de laurentiu7 » 21 Sep 2010, 20:34
Nu am alte dovezi , spun doar ca la capitolul zgomot ,actualul CR de la Passat e cel mai silentios dieselar ( daca putem numi asa un dieselar ). Foarte apropape de el sunt cei de la honda cu 2.2 i-DTEC , ambele motoare au un raport de compresie f scazut (16,3-16,5 ) , lucru care favorizeaza din start un mers linistit si lipsit de vibratii . La relanti - din exterior - nu-l prea percepi ca un diesel , trebuie sa fii f atent ca sa ti dai sema de asta. E adevarat ca la talpa , peste 2k rpm sa zicem , pare la fel de zgomotos ca tdci-ul , iar in mers out of city ,zgomotele de rulare le acopera pe cele de la motor deci nu mai e asa important .
Atentie : me refer numai la Passat sau Audi cu CR ( deci dupa 2007 la Audi si 2008 la Passat ) . Restul sunt sunt toate mai tractorase fata de tdci ,mai ales tehnologia PD , chiar si cele din 2004-2007 ( un fel de pseudo CR , la TDI2,0/140 ma refer )
Nu intra in aceeasi oala Golf 6 , cel cu CR este clar mai prost insonorizat ca Passat/A4 cu aceeasi motorizare , deci se pare ca in clasa compacta nu vom avea nici o surpriza placuta la capitolul insnorizare.
Si eu as vrea motoarele si insonorizarea de pe Mondeo puse pe Fiesta , din pacate nu va fi niciodata asa .
Daca e sa facem un versus Mondeo-Passat , ar trebui bagat in ecuatie 2.2 TDCi 200 CV : raport de compresie 15,8 ( de ex , cel generatia anterioara de la Mondeo are 17,9 pt 2.0 TDCI 140&160 CV ), deci pe hartie ar fi mai bun , nu stiu real cum stau lucrurile .
Off topic : Asa cum a avut Ford probleme cu 1,8TDCI in primii ani ( pompa producea pilitura , a fost mare scandal... ) asa a patit si VW acum , cu toate noile CR din state
1. MK2
Focus 2.0 TDCI 136 HP Ghia, Hydronic Heater.
FF2_Black_Panther2. MK3.5
Focus 1.5 Ecoboost 150 HP Titanium, 6F35 Auto Gearbox.
.........................................
Stergatoare Ford Focus 3
viewtopic.php?f=213&t=130794