Versus

Fiesta 6 vs. Mazda RX-8

Care e mai buna? Comparatii intre diverse modele/marci de autoturisme.

Fiesta 6 vs. Mazda RX-8

Mesajde Bogdan Rusu » 24 Dec 2008, 11:34

Anul trecut am fost 3 zile la Sighisoara, via Pitesti - Valea Oltului - Medias si m-am intors pe Brasov-Sinaia - DN1. Din fericire conduceam masina mea, RX-8-ul. Anul asta o sa plecam din nou in vreo 2 zile, dar pe motive de tractiune spate si lipsa anvelope iarna o sa fiu nevoit sa conduc Fiesta nevestei. Banuiesc ca va fi o experienta interesanta... revin cu amanunte :)
2004 Brilliant Black 6 speed MT, 18'' AEZ Xylo Rims, K&N Drop-in Filter, Sparco Ring Steering Wheel, AFE Short Shifter, GTSpec Rear Strut Bar, Powerslot Cryo Slotted Front Brake Rotors, Front Rotary Crest, Fluid MS Rear Wing, RX-FX Fender Vents.
Avatar utilizator
Bogdan Rusu
Ford Freak
 
Mesaje: 105
Membru din: 04 Feb 2008, 17:29
Localitate: Bucuresti
Maşina: RX-8

Re: Fiesta 6 vs. Mazda RX-8

Mesajde Nenea Fordescu » 24 Dec 2008, 12:16

De la 250km/h incolo nu ai probleme cu Fiesta. :D
Avatar utilizator
Nenea Fordescu
 
Mesaje: 1718
Membru din: 16 Mai 2008, 18:08
Localitate: Bucuresti
Maşina: Old New Focus TI-VCT + diverse 11.2008

Re: Fiesta 6 vs. Mazda RX-8

Mesajde Bogdan Rusu » 24 Dec 2008, 23:15

Nenea Fordescu,345951 scrie:De la 250km/h incolo nu ai probleme cu Fiesta. :D


Nu-mi fac griji. Stiu ca in linie dreapta Fiesta distruge un RX-8. Sper sa recuperez in curbe handicapul. :)
2004 Brilliant Black 6 speed MT, 18'' AEZ Xylo Rims, K&N Drop-in Filter, Sparco Ring Steering Wheel, AFE Short Shifter, GTSpec Rear Strut Bar, Powerslot Cryo Slotted Front Brake Rotors, Front Rotary Crest, Fluid MS Rear Wing, RX-FX Fender Vents.
Avatar utilizator
Bogdan Rusu
Ford Freak
 
Mesaje: 105
Membru din: 04 Feb 2008, 17:29
Localitate: Bucuresti
Maşina: RX-8

Re: Fiesta 6 vs. Mazda RX-8

Mesajde forbidden27 » 29 Dec 2008, 01:07

Nenea Fordescu,345951 scrie:De la 250km/h incolo nu ai probleme cu Fiesta. :D

La 250km/h are limitare.
Daca iti face feste Fiesta, ma suni si o bagam la mine in portbagaj.
-Ford Kuga 2.0Tdci 180 CP; Titanium, Ruby Red, 2016
-Ford Mondeo MK4 1.8Tdci 125cp Trend, 2008
-Ford Focus MK2 1.6 Tdci 90cp, 2007
-(Ex) Ford Sierra 2.0 1985 aka Logan Killer
-Thunder Tiger MTA-4
-Losi XXL2
Avatar utilizator
forbidden27
1nsane Member
 
Mesaje: 1434
Membru din: 09 Dec 2007, 11:51
Localitate: Slobozia
Maşina: Mondeo MK4, 1.8TDCI, 125 Cp, Trend
VIN: WF0DXXGBBD8G04304

Re: Fiesta 6 vs. Mazda RX-8

Mesajde cody » 29 Dec 2008, 09:39

Pai daca tu ai RX-8 cu atatea optionale inseamna ca la nevasta i-ai luat
macar o Fiesta ST =))
http://www.freewolf.ro

Experienta este cel mai dur profesor, pentru ca intai iti da testul
si apoi iti spune care era lectia.
Avatar utilizator
cody
Gold Member
 
Mesaje: 691
Membru din: 28 Feb 2007, 16:23
Localitate: Piatra Neamt
Maşina: focus 1.6 16v , yamaha tdm 850

Re: Fiesta 6 vs. Mazda RX-8

Mesajde Bogdan Rusu » 29 Dec 2008, 14:59

cody,347812 scrie:Pai daca tu ai RX-8 cu atatea optionale inseamna ca la nevasta i-ai luat
macar o Fiesta ST =))


Cred ca e maxim o Fiesta TS.... =))
2004 Brilliant Black 6 speed MT, 18'' AEZ Xylo Rims, K&N Drop-in Filter, Sparco Ring Steering Wheel, AFE Short Shifter, GTSpec Rear Strut Bar, Powerslot Cryo Slotted Front Brake Rotors, Front Rotary Crest, Fluid MS Rear Wing, RX-FX Fender Vents.
Avatar utilizator
Bogdan Rusu
Ford Freak
 
Mesaje: 105
Membru din: 04 Feb 2008, 17:29
Localitate: Bucuresti
Maşina: RX-8

Impresii de calatorie

Mesajde Bogdan Rusu » 19 Ian 2009, 16:32

Buun, deci sa revenim. Pe autostrada Fiestuta s-a comportat bine, nu am vrut s-o scot din 110-120 km/h, am mers la consum. Scaunul era in tavan, volanul cat la camion, dar nu ma deranja prea rau. Caldura baga, muzica mergea. A fost un incident mai mult sau mai putin amuzant pe Valea Oltului, cand la 80 km/h in coloana unul mi-a murdarit parbrizul cand m-a depasit, iar cand am dat spalare SURPRISE ! N-au plecat decat stergatoarele, fara spalator, asa ca am vazut negru in fata ochilor. Si la propriu, si la figurat. Cred ca 50-80 metri am mers cu viteza mai sus mentionata fara sa vad nimic. Am tras pe dreapta, am sters parbrizul, am facut un kilometru, am tras din nou pe dreapta, am sters parbrizul si tot asa pana am ajuns la o benzinarie. Acolo brusc si-a revenit spalatorul, banuiesc ca a fost vorba de un dop de gheata. Cand am facut 302 km, am facut din nou plinul, si am bagat fix 20 l. Asta inseamna un consum de putin sub 7, parca. Ceea ce mi s-a parut bine, intrucat temperatura era sub 0 grade, si s-a mers si pe serpentine etc.
Una peste alta, masina a servit scopului de a ma deplasa din punctul A in punctul B. Cu toate ca pe mine ma incanta mai degraba drumul, nu faptul ca trebuie sa ajung dintr-un loc in altul...
2004 Brilliant Black 6 speed MT, 18'' AEZ Xylo Rims, K&N Drop-in Filter, Sparco Ring Steering Wheel, AFE Short Shifter, GTSpec Rear Strut Bar, Powerslot Cryo Slotted Front Brake Rotors, Front Rotary Crest, Fluid MS Rear Wing, RX-FX Fender Vents.
Avatar utilizator
Bogdan Rusu
Ford Freak
 
Mesaje: 105
Membru din: 04 Feb 2008, 17:29
Localitate: Bucuresti
Maşina: RX-8

Re: Fiesta 6 vs. Mazda RX-8

Mesajde cody » 19 Ian 2009, 22:45

E bine ... inseamna ca te-ai descurcat si cu o masina mai normala ....
Eu is tare curios cum merge rx-8 -ul ... cum e cu motorul asta vankel ???? cum consuma ?cum trage ? papa ulei ? cat se tureaza ? cum se uzeaza ? ...... chiar nu stiu nik inafara de principiul de functionare si putere ....
http://www.freewolf.ro

Experienta este cel mai dur profesor, pentru ca intai iti da testul
si apoi iti spune care era lectia.
Avatar utilizator
cody
Gold Member
 
Mesaje: 691
Membru din: 28 Feb 2007, 16:23
Localitate: Piatra Neamt
Maşina: focus 1.6 16v , yamaha tdm 850

Re: Fiesta 6 vs. Mazda RX-8

Mesajde Bogdan Rusu » 20 Ian 2009, 10:43

Ce te surprinde in primul rand la Wankel este sunetul pe care il scoate la ralanti. Zici ca este electric. Pe turometru am 10000 RPM, dar electronic o taie pe la 9300-9500. In orice caz, puterea maxima este atinsa undeva la 8300-8500. De tras trage bine, doar ca primele 3500-4000 de turatii se ating ceva mai greu pe motiv de cuplu mic. Adica la o liniuta s-ar putea sa raman in urma pe prima portiune :) In orice caz, faptul pentru care RX-ul este unanim apreciata este manevrabilitatea sa extraordinara si nu viteza sau puterea. Uleiul trebuie completat cu vreo 50-100 ml la 1000 Km, datorita constructiei motorului. De uzat se pare ca se uzeaza mai repede ca unul pe pistoane, in principal din cauza garniturilor din capetele rotoarelor. Vezi si thread-ul http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f= ... a&start=60 , am pus acolo niste poze cu un rotor.

cody,362779 scrie:E bine ... inseamna ca te-ai descurcat si cu o masina mai normala ....
Eu is tare curios cum merge rx-8 -ul ... cum e cu motorul asta vankel ???? cum consuma ?cum trage ? papa ulei ? cat se tureaza ? cum se uzeaza ? ...... chiar nu stiu nik inafara de principiul de functionare si putere ....
2004 Brilliant Black 6 speed MT, 18'' AEZ Xylo Rims, K&N Drop-in Filter, Sparco Ring Steering Wheel, AFE Short Shifter, GTSpec Rear Strut Bar, Powerslot Cryo Slotted Front Brake Rotors, Front Rotary Crest, Fluid MS Rear Wing, RX-FX Fender Vents.
Avatar utilizator
Bogdan Rusu
Ford Freak
 
Mesaje: 105
Membru din: 04 Feb 2008, 17:29
Localitate: Bucuresti
Maşina: RX-8


Înapoi la Versus

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 6 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 6 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login