Versus

Ford Focus vs Mitsubishi Lancer

Care e mai buna? Comparatii intre diverse modele/marci de autoturisme.

Ford Focus vs Mitsubishi Lancer

Mesajde Fordilicious » 30 Iun 2009, 14:02

Ce ziceti de noua oferta Mitsubishi Lancer pentru autoturismele din stoc?
Versiunea de baza pentru motorul 2.0 DI-D 140 CP 16.000 EUR cu TVA si 17.000 EUR pentru nivelul de echipare echivalent TREN + pachetul confort 3.
Pretul nu include vopseaua metalizata in valoare de 320 fara TVA.
Tinand cont ca in acest pret sunt incluse taxe vamale de 10%, iar inainte de reducerile curente modelul Invite cu motorul de 2.0 140 CP era 20.000 EUR, ma intreb oare cam care este costul de productie. Probabil castigul este dublu fata de costul productiei. De aici imi ridic mici semne de intrebare privind fiabilitatea si calitatea acestei masini.

Nu sunt fan al masinilor asiatice, insa Mitsubishi Lancer este poate singura masina de provenienta asiatica pentru care as opta.

Motorul m-ar atrege foarte mult, performante ce nu prea le obti la Ford in banii astia, insa design-ul interior, precum si calitatea materialelor folosite lasa mult de dorit. Aditional, am inteles de pe forumul dedicat ca ar fi probleme serioase privind calitatea vopselei.
Ca un plus ar mai fi aspectul exterior, singura masina din clasa de pret mediu care se poate compara cu Focusul in aceasta privinta.

Versiunea de 17.000 EUR as achizitiona-o, numai daca s-ar scadea din pret acel procent de 10% aferent taxelor vamale :)
Fordilicious
Gold Member
 
Mesaje: 578
Membru din: 18 Dec 2008, 12:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus - 1.6 REVOboost +220cp (in lucru)

Re: Ford Focus vs Mitsubishi Lancer

Mesajde Fordilicious » 30 Iun 2009, 14:21

Fordilicious
Gold Member
 
Mesaje: 578
Membru din: 18 Dec 2008, 12:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus - 1.6 REVOboost +220cp (in lucru)

Re: Ford Focus vs Mitsubishi Lancer

Mesajde edit » 30 Iun 2009, 14:36

multe ai mai vrea tu sa se scada.
importatorul si-a reglat pretul astfel incat a tinut cont si de cei 10% taxe vamale si a facut pt masina asta un pret f bun.
pe vremea asta de criza cine are bani si vrea sa cumpere lucruri ieftine ce alta data erau scumpe poate face adevarate afaceri.

pai pretul de productie este f mic indiferent de producator si nu ar trebui sa-ti ridici semne de intrebare pt fiabilitatea si calitatea lui Mitsu ci asupra oricarei marci.
din surse sigure lucrurile la audi stau asa: 12-15% din pretul final al masinii il castiga dealerul si 12-15% importatorul. producatorul are un profit ce se invarte cu siguranta 25%.
rezulta ca, un audi A4 ce il cumperi cu 30.000 euro , are un cost al productiei de 15.000 euro.
astfel, producatorul are bani de cercetare , de imbunatatire a propriilor produse samd. sa tinem cont ca la schimbarea generatiei unui model de masina, costurile pe care le are un producator depasesc 0,5 miliarde euro. de unde sa aiba banii astia daca nu de la noi toti ?!
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Ford Focus vs Mitsubishi Lancer

Mesajde Fordilicious » 01 Iul 2009, 11:25

Evident ca fiecare producator are o marja considerabila de profit. "Problema" e ca la asiatice, pe langa acea marja mai achiti si acei 10% taxe vamale si inca acum e ok procentul de 10% fata de perioada cand nu eram in UE cand erau taxele vamale,daca nu ma insel, 30%.
Din cauza acestei taxe nu cred ca mi-as lua o masina din Asia, deoarece as plati acea marja de 10% in plus fata de una made in EU, bani platiti practic total aiurea (din punctul nostru de vedere al cumparatorilor).

Ca sa revenim la un versus.
Motorizarile sunt similare si pe Focus si pe Lancer, inclusiv pentru echiparile super sport : Lancer Evo si Focus RS. Singurul plus pentru Focus ar fi ca exista si o varianta de compromis, si anume : ST.

Ca si design exterior mi se par pe picior de egalitate, insa, la capitolul design interior, desi Focusul nu exceleaza si nu sunt folosite materiale de super calitate, tot l-as pune peste Lancer la capitolul acesta. La fel, as mai acorda un plus pentru Focus la capitolul ergonomie.

Nu am condus un Lancer, astfel nu ma pot pronunta privind tinuta de drum, zgomote interioare, etc. Cel putin de pe forumul lor, si in Mitsu apar greieri si insonorizarea lasa de dorit. Pentru mine totusi, acest aspect nu ar fi o tragedie. Imi place la nebunie cum toarce motorul si cum se aude la peste 4.000 rpm.

Pentru versiunile de caroserie disponibile, nu stiu daca au si wagon, probabil ca nu. Focusul il prefer HB, insa daca ar fi vreodata sa-mi cumpar un Lancer, in nici un caz nu as alege HB, versiunea sedan fiind mult mai atractiva.

Din punct de vedere al preturilor, desi se plateste acea taxa de 10%, cu noile promotii, Lancer-ul este totusi o afacere foarte buna.

Per total, nu cred ca sunt multe elemente care ar putea face diferenta. Sunt sigur ca ambele masini ar multumi orice persoana ce cauta o masina practica, tinereasca si cu un aer cat de cat sportiv, fara a te lasa indatorat pe viata pentru achizitia efectuata.
Fordilicious
Gold Member
 
Mesaje: 578
Membru din: 18 Dec 2008, 12:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus - 1.6 REVOboost +220cp (in lucru)

Re: Ford Focus vs Mitsubishi Lancer

Mesajde edit » 01 Iul 2009, 11:40

pai iti garantez ca promotia lancer tine cont de cei 10 % in sensul ca , daca lancer s-ar fi facut in europa , nu te astepta ca pretul la promotie sa fi fost mai mic cu 10%.
nu erau chiar tampiti sa vanda un lancer destul de bine dotat cu motor de 140 cp la 15.500 euro fata de 17.000 euro cat e acum la promotie dar purtator de taxe vamale. ar fi fost la pret de ford focus de 90 cp.

practic, la aceasta promotie , pretul de 17.000 euro pt motorul de doi litri este una absolut imbatabila si, din pacate pt importatorul mitsu, in loc sa vanda masina cu 17.000 si sa nu aiba taxe vamale si astfel sa faca ei profit mai mare, o vand cu 17.000 euro purtatoare de taxe si in loc sa faca ei profit mai mare, platesc taxe statului roman.

intelege ca pe tine ca si client nu te afecteaza deloc aceste taxe pt ca le suporta importatorul. in loc sa faca ei profit mai mare , platesc acesti bani la stat ca si taxe pt ca oricum, mitsubishi stiu ca pretul de 17.000 nu are nici un fel de concurenta si nu erau ei prosti sa coboare sub acest prag chiar daca masina nu ar fi avut taxe.


chiar si fara promotie, japonezii isi fixeaza pretul masinilor tinand cont de acele taxe vamale. nu te gandi ca un lancer fara promotie si motor de 140 cp , costa cat un focus fara promotie si 136 cp iar apoi la mitshu mai adauga 10% taxe vamale.
preturile se calculeaza in functie de valoarea reala a masinii lor raportandu-se la concurenta. daca un focus de doi litri costa 20.000 euro iar mitsu considera ca valoarea tehnica a unul lancer este cu 1000 de euro in plus fata de un focus, ei vor vinde masina aia cu 21.000 euro , si din pacate pt ei in acesti bani sunt inclusi 2000 euro taxe in loc sa faca ei 2000 de euro profit . in nici un caz nu vor adauga la cei 21.000 euro(valoarea reala tehnica a masinii) cei 10% taxe vamale pt ca valoarea masinii lor nu mai reflecta pretul de 23.000 euro. practic, mitsubishi vor face un profit mai mic pt al lor lancer fata de cat face ford pt focus.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Ford Focus vs Mitsubishi Lancer

Mesajde Fordilicious » 01 Iul 2009, 14:06

Eu sincer chiar nu cred faza asta ca fac ei mai putin profit.
Au tot o marja mare de profit, numai ca tu, ca si cumparator, achiti 10% taxe vamale. Si cand era 20.000 fara promotie, erau incluse taxele. Daca tinteau un profit asa de mic, atunci cum au scazut pretul cu 3.000 EUR ?!

Sa revenim la versus :

Timpi de acceleratie pana la 100 km/h mi se par foarte slabi.
Motor benzina 1.8 si 143CP 0-100km/h in 10,4 sec. ENORM ! Si asta pentru versiunea HB.
Focusu Ti-VCT de 1.6 si 115CP ia suta in 10,8 sec.
Motorul Mitsubishi cu 28 CP in plus scoate suta cu doar 0,4 mai bine.

Motor Lancer Sportback 1.8 MPI MT
Tip DOHC 4L
Nr. cilindri
Nr. supape 16 valve MIVEC
Nivel poluare EURO 4
Capacitate cilindrica cmc 1798
Performante Lancer Sportback 1.8 MPI MT
Putere maxima KW (CP) 105 (143) / 6000 rot / min
Cuplu maxim 178 Nm / 4250 rot / min
Viteza maxima 196 km / h
Acceleratie 0-100 km/h 10,4 s
Combustibil Benzina fara plumb / RON95
Consum L/100 Km
- extraurban 6.4
- urban 10.5
- mixt 7.9
Emisii CO2
- extraurban 153
- urban 248
- mixt 188
Mecanica Lancer Sportback 1.8 MPI MT
Transmisie Manuala cu 5+1 trepte
Dimensiuni Lancer Sportback 1.8 MPI MT
Dimensiuni L x l x h 4585 x 1760 x 1515 mm
Caroserie Hatchback, 5 usi
Numar locuri 5
Fordilicious
Gold Member
 
Mesaje: 578
Membru din: 18 Dec 2008, 12:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus - 1.6 REVOboost +220cp (in lucru)

Re: Ford Focus vs Mitsubishi Lancer

Mesajde Fordilicious » 01 Iul 2009, 14:26

Am pierdut edit-ul postului anterior.

Doream sa mai fac o comparatie de pret. Pentru un Focus Titanium din stoc 2.0 TDCI (oferta destul de recenta - mai 2009) fara alte optionale - 19.000 EUR. Unde-s reducerile ?! :-??

Chiar daca nu se platesc taxe suplimentare, pana la urma cred ca pretul ridicat al Focusului este dat totusi de o calitate superioara (sau cel putin asa sper), sau poate doar de o nesimtire NET superioara.
As fi tare curios sa vad cum se tine un Mitsu si la viteza si pe drum virajat.
Fordilicious
Gold Member
 
Mesaje: 578
Membru din: 18 Dec 2008, 12:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus - 1.6 REVOboost +220cp (in lucru)

Re: Ford Focus vs Mitsubishi Lancer

Mesajde edit » 01 Iul 2009, 17:20

$1 scrie:$2u sincer chiar nu cred faza asta ca fac ei mai putin profit.
Au tot o marja mare de profit, numai ca tu, ca si cumparator, achiti 10% taxe vamale. Si cand era 20.000 fara promotie, erau incluse taxele. Daca tinteau un profit asa de mic, atunci cum au scazut pretul cu 3.000 EUR ?!




n-ai inteles cu toate ca zic eu ca am explicat destul de bine. inainte de a scade preturile nu faceau profit mic dar era mai mic ca la un ford pt ca japonezii zu si taxe incluse in pretul masinii si sunt obligati de cerere/oferta sa vanda la preturile pe care cumparatorii si le permit sa le plateasca. acum si-au diminuat profitul(acesta oricum ramanand mare) astfel incat sa fie in piata ca si nivel de preturi(erau si inainte) tinand cont ca ei au si taxele vamale incluse in pret.
practic, un lancer despre care producatorul stie ca el se vinde bine cu 21.000 euro , atat va costa indiferent ca el are taxe vamale 0%, taxe valale 10%, 30% sau 50% incluse in banii aia. cu 21.000 euro pret de lista vor vinde ei lancerul iar pe tine nu te afecteaza taxele vamale pt ca acesta va fi pretul masinii indiferent ca ea se fabrica in japonia , pe luna sau in republica moldova; iar in functie de una din cele 3 locatii pt productie enumerate mai inainte producatorul va avea profituri uriase(daca fabrica in moldova), profituri medii(daca fabrica in japonia) si pierderi de un miliard de euro pt fiecare masina vanduta(daca fabrica este pe luna) pt ca in ultimul caz ei nu-ti vor cere 1 miliard de euro pe un lancer pt ca ei sunt prosti si au construit o fabrica pe luna ci in toate cele 3 cazuri iti vor cere cele 21.000 euro cat este valoarea reala a masinii.. din pacate un producator japonez pt a vinde in europa producand in asia, trebuie sa suporte taxe vamale, cheltuieli mari de transport si sa aiba grija ca pretul masinii ce ei o vand sa respecte valoarea reala a masinii ce ei o produc.
mazda 6 de exemplu are pretul de lista echivalent cu pretul de lista al unui mondeo sau passat pt ca aia este valoarea tehnica a masinii. producatorul mazda trebuie sa suporte in banii astia cheltuielile mari de transport si taxele vamale si astfel profitul lor va fi cu mult mai mic fata de profitul ce-l fac ford si vw pt al lor mondeo respectiv passat.

acelasi lucru este valabil cu un mercedes ce se vinde in japonia. daca producatorul considera ca mercedesul trebuie pozitionat ca si pret cu 5000 euro mai sus ca un lexus echivalent, ei vor vinde astfel mercedesul indiferent ca acesta are incluse taxe vamale de 40%. daca peste noapte mercedes isi vor face fabrica in japonia si mercedes nu va mai avea taxe vamale, un mercedes va avea pretul tot cu 5000 euro mai mare ca un lexus iar producatorul german va avea profit mai mare pt ca nu va mai plati taxe la stat. doar nu or fi ei prosti sa scada pretul pt ca au scapat de taxe.

deci, mergi linistit si titi cumpara orice masina fabricata in asia pt ca tu nu platesti nimic. platesc ei pierzand din profit contravaloarea taxelor.


comparatiile tehnice intre lancer si focus ma intereseaza mai putin. ceea ce conteaza este ca daca vor, mitsu pot sa faca masini de 10 ori mai bune ca orice ford(vezi lancer evo 10)
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Ford Focus vs Mitsubishi Lancer

Mesajde jo_2k » 01 Iul 2009, 17:38

Sunteti cu capul :) ce-are versusul cu banii?
Pentru intrebarea cu CIT CISTIGA PRODUCATORUL, din ce s-a scapat unul din sefii de la Dacia cind anuntau Dacia Solnita, ei vind masina la poarta fabricii la 40% din pretul final, pret care are inclus SI profitul lor. Restul de 60% se duc pe comisioane la importator, vinzator, taxe si alte prostii. Asta este motivul pentru care se pot obtine (daca stii ce faci si in anumite conditii) reduceri/discounturi mari (15%-20%) la cumpararea masinii din showroom.
Fabricantul mai "recupereaza" apoi din servicii conexe (eg. piese, expertize samd)
97 Escort MkVI-MkVII 1.6 16v
Imagine
__________________________________________________
www.eprotejat.ro - Protejaza-ti copilul!
www.6vineloto.ro - Generator numere loto
Avatar utilizator
jo_2k
1nsane Member
 
Mesaje: 2437
Membru din: 03 Apr 2006, 15:46
Localitate: Bucuresti
Maşina: 97 Escort Mk6 1.6 16v
VIN: WF0AXXGCAAVA24836

Re: Ford Focus vs Mitsubishi Lancer

Mesajde Maxy » 01 Iul 2009, 18:04

$1 scrie:$2

comparatiile tehnice intre lancer si focus ma intereseaza mai putin. ceea ce conteaza este ca daca vor, mitsu pot sa faca masini de 10 ori mai bune ca orice ford(vezi lancer evo 10)


Conform presei de specialitate si a celor care au un cuvant de spus in presa auto noul Ford Focus RS este foarte aproape daca nu chiar in unele detalii peste Mitsubishi Lancer Evo X asta in conditiile in care un Focus RS costa 30.000 de euro iar un Lancer evo X 55.000.

O zi buna.
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Ford Focus vs Mitsubishi Lancer

Mesajde jo_2k » 01 Iul 2009, 18:27

Toate masinile sunt in unele detalii peste concurenta si nu numai concurenta. Ca exemplu, o Dacie 1410 sunt sigur ca in unele conditii se descurca mai bine pe niste drumuri forestiere decit un BMW M3 insa asta nu inseamna nimic per total.
Chiar crezi ca diferenta aia de pret de 25000 de euroi e de pomana? Nici macar nu vreau sa stiu ce reprezinta. Ca si paranteza, un Ariel Atom costa vreo 30000 de euroi si nu are geamuri electrice, aer conditionat, xenoane, computer de bord si alte brizbrizuri de trebuie sa platesti extra ca sa-ti dea parbriz....pune-l versus cu un Focus RS sa vezi cum matura cu el pe jos.

Cum s-a sarit asa brusc de la 17-20k la 35-55k?

Scuze de offtopic
97 Escort MkVI-MkVII 1.6 16v
Imagine
__________________________________________________
www.eprotejat.ro - Protejaza-ti copilul!
www.6vineloto.ro - Generator numere loto
Avatar utilizator
jo_2k
1nsane Member
 
Mesaje: 2437
Membru din: 03 Apr 2006, 15:46
Localitate: Bucuresti
Maşina: 97 Escort Mk6 1.6 16v
VIN: WF0AXXGCAAVA24836

Re: Ford Focus vs Mitsubishi Lancer

Mesajde Maxy » 01 Iul 2009, 19:13

Diferenta aia de 30.000 de iepuroi au zburat in cel mai avansat sistem de 4x4 care se afla la ora actuala pe piata si pe numele Lancer. Pana una alta noi contam pe rezultate nu pe ce se duc banii si de ce costa atat.
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Ford Focus vs Mitsubishi Lancer

Mesajde Fordilicious » 01 Iul 2009, 21:49

Un Evo X nu e chiar 55.000 EUR, ci 43.000 EUR (pret pornire), oricum, mai scump fata de un Focus RS cu aprox 5.000 EUR.

Un versus, nu foarte concludent pentru RS vs Evo X
http://www.youtube.com/watch?v=Zx_6UsFdc6o

Concluzia celor de la fifth gear este ca per total, pentru o masina folosita in viata de zi cu zi, Focusul castiga, insa pe pista, lucrurile se intorc in favoarea Evo X.
Fordilicious
Gold Member
 
Mesaje: 578
Membru din: 18 Dec 2008, 12:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus - 1.6 REVOboost +220cp (in lucru)

Re: Ford Focus vs Mitsubishi Lancer

Mesajde edit » 01 Iul 2009, 22:14

hai ca prea insist pe tema asta. o paralela cu taxele vamale de la mitsu ar fi asta:

nokia avea fabrica la bochum si angajatii erau platiti probabil ceva de genul asta:
-2000 de euro un muncitor
-4000 de euro un inginer
-peste 10.000 euro un manager
utilitatile erau scumpe si alti furnizori de asemenea.

au venit in romania si :
-platesc muncitorii sub 200 eruo pe luna
-inginerii la 400 euro
-managerii 1000 euro
-utilitatile ieftine
-cheltuilelile cu alti furnizori f mici
-nu platesc anumite impozite la statul roman pt ca au creat locuri de munca, au investit samd.

cu toate astea, telefoanele nokia au ramas la fel de scumpe fata de momentul cand erau made in germany, acum ca se fabrica in romania . a vazut cineva reduceri de 20%-30%-40% pt ca nokia si-a redus costurile? nu. oamenii fac profituri mai mari. practic ei inainte pierdeau bani.

asa si cu taxele de la mitsu. ei acum pierd bani pt ca vand masinile cu o anumita suma(valoarea tehnica reala a masinii), suma in care sunt incluse si taxele(nu or fi nebuni sa adauge contravaloarea taxelor la contravaloarea reala tehnica a masinii pt ca clientii ar trebui sa plateasca pe masina mai mult decat face si atunci ar avea vanzari 0). cand si-or face fabrici in europa, or sa vanda mitsu la fel de scump ca astazi si or sa faca profituri mai mari iar clientii vor plati aceeasi suma pe masinile mitsubishi dar nu mai sunt txe vamale care sa le incaseze statul..
so, taxele vamale nu le platim noi si indiferent de situatie, banii aia nu or sa intre la noi in buzunar indiferent ce va fi pe viitor.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Ford Focus vs Mitsubishi Lancer

Mesajde Fordilicious » 01 Iul 2009, 22:55

Edit, iti inteleg punctul tau de vedere, dar totusi, de unde esti atat de sigur ? :-??
Fordilicious
Gold Member
 
Mesaje: 578
Membru din: 18 Dec 2008, 12:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus - 1.6 REVOboost +220cp (in lucru)

Re: Ford Focus vs Mitsubishi Lancer

Mesajde Mihai L » 01 Iul 2009, 22:59

Acum tot suntem off topic, macar sa fim pana la capat...
La Kia nu au scazut cumva preturile atunci cand au facut fabrica din Slovacia??? Asta parca darama tot rationamentul tau.
Sincer, eu nu prea il cred, la un moment dat iti scapa ceva.
Hai sa-ti explic cu fabricanti fictivi:
- Bibi are masina BibiOne la pretul de 23.000 eur, la care adaugam 10% taxe ca nu e facuta in UE.
- Fifi produce in Europa masina FifiTwo la 24.000 EUR.
Din punct de vedere tehnic, masina BibiOne este mai buna, dar pretul cam mare o dezavantajeaza serios.
In concluzie, Bibi va cauta sa scada pretul de productie in loc sa vanda in pierdere, ca nu sunt idioti (exceptie facand cazurile in care incearca sa patrunda pe o piata straina si atunci pot merge cu profit minim ca sa poata agata clienti).
Din acest motiv se plange lumea de finisaje slabe la interior, plastice de proasta calitate, insonorizari slabe, etc, dar BibiOne va costa 24.000 EUR cu tot cu taxe. In acest caz va fi preferat lui FifiTwo.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: Ford Focus vs Mitsubishi Lancer

Mesajde edit » 01 Iul 2009, 23:22

ba nu suntem off topic deloc.

mihai , tu spui oarecum acelasi lucru ca si mine.
lancer vinde la acelasi pret cu focus si cu restul concurentei insa sunt incluse si taxele vamale in acesti bani de unde rezulta ca mitsu au profituri mai mici. bineinteles ca ei fac tot posibilul sa scada si costurile productiei pt a nu avea un atat de mare dezavantaj financiar si astfel clientii lor ca si cei de focus ajung sa se planga de "finisaje slabe la interior, plastice de proasta calitate, insonorizari slabe, etc". nu te gandi ca reducerea calitatii pt scaderea costurilor este doar la ei. este peste tot.
indiferent cum ar fi , mitsu au costuri mari ca sa iti aduca tie masina in fata portii(mana de lucru super scumpa in japonia, utilitati de asemenea, cheltuieli de transport) si cu siguranta marja profiturilor pt masinile vandute in europa este mult mai mica.
in ziua in care prin absurd , mitsu vor avea o fabrica in europa, nu te gandi ca vei resimti o scadere drastica a preturilor pt ca ei scapa de 2000 euro taxe si de 5000 euro cheltuieli de productie si transport. poate le vor curge printre degete un 500-1000 euro pt client dintr-un total de 7000 euro potentiali.
in cazul in care locatia de productie va ramane aceeasi adica japonia, dar prin absurd vor scapa de taxele vamale, reducerile ce le vor resimti clientii vor ajunge poate pt 3 plinuri de benzina deoarece ei pt a vinde in conditiile actuale in europa alaturi de producatorii autohtoni, trebuie sa vanda doua masini pt a scoate acelasi profit pe care il scot ford sau vw pe una vanduta.

in fond, daca au cazut(si nu sunt sigur de asta) preturile la kia(care nu e cel mai bun exemplu) atunci cand au deschis fabrica din slovacia conteaza mai putin. coreenii aia de la hyundai fabrica un santa Fe cu probabil 10.000 euro daca inainte de criza il vindeau cu 30.000 euro iar acum il dau cu 20.000 si nu intra nici dealerii nici importatorii si nici producatorul in faliment. aia pot jongla cu preturile cum vor ei insa un producator ca mitsu care investeste bani in cercetare, in modele de top, in sisteme de tractiune integrala nemaivazute, in WRC mai demult, are cheltuieli si constrangeri financiare.

trust me. un producator de talia lui nokia sau mitsu sau bmw vor incerca sa scada costurile(inclusiv din taxe) insa nu pt prostul de mine sau prostul de altcineva ci pt a creste ei profitul.
de cativa ani de zile bmw fabrica 25% din componentele pt masinile lor pe teritoriul romaniei , indiei si al altor tari inapoiate. ai vazut reducerea preturilor de lista la seria 3 cu 10-15-20%(nu ma refer la promotiile ocazionale) ? cu siguranta nu.

crede-ma, fac vanzari de 7 ani de zile iar o buna parte din acest timp am avut acces la f multe informatii asa ca stiu "how it works".
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Ford Focus vs Mitsubishi Lancer

Mesajde newmitza » 02 Iul 2009, 13:27

On topic: Pretul la Mitsubishi include si prima de casare? Tu spui ca un Lancer 2.0 Diesel cu dotari echivalente Trend + Comfort 3 este 17000 Euro fara vopsea metalizata. Daca pretul include si prima de casare eu zic ca oferta Ford e mai buna din toate punctele de vedere. Discutam strict performante si dotari, designul fiind subiectiv. Eu acum aproape 3 luni am luat Focus 2.0 TDCI Titanium, cu dotari peste Trend + Comfort 3 (mai putin tempomat) cu 17103 Euro, incluzand prima de casare. Si daca luam masina de la BDT dadeam si mai putin.

Oricum, pentru o persoana careia ii place designul Lancerului si sunt multi, oferta la Mitsubishi e foarte buna.
newmitza
Incepator
 
Mesaje: 65
Membru din: 13 Apr 2008, 23:07
Localitate: Valcea/Bucuresti
Maşina: Mondeo MK4 Titanium Facelift 2.0 TDCI 163 Ex:Ford Focus 2008 2.0 TDCI Titanium
VIN: wf0exxgbbeab64928

Re: Ford Focus vs Mitsubishi Lancer

Mesajde jo_2k » 02 Iul 2009, 15:41

o dau un pic in offtopic...nu le duceti voi grija producatorilor.
Multi dintre cei mari fac banul teanc din vinzarea de subansamble catre producatorii ieftini gen Kia, Hyundai samd. cind ma refer la subansamble, ma refer de exemplu la VAG care isi baga motoarele peste tot si nu alea noi care sunt rezervate pentru Audi si VW, ci modele vechi. Cel putin TDI-ul 1.9 de 105 cai sau cit are m-am plictisit de cit l-am vazut peste tot.
In ziua de azi cred ca nici nu conteaza macar decit logo-ul de pe botul masinii, in rest este 90% aceeasi masina cu inca 5-6 de pe piata. La foarte multe nici macar nu se chinuie sa ascunda foarte mult.

Ontopic, oferta de la Mitsu chiar este buna si demna de luat in calcul, masina arata bine cel putin de afara. De plasticele de la bord nu mai vorbesc, la cam toate masinile care nu sunt premium sunt cam varza. Se pare ca astea sunt "piatra de incercare" in ziua de azi cam la toti producatorii. Oricum pina nu te sui in masina si dai o tura nu prea ai cum sa iti dai seama de cum este o masina.
Pe hirtie multe par bune dar in realitate nu sunt si viceversa.
97 Escort MkVI-MkVII 1.6 16v
Imagine
__________________________________________________
www.eprotejat.ro - Protejaza-ti copilul!
www.6vineloto.ro - Generator numere loto
Avatar utilizator
jo_2k
1nsane Member
 
Mesaje: 2437
Membru din: 03 Apr 2006, 15:46
Localitate: Bucuresti
Maşina: 97 Escort Mk6 1.6 16v
VIN: WF0AXXGCAAVA24836

Re: Ford Focus vs Mitsubishi Lancer

Mesajde caesar2 » 04 Iul 2009, 20:25

voi ati uitat un mic detaliu.
pe lancer e motorul de 2,0 tdi de la vwcu injectie indirecta, care era pe passat&Co inainte sa lanseze anul trecut 2,0 tdi cu injectie common rail.
motorul e un mic tractoras. cel de la ford toarce muuuult mai frumos si are o dinamica net superioara.
dar pretul e f bun. pana nu faci un test cu cele doua sa vezi care iti place, degeaba vorbim pe forum :)
Avatar utilizator
caesar2
Member
 
Mesaje: 266
Membru din: 29 Apr 2005, 03:56
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Mondeo Mk4 2.2 TDCi Titanium S 2008


Înapoi la Versus

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 2 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 2 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login