20 Oct 2009, 19:58
$1 scrie:$2$1 scrie:$2ei de la audi tot timpul au facut eforturi sa arate ca pot si ei si sa fie printre "cei mari" insa sunt departe. Adevaratii lideri raman Mercedes Benz si Bmw. E de ajuns sa mergi cu un E klasse sau un seria 5 sa vezi ce inseamna o suspensie conceputa cu cap, apoi te urci intr-un a4 si vezi cum masina nou nouta troncane suspensia spate de nu iti vine sa crezi. In clasa A4/seria3/C klasse lucrurile stau si mai prost, aici in opinia mea lider clar fiind C-ul.
Si tu compari E si 5 cu A4 ... E si 5 se compara cu A6. Eu nu am auzit ca la noul A4 sa troncane suspensia ...astea sunt mituri
Apoi quattro este intradevar badgeul care iti vine in cap prima data cand te gandesti la Audi.
@isotech_ro legat de oferta limitata a Audi nu sun deloc de acord si chiar faci mici confuzii
1. RS este divizia de motorsport a lui Audi la fel cum M este pt BMW si AMG pentru Mercedes, deci RS, M, AMG nu sunt variante/clase diferite
2. Gama Audi ce imi vine acum in minte cuprinde A2, A3, A4, A5, A6, A7, A8, Q5, Q7, TT, R8(aici nu includem modele de gen RS4, RS6, Allroad ... care sunt defapt versiuni de A4, A6 ...etc). Deci tot vreo 11, iar eu la BMW nu prea am reusit sa numar 11 categorii
3. Zici ca TT este derivat dein A3.. respectiv Golf ... poi si X3 e derivat din seria 3 si expemplele pot contiunuain sensul asta.
4. Faptul ca incearca sa se pozitioneze intre BMW si mercedes nu inseamna ca este un producator de nisa. Spre exp X6 este un model de nisa ... sau R classe, sau A7 ... deci nu incerca sa tranformi un segment nisa in ceva negativ ...ca nu e. Cele mai dorite modele din gama celor 3 au aparut intr-un segment de nisa.
@DanielArdelian2 este foarte adevarat ce spui cu tractiunea spate, asta e si cuiul pe care l-as avea eu fata de cei de la Audi, dar e in mare masura contracarata de oferta quattro. Poti privi ca pur si simplu au o alta abordare a sportivitatii, un alt exp in sensu asta poate veni de la Ferrari-Lamborgini. Apoi sunt multi care cand se gandesc la inovatie se gandesc la seria 7, altii la A8 ... este o chestiune subiectiva. Cea vreau sa spun in esenta e ca desi un RS4 nu are tractiune spate se bate de la egal la egal cu un M3 ... fiecare din astea 2 avand plusuri si minusuri unul comparat cu celalalt.
20 Oct 2009, 20:29
20 Oct 2009, 22:01
20 Oct 2009, 22:40
20 Oct 2009, 22:47
21 Oct 2009, 01:46
21 Oct 2009, 07:11
21 Oct 2009, 07:41
$1 scrie:$2$1 scrie:$2$1 scrie:$2ei de la audi tot timpul au facut eforturi sa arate ca pot si ei si sa fie printre "cei mari" insa sunt departe. Adevaratii lideri raman Mercedes Benz si Bmw. E de ajuns sa mergi cu un E klasse sau un seria 5 sa vezi ce inseamna o suspensie conceputa cu cap, apoi te urci intr-un a4 si vezi cum masina nou nouta troncane suspensia spate de nu iti vine sa crezi. In clasa A4/seria3/C klasse lucrurile stau si mai prost, aici in opinia mea lider clar fiind C-ul.
Si tu compari E si 5 cu A4 ... E si 5 se compara cu A6. Eu nu am auzit ca la noul A4 sa troncane suspensia ...astea sunt mituri
Apoi quattro este intradevar badgeul care iti vine in cap prima data cand te gandesti la Audi.
@isotech_ro legat de oferta limitata a Audi nu sun deloc de acord si chiar faci mici confuzii
1. RS este divizia de motorsport a lui Audi la fel cum M este pt BMW si AMG pentru Mercedes, deci RS, M, AMG nu sunt variante/clase diferite
2. Gama Audi ce imi vine acum in minte cuprinde A2, A3, A4, A5, A6, A7, A8, Q5, Q7, TT, R8(aici nu includem modele de gen RS4, RS6, Allroad ... care sunt defapt versiuni de A4, A6 ...etc). Deci tot vreo 11, iar eu la BMW nu prea am reusit sa numar 11 categorii
3. Zici ca TT este derivat dein A3.. respectiv Golf ... poi si X3 e derivat din seria 3 si expemplele pot contiunuain sensul asta.
4. Faptul ca incearca sa se pozitioneze intre BMW si mercedes nu inseamna ca este un producator de nisa. Spre exp X6 este un model de nisa ... sau R classe, sau A7 ... deci nu incerca sa tranformi un segment nisa in ceva negativ ...ca nu e. Cele mai dorite modele din gama celor 3 au aparut intr-un segment de nisa.
@DanielArdelian2 este foarte adevarat ce spui cu tractiunea spate, asta e si cuiul pe care l-as avea eu fata de cei de la Audi, dar e in mare masura contracarata de oferta quattro. Poti privi ca pur si simplu au o alta abordare a sportivitatii, un alt exp in sensu asta poate veni de la Ferrari-Lamborgini. Apoi sunt multi care cand se gandesc la inovatie se gandesc la seria 7, altii la A8 ... este o chestiune subiectiva. Cea vreau sa spun in esenta e ca desi un RS4 nu are tractiune spate se bate de la egal la egal cu un M3 ... fiecare din astea 2 avand plusuri si minusuri unul comparat cu celalalt.
Am gresit, am vrut sa scriu seria 5, E klasse si A6. Prietene tu te iei dupa ce auzi sau dupa ce mergi? cand iti trec vreo 10 Audiuri prin mana si tot atatea Mercedesuri si Bmw-uri(aici doar treiar si cinciar) nu generalieaza nimeni.
Pur si simplu Audi este departe de ceilalti doi aminti mai sus. Unul stie sa faca cele mai confortabile masini posibile, altul cele mai sportive. Este de ajuns sa mergi cu un A8 apoi te urci intr-un S sau septar si vezi diferenta. De a4 nu mai are rost sa il aduc in discutie. Plasticul ala care se cojeseste precum si materialele tari de la partile inferioare ale bordului si ale fetelor de usi sunt materiale pe care numai un constructor mediocru care vrea si el sa pretinda ca e premium le pune. Nu mai are rost sa aducem in vorba, motoare, inovatie, traditie, istorie, performante ca deja... Ca ne incapatanam sa nu vedem realitatea din fata ochilor insistand aiurea cu niste argumente false care sunt egale cu zero asta e partea a doua.
21 Oct 2009, 07:58
21 Oct 2009, 08:04
21 Oct 2009, 08:19
21 Oct 2009, 08:32
21 Oct 2009, 08:41
21 Oct 2009, 08:47
21 Oct 2009, 08:54
$1 scrie:$2e ce sa ma urc intr-un IS? Nu simt nevoia, multumesc
21 Oct 2009, 12:40
$1 scrie:$2$1 scrie:$2Decat Audi mai bine VW.Sunt masini foarte asemanatoare si difera doar la cateva capitole pe care nu le consider esentiale:calitatea materialelor la interior(nici cu VW nu mi-ar fi rusine),izolarea fonica(poate gresesc) si,foarte important ptr. Ro,imginea marcii.
Un alt motiv pentru a nu lua Audi este pretul de achizitie si intretinerea.(in comparatie cu VW!)
In schimb pretul de achizitie unui A4 este mai mic decat pretul unui 3-er sau unei C Klasse.
1. pretul de intretinere a lui A4 este mai mic ca la ford focus(nu stiu cum este fata de vw). sunt/am fost posesor de ambele si stiu ce vorbesc.
2. audi, indiferent de model si piata , isi plaseaza masinile ca si nivel de preturi sub mercedes insa cu cateva sute/mii de euro peste bmw
3. toata gama audi exceptand a3, TT si q7 are f putine in comun cu cea vw.
4.audi este liderul clasei premium la calitatea interioarelor. ca are butoane mai multe sau mai putine , conteaza mai putin. daca tu asemuiesti calitatea interioarelor audi cu cea vw inseamna ca vw se bate aproape de la egal cu mercedes si bmw la calitatatea interioarelor ceea ce este fals. deci, ar trebui sa-ti revizuiesti termenii comparatiei
21 Oct 2009, 13:09
21 Oct 2009, 13:24
21 Oct 2009, 13:53
21 Oct 2009, 14:13
$1 scrie:$2ai tot ce ai scris tu acolo sunt chestii care nu prea reusesc sa incline balanta in favoarea lui Audi.
DSG-nu e fiabil,nici gratis nu l-as lua.
diferential activ spate-la ce crezi ca te ajuta?Crezi chiar ca face diferenta?
start/stop-...pe cine-l intereseaza![]()
drive select-pe cati crezi ca-i intereseaza?Cei care au aceasta functie chiar crezi ca se folosesc de ea?Iti spun eu,foarte putini.
Multi cand isi cumpara masina nici nu stiu ca exista astfel de optionale si probabil ca nici nu au nevoie de ele.
O masina nu trebuie sa aibe mai mult decat:Senzori de ploaie si lumina,clima,scaune cu reglaje electrice,eventual incalzite,oglinzi electrice incalzite,un mp3,un calculator de bord,esp+inca doua,trei chestii si gata.Restul sunt ca sa-ti scoata banii din buzunar.
21 Oct 2009, 14:24
$1 scrie:$2
si inca ceva: ledurile alea de la audi, pe care unii dintre romani le considera manelistice sunt vizibile de la 2 km pe timp de zi iar asta creste siguranta rutiera. aceste leduri au inceput sa fie copiate si de mercedes (vezi noul E). lancia, opel si mult altii. sa nu ne kakam intr-un brand fara sa stim prea multe despre el.
21 Oct 2009, 15:30
21 Oct 2009, 15:34
21 Oct 2009, 17:13
21 Oct 2009, 17:50
$1 scrie:$2$1 scrie:$2ai tot ce ai scris tu acolo sunt chestii care nu prea reusesc sa incline balanta in favoarea lui Audi.
DSG-nu e fiabil,nici gratis nu l-as lua.
diferential activ spate-la ce crezi ca te ajuta?Crezi chiar ca face diferenta?
start/stop-...pe cine-l intereseaza![]()
drive select-pe cati crezi ca-i intereseaza?Cei care au aceasta functie chiar crezi ca se folosesc de ea?Iti spun eu,foarte putini.
Multi cand isi cumpara masina nici nu stiu ca exista astfel de optionale si probabil ca nici nu au nevoie de ele.
O masina nu trebuie sa aibe mai mult decat:Senzori de ploaie si lumina,clima,scaune cu reglaje electrice,eventual incalzite,oglinzi electrice incalzite,un mp3,un calculator de bord,esp+inca doua,trei chestii si gata.Restul sunt ca sa-ti scoata banii din buzunar.
Ai idee cat face un diferential in curbe? ai idee cum ar lua curbele o masina la care toata puterea ar fii distribuita perfect egal intre roti?
21 Oct 2009, 17:58
$1 scrie:$2te ca are
"The Audi S4 is available as a Sedan, Covertible or Avant wagon.
Add the exterior Sport Package from quattro GmbH which includes a Carbon Fiber Front Lip Spoiler, rear bumpers brake cooling/venting slots, quad exhaust pipes, carbon fiber rear trunk lid spoiler for one mean looking cruiser. "
sursa:
http://audimotorsport.com/page.cfm/id/31875
Trebuie sa recunosc ca acum 5-6 ani interioarele de audi ma lasau rece dar acum tare as vrea sa se cojeasca plasticele alea la mine in parcare.
21 Oct 2009, 18:01
21 Oct 2009, 20:29
$1 scrie:$2$1 scrie:$2te ca are
"The Audi S4 is available as a Sedan, Covertible or Avant wagon.
Add the exterior Sport Package from quattro GmbH which includes a Carbon Fiber Front Lip Spoiler, rear bumpers brake cooling/venting slots, quad exhaust pipes, carbon fiber rear trunk lid spoiler for one mean looking cruiser. "
sursa:
http://audimotorsport.com/page.cfm/id/31875
Trebuie sa recunosc ca acum 5-6 ani interioarele de audi ma lasau rece dar acum tare as vrea sa se cojeasca plasticele alea la mine in parcare.
Nu m-am referit la torpedo ci la locasurile unde pui un telefon, unde pui diverse lucruri.
21 Oct 2009, 20:45
$1 scrie:$2iferenta nu poate fi mare si chiar daca e nu o vei simtii daca esti un sofer normal.
21 Oct 2009, 21:04