai 2009, 02:02
17 Mai 2009, 08:25
17 Mai 2009, 10:14
$1 scrie:$2a 1.4 si 1.6 benzina e iB5. la 2.0 benzina e MTX-75
17 Mai 2009, 11:37
17 Mai 2009, 11:52
30 Mai 2009, 19:15
30 Mai 2009, 19:29
30 Mai 2009, 19:34
30 Mai 2009, 21:19
$1 scrie:$2ici mie nu mi-au placut umflaturile de care vorbeai..., dar mi-am dat seama ca sunt de fapt conductele de aer care trec pe sub scaun si ies la picioarele pasagerului din spate...
Eu am dieselul (chiar aceeasi culoare cu a ta) si-s f.f.f.multumit de ea.
31 Mai 2009, 07:17
$1 scrie:$2.... Am luat masina de acolo si ea a venit in fuga pe tocuri cui!!! Asa ca m-a cucerit. Iti dai seama ce sef a avut, derbedeul; dealer de masina care sa nu stie sofa! Am luat-o eu pe serpentine in afara orasului sa-i arat cum se face
09 Iul 2009, 17:52
10 Iul 2009, 15:04
10 Iul 2009, 15:17
10 Iul 2009, 16:26
10 Iul 2009, 17:03
22 Iul 2009, 09:05
22 Iul 2009, 09:21
22 Iul 2009, 09:30
22 Iul 2009, 10:00
$1 scrie:$2vident ca TDCI-ul a castigat, insa nu cu mult, cel mai probabil diferenta era facuta de plusul de kg. pentru Ti-VCT.
22 Iul 2009, 10:24
22 Iul 2009, 10:31
22 Iul 2009, 12:20
22 Iul 2009, 12:57