Ford Focus vs Mitsubishi Lancer
Ce ziceti de noua oferta Mitsubishi Lancer pentru autoturismele din stoc?
Versiunea de baza pentru motorul 2.0 DI-D 140 CP 16.000 EUR cu TVA si 17.000 EUR pentru nivelul de echipare echivalent TREN + pachetul confort 3.
Pretul nu include vopseaua metalizata in valoare de 320 fara TVA.
Tinand cont ca in acest pret sunt incluse taxe vamale de 10%, iar inainte de reducerile curente modelul Invite cu motorul de 2.0 140 CP era 20.000 EUR, ma intreb oare cam care este costul de productie. Probabil castigul este dublu fata de costul productiei. De aici imi ridic mici semne de intrebare privind fiabilitatea si calitatea acestei masini.
Nu sunt fan al masinilor asiatice, insa Mitsubishi Lancer este poate singura masina de provenienta asiatica pentru care as opta.
Motorul m-ar atrege foarte mult, performante ce nu prea le obti la Ford in banii astia, insa design-ul interior, precum si calitatea materialelor folosite lasa mult de dorit. Aditional, am inteles de pe forumul dedicat ca ar fi probleme serioase privind calitatea vopselei.
Ca un plus ar mai fi aspectul exterior, singura masina din clasa de pret mediu care se poate compara cu Focusul in aceasta privinta.
Versiunea de 17.000 EUR as achizitiona-o, numai daca s-ar scadea din pret acel procent de 10% aferent taxelor vamale
Versiunea de baza pentru motorul 2.0 DI-D 140 CP 16.000 EUR cu TVA si 17.000 EUR pentru nivelul de echipare echivalent TREN + pachetul confort 3.
Pretul nu include vopseaua metalizata in valoare de 320 fara TVA.
Tinand cont ca in acest pret sunt incluse taxe vamale de 10%, iar inainte de reducerile curente modelul Invite cu motorul de 2.0 140 CP era 20.000 EUR, ma intreb oare cam care este costul de productie. Probabil castigul este dublu fata de costul productiei. De aici imi ridic mici semne de intrebare privind fiabilitatea si calitatea acestei masini.
Nu sunt fan al masinilor asiatice, insa Mitsubishi Lancer este poate singura masina de provenienta asiatica pentru care as opta.
Motorul m-ar atrege foarte mult, performante ce nu prea le obti la Ford in banii astia, insa design-ul interior, precum si calitatea materialelor folosite lasa mult de dorit. Aditional, am inteles de pe forumul dedicat ca ar fi probleme serioase privind calitatea vopselei.
Ca un plus ar mai fi aspectul exterior, singura masina din clasa de pret mediu care se poate compara cu Focusul in aceasta privinta.
Versiunea de 17.000 EUR as achizitiona-o, numai daca s-ar scadea din pret acel procent de 10% aferent taxelor vamale

- Fordilicious
- Gold Member
- Mesaje: 578
- Membru din: 18 Dec 2008, 12:34
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford Focus - 1.6 REVOboost +220cp (in lucru)