Focus 94 cai/tona VS Octavia 72 cai/tona, chiar si cu diferenta de cuplu nu prea are cum sa te faca, insa cel mai mult coneaza piesa dintre volan si scaun.
Ca sfaturi, si asta din experienta nu teoretic, calci ambreiajul, dai treapta 1, tragi frana de mana cu butonul apasat si o tii sus, turezi putin motorul pe la 2000 de ture si lasi usor ambreiajul cat sa pui putin motorul in sarcina si sa incarce turbina, fara sa te misti din loc evident. La start lasi frana de mana jos, lasi ambreiajul atat cat sa pleci din loc bine, DAR FARA sa iti derapeze rotile, daca derapeaza l-ai lasat prea tare. Compensezi din acceleratie cat sa nu iti cada turatia si sa ramai in zona de cuplu maxim si lasi ambreiajul de tot dupa ce te-ai pus bine in miscare. Derapajul oricat de spectaculos ar fi inseamna putere irosita si timp pierdut.
Apoi schimbi treptele normal fara sa o turezi prea sus. Atentie sa calci ambreiajul inainte sa lasi acceleratia, schimbarea sa fie rapida si sa accelerezi motorul putin inainte sa lasi ambreiajul ca sa nu iti cada in bot masina si sa pierzi timp.
Bafta la racing si presupun ca veti face testul pe un drum inchis circulatiei publice
.