*Ai afirmat ca "
toti au adus upgrade-uri [....] doar grupul PSA nu a facut nimic." - ti-am exeplificat 3 motorizari upgradate - acum nu te intereseaza decat de 2.0/136 .
*Ai mentionat concurenta lui 2.0tdci : honda, toyota, vw, renault, opel,. Honda oricum nu intra in discutie pt ca e 2.2 .La toyo,reno si opel ti-am spus de ce nu sunt peste 2.0tdci : D4D e la fel de zgomotos dar e mult mai lesinat , dci e bunicel dar mai are de lucru la fiabilitate , opel e mai zgomotos . Daca tu nu vrei sa intelegi , asta e altceva .
*Singurul concurent ar fi VW . Daca ne raportam la clasa compacta ( adica Focus vs Golf ) gasim o "foarte mare" varietate de 2 dieselare pt G6 (adica 110 si 140CP)
si 4 dieselare pt FF2 . Aici imi povestesti de "
pozitionare in piata si de acoperire a cererii cu oferta" . Si cine e mai bine pozitionat ma rog , cel cu 2 motorizari ?
* Alta eroare : "
Vag a trecut la CR in 2004 adica nu f tarziu " .Ba da ,
foarte tarziu , pentru ca in 2009 inca se mai vinde Golf5Variant si Jetta cu anticul TDI-PD 1.9/105 ( ca sa-ti improspatez memoria este motorul aparut in 2000 pe Golf4 de 1.9/101 cod AXR la care s-au facut "multe upgrade-uri" in 9 ani si l-au adus la +5CP ). Deci in 5 ani nu au reusit sa schimbe gama de motorizari diesel nici macar pt gama Golf ! Si tripleta Touran/Tiguan / Sharan are in Ro motorizari tot PD 1.9/105 & 115 .
Cine e mai reticent la schimbari ? Sigur ca da ,Ford , pt ca din 2000 a trecut la CR si nu vrea sa le mai schimbe odata .
*Legat de mult laudatul TDI-CR :
1. Cand faci afirmatii de genul "
la o diferenta de 2- 3 m [...] oamenii nu sesizau daca e diesel sau benzina ". sau "
s-au urcat in masina mea, oameni care detin benzinare rafinate si nu isi dadeau seama ca am tdi si nu motor pe benzina " este evidenta subiectivitatea .Un diesel nu se va compara
niciodata cu un benzinar la zgomot si vibratii . Daca tie-ti par la fel , atunci ai o problema .
2. Am mers cu Passat TDI-CR , este intr-adevar un progres fata de tractoarele PD , dar sa spui ca "
ar fi o insulta sa-l aseze cineva langa tdci-ul de 2.0 " e alta exagerare evidenta. Insulta ar fi sa punem langa TDI-CR un motor ca cel de pe Polo in 3 cilindri , un exemplu de " rafinament " cu emblema TDI
in anul de gratie 2009 .
L.E. La TDCI 2.0/136 presiune de injectie este 1800 bari , la TDI-CR 2.0/140 este 1850 bari .