Versus

Focus 1 vs Focus 2

Care e mai buna? Comparatii intre diverse modele/marci de autoturisme.

Re: Focus 1 vs Focus 2

Mesajde manu72 » 09 Feb 2010, 00:02

chiar te rog daca se poate
Imagine
Avatar utilizator
manu72
Member
 
Mesaje: 436
Membru din: 30 Oct 2009, 14:20
Localitate: Constanta
Maşina: Focus 2 ghia
VIN: WF05XXWPD57M85138

Re: Focus 1 vs Focus 2

Mesajde Officer » 11 Feb 2010, 14:31

Mi-a placut focus mk1 si mondeoul mk 3 de cand au aparut... tin minte ca le-am vazut mai intai in reviste si apoi pe strazile noastre. Designul new edge se incadra perfect in tendintele de design auto de atunci... Bordul la ff 1 mi se parea bestial, atat de atipic si atat de deosebit fata de alte masini. Anii au trecut si am avut norocul sa am si mondeo mk 3 si focusul mk1, ambele din pura intamplare, ambele cumparate prin conjuncturi aleatoare (mondeoul l-am luat de la o cunostinta cam cu 1500 eur sub pretul pietei iar focusul de la un prieten foarte bun, la fel cu vreo 1000 de euro sub pretul pietei).

Focusul 2 nu a respectat linia focusului 1 in ceea ce priveste bordul si mi s-a parut dezamagitor. Ff2 are bordul conventional, acelasi ca la toate masinile si nu iese cu nimic in evidenta. Calitatea materialelor nu a fost niciodata un issue pentru mine. Atat timp cat sunt imbinate frumos si nu au greieri nu ma deranjeaza nici plasticul de tomberon ca doar nu mangai interiorul masinii cand conduc... nici macar nu il sterg de praf ca o duc la spalatorie.

Sa nu uitam ca ff1 a fost best 2nd hand vechicle al deceniului trecut si si-a dovedit fiabilitatea in cei 12 ani de existenta. Da.. au trecut 12 ani si designul inca mi se pare ok pentru vremurile astea. Eu am zis ca o sa il vand cand ii cad rotile dar cred ca mai am de asteptat mult si bine :)
Obsedat de ordine si disciplina.
Avatar utilizator
Officer
Elodia
 
Mesaje: 5942
Membru din: 21 Mai 2006, 14:38
Localitate: Ilfov
Maşina: Nu mai am ford :(

Re: Focus 1 vs Focus 2

Mesajde Cornel001 » 11 Feb 2010, 15:54

daca comparam mere cu pere, (acelasi tip de caroserie, suspensiile in stare ok la ambele adica nu prea uzate la vreuna), cei care ati mers cu ambele, mk1 e mai stabila ca mk2 ? asa sustine cineva din propria experienta, am impresia ca e si pe acest forum.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Re: Focus 1 vs Focus 2

Mesajde adyamg » 11 Feb 2010, 18:36

Conceptual suspensia la mk1 si mk2 este practic identica ceea ce ar putea face ca un mk1 mai mic si mai usor sa fie si mai stabil.
adyamg
1nsane Member
 
Mesaje: 8305
Membru din: 01 Apr 2008, 23:25
Maşina: Ford Focus 1.6 Zetec

Re: Focus 1 vs Focus 2

Mesajde edit » 11 Feb 2010, 18:56

citisem pe wikipedia ca suspensia spate de la mk1 este 100% la fel cu mk2
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Focus 1 vs Focus 2

Mesajde adyamg » 11 Feb 2010, 19:24

La mk2 facelift au modificat bratele spate si bieletele antiruliu.
adyamg
1nsane Member
 
Mesaje: 8305
Membru din: 01 Apr 2008, 23:25
Maşina: Ford Focus 1.6 Zetec

Re: Focus 1 vs Focus 2

Mesajde 4focus » 11 Feb 2010, 20:53

adymag , se poate un link cu ceea ce susti mai sus?
mersi!
numa bine!
ford focusfinesse1,8 TDDi 90calutzi:)+WEBASTO pt cunoscatori:)
"Pentru ca raul sa triumfe este destul ca oamenii buni sa nu faca nimic"
Cea mai mare ispita in viata este...sa te multumesti cu putin by THOMAS MERTON

Cum recunosti un om de exceptie...cand toti imbecilii se unesc impotriva lui vorba unui coleg de forum
Avatar utilizator
4focus
1nsane Member
 
Mesaje: 1511
Membru din: 20 Feb 2007, 09:22
Localitate: Cand REGENSBURG,cand SIBIU si Cisnadie:)

Re: Focus 1 vs Focus 2

Mesajde verga_Cip » 11 Feb 2010, 22:10

manu72,644425 scrie:chiar te rog daca se poate



Uite aici. ... in TIS poza cu motorul de 1.8 TDCI...

... nu merge forumul sa urc poza, dar o vei avea imediat ce-si da drumul!
Fişiere ataşate
TIS_TimingBelt.JPG
distributie curea (timming belt)
Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

Re: Focus 1 vs Focus 2

Mesajde adyamg » 12 Feb 2010, 09:03

viewtopic.php?f=54&t=21278&hilit=suspensie+spate
... probabil imaginile o sa fie disponibile mai tarziu.
adyamg
1nsane Member
 
Mesaje: 8305
Membru din: 01 Apr 2008, 23:25
Maşina: Ford Focus 1.6 Zetec

Re: Focus 1 vs Focus 2

Mesajde manu72 » 16 Feb 2010, 23:05

verga_Cip,646697 scrie:
manu72,644425 scrie:chiar te rog daca se poate



Uite aici. ... in TIS poza cu motorul de 1.8 TDCI...

... nu merge forumul sa urc poza, dar o vei avea imediat ce-si da drumul!

am vazut, e clar..
merci mult pt lamurire!!!
Imagine
Avatar utilizator
manu72
Member
 
Mesaje: 436
Membru din: 30 Oct 2009, 14:20
Localitate: Constanta
Maşina: Focus 2 ghia
VIN: WF05XXWPD57M85138

Re: Focus 1 vs Focus 2

Mesajde ionut vasile » 04 Iun 2010, 21:53

Salutam

nu am mai vazut de mult ce s-a mai postat si descopar unele noutati ....

am sa spun si eu punctul meu de vedere vorbind doar de interior nu si de dinamica , motoare sau design .
ff 1 la interior a fost mai uman si mult mai calitativ pentru acea vreme .kinetic , futurist .
ff 2 are designul schimbat vrea sa para mai nou dar se in scrie in acelasi tip de bord la moda si anume scoica . ( ori un bord de o banala si plicticoasa skoda 1 ori bordul de ff 2 tot acelasi lucru )
materialele interioare foarte reci , ne-placute nici la atingere nici vizual .(asa ca in masina mea )
prea mult plastic . La modelele fara pachet crom este chiar sinistru . (volan de plastic etc )
ff 2 face lift -e aici au mai schimbat cate ceva, nu mult ,dar este o schimbare a materialelor si a calitatii.

Totusi parerea mea si a unor prieteni proprietari de ff 2 pre face lift este ca ar fi vremea sa apara ceva nou si actual , poate asa ca la mondeo sau de ce nu ceva original pentru focus care sa stii ca este numai la focus si nu la toata concurenta .

Este o parere personala exprimata in loc public si nu doresc sa conving pe nimeni de nimic .

Cu respect .
Suzuki SX4
Tourneo Connect
Avatar utilizator
ionut vasile
Member
 
Mesaje: 486
Membru din: 07 Apr 2009, 11:01
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mercedes A class

Re: Focus 1 vs Focus 2

Mesajde BogdanFSB » 04 Iun 2010, 22:00

Officer,646322 scrie:
Sa nu uitam ca ff1 a fost best 2nd hand vechicle al deceniului trecut si si-a dovedit fiabilitatea in cei 12 ani de existenta. Da.. au trecut 12 ani si designul inca mi se pare ok pentru vremurile astea. Eu am zis ca o sa il vand cand ii cad rotile dar cred ca mai am de asteptat mult si bine :)



Si totusi ai trecut la FF2 :D...singurul lucru cu care ff1 e peste ff2 e calitatea materialelor folosite la bord
Avatar utilizator
BogdanFSB
Moderator
 
Mesaje: 3640
Membru din: 23 Iun 2008, 14:29
Localitate: Bucuresti
Maşina: Renault Kadjar Intense EDC

Re: Focus 1 vs Focus 2

Mesajde ionut vasile » 05 Iun 2010, 06:33

Ar mai fi ceva ... ff1 a fost muuult mai fiabil .
Suzuki SX4
Tourneo Connect
Avatar utilizator
ionut vasile
Member
 
Mesaje: 486
Membru din: 07 Apr 2009, 11:01
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mercedes A class

Re: Focus 1 vs Focus 2

Mesajde DanielArdelian2 » 05 Iun 2010, 07:56

Bogladen,727353 scrie:Si totusi ai trecut la FF2 :D...singurul lucru cu care ff1 e peste ff2 e calitatea materialelor folosite la bord


Eu nu stiu la ce bord te referi tu, dar eu la bordul lui FF1 am vazut mai mult plastic rigid si dur, care in timp devine lucios si care suna a "conserva". Asta era pe toata partea de sus, inclusiv in fata pasagerului. In schimb, in FF2, toata partea de sus este plasitc moale, cu aspect cauciucat, material mai scump si mai placut.

Designul interior al lui FF1 a fost...controversat, de genul "love it or hate it", ceea ce i-a asigurat putina publicitate si "there's no such thing as bad publicity", dar nu a avut nici materiale de calitate si nici asamblare de calitate.

ionut vasile,727436 scrie:Ar mai fi ceva ... ff1 a fost muuult mai fiabil .

Nu a fost deloc mai fiabil. Eventual a fost mai simplu, cu mai putine optionale, deci mai putine chestii care sa se strice. Ia, de exemplu, motoarele TDCi de pe FF1 care sunt o catastrofa, lucru recunoscut si de fabrica. Apoi probleme cu apa, cu filtrul de polen, cu aeroterma, cu amplasarea nefericita a senzorului MAP la benzinare care se infunda, cu rugina, cu valva de relanti care se infunda, cu EGR-ul la diesel, cu alternatorul, samd. FF2 este cel putin la acelasi nivel de fiabilitate fata de FF1, iar la motoarele diesel, marea pasiune a romanului, l-a depasit cu mult.

Apropos, suspensiile la FF2 sunt o idee mai silentioase pe drumuri proaste.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: Focus 1 vs Focus 2

Mesajde BogdanFSB » 05 Iun 2010, 08:01

mie asa mi s-a parut, ca parca e ceva de calitate mai buna la ff1 si nu numai la bord ci si la fetele de usi
Avatar utilizator
BogdanFSB
Moderator
 
Mesaje: 3640
Membru din: 23 Iun 2008, 14:29
Localitate: Bucuresti
Maşina: Renault Kadjar Intense EDC

Re: Focus 1 vs Focus 2

Mesajde DanielArdelian2 » 05 Iun 2010, 08:27

Si inca ceva:
Ford Focus 1 are 4 stele EuroNCAP (25p) si nici o stea la protectia copiilor pentru ca nu are sistem IsoFix
Ford Focus 2 are 5 stele EuroNCAP (35p) si 4 stele la protectia copiilor, avand posibilitatea de a monta scaun de copil cu sistem de prindere IsoFix.

Acum ceva vreme am luat in calcul sa-mi schimb masina pe un FF1 (deh, criza), dar am renuntat pentru ca FF1 nu are IsoFix.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: Focus 1 vs Focus 2

Mesajde link2 » 05 Iun 2010, 09:07

DanielArdelian2,727478 scrie:Ford Focus 2 are 5 stele EuroNCAP (35p) si 4 stele la protectia copiilor, avand posibilitatea de a monta scaun de copil cu sistem de prindere IsoFix.
Daniel, cu riscul de a fi offtopic. Fiind interesat de subiect dupa ce am citit, fuguta la masina am rabatat scaunele sa caut prinderea pt isofix si nu am gasit nimic. :-?? Am citit in manual si scrie ca cele care au dotarea au si o eticheta cu isofix pe scaun, genul cum e la airbagurile din scaune dar nu am asa ceva cu iso fix. Poti te rog da mai multe detalii, cum arata prinderea?
multumesc
Avatar utilizator
link2
1nsane Member
 
Mesaje: 1463
Membru din: 07 Ian 2008, 14:36
Localitate: Cluj
Maşina: focus2 hb sport, 1.6 tdci

Re: Focus 1 vs Focus 2

Mesajde adyamg » 05 Iun 2010, 09:32

Cred ca la MK2 se poate atasa suportul isofix daca nu il au din fabrica.

Sincer, desi e posibil sa fiu subiectiv, si eu am o perceptie proasta legata de fiabilitatea si materialele din mk2 comparat cu mk1. Ai vb de fiabilitatea TDCI-urilor insa seria mk1 ar trebui privita in ansamblu nu ca niste probleme ce afecteaza un singur model ca daca privim cazuri singulare si DPF-ul face o groaza de probleme la modelele echipate cu asa ceva. Deasemenea la sectiunea mk2 se vad probleme mult mai nasoale la masini mult mai noi, la mk1 nu vezi atatea alternatoare si casete de directie picate desi masinile sunt de 2 ori mai batrane.
Problemele cu apa ... care la mk2 intra la bujii?
Benzinare care de noi nu pornesc sau le moare motorul in mers la mk2?
Probleme cu fluctuatiile la relanti la benzinare sunt si la mk2 dar inca nu si-au bagat baietii mainile ca sa fie cunoscute cauzele atat de bine ca la mk1.
EGR-ul se infunda la toate masinile
Daca mk1 are probleme cu alternatorul de mk2 ce sa mai zicem ... ca e recordman?!
Calitatea materialelor in focus e o problema in general dar eu am mers cu un mk2 Trend 1.6 benzina si e mult mai zgomotos ca Focusul meu pe acelasi drum(zgomot la rulare + concert de greieri). Materialele din focus sunt cam asa, la mk1 niste imitati ieftine de piele(care nu devine lucios ci asa a fostd e la inceput) si material textil iar la mk2 un cauciuc ieftin si cu un aspect neplacut.
As vrea sa vad ce material izolant se foloseste intr-o portiera de mk2!
adyamg
1nsane Member
 
Mesaje: 8305
Membru din: 01 Apr 2008, 23:25
Maşina: Ford Focus 1.6 Zetec

Re: Focus 1 vs Focus 2

Mesajde DanielArdelian2 » 05 Iun 2010, 19:14

Despre IsoFix pe FF2: viewtopic.php?p=646640#p646640

Cu apa - apa care intra in masina pe la filtrul de polen.

Nu am negat niciodata problemele de fiabilitate ale lui FF2. Am negat doar afirmatia ca "FF1 era muuuuuult mai fiabila". Este complet nefondata.

Cu parere de rau, "imitatia de piele" de pe bordul lui FF1 da un aspect de chinezarie masinii. Mie personal imi creeaza aceeasi senzatie ca si faruri "angel eyes" pe Logan si ma simt ca si cum designerul care a ales materialul respectiv ma crede un prost. Din nou, nu neg faptul ca si FF2 are problemele lui si din acest punct de vedere. Eu doresc doar sa combat afirmatia ca "singurul lucru cu care ff1 e peste ff2 e calitatea materialelor folosite la bord". Este complet nefondata.

Deci:
- daca ar fi sa-mi caut masina in gama 4000 - 6000 EUR si n-as avea nevoie de IsoFix, as merge fara sa stau pe ganduri pe un FF1 1.6 benzina.
- daca as avea mai multi bani (6000 - 8000 EUR), as merge pe un FF2 1.6 benzina. E mai bun, dar e si mai scump.
- la peste 8000 EUR, deja discutam despre Mondeo Mk3.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: Focus 1 vs Focus 2

Mesajde ionut vasile » 05 Iun 2010, 20:59

Salutam

poate nu am fost explicit eu am vorbit de ff1 pe care l-am avut si care nu a facut niciodata probleme de la 80000km pana la 180000km !( motorul asta a pornit iarna numai din compresie asta pentru ca cineva de la un service Ford un a binevoit sa-i verifice bujiile incandescente ) atentie vorbim de motor de ford de 1.8 tddi . Mototrul asta poate a fost el galagios si cam vechi de conceptie dar foarte longeviv . La ff 2 de 1.6 "celebrul motor" tdci de origine... am intalnit urmatoarele: lipsa putere , conducta presiune turbo , pierderi de ulei la baie , volanta la cel de 110 cp , la 1.8 tdci nu prea sunt probleme ca de e motor bun , la 2.0 tdci ( un motor super as spune), egr si filtru de particule acolo unde exista . La benzinare este alta treaba , la masina mea de 1.6 nu am decat doua problemute , si anume schimbarea filtrului de polen si uneori porneste si se opreste dar numai vara asta chiar daca am schimbat supapa de sens si am curatat clapeta . Ca sa revin la interior o fi fost pielea aia de doi bani cum zici dar macar a fost placuta la ochi fata de materialele astea anti-statice anti-stress si mai stiu eu ce anti! Sunt urate ! Eu asa vad mereu cand ma urc in masina . Am investit mult in masina si arata asa cum vreau si inca nu am terminat dar.... numai pe afara !
Am citit un test efectuat de o revista auto din Romania unde s-a testat clasa compacta , Golf , Leon , Focus etc si rezultatul a fost : Focus este o masina buna, fiabila , stabila etc , "Der beste compacte" dar la interior este tributara !
Suzuki SX4
Tourneo Connect
Avatar utilizator
ionut vasile
Member
 
Mesaje: 486
Membru din: 07 Apr 2009, 11:01
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mercedes A class

Re: Focus 1 vs Focus 2

Mesajde Cornel001 » 05 Iun 2010, 21:18

deci pana la urma problema de fiabilitate se traduce pe comparatie motor non-CR vs motor CR si aia pe principiul "cum e la mine e la toata lumea".
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Re: Focus 1 vs Focus 2

Mesajde ionut vasile » 05 Iun 2010, 21:26

"deci pana la urma problema de fiabilitate se traduce pe comparatie motor non-CR vs motor CR si aia pe principiul "cum e la mine e la toata lumea"


Salutam

adica te referi la tddi -non cr si tdci cr ( rampa comuna ) asta asa ca sa pricepem cu totii ca de trebuie . Ma refeream la motorul tddi pe care l-am avut si care a fost super ok , dar nu generalizez. Nu stiu ce focus ai avut si condus pana acum dar eu vb din ce am condus si conduc . Nu analizam acum motoarele , a fost doar un exemplu ca dracul nu este chiar atat de negru chiar daca sta la spatele unui tddi !
Am vrut doar sa spun ca desi am focus 2 nu sunt foarte incantat de materiale si nu cred ca asta este asa grav , mai ales ca suntem on-topic.

Stii citeam mai acum 2 zile pe net la un alt forum un subiect legat de seat leon versus ford focus 2 unde am vazut ca ai combatut frumos pentru focus ......... =D>
Suzuki SX4
Tourneo Connect
Avatar utilizator
ionut vasile
Member
 
Mesaje: 486
Membru din: 07 Apr 2009, 11:01
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mercedes A class

Re: Focus 1 vs Focus 2

Mesajde Cornel001 » 05 Iun 2010, 21:45

mda, nu pot sa zic ca materialele sunt stralucite...
da-mi te rog linkul ca nu stiu exact la ce versus te referi...
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Re: Focus 1 vs Focus 2

Mesajde ionut vasile » 05 Iun 2010, 21:49

http://forum.softpedia.com/lofiversion/ ... 71407.html

sau seat leon versus ford focus insa discutiile sunt mai vechi dar frumoase . Cel putin acum s-au lamurit baietii ca focus 2 benzinar nu are 105 cp !

Sincer mi-a placut !
Suzuki SX4
Tourneo Connect
Avatar utilizator
ionut vasile
Member
 
Mesaje: 486
Membru din: 07 Apr 2009, 11:01
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mercedes A class

Re: Focus 1 vs Focus 2

Mesajde Cornel001 » 05 Iun 2010, 22:01

A, si eu care credeam ca am facut cu ou si cu otet leonu' :P In fine, sa revenim...
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Re: Focus 1 vs Focus 2

Mesajde ionut vasile » 05 Iun 2010, 22:06

Pai mai este vreme ! :D
Suzuki SX4
Tourneo Connect
Avatar utilizator
ionut vasile
Member
 
Mesaje: 486
Membru din: 07 Apr 2009, 11:01
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mercedes A class

Re: Focus 1 vs Focus 2

Mesajde adyamg » 05 Iun 2010, 23:37

DanielArdelian2,727706 scrie:Despre IsoFix pe FF2: viewtopic.php?p=646640#p646640

Cu apa - apa care intra in masina pe la filtrul de polen.

Nu am negat niciodata problemele de fiabilitate ale lui FF2. Am negat doar afirmatia ca "FF1 era muuuuuult mai fiabila". Este complet nefondata.

Cu parere de rau, "imitatia de piele" de pe bordul lui FF1 da un aspect de chinezarie masinii. Mie personal imi creeaza aceeasi senzatie ca si faruri "angel eyes" pe Logan si ma simt ca si cum designerul care a ales materialul respectiv ma crede un prost. Din nou, nu neg faptul ca si FF2 are problemele lui si din acest punct de vedere. Eu doresc doar sa combat afirmatia ca "singurul lucru cu care ff1 e peste ff2 e calitatea materialelor folosite la bord". Este complet nefondata.

Deci:
- daca ar fi sa-mi caut masina in gama 4000 - 6000 EUR si n-as avea nevoie de IsoFix, as merge fara sa stau pe ganduri pe un FF1 1.6 benzina.
- daca as avea mai multi bani (6000 - 8000 EUR), as merge pe un FF2 1.6 benzina. E mai bun, dar e si mai scump.
- la peste 8000 EUR, deja discutam despre Mondeo Mk3.


Chestia cu "mult mai fiabila" sau chiar doar "mai fiabila" este una subiectiva si tine de experientele singulare si ideile preconcepute ale unui sau altuia. Insa eu nu eram deacord cu argumentele aduse contra MK1, cum este si cea cu filtru de polen .... aceasta problema apare doar din cauza nestiintei mecanicilor sau a posesorilor ce isi schimba filtrul de polen. Exista Focusuri ce au acel capac prins in holzsurubburi si banuiesc ca cine vrea poate comanda acel capac cu holzsuruburi si a terminat cu problemele sau pur si simplu sa faca procedura de schimb by the book nu sa rupa dracia aia si ciupercutele si apoi sa se planga ca le intra apa in masina. Totusi eu am ciupercute dinalea aiurea la acel capac si am umblat de vreo 4 ori pe acolo si nu am probleme.
Chestia cu interiorul este iar una pur subiectiva.
adyamg
1nsane Member
 
Mesaje: 8305
Membru din: 01 Apr 2008, 23:25
Maşina: Ford Focus 1.6 Zetec

Re: Focus 1 vs Focus 2

Mesajde DanielArdelian2 » 06 Iun 2010, 10:35

Nu prea cred ca este loc de subiectivism in problema cu fiabilitatea. Avem o "baza de studiu" destul de vasta chiar aici pe forum. E drept ca esantionul de FF2 este ceva mai mare, dar chiar si asa eu zic ca se poate trage o concluzie privind validitatea ideii ca "FF1 era muuuult mai fiabila". Nu era.

Apoi, pentru ca tu nu esti de acord cu argumentele aduse contra Mk1, te apuci si arati cu degetul ca si la FF2 sunt probleme. Apai asta nu este un argument convingator pentru fiabilitatea suprema a lui FF1 fata de FF2 (ca noi despre asta vorbeam).
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: Focus 1 vs Focus 2

Mesajde ionut vasile » 06 Iun 2010, 12:23

DanielArdelian2,727902 scrie:Nu prea cred ca este loc de subiectivism in problema cu fiabilitatea. Avem o "baza de studiu" destul de vasta chiar aici pe forum. E drept ca esantionul de FF2 este ceva mai mare, dar chiar si asa eu zic ca se poate trage o concluzie privind validitatea ideii ca "FF1 era muuuult mai fiabila". Nu era.

Apoi, pentru ca tu nu esti de acord cu argumentele aduse contra Mk1, te apuci si arati cu degetul ca si la FF2 sunt probleme. Apai asta nu este un argument convingator pentru fiabilitatea suprema a lui FF1 fata de FF2 (ca noi despre asta vorbeam).


salutam

nu este corect sa-ti expui teoria numai pe baza afirmatiei mele (FF1 era muuuult mai fiabila")
pe care o tot repeti ! au mai postat si altii....
Asa este cum spui ca forumul este plin de subiecte pro si contra insa nu este frumos sa incercam sa ne impunem teoria personala numai pentru ca in momentul asta conducem sau am condus altceva ,nici macar ff 1 sau ff2 .
Noi cei care postam despre ff 1 poate ca am si condus acea masina !(100000 km ) si poate ne-am lovit sau nu de problemele pe care le tot insiri si poate nu ni s-au parut asa de tragice cum sunt cele de la ff 2 . Sa ramai in drum de la volanta spre exemplu ! k am schimbat la ff 1 filtrul de polen si da am avut apa in masina prin aeroterma asa cum expui problema, dar cu un simplu silicon de 5 lei si 2 holtzsuruburi am putut sa merg mai departe .... mai mergi si cu volanta stricata mai departe ! Focusul meu 1 face lift futura il poti vedea in albumul personal .( asta daca deja nu ai facut acest lucru ) Ce vreau sa spun este ca ff 1 inca a mai fost construit asa ca o masina,sa tina , iar ff 2 datorita vremurilor si a politicii de vanzari este un consumabil mai consumabil decat a fost ff1 . Poti sa-mi spui orice eu am mers 3 ani cu acea masina am vandut-o la 185000 km si cel care a cumparat-o a venit cu un altul sa facem actele si ma intreba : dvs a-ti facut distributia ? am zis da dar cati km are acum masina? raspuns : 85000km . !!! Ce puteam sa spun ca da pe la 140000km ?? Concluzia dupa 185000km la care eu am vandut-o vine un nene si o cumpara de la alt nene la 85000km ,iar daca este asa cum zici de materiale chinezesti lucioase si slabe calitativ mai rezistau atat ? mai aratau de 85000km ? Sa fim seriosi . Si culmea masina si acum merge beton fara probleme . (este drept acum o are un nene mai in varsta si nu o chinuie prea tare ) Cand vorbim de fiabilitatea motorului la ff 1 iti mai dau un exemplu : la Brasov la ZCF dupa coloana sau coloane am mers la hotel si apoi am vrut sa mergem sus pe Tampa . Am luat un taxi si aici vreau sa intelegi un aspect toti ,adica trei famili ,avem ff 2 diverse variante si toti am vrut sa ne urcam in taxi ff 1 . Am avut castig de cauza pentru ca se stia ca imi place masina si am mers cu taxi ff 1 . O masina alba tournier de 1.8 tdci ( cu toate obtiunile posibile la acea vreme) ala de care zici ca este nasol si cu multe probleme, avea 250-300000 km din care 100000 km de taxi . si mergea brici ! A urcat o panta foarte abrupta cu gropi si denivelari si culmea nu se auzea nimic . Ca sa inchei ,nu blama si nu cauta sa-mi dovedesti ceva de care nu ai foarte multe cunostinte practice ! Recunosc ai foarte multe posturi fata de mine si sunt convins ca in acest domeniu am foarte multe sa invat de la tine dar ... am avut ff1 si am ff2 si cu ajutorul Bunului D-zeu poate o sa am si ff 3 atunci cand o sa fie disponibil .
Fara sa par rautacios si sincer multumesc pentru interesul acordat acestui subiect !

Cu respect
Suzuki SX4
Tourneo Connect
Avatar utilizator
ionut vasile
Member
 
Mesaje: 486
Membru din: 07 Apr 2009, 11:01
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mercedes A class

Re: Focus 1 vs Focus 2

Mesajde adyamg » 06 Iun 2010, 16:41

DanielArdelian2,727902 scrie:Nu prea cred ca este loc de subiectivism in problema cu fiabilitatea. Avem o "baza de studiu" destul de vasta chiar aici pe forum. E drept ca esantionul de FF2 este ceva mai mare, dar chiar si asa eu zic ca se poate trage o concluzie privind validitatea ideii ca "FF1 era muuuult mai fiabila". Nu era.

Apoi, pentru ca tu nu esti de acord cu argumentele aduse contra Mk1, te apuci si arati cu degetul ca si la FF2 sunt probleme. Apai asta nu este un argument convingator pentru fiabilitatea suprema a lui FF1 fata de FF2 (ca noi despre asta vorbeam).


Cand vine vorba de fiabilitate si JD powers este acuzat de subiectivism. Baza de studiu o vad si eu si asa mi-am facut parerea care o am. Legat de muult mai fiabila mi-am spus deja parerea ... nu exista asa ceva. Legat de simplitatea lui mk1 fata de mk2 este normala .. atat permitea tehnologia in aceasta clasa in 98, iar mk2 beneficiaza de un plus de tehnologie si teorietic ar trebui sa pastreze si calitatea si fiabilitatea pentru ca tehnologia a evoluat si in privinta fabricatiei. Normal ca arat catre mk2 pentru ca pe el il compari pe mk1.
Apoi mai avem:
Motoarele TDCI care intradevar sunt vai de mama lor dar stai sa vedem TDCI-urile ci DPF dupa ce aduna ceva km si ani belele si oricum exista deja un topic gros cu problemele cauzate de DPF. TDCI era in 2001 o tehnoligie noua asa cum in 2004 a fost DPF.
Problemele cu filtru de polen ... sunt create de posesori. Deci enormal sa curga apa in masina daca ai rupt plasticele alea, e ca si cum ai avea un geam spart si te astepti sa nu ploaie in masina. La mk2 intra apa la bujii si asta fara ca mana omului sa rupe diuzele de la spalatorul de parbriz
Probleme cu aeroterma? Care? Daca e facut un sticky acolo nu inseamna ca sunt probleme. Deasemenea aeroterma se defecteaza din cauza capacului de la filtru de polen incorect montat .. asta am lamurit-o cumva.
MAP si valva de relanti se infunda .... este boala a oricarui benzinar, ca e facut de Audi, VW sau Ford. A si deja la sectiunea mk2 sunt nenumarate probleme la benzinare ce vin aproape sigur de undeva de pe admisie, inclusiv fluctuatii ale relantiului.
Cu alternatorul ... hai sa numaram cate alternatoare au picat la mk1 si cate au picat la mk2 cu mentiunea ca in general mk1-nurile sunt de 2 ori mai vechi si au de 2 ori mai multi km(in general). Sa nu mai vb ca multi posesori de mk2 schimba acumulatorii dupa 3 ani de folosinta ... in timp ce pe mk1 prind 10 ani
Suna a conserva mk1?
Imagine
Teribil de interesanta portiera de mk2 ... Nu stiu cum ai stabilit ca acel material moale si cauciucat e mai scump ca in general posesorilor de mk2 nu prea le place.
Suspensia e mai silentioasa la mk2? Deci eu nu aud suspensia lucrand in masina mea, nu am auzit-o nici in mk2 dar cred ca din cauza zgomotului la rulare care e peste mk1.
La diesel din pacate treaba e cu 2 taisuri, TDCI-ul e performant dar pretentios(inclusiv cele de dupa 2004) insa fiabilitate ca la TDDI nu o sa mai vezi la vreun diesel modern.
Rugina e intradevar o problema dar stai putin sa il vedem pe mk2 cand implineste 8-9 ani, ca la cum sare vopseaua de pe el si de la jetul de la spalatorie nu il vad bine.

In final sper sa nu se inteleaga ca sustin ideea conform careia mk1 e muuult mai fiabil ca mk2 insa lucrurile sunt mult discutabile si gradul de subiectivism poate fii ........
adyamg
1nsane Member
 
Mesaje: 8305
Membru din: 01 Apr 2008, 23:25
Maşina: Ford Focus 1.6 Zetec

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Versus

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 19 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 19 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 19 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1283 pe 23 Apr 2024, 16:22

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 19 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login