raduit,583572 scrie:La 1.6 zgomotul e mai redus decat 1.8 , dar e mai costisitor la intretinere .
De unde si pana unde un motor este mai costisitor daca este mai silentios?
raduit,583572 scrie:fiind un motor mai simplu , cu un singur ax cu came , 8v , ..... rezulta intretinere mai ieftina
Faptul ca are un singur ax cu came nu inseamna nici ca este mai simplu si nici ca este mai ieftin la intretinere. Cam de cate ori estimezi tu ca va trebui sa inlocuiesti axa / axele cu came in 100.000 Km de exploatare normala?
Ambele sunt motoare diesel cu supra-alimentare cu turbina si intercooler, cu injectie common-rail, cu curea la distributie si cu valva EGR pentru reducerea poluarii.
raduit,583572 scrie:1.6 TDCI motor modern , zgomot redus , mai liniar la putere decat 1.8 , poluare mai redusa dar intretinere mai scumpa
Ai repetat de trei ori chestia cu costurile de intretinere dar nu ai adus nici macar un argument. Spune niste preturi, baga niste cifre daca vrei sa fii luat in serios.
- cat costa filtrul de motorina la fiecare?
- cat costa filtrul de aer la fiecare?
- cat costa filtrul de ulei la fiecare motor?
- cat ulei intra in fiecare motor?
- cat costa un injector la fiecare motor?
- cat costa o turbina la fiecare motor?
- cat costa o pompa de inalta presiune la fiecare motor?
- cat costa un schimb de distributie la fiecare motor?
- la care motor trebuie schimbata mai des distributia?
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]