Clio3 vs iarna 2008-2009
Cateva sfaturi extrase din manualul de utilizare a unui Clio3 din 2007:
- daca temperatura exterioara este intre +5 si +9 grade, ia cu tine cateva carpe uscate, o ragleta (optional, doar daca aveti la indemana), un sul de hartie igienica, si eventual vreo 2 suluri de servetele de masa (alea la metru sunt ideale). 150km (distanta de la cluj la oradea) se fac mult mai usor daca totusi reusiti sa vedeti prin parbzul aburit (indiferent ce fac, daca temperatura e intre 5 si 9, masina abureste teribil)
- masina NU se spala iarna: ingheta oglinzile. se remediaza 2 zile mai tarziu cu un litru de spirt cald (dus cu termosul din casa in parcare) bagat cu seringa la mecanismul oglinzii.
- renuntati la ideea de a folosi radioul pe timp de iarna. daca temperatura e sub -10 grade, radioul nu mai functioneaza. trebuie dat jos, scoase mufele din spate, siguranta, apoi acestea trebuie curatate, sterse, incalzite, apoi puse la loc, si in functie de cat noroc are fiecare, intr-un tarziu veti reusi sa le faceti sa si mearga. asta pana la urmatoarea data cand coboara temperatura la -10.
- dimineata treziti-va cu 40 de minute mai devreme. mergeti la masina, porniti motorul, curatati gheata de pe parbriz, geamuri si luneta. nu uitati de gheata de pe faruri si stopuri. reveniti in jumatate de ora pentru a pleca la servici. pana ajungeti in parcarea de la servici POATE va fi destul de cald in masina incat sa va ganditi la dat jos manusile.
- pe timp de noapte, depasiti cat mai repede cu putinta ABSOLUT TOATE masinile intalnite, INDIFERENT de riscuri, altfel riscati ca mazga aruncata de rotile masinii din fata sa se depuna pe faruri si sa nu mai vedeti nimic.
- intotdeauna sa aveti asupra Dvs o lanterna si o carpa (vezi punctul anterior)
- lichid de parbriz: intotdeauna sa veti dublul cantitatii maxime necesare. you'll need it, trust me.
Va multumim ca a-ti cumparat de la noi, va asteptam sa reveniti.
Epilog: cele mai sus mentionate nu mi s-au intamplat numai mie, ci mai multor colegi de serviciu care conduc Clio3 (aprox 7 masini)
- daca temperatura exterioara este intre +5 si +9 grade, ia cu tine cateva carpe uscate, o ragleta (optional, doar daca aveti la indemana), un sul de hartie igienica, si eventual vreo 2 suluri de servetele de masa (alea la metru sunt ideale). 150km (distanta de la cluj la oradea) se fac mult mai usor daca totusi reusiti sa vedeti prin parbzul aburit (indiferent ce fac, daca temperatura e intre 5 si 9, masina abureste teribil)
- masina NU se spala iarna: ingheta oglinzile. se remediaza 2 zile mai tarziu cu un litru de spirt cald (dus cu termosul din casa in parcare) bagat cu seringa la mecanismul oglinzii.
- renuntati la ideea de a folosi radioul pe timp de iarna. daca temperatura e sub -10 grade, radioul nu mai functioneaza. trebuie dat jos, scoase mufele din spate, siguranta, apoi acestea trebuie curatate, sterse, incalzite, apoi puse la loc, si in functie de cat noroc are fiecare, intr-un tarziu veti reusi sa le faceti sa si mearga. asta pana la urmatoarea data cand coboara temperatura la -10.
- dimineata treziti-va cu 40 de minute mai devreme. mergeti la masina, porniti motorul, curatati gheata de pe parbriz, geamuri si luneta. nu uitati de gheata de pe faruri si stopuri. reveniti in jumatate de ora pentru a pleca la servici. pana ajungeti in parcarea de la servici POATE va fi destul de cald in masina incat sa va ganditi la dat jos manusile.
- pe timp de noapte, depasiti cat mai repede cu putinta ABSOLUT TOATE masinile intalnite, INDIFERENT de riscuri, altfel riscati ca mazga aruncata de rotile masinii din fata sa se depuna pe faruri si sa nu mai vedeti nimic.
- intotdeauna sa aveti asupra Dvs o lanterna si o carpa (vezi punctul anterior)
- lichid de parbriz: intotdeauna sa veti dublul cantitatii maxime necesare. you'll need it, trust me.
Va multumim ca a-ti cumparat de la noi, va asteptam sa reveniti.
Epilog: cele mai sus mentionate nu mi s-au intamplat numai mie, ci mai multor colegi de serviciu care conduc Clio3 (aprox 7 masini)
Luni, 3 mai 2010, in jurul orei 08:42AM, pe Calea Turzii, sensul de coborare, a fost gasita o groapa in asfalt. Dimensiunile acesteia sunt de 25x30cm, cu o adancime medie de 5,5cm. Prezinta urme de cauciuc si uzura pe margini. Rugam proprietarul sa contacteze CNADNR, Politia Rutiera sau Primaria Cluj in vederea returnarii.
-
Shade - Gold Member
- Mesaje: 946
- Membru din: 08 Apr 2008, 16:45
- Localitate: Cluj-Napoca, Bistrita, Baia Mare
- Maşina: Ka 1.3i 60CP
- VIN: WF0BXXWPRB3J47700