Versus

Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Care e mai buna? Comparatii intre diverse modele/marci de autoturisme.

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Maxy » 15 Noi 2008, 15:28

Era evident... :)
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde rath115 » 17 Noi 2008, 11:32

GO..GO..Focus :D
Ford Focus II 1.8 TDCI Trend Cll - Moondust Silver
Don't forget to look into your rear view mirror:)
Avatar utilizator
rath115
Ford Freak
 
Mesaje: 106
Membru din: 17 Noi 2007, 22:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2007 - 1.8TDCI - Trend Cll

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde leut27 » 17 Noi 2008, 12:05

si in afara de a fi stabil ce mai stie focusul sa faca?

cu noul motor de 1.4 de 150 cai de la golf o sa cam ramanem mult mult mult in spate
If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus” – "the Orangutan" Jeremy Clarkson
leut27
1nsane Member
 
Mesaje: 1507
Membru din: 12 Oct 2007, 20:11
Maşina: ST stealth grey 2.0 ecoB Estate

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Tiry213 » 17 Noi 2008, 13:09

Decaat un motor de 1.4 150cp, eu as prefera un 2.0 de 145.
Imagine
Tiry213
1nsane Member
 
Mesaje: 2316
Membru din: 31 Iul 2007, 14:12

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Mihai L » 17 Noi 2008, 14:21

$1 scrie:$2i in afara de a fi stabil ce mai stie focusul sa faca?

cu noul motor de 1.4 de 150 cai de la golf o sa cam ramanem mult mult mult in spate


Imi aduc aminte de un test facut de cei de la Topgear cu un model sport de la Opel, in care masina avea 2-300CP (nu mai retin exact, dar mult).
Din pacate, toate mergeau OK DOAR in linie dreapta, in curbe nu mai asculta de sofer. =))
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Maxy » 17 Noi 2008, 17:15

Urmeaza si Ford sa vina cu noua linie de 1.6 turbo benzen si atunci lucrurile vor fi perfecte. :D
Jenant in schimb topul frumusestii facut de desteptii de la Promotor.
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Alex_1121 » 17 Noi 2008, 20:58

Da...in rezultatele finale,Focus ul a iesit pe locul 3 dupa Golf si Astra stralucind doar la sportivitate/stabilitate si pret.
Oricum la bataie cu Astra si Civic.
Ca interior sau/si calitatea materialelor si a finisajelor nu cred ca se paote compara cu noul Golf.Din punctul meu de vedere nu se compara nici cu Golf 5.Asa ca dupa cum arata Astra in echipare Cosmo in testul de la Promotor,clasamentul pare destul de real.De apreciat scaunele Recaro de pe Astra si poate chiar si motorul mai potent.
Despre Civic, nu ma pronunt ca nu prea stiu prea multe despre ea,m am urcat in masina ,dar am ramas doar cu o imrpesie de ...ozn :))
Alex_1121
 

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Maxy » 17 Noi 2008, 21:11

Doar pe hartie e mai potent motorul de pe Opel :)
Interiorul in varianta de top de la Ford este mai calitativ decat cel de la Opel in opinia mea.
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Maxy » 17 Noi 2008, 21:45

Cum am vrut sa fac un edit si siteul evident ca nu a mai mers mai aveam cateva completari :

Cum ziceam... testul mi se pare unul cam penibil tipic de presa auto din Romania, modul aiuristic in care s-au acordat anumite note... Teoretic, Golful a iesit castigator... practic nici ei nu stiu de ce.
Pentru teste comparative profesioniste apelati cu incredere la baietii de mai jos:

Audi A3 Sportback 1.8 TFSI | BMW 120 i | Ford Focus 2.0 | Lancia Delta 1.4 T-Jet 16V | Opel Astra 1.6 Turbo | Peugeot 308 150 THP | VW Golf 1.4 TSI

si


Ford Focus 2.0 TDCI | Opel Astra 1.9 CDTI | Peugeot 308 HDi 135 FAP | VW Golf 2.0 TDI
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde valifocus » 18 Noi 2008, 07:44

Nu sunt eu fan VW, dar daca as avea maine bani sa imi iau o masina si ar fi sa aleg intre focus si golf as alege golful tsi de 160 de cai si cutie DSG cu 7 trepte. Aici focusul nu are cu ce sa concureze, cu regret o spun. si motorul de 2.0 si 145 de cai nu prea se compara cu concurenta din europa.
FOCUS hatch 1.6 16v dec. 2000, zetec-s, motor tip FYDA
Avatar utilizator
valifocus
Ford Freak
 
Mesaje: 224
Membru din: 22 Mar 2007, 12:27
Localitate: Constanta
Maşina: Focus 1.6 100CP

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Officer » 18 Noi 2008, 12:36

$1 scrie:$2rmeaza si Ford sa vina cu noua linie de 1.6 turbo benzen si atunci lucrurile vor fi perfecte. :D
Jenant in schimb topul frumusestii facut de desteptii de la Promotor.


S-a mai auzit ceva de motorul asta? Eu nu am gasit alte informatii.
Obsedat de ordine si disciplina.
Avatar utilizator
Officer
Elodia
 
Mesaje: 5942
Membru din: 21 Mai 2006, 14:38
Localitate: Ilfov
Maşina: Nu mai am ford :(

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Maxy » 18 Noi 2008, 13:02

Va fi introdus pe noua Fiesta St cu o putere de aproximativ 180 190 de cp, then usor usor va trece si pe Mondeo si Focus. 1.4 tsi-ul ala de la Vag nu este atat de laudat in presa, km77 nu a fost deloc incantat de el si de faptul cum livreaza puterea.
De asmenea de cateva luni Ford are optiunea Powershit prezenta si pe Focus si pe Mondeo si este exact acelasi gen de cutie ca si DSG(cutie cu ambreiaj dublu)
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Officer » 18 Noi 2008, 14:17

E ciudat ca google nu imi gaseste decat articole foarte vechi despre treaba asta, si alea putine. Imi e sa nu fie doar un zvon. M-ar tenta un focus cu motorul asta.
Obsedat de ordine si disciplina.
Avatar utilizator
Officer
Elodia
 
Mesaje: 5942
Membru din: 21 Mai 2006, 14:38
Localitate: Ilfov
Maşina: Nu mai am ford :(

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde ionutz » 19 Noi 2008, 16:12

cred ca romania este prima tara in care focus iese sub astra.
Parcul meu auto: Mondeo mk5 2.0 TDCi AWD; Escort XR3i Cabrio 130cp; Consul 2300V6; Sierra RS Cosworth 4x4; Scorpio 24v Cosworth Ultima; Fiesta RS1800; Escort RSturbo; Puma 1.7 VCT; Fiesta mk1 0.9 - Albalux
Avatar utilizator
ionutz
 
Mesaje: 4528
Membru din: 18 Dec 2004, 20:44
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF0EXXGBBEAA11103

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde danim » 20 Noi 2008, 15:49

Apropo de clasamente, uite cine i-a luat fata Fiestei!!
"Car of the Year 2009: Insignia wins by one point
In the very closest of contests, the Opel/Vauxhall Insignia emerged victorious as Car of the Year 2009 with 321 points against the 320 for the Ford Fiesta. The Volkswagen Golf took third place with 223 points.
OPEL/VAUXHALL INSIGNIA
The Insignia is the first Opel to win in 22 years but General Motors’ European company has been runner-up four times – and in 2007 the Opel Corsa lost by just two points to the Ford S-Max. Ford has won the award five times but this is the second occasion it has lost by one point.
This year’s narrow victory emphasizes the high level of this year’s competition, which has 37 initial candidates and seven finalists. Of the 59 car of the Year jurors representing 23 European countries, 20 gave the Insignia top points, while 19 put the Fiesta in first place.
Opel has defined Insignia design as artistry with German precision: premium values at an affordable price. Many Jury members appreciated the looks and visual quality of this model but the new C/D car from Russelsheim is much more than style. Active and passive safety, comfort and a wide array of efficient engines characterize this model. The richness of equipment can be increased with sophisticated options such as the ‘Opel Eye’, that reads road signals, FlexRide suspension and nine-mode Adaptive Forward Lighting."
New Kuga 2024 owner
Be as young as your heart is. And don`t be afraid show it.
danim
 
Mesaje: 457
Membru din: 25 Oct 2007, 14:55
Localitate: Bucuresti, Drumul Taberei
Maşina: New Ford Kuga 2024 Titanium cu ceva optionale
VIN: WF0FXXWPMFRS79361

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Tiry213 » 21 Noi 2008, 10:52

Ar fii fost si culmea sa fie invers. Insignia e o clasa total diferita de fiesta.
Imagine
Tiry213
1nsane Member
 
Mesaje: 2316
Membru din: 31 Iul 2007, 14:12

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde liviub » 21 Noi 2008, 18:30

motorul 1.4 tsi/170hp de la golf este exceptional and I mean it
nu conteaza la ce turatie este, daca bagi pedala iti da parul pe spate...nu este de joaca
l-am avut in test prelungit si i-am dat bataie, la consum am stat pe la 9%, si foarte des l-am turat la 7000.
schimbarea dintr-a 5-a in a 3-a cu talpa este uluitoare
iar la stabilitate va spun ca este ca la focus, cel putin motorizarea aceea.

cred ca fordul focus a ramas destul de mult in urma la motoare si cutii...la ce concurenta este nu poate veni doar cu suspensiile independente si cu o calitate a finisajelor absolut jenanta (asta deja tine de respectul fata de clienti).
liviub
Member
 
Mesaje: 360
Membru din: 11 Apr 2006, 13:52
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Hatch 1.6 16V 2003

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde sofocle » 21 Noi 2008, 19:00

$1 scrie:$2otorul 1.4 tsi/170hp de la golf este exceptional and I mean it
nu conteaza la ce turatie este, daca bagi pedala iti da parul pe spate...nu este de joaca
l-am avut in test prelungit si i-am dat bataie, la consum am stat pe la 9%, si foarte des l-am turat la 7000.
schimbarea dintr-a 5-a in a 3-a cu talpa este uluitoare
iar la stabilitate va spun ca este ca la focus, cel putin motorizarea aceea.

cred ca fordul focus a ramas destul de mult in urma la motoare si cutii...la ce concurenta este nu poate veni doar cu suspensiile independente si cu o calitate a finisajelor absolut jenanta (asta deja tine de respectul fata de clienti).


Ai dreptate dar... "Scump doamna, scump! Dincolo era mai ieftin!" =))
"Well, gentlemen, when the shit hits the fan, some guys run and some guys stay."
Lt. Col. Slade
Avatar utilizator
sofocle
Ford Freak
 
Mesaje: 215
Membru din: 20 Sep 2008, 02:49
Maşina: Ford Focus 2008 1.8tdci 115hp trend

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Maxy » 21 Noi 2008, 20:19

$1 scrie:$2otorul 1.4 tsi/170hp de la golf este exceptional and I mean it
nu conteaza la ce turatie este, daca bagi pedala iti da parul pe spate...nu este de joaca
l-am avut in test prelungit si i-am dat bataie, la consum am stat pe la 9%, si foarte des l-am turat la 7000.
schimbarea dintr-a 5-a in a 3-a cu talpa este uluitoare
iar la stabilitate va spun ca este ca la focus, cel putin motorizarea aceea.

cred ca fordul focus a ramas destul de mult in urma la motoare si cutii...la ce concurenta este nu poate veni doar cu suspensiile independente si cu o calitate a finisajelor absolut jenanta (asta deja tine de respectul fata de clienti).



Ai zau, pi buni? La motoare pe benzina poate ca a ramas in urma insa la Diesel in niciun caz. De asmenea nu am inteles care e treaba cu cutiile? Ford se stie ca pune pe masini cutii extrem de precise care nu prea se intalnesc la celalate competitoare.
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Cornel001 » 21 Noi 2008, 21:10

cred ca se referea la dsg.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde adyamg » 14 Dec 2008, 19:19

Pfai ... mie chiar imi place VI asta si nu ma asteptam sa fie batut de focus, avand in vedere ca focus2 e si de conceptie mai veche.
Totusi VW par a avea un usor avans tehnologic atat la motoare si cutii ... nu stiu cu se traduc astea in fiabilitate dar sunt mai tehnologizate.
adyamg
1nsane Member
 
Mesaje: 8305
Membru din: 01 Apr 2008, 23:25
Maşina: Ford Focus 1.6 Zetec

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde isotech_ro » 14 Dec 2008, 20:10

se discuta si pe acet thread http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=149&t=19059

eu merg pe mina Focus RS :D, ori o fi vreun vw in WRC =)) , personal nu am auzit.
Avatar utilizator
isotech_ro
1nsane Member
 
Mesaje: 2296
Membru din: 04 Mai 2008, 08:59
Localitate: Galati
Maşina: Ford S-max Titanium 2.0TDCI Powershift
VIN: WF0JXXWPCJGE25511

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde edit » 19 Dec 2008, 01:03

eu zic ca golful este peste focus iar cu ultima generatie de golf, chiar nu mai exista termen de comparatie. interiorul la golf VI este suprem iar golful incepand cu generatia 5 a avut o tinuta de drum f buna avand si el suspensie independenta spate.
in ceea ce priveste tinuta de drum a fordului focus, de exemplu 1.6tdci are o distributie a greutatii 62% fata si 38% spate adica f rusinoasa tinand contde faptul ca motorul de 1.6 este destul de usor.
acum chiar nu as vrea sa existe maniaci care sustina ca focus 2 facelift este peste golf la general. in fond , putini dintre noi putem conduce pe viraje la limita astfel incat sa simtim usorul plus al focusului insa alte avantaje ale golfului pot fi resimtite de orice muritor.
este drept ca golful VI este scump in draci insa consider ca nu cere bani in plus fara sa ofere in schimb.

apoi , spatiul in spate la golf VI este fantastic de mare, comparabil cu spatiul din A4 ultima generatie.
iar valaorea de revanzare a golfului este mult mai mare. garantat un golf 5 cu 1.9tdi 105cp si 100.000 km il vinzi cu 2000 euro in plus fata de focus 2 cu 1.6tdci 110 cp si 100.000 km la aceleasi dotari.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Maxy » 19 Dec 2008, 03:43

N-am sa inteleg niciodata faza asta cu Golf peste Focus la interior, invit sa facem un test luati un Golf full versus un Focus Full, Focusul e una dintre putinele compacte la care insertile de aluminiu chiar sunt de aluminiu si nu plastic vopsit in gri . De asmenea la Golf VI mai ales partea superioara iti ia ochii ca e foarte moale dar partea de jos e facuta dintr-un plastic tare foarte urat. Multa lume critica Focusul la interior deoarece la noi cele mai des intalnite modele de Focus sunt Trend si Ambiente pe cand la vag multe Golfuri sunt luate in versiuni Highline. Focusul facelift e mult mai reusit decat orice Golf . La partea cu stabilitatea din nou se intepreteaza gresit, dar cum am spus e o chestie de perspectiva... cine isi cumpara Focus il cumpara pentru placerea de a conduce... din pasiune. Cine are nevoie de o masian care sa il duca din A in B cumpara Golf. Cum am spus si in celalat topic cand am ales Focus am testat toate celalte compacte iar Golf a fost de departe cel mai dezamagitor. O masina plictisitoare fara absolut nimic care sa te faca sa spui wow, un motor 2.0 TDI de 140 de cp care este foarte ciudat la condus(trage ok pana in 3000 si dupa aia moare instant) si care oricum e mai slab decat 2.0 TDCi fapt testat de mine real cu vreo 3 modele din cadrul grupului vag, prefer noul Fiat Bravo care este mult peste Golf din orice punct de vedere.
Este insa foarte adevarat ca... La romani(a.k.a vag country) treaba sta in felul urmator, esti posesor de marca X se arde un bec, pai da e o marca de rahat uitati se strica. Esti posesor de vag cade turbina... erghh asta e domnule se mai intampla sau 2.0 TDI care consuma bidoane intregi de ulei... erghh fleacuri tot mai proaste "ie focusurili astea care li se arde cate un bec sau are un greiere pierdut prin spate".
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Cornel001 » 19 Dec 2008, 10:15

pe alt forum se sustinea ca faptul ca mananca ulei nu este un defect pt ca asa a fost conceput motorul :) . intr-adevar dpdv tehnic daca e adevarat se poate spune ca nu este defect, dar se poate citi si ca "nu este problema, asa este normal".
daca chestia asta era la focus, sa vezi ce "motor si marca proasta" era :)
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde edit » 19 Dec 2008, 11:03

2.0tdi commonrail nu consuma un strop de ulei.
2.0tdi non commonrail tehnic nu avea cum sa nu consume ulei.

Maxy, 2.0tdci l-am condus si eu , multi km pe volvo S40 si mi s-a parut slab , slab de tot motorul. ala era motor care murea peste 3000 ture in sensul ca la acea turatie intr-a 6-a masina avea 175 km/h si mai putea urca , f greu pana la 190 km/h iar apoi plangeai sa ajunga la 200 iar de acolo gata. eu nu am reusit sa trec de 200 si garantat nu ai facut-o nici tu.
2.0tdi de 143 cp pe A4(si 150 kg in plus), am ajuns cu el la 225 km/h pe loc drept si la 231 km/h la vale iar masina trage ca turbata pana la 200, pana la 220 mai greu iar peste 220 si mai greu.

era cazul sa apara cineva care sa spuna ca indiferent cum ai privi-o , golf 6 este sub focus. suntem pe forum ford.

si sa fim seriosi, la fiabilitate atat ford cat si vw sunt pe acolo, adica nu prea bine.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Maxy » 19 Dec 2008, 14:01

Nu stiu sincer ce 2.0 ai avut tu pe Volvo S40, eu iti zic rezultatele unor liniute pe autostrada intre masina mea versus Audi a4 2.0 TDi CR(ultimul mode) pana la 200 la ora am pus vreo 3-4 masini intre mine si el, Octavia 2.0 tdi 140+ remapare eco tuning-1 masina pana la 160 si Golf 5 2.0 TDI la fel ne-am dat pana la 200 si distanta a fost de vreo 2-3 masini. 2.0 TDCI a fost singurul diesel impreuna cu cel de la Opel si Fiat care trage pana la rosu nu se moleseste oribil precum TDI. Toate aceste curse au fost date rolling din treapta a doua. Sa inteleg ca mi-au gresit baietii de la Ford motorul? :)) Sa mai adaug faptul stiut de multa lume ca 2.0 tdci de la ford scoate in jur de 150 chiar 160 de cp pe dyno pe cand vag nu trece de 135 nici sa... Sunt si cativa useri pe aici cu astfel de motoare care le-au pus pe dyno si au dat de niste rezultate foarte interesante.
Cine are dubii asupra rezultatelor de mai sus il astept oricand pentru o lamurire :)
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde edit » 19 Dec 2008, 14:29

$1 scrie:$2 . Toate aceste curse au fost date rolling din treapta a doua. :)


pacat ca nu mai am masina.
faptul ca ati plecat din treapta a doua, explica de ce i-ai facut mar pe aia si poti face mar si o masina de 200cp pt ca atunci cand pleci din treapta a doua intervine si soferul care pana la 200 km/h schimba vitezele de 4 ori iar daca dai peste un pampalau il rupi in bataie.
daca ai incerca la urmatoarea liniuta sa eliminati factorul sofer si sa incercati sa plecati de la 120km/h intr-a 6 de ex si sa o tineti asa pana la limita masinii, garantat ti-o iei de nu te vezi pt ca acolo este vorba doar de masina iar noi discutam de masini si motoare si nu de soferi.
sau ati putea incerca de la 100 km/h in tr a 5-a pana la limita de sus a masinii si iar ti-o iei pt ca va fi doar un schimb de treapta de viteza, iar amicul tau indiferent cat de pampalau este , nu are cum sa influenteze decisiv ceea ce se intampla cu masina.

eu am avut 33.000 km s40-ul cu 2.0d si 136 cp si 38.000 km A4-le 2.0tdi cu 143 cp si cred ca am o parere bine formata despre cele doua motoare.

peste un pampalau am dat si eu : mercedes c220 cdi de ultima generatie, 170cp, 400NM cu plecare dintr-a 4-a la 100km/h. a apasat pe acceleratie primul, punand astfel o lungime de masina in fata mea, si schimband vitezele de doua ori pana la aproape 220 km/h l-am lasat la 2-3 lungimi in spate. eu abia 143 cp si 320nm.

curios este ca eu am auzit ca 2.0tdi trece lejer pe dyno de 150 cp. iar tu ai auzit ca nu se apropie de 135cp.
Ultima oară modificat de edit pe 19 Dec 2008, 14:33, modificat 1 dată în total.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Maxy » 19 Dec 2008, 14:33

Din nou gresesti, cand m-am dat cu Golful si cu A4 ne-am dat de mai multe ori printre care si o repriza de la 140 in treapta a 6-a si tot ramane in urma, masina mea pe ceas moare pe undeva pe la 220. Golful se tine cat de cat( cam o masina jumate) dar A4 la viteza mare e praf ramane in urma de nu se vede. Deci nu stu ce motor aveai tu pe Volvo insa ori nu stiai sa il conduci ori avea ceva.
Si oricum, evident cand e vorba de vag soferul e de vina soseaua care pentru el urca si la mine era in vale :)))) desi cei cu care m-am dat culmea chiar sunt soferi unul concurand in VTM deci nu cred ca sunt chiar asa de pampalai precum ii vezi. Daca mai ai A4 te astept oricand pentru lamuriri.
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Următorul

Înapoi la Versus

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 26 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 26 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 26 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 26 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login