19 Ian 2011, 21:57
19 Ian 2011, 22:59
18 Mar 2011, 22:54
$1 scrie:$2he Focus also stopped a full 10 feet shorter from 60 mph, managing the task in only 110 feet — almost sports car territory.
$1 scrie:$2.. the Focus interior on a par with those of Audi and BMW, certainly on the flagship Titanium X model ...
Se plang astia de preturile modelelor Titanium.
$1 scrie:$2inally, anyone who remembers Ford interiors of 10 – 15 years ago needs to raise their expectations. The dials, knobs, fit, finish and ambiance of the interior now rivals anything from Volkswagen and even from Audi.
$1 scrie:$2hether a Golf can be “so much better to drive than the new Focus,” judge for yourself from our video. I’d be amazed to see a Golf doing that.
19 Mar 2011, 10:18
20 Mar 2011, 11:17
21 Mar 2011, 09:23
01 Apr 2011, 15:01
01 Apr 2011, 15:19
01 Apr 2011, 15:57
$1 scrie:$2n nou concurent al Focusului (doar din perspectiva pretului, nu si al clasei din care face parte)
01 Apr 2011, 19:19
18 Apr 2011, 20:58
19 Apr 2011, 10:02
19 Apr 2011, 10:35
19 Apr 2011, 10:43
$1 scrie:$2hiar s-a ajuns sa se compare Ford cu Hyundai si Chevrolet...
19 Apr 2011, 10:55
19 Apr 2011, 11:06
19 Apr 2011, 11:23
19 Apr 2011, 11:25
19 Apr 2011, 11:35
$1 scrie:$2hiar s-a ajuns sa se compare Ford cu Hyundai si Chevrolet...
19 Apr 2011, 11:38
19 Apr 2011, 12:52
19 Apr 2011, 13:49
$1 scrie:$2u chiar am i30, deci vorbesc pe ce folosesc, nu pe "auzite". Are toti cei 110CP
19 Apr 2011, 14:44
26 Apr 2011, 22:38
28 Apr 2011, 16:07
07 Iun 2011, 00:16
07 Iun 2011, 00:46
21 Noi 2011, 21:44
$1 scrie:$2 şi un test în AMS de luna asta.Focus 1.6 Ecoboost (150 CP) vs Golf VI 1.4TSI (160 CP) vs Astra J 1.4 Turbo (140CP).
La siguranţă, Focus-ul a scos 71p/100, Golf-ul 69, iar Astra 63.
Confort la drum: Astra 88, Focus 85, Golf 84.
Grup motor-transmisie: Golf 72, Focus 71, Astra 64.
La ţinuta de drum, Golf-ul s-a detaşat clar, obţinând 89 de puncte, Focus-ul doar 81 puncte. Astra, 79.
"Ford Focus vine cu un preţ corect şi caracteristici apropiate de Golf. Motorul răspunde foarte bine în plaja medie de turaţie, ţinuta de drum este sigură, iar sistemul Torque Vectoring Control îmbunătăţeşte dinamica. Este ceva mai restrictiv din punct de vedere al spaţiului interior."
21 Noi 2011, 21:54
27 Feb 2012, 10:21