Care e mai buna? Comparatii intre diverse modele/marci de autoturisme.
26 Feb 2009, 20:52
daca nu bagi bani in seria 1 ai sa vezi in ce hal este.
am un amic cu un 118d chel. mi-e groaza cand ma uit la masina aia si vad ce interior are. volan din plastic samd
masina aia parca e facuta din deseuri
26 Feb 2009, 21:00
aici il sustin pe edit. am avut ocazia sa vad si eu un 320d de prin 2005, destul de chel, si era oribil in interior

. Deci probabil ca un seria 1 este si mai rau, dat fiind faptul ca este cu o clasa mai jos.
28 Feb 2009, 12:32
Pai nu stiti vorba aia despre BMW: CUMPERI SASIU SI MOTOR...restul nu mai conteaza..
28 Feb 2009, 12:35
Cam scumpe sasiul si motorul.
02 Mar 2009, 00:51
exagerati... la achizitionarea unui sasiu echipat cu motor primiti dotari standard parbriz si volan.
02 Mar 2009, 11:50
am deraiat de la subiect, am ajuns sa comparam ford cu bmw...treaba e ca am un prieten cu un 316i din 2000 si arata f bine la interior nu stiu de ce spuneti ca arata aiurea (nu e cine stie ce echipat modelul lui) materialele sunt peste focus din 2008...la fel si cu seria 1 am mers cu 116i si tot asa peste focus la orice...poate am innebunit eu...poate ii conving sa vina la o intalnire sa comparam live

...scuze pt offtopic
02 Mar 2009, 12:48
Tie orice masina ti se pare peste focus
02 Mar 2009, 13:03
daca mi se parea orice masina peste focus nu cred ca mai aveam ford acum nu? am spus ca are avantaje si dezavantaje...am pus in aceeasi oala focus, astra si golf cu mici diferente intre ele (alegerea tine mai mult de gusturile fiecaruia sau fiecareia) dar bmw chiar e cu o clasa peste ford in general si implicit peste vw si opel (dar si cu cateva mii de euro)
20 Apr 2009, 22:02
ca sa continui versus-ul.
am avut ocazia in weekend sa conduc din nou octavia lui socra-miu pt aprox 60 de km.
intr-adevar zgomotorul de tdi pd este mare mai ales in treptele 1 si 2 + din exteriorul masinii.
intre 50 si 130 km /h ureche mea nu a sesizat intre tdci si tdi pd diferente de zgomot produs de motor.
ba chiar, sunetul gros atunci cand apesi acceleratia motorului de la octavia este mult mai placut comparativ cu sunetul de mazta penetrata in rect al motorului de pe focus.
de pe la 130-140 km/h octavia 2 tdi este mai silentioasa ca focus 1.6tdci. probabil este multumita antifonarii superioare de pe octavia. in fond mi se rupe ca tdi pd trancane ca un tractor atat timp cat de la o vreme multumita masinii, il auzi mai putin in interior.
feelingul de siguranta la viteza de croaziera este superior la octavia. iti da o stare conforma unei limuzine.
materialele de la interior starnesc rasul la ford focus in comparatie cu octavia. inclusiv stofa de pe scaune este de alta factura. de asemenea scaunele sunt profilate altfel.
cu toate ca octavia avea pachetul de drumuri grele, suspensiile sunt mult mai silentioase ca la focusul meu. pur si simplu nu trancane ca la o caruta.
motorul de 105 cp cu 5 persoane in masina mi se parea ca trage mai bine ca al meu de 90 cp cand sunt singur.
daca ar mai fi sa aleg inca o data, as alege octavia cu ochii inchisi. practic, cu toate ca cele doua masini au fost concepute simultan si au iesit pe piata in 2004, calitatea fabricatiei, conceptia masinilor, efectiv nu suporta absolut nici o comparatie. cuvantul "ieftin" mai mult la figurat vorbind, caracterizeaza pe deplin fordul focus.
se spune despre focus ca sta bine pe curbe. dupa ce toata concurenta isi va pune la punct suspensia independenta spate, cu ce ne mai falim?
20 Apr 2009, 23:13
Doua intrebari:
- ce consum are?
- incearca sa compari te rog cu motorul de 1,6/109, care este mult mai apropiat, si sa vezi acolo diferenta...
Eu am vazut diferentele astea pe un Golf V.
20 Apr 2009, 23:33
stiu ca nu am facut comparatia intre motoarele care trebuie insa m-a surprins faptul ca desi eram 5 adulti in masina , avea mai multa vlaga . erau mai multi cp dar si 280 kg in plus.
bineinteles ca consumul este mult mai mare.
nu stiu daca stie cineva cum sunt soselele in judetul vaslui insa , zic eu ca atat in oras cat si in judet(doar in bihor si satu mare nu am ajuns in cei 200.000km) , sunt cele mai proaste drumuri din tara iar masina aia cu toate ca are 13.000 km scartie in interior din toate incheieturile. sa fie soselele vinovate, sa fie si cei de la skoda insa felul in care scartaie plasticile inauntru cat si portierele pe cheder este insuportabil.
21 Apr 2009, 00:25
Facem un test un bmw 116 si cu focus1...dar nu linie sau top speed ca nu sunt masini de curse.Si daca castiga bmw las focusul acolo si ma intorc acasa cu autobuzul!
Golf 6 saracu parca e desenat in 2000,nu are nimic nou si in afara de motorizari mai puternice nu este cu nimic peste focus.La cat de aglomerate sunt soselele cred ca mai mult conteaza cat de repede se opreste decat cat de repede ajunge la 150...
21 Apr 2009, 00:31
@edit - in afara de stabilitate nu ne mai falim cu nimic...octavia 2 pare din alta poveste fata de focus...thank you!
@Boogy - nu te intreci in linie sau top speed...dar in ce mama masii te mai intreci??? nu va inteleg focus vs seria 1 e suna cam aiurea...eu unul chiar nu le pot compara
21 Apr 2009, 01:16
ce nivel de echipare avea octavia aia ? in general ce comparatii am mai citit/auzit intre octavia si focus erau mult mai echilibrate. adica nu era octavia atat de ridicata in slavi. dar nene, de ce nu-ti vinzi focusul sa-ti iei o octavia cu acelasi nr de km (banuiesc ca nu ai pierde mai mult decat diferenta de noi), ca sa nu te mai chinui asa. desigur o sa-ti simtim lipsa
21 Apr 2009, 11:26
cornele, cat am stat la socra-miu, am mers la tara si am dat cu aspiratorul+curatat plasticul+tapiseria din interior la ambele masini si am avut ocazia sa le "simt" pe ambele.
am uitat sa mentionez ca octavia are spatii de depozitare peste tot si ca prin comparatie, sunetul atunci cand inchizi usile la focus este unul de tabla goala. sa nu mai zic ca la focus, mocheta din portbagaj este decupata stramb si nu respecta forma portbagajului si pt ca nu are nici un sistem de prindere , mocheta din portbagaj umbla in toate directiile si o vezi adunata intr-un colt iar in coltul opus, 2 cm din podeaua portbagajului nu este acoperit. la octavia, mocheta are o sina de plastic in partea din fata si vine pusa intr-un canal adanc de cativa mm pt a sta fixa in potbagaj. sunt "n" detalii ce le-am observat si pe care nu mi le amintesc acum insa sunt detalii care adunate scot in evidenta o diferenta suficient de mare.
stai linistit, nu ma chinui absolut deloc dar ma oftic oarecum. indiferent ce prostioara iti trece prin cap si vrei sa verifici comparativ la focus si la octavia, aceasta din urma are un plus mai mare sau mai mic aproape peste tot.
sa vand focusul si sa iau o octavia sh mi se pare prostie. sa treci de la focus la octavia chiar nu este un upgrade mare si de incercat. in mod normal, daca vinzi focusul, upgrade-ul inseamna mondeo, superb, passat, accord samd.
ceea ce gasesc superior la focus, este aspectul mai tineresc si mai putin sobru insa conteaza f mult si in ce ce categorie de varsta este soferul. asta este valabil la focus hatch pt ca la sedan iar consider ca balanta se inclina invers.
nu am avut ocazia sa conduc octavia la limita si prin serpentine sa vad cum se comporta insa a lui socra-miu , tinand cont ca are rahatul ala de pachet de drumuri grele nu cred ca poate sa emita pretentii.
astea-s doar opiniile mele si nu tin sa fie bagate in seama.
21 Apr 2009, 11:34
$1 scrie:$2ndiferent ce prostioara iti trece prin cap si vrei sa verifici comparativ la focus si la octavia, aceasta din urma are un plus mai mare sau mai mic aproape peste tot.
Inclusiv pretul.
21 Apr 2009, 11:47
nu mi se pare ca suna a tabla goala. si de fapt ce imi amintesc , erau niste comparatii de la forumisti, aici sau aiurea, nu mai stiu cu ce comparau focusul (dar nu cu dacia) si spuneau ca la focus NU se aude a tabla. Poate octavia are usi de mertan si nu stim

Dar eu cred ca mai degraba focusul tau a fost fabricat intr-o tura in care de serviciu erau niste imigranti turci cam chercheliti, pt ca la mine mocheta din portbagaj nu as putea zice ca are tendinta de a o lua la plimbare. Daca vrei ne putem intalni, pt ca stam relativ aproape, si sa comparam masinile.
21 Apr 2009, 11:54
la mine mocheta la pasager (dreapta fata) e pusa in bataie de joc...nu stiu ce dracu' i-au facut dar daca aveam mai multa minte atunci cand am "ridicat" masina de la dealer faceam mare "gargara"...usile nu suna a gol la focus (cel putin asa mi se pare), chiar imi place cum se inchid
21 Apr 2009, 12:06
usile suna bine la focus insa spuneam ca in comparaie cu... nu mai suna atat de bine, ci chiar mi se pare un sunet destul de aiurea.
dupa cum am mai spus si in alte ocazii, eu pot trai fara nici o problema cu aceste mici neajunsuri daca dupa cateva zeci de mii de km nu voi plati pt intretinerea focusului decat consumabile.
fiabilitatea este ceea ce ma intereseaza preponderent la o masina in aceasta etapa a vietii.
@daniel. eu am platit pe focus 18250 euro in care am primit alarma cu cheie escamotabila si senzorii+ promotia de la acea vreme de pe focus trend adica climatronic, cruise control si volan in piele gratis.
masina lui socra-miu a a costat 19980 euro si a primit discount pana la 19.300 euro si nu are parbriz cu degivrare electrica, comenzi pe volan. are in plus motorul mai puternic, pachetul de portbagaj care presupune plasa de fixare a obiectelor, isofix, tetiere active fata, roata de rezerva de dimensiune normala care la un anumit moment poate fi folosita pe masina ca si anvelopa noua, caroseria sedan/liftback (pt sedan as fi platit aprox 400 euro in plus la focus). cam asta e in mare.
21 Apr 2009, 12:29
@Boogy: Hehe la cat de praf sunt motorizaile TDI nu le vad deloc mai puternice. Taman ce am venit aseara de la o distractie pe autostrada cu Octavia RS TDi unde soferul a plecat injurand de mama focului... si sa nu aud ca nu a stiut sa schimbe, ca mergea la consum, ca avea a/c pornit si alte balarii.
21 Apr 2009, 12:35
Injurand de ce ? ca nu te-a facut la mai mult de 1-2 lungimi ?
21 Apr 2009, 12:38
Focus2 nu-mi place,si-au batut joc de interior in comparatie cu materialele folosite la focus1.
La o masina apreciez mai mult manevrabilitatea si confortul interior decat performante dinamice pentru mine conteaza mai mult sa franeze si sa nu derapeze ca tampita la o eventual bruscare de volan...
21 Apr 2009, 12:39
Ca nu m-a facut deloc, ba dimpotriva asa de bine ii se vedeau xenoanele in oglinzi.
21 Apr 2009, 13:00
maxy, o vom lamuri odata pe vecie si din punctul asta de vedere.
21 Apr 2009, 13:04
Daca e vorba de ala de 140 chiar pe bani vreau
21 Apr 2009, 13:14
si eu tot pe bani vreau.
minim 500ron.
ca sa testam motoarele in toate ipostazele propunerea mea este astfel:
plecare dintr-a 6-a la 100 pana la viteza maxima- sa spunem 210 km/h(nu propun 230 ca sa pierzi din start).
a 5-a de la 100 pana la la viteza maxima. bineinteles ca se va folosi si treapta a 6-a.
a 4-a de la 100 -viteza maxima
a 3-a de la 80 pana la viteza max
si a 2-a de la 50 pana la viteza max.
la plecarea de pe loc nu ma bag pt ca aici depinde in general de sofer si eu nu am exersat asa ceva.
fiecare va avea dreptul la o "rejucare" dar doar la una din probe. daca la proba respectiva va fi egalitate dupa rejucare, se va face o a 3-a incercare iar ce se va intampla atunci ramane batut in cuie.
pt ca exista posibilitatea sa fac rost de o masina mai grea ca a ta, vom merge initial la o balastiera sa cantarim masinile. cu siguranta vor fi si martori in fiecare masina, ca unul din noi sa nu triseze in sensul ca noi spunem ca plecam cu a 6-a dar eu plec cu a 5-a. de asemenea, daca tu ai sa spunem 80 de kg in minus la masina, eu voi avea doi insi in masina iar tu trei inclusiv soferii. ne urcam in masini si ii dam drumul. ambele motoare vor trebui sa care dupa ele aceeasi sarcina ceea ce mi se pare corect.
daca ai obiectii sau propuneri diferite , spune-le.
cine castiga 3 probe din 5 , confirmate si de martori, ii ia banii celuilalt.
rezultatul va ramane aici pe forum si nu va avea dreptul nimeni din cei ce il cunosc, sa afirme altceva in alte circumstante.
dintre cei ce vor cunoaste acest rezultat dar va provoca ulterior acestor probe o discutie ce va spune altceva decat ceea ce s-a demonstrat in practica, va primi ban pe vecie pe acest forum.
Ultima oară modificat de
edit pe 21 Apr 2009, 13:23, modificat 1 dată în total.
21 Apr 2009, 13:23
Nu, o cursa e o cursa. Aceasta va avea loc cu start de pe loc si pana la 160 170 hai 180 maxim, deja va fi evident daca una din masini pana la viteza asta va avea distanta semnificativa. Nu stau sa alerg masina de la 200 rolling pentru ca mi se pare o tampenie.
Noi testam un sprint aici sa vedem care este mai rapida. De asemenea treaba cu balastul nu sunt de acord. Fiecare masina are greutatea ei si depinde de constructor daca e in stare sa faca masini mai usoare sau nu. Eu oricum sunt un balast foarte mare pentru masina asa ca
De asmenea tin sa subliniez sa nu incerci mici gimmickuri de a remapa masina sau de a pune un powerbox pe ea. Stiu foarte bine cum trage un 2.0 TDI 140 pe aproape toata gama de la Volkswaghen/ Audi si daca voi observa asa ceva trag pe dreapta si cursa se incheie acolo!
Asta nu trebuie inteleasa ca faptul ca vreau sa te acuz ca vrei sa trisezi dar am zis sa stabilim dinainte ce si cum.
Ultima oară modificat de
Maxy pe 21 Apr 2009, 13:26, modificat 1 dată în total.
21 Apr 2009, 13:25
Si ce testati voi? 2.0 tdci cu cati cai/cuplu comparat cu?
Si ca sa terminati disputa nu mai bine mergeti la dyno si cel care pierde plateste?:)) Nici o cursa nici un pericol pe strazi totul pe hartie..
21 Apr 2009, 13:29
dragul meu,
deja recunosti ca vei pierde.
tu nu ai auzit ca eu nu am plecat de pe loc in forta(gen race) cu nici o masina. as pierde din start.
aici cu este vorba de edit vs maxy pt a vedea care sofer este mai bun.
este vorba de 2.0tdi vs 2.0tdci ca sa vedem ce motor este mai bun. plecarea de pe loc implica soferul iar eu recunosc ca-ti sunt inferior tie.
cum sa nu fii de acord cu balastul?
pai eu daca fac rost de un a6 2.0tdi ce are 200 kg in plus fata de focus, cum dracu ne mai dam seama ce motor este mai bun.
REMEMBER . vrem sa lamurim daca 2.0tdci este mai bun ca 2.0tdi nu care are cele mai putine kg de carat sa castige. poate eu nu reusesc sa fac rost de un golf, octavia sau un A3 si atunci cum ne mai masuram?
apoi, tu vrei sa faci proba doar pe 3-4 trepte de viteza care ii convin masinii tale. nu nene, mergem cu masinile pana le sleim de puteri in toate treptele de viteza. pana la limita de sus.
later edit. s-ar putea sa am un nou job si voi avea masina noua. deci nu voi avea remapare sau altceva.
Ultima oară modificat de
edit pe 21 Apr 2009, 13:35, modificat de 2 ori în total.
21 Apr 2009, 13:31
Daca are loc o intrecere sa-mi spuneti si mie la final vreau sa vad invingatorul vs un amarat de boxer 1.4T:))
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.