Re: Ce inseamna Audi?
adyamg,564846 scrie:Maxy,564465 scrie:Cei de la audi tot timpul au facut eforturi sa arate ca pot si ei si sa fie printre "cei mari" insa sunt departe. Adevaratii lideri raman Mercedes Benz si Bmw. E de ajuns sa mergi cu un E klasse sau un seria 5 sa vezi ce inseamna o suspensie conceputa cu cap, apoi te urci intr-un a4 si vezi cum masina nou nouta troncane suspensia spate de nu iti vine sa crezi. In clasa A4/seria3/C klasse lucrurile stau si mai prost, aici in opinia mea lider clar fiind C-ul.
Si tu compari E si 5 cu A4 ... E si 5 se compara cu A6. Eu nu am auzit ca la noul A4 sa troncane suspensia ...astea sunt mituri
Apoi quattro este intradevar badgeul care iti vine in cap prima data cand te gandesti la Audi.
@isotech_ro legat de oferta limitata a Audi nu sun deloc de acord si chiar faci mici confuzii
1. RS este divizia de motorsport a lui Audi la fel cum M este pt BMW si AMG pentru Mercedes, deci RS, M, AMG nu sunt variante/clase diferite
2. Gama Audi ce imi vine acum in minte cuprinde A2, A3, A4, A5, A6, A7, A8, Q5, Q7, TT, R8(aici nu includem modele de gen RS4, RS6, Allroad ... care sunt defapt versiuni de A4, A6 ...etc). Deci tot vreo 11, iar eu la BMW nu prea am reusit sa numar 11 categorii
3. Zici ca TT este derivat dein A3.. respectiv Golf ... poi si X3 e derivat din seria 3 si expemplele pot contiunuain sensul asta.
4. Faptul ca incearca sa se pozitioneze intre BMW si mercedes nu inseamna ca este un producator de nisa. Spre exp X6 este un model de nisa ... sau R classe, sau A7 ... deci nu incerca sa tranformi un segment nisa in ceva negativ ...ca nu e. Cele mai dorite modele din gama celor 3 au aparut intr-un segment de nisa.
@DanielArdelian2 este foarte adevarat ce spui cu tractiunea spate, asta e si cuiul pe care l-as avea eu fata de cei de la Audi, dar e in mare masura contracarata de oferta quattro. Poti privi ca pur si simplu au o alta abordare a sportivitatii, un alt exp in sensu asta poate veni de la Ferrari-Lamborgini. Apoi sunt multi care cand se gandesc la inovatie se gandesc la seria 7, altii la A8 ... este o chestiune subiectiva. Cea vreau sa spun in esenta e ca desi un RS4 nu are tractiune spate se bate de la egal la egal cu un M3 ... fiecare din astea 2 avand plusuri si minusuri unul comparat cu celalalt.
Am gresit, am vrut sa scriu seria 5, E klasse si A6. Prietene tu te iei dupa ce auzi sau dupa ce mergi? cand iti trec vreo 10 Audiuri prin mana si tot atatea Mercedesuri si Bmw-uri(aici doar treiar si cinciar) nu generalieaza nimeni.
Pur si simplu Audi este departe de ceilalti doi aminti mai sus. Unul stie sa faca cele mai confortabile masini posibile, altul cele mai sportive. Este de ajuns sa mergi cu un A8 apoi te urci intr-un S sau septar si vezi diferenta. De a4 nu mai are rost sa il aduc in discutie. Plasticul ala care se cojeseste precum si materialele tari de la partile inferioare ale bordului si ale fetelor de usi sunt materiale pe care numai un constructor mediocru care vrea si el sa pretinda ca e premium le pune. Nu mai are rost sa aducem in vorba, motoare, inovatie, traditie, istorie, performante ca deja... Ca ne incapatanam sa nu vedem realitatea din fata ochilor insistand aiurea cu niste argumente false care sunt egale cu zero asta e partea a doua.
-
Maxy - Gold Member
- Mesaje: 610
- Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
- Localitate: Capitala
- Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008