Re: SFATURI CU PRIVIRE LA CE MASINA SA-MI ALEG 4X4
Limita de viteza maxima in 4x4 la unele masini banuiesc ca e recomandata fiindca sistemele respective nu au fost proiectate din pdv al solicitarilor mecanice sa lucreze peste anumite limite.
In curbe cu 4x4 cuplat masina mi s-a parut mai stabila decit in tractiune spate. Doar cind faci un viraj la maxim, cind vrei sa faci manevre, care oricum se fac la viteze mici, am vazut ca virajul e mai larg cu 4x4. Cind virezi, rotile din fata parcurg o distanta mai mare decit cele din spate. La viraje mici diferenta nu simte, dar la viraje strinse diferenta de drum parcurs intre roti e mai mare, si daca dif-ul central e blocat, nu iti permite, si de aceeea virajul e mai larg.
In curbe cu 4x4 cuplat masina mi s-a parut mai stabila decit in tractiune spate. Doar cind faci un viraj la maxim, cind vrei sa faci manevre, care oricum se fac la viteze mici, am vazut ca virajul e mai larg cu 4x4. Cind virezi, rotile din fata parcurg o distanta mai mare decit cele din spate. La viraje mici diferenta nu simte, dar la viraje strinse diferenta de drum parcurs intre roti e mai mare, si daca dif-ul central e blocat, nu iti permite, si de aceeea virajul e mai larg.
-
marius_tsr - 1nsane Member
- Mesaje: 1132
- Membru din: 11 Feb 2009, 09:44
- Localitate: Timisoara
- Maşina: Ford Sierra RS Cosworth 4x4, 1990, N5D/YBJ, 220CP