Versus

2.0 PFi M5 , 145 PS sau 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS

Care e mai buna? Comparatii intre diverse modele/marci de autoturisme.

2.0 PFi M5 , 145 PS sau 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS

Mesajde shakal1920 » 22 Ian 2011, 16:31

Salutare,

Sunt intr-o dilema si sper sa ma poata ajuta cineva.
Momentan sunt posesorul unui Focus 1.6 2008 model 2007 si sper in curand sa fiu al noului Mondeo.
Ma incanta mult 2.0 PFi M5 , 145 PS dar din pacate are doar 5 trepte (nu pot intelege de cei de la Ford au ales aceasta cutie pe un motor destul de maricel). Echivalentul acestul motor ar fi 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS doar ca eu nu sunt fan diesel. Stie cineva cum se comporta benzinarul? Sunt suficiente 5 tepte.

Multumesc!!!
Avatar utilizator
shakal1920
Incepator
 
Mesaje: 29
Membru din: 14 Sep 2009, 20:21

Re: 2.0 PFi M5 , 145 PS sau 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS

Mesajde paulica » 22 Ian 2011, 18:24

Uite mai jos niste date tehnice.
Fa o comparatie.
DateTech.JPG
Avatar utilizator
paulica
1nsane Member
 
Mesaje: 1375
Membru din: 07 Dec 2007, 06:55

Re: 2.0 PFi M5 , 145 PS sau 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS

Mesajde shakal1920 » 22 Ian 2011, 18:33

Stiam asta dar nu ma ajuta prea mult..
Avatar utilizator
shakal1920
Incepator
 
Mesaje: 29
Membru din: 14 Sep 2009, 20:21

Re: 2.0 PFi M5 , 145 PS sau 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS

Mesajde qlitnet » 23 Ian 2011, 00:57

Daca nu faci mai mult de 10.000 km pe an ia benzina, daca nu ia diesel. Cu benzinarul sa nu te astepti sa treci usor de 150 km/h, dar e mult mai ieftin de intretinut.
qlitnet
Incepator
 
Mesaje: 32
Membru din: 17 Ian 2010, 14:39
Maşina: Ford, Mondeo MK4, 2008, 2.0PFI, 145CP

Re: 2.0 PFi M5 , 145 PS sau 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS

Mesajde anducoj » 23 Ian 2011, 09:40

La un rulaj de 20k km/an, considerand NUMAI pretul benzina = pretul motorina = 1E si diferenta intre cele 2 modele de 2000E rezulta ca amortizarea se face in cca.5 ani...dar considera si reviziile si vezi unde ajungi...eu raman la parerea ca un diesel devine rentabil la >25k km/an...asta daca nu ai ghinionul sa o "patesti" cu ambreiajul sau cu injectoarele...5 trepte sunt arhi-suficiente, mie mi-ar fi placut un cuplu mai mare la benzina!
NEW MONDEO TITANIUM 2.0i 145HP 4DR SEA-GREY
Avatar utilizator
anducoj
Member
 
Mesaje: 427
Membru din: 06 Feb 2009, 18:16
Localitate: Bucuresti
Maşina: NEW MONDEO TITANIUM 2.0i 145HP 4DR
VIN: WF0DXXGBBD8E15538

Re: 2.0 PFi M5 , 145 PS sau 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS

Mesajde shakal1920 » 23 Ian 2011, 09:49

Salutare,

Si eu am aceeasi parre ca tine, anducoj. Motorina renteaza la mai mult de 25k pe an. Masina va fi rulata in Germania, in proportie egala pe autostrada cat si in oras. Acum te intreb cum se comporta masina in treapta a 5-a peste 140km/h, nu simti ca ar mai trebui si a 6-a? Nu sunt un fan al vitezei dar cand trebuie sa ajung in tara si stiu ca am de facut peste 2000 km cam am nevoie sa o tin peste 170km/h. In rest va fi masina de calatorii mici si shoping. In total cam 20k pe an. Asa am facut si cu actualul focus.
Avatar utilizator
shakal1920
Incepator
 
Mesaje: 29
Membru din: 14 Sep 2009, 20:21

Re: 2.0 PFi M5 , 145 PS sau 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS

Mesajde anducoj » 23 Ian 2011, 10:46

Mie si treapta 5-a mi-se pare cam mult, fie si la 140, daca ai nevoie de un plus de putere s-ar putea sa fii nevoit sa dai a 4-a...dar pe autostrada, pe pilot automat, la 140 merge perfect in treapta a 5-a( are putin peste 4000 rpm daca tin bine minte)...benzinarele prefera rpm la greu :D
NEW MONDEO TITANIUM 2.0i 145HP 4DR SEA-GREY
Avatar utilizator
anducoj
Member
 
Mesaje: 427
Membru din: 06 Feb 2009, 18:16
Localitate: Bucuresti
Maşina: NEW MONDEO TITANIUM 2.0i 145HP 4DR
VIN: WF0DXXGBBD8E15538

Re: 2.0 PFi M5 , 145 PS sau 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS

Mesajde paulica » 23 Ian 2011, 12:59

Din câte am vazut "Focosul" l-ai luat SH. Acuma banuiesc ca si Mondeo il iei tot SH. Daca dai peste un 1.8 TDCi (ala de 125CP nu altul) la un pret bun, ia-l. Desi in De sunt cam scumpe Mondeo-urile.
Avatar utilizator
paulica
1nsane Member
 
Mesaje: 1375
Membru din: 07 Dec 2007, 06:55

Re: 2.0 PFi M5 , 145 PS sau 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS

Mesajde shakal1920 » 23 Ian 2011, 15:38

Da tot SH, Am gasit deja 2 Tinanium cu motorizarile din titlu. 125CP e cam putin, masina e grea. Peste 140 cred ca e ok si clar prefer benzina. Dar ma cam deranjeaza cutia in 5 trepte.
Intradevar cam scumpisoare. 15k-16k euro, dar masinile sunt incredibile, mai ales ca benzinarul de care vorbesc are si navigatie.
Avatar utilizator
shakal1920
Incepator
 
Mesaje: 29
Membru din: 14 Sep 2009, 20:21

Re: 2.0 PFi M5 , 145 PS sau 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS

Mesajde paulica » 23 Ian 2011, 21:21

Eu prefer dieselul. Si sa-ti spun de ce.
Un benzinar are turatia de cuplu maxim pe la 4000-4500 rpm. Rar o sa-i dai 5000 rpm. Mai ales in circuit urban.
Pe când la un diesel, uzual mergi intre 1800-3500 rpm, exact turatiile de cuplu optim. Combinat si cu eficeinta mai buna (din definitie) a dieselului iese un consum beton.
Adevarat intretinerea este mai scumpa.
Acuma depinde, si care e mai vechi, si/sau mai multi km, si care ce are in plus pe la dotari, si pretul. Daca e un diesel la un pret beton, priveste-o ca o investitie. Sunt mai multi factori de luat in calcul.
Ia o foaie de hârtie fa un tabel Diesel/Benzina cu Pro si Contra si vezi ce iese.
Bafta
Avatar utilizator
paulica
1nsane Member
 
Mesaje: 1375
Membru din: 07 Dec 2007, 06:55

Re: 2.0 PFi M5 , 145 PS sau 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS

Mesajde bricy » 23 Ian 2011, 22:11

Daca as fi in locul tau as alege clar benzinarul.
Eu am un focus 1 cu motor de 1.6 si fac saptamanal doar 200 km in afara, dar acest timp vede 160- 180 aproape constant fara sa fie la podea, iar in caz de depasiri puternice schimb treapta inferioara incat sa am minim 4000 de ture si iti pot spune k nu m-am facut de ras decat cu ml-uri, lexusuri, x5-uri si alte masini tari in rest daca vreau, nu ma i-a oricine.
Un exemlu;
Mergeam economic cu 120 si vad in oglinda un passat nou de 2 litri tdi, care se baga puternic in depasiri, iar eu nu m-am putut abtine si am plecat inaintea lui in depasiri tari in care trebuia sa am macar 4000 de ture si viteze de 160 unde se putea. Ei bine passatul nu m-a putut lua decat atunci cand am lasat-o moale la 120 iar atunci i-am zis: dute k initial aveam de gand sa merg economic.
Deci nici benzinarele nu te lasa la greu daca stii cand si cum sa-i dai talpa.
"Nu întrebaţi ce poate să facă ţara pentru voi, întrebaţi-vă ce puteţi face voi pentru ţară"
Avatar utilizator
bricy
1nsane Member
 
Mesaje: 3377
Membru din: 11 Sep 2009, 12:15
Localitate: Tecuci
Maşina: Focus 2002 2.0i 131cp Brc
VIN: WF0NXXGCDN1P72637

Re: 2.0 PFi M5 , 145 PS sau 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS

Mesajde adyamg » 23 Ian 2011, 22:49

@bricy ... la reprize un Passat diesel de 105 cai te lasa in urma, unul de 140 ti-o trage din orice pozitie. Pe bune, si eu am masina ca a ta, merge bine dar imi vad lungul nasului.
adyamg
1nsane Member
 
Mesaje: 8305
Membru din: 01 Apr 2008, 23:25
Maşina: Ford Focus 1.6 Zetec

Re: 2.0 PFi M5 , 145 PS sau 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS

Mesajde verga_Cip » 24 Ian 2011, 16:09

depinde si de sofer... depinde si de cati cai mai are passatul ala :D
Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

Re: 2.0 PFi M5 , 145 PS sau 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS

Mesajde adyamg » 24 Ian 2011, 16:43

Passatul ala de 2 litri se fabrica de prin 2004-2005 si se pune intrebarea cati cai mai are un Focus din 2001? La 140 de cai nu prea mai conteaza soferul, ca sa nu mai zic ca putea fi un 170 de cai.
Cred ca suntem prea afectati de ce fac ceilalti in trafic si deasta se si intampla atatea. Am vazut prea multi povestind aici pe forum tot felul de intreceri cu masini in trafic .... masini a caror soferi poate isi vedeau pur si simplu de drumul lor si nu faceau curse inchipuite.
adyamg
1nsane Member
 
Mesaje: 8305
Membru din: 01 Apr 2008, 23:25
Maşina: Ford Focus 1.6 Zetec

Re: 2.0 PFi M5 , 145 PS sau 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS

Mesajde shakal1920 » 24 Ian 2011, 19:22

Hei baieti, se cam deviaza de la subiect si nu ma ajutati deloc. Trebuie sa iau in curand o decizie. TDCi sau benzinar? Cum e cutia de pe benzina? e ok in 5 trepte? Focosul mau are tot 5 trepte si peste 140 ar cam trebui treapta a 6-a. Acum ma gandesc ca mondeo are mai multi cai, la viteza asta se mai simte aceasi nevoie de schimbare a treptei de viteza?
Avatar utilizator
shakal1920
Incepator
 
Mesaje: 29
Membru din: 14 Sep 2009, 20:21

Re: 2.0 PFi M5 , 145 PS sau 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS

Mesajde adyamg » 24 Ian 2011, 22:38

Cu cat masina e mai mare cu atat e mai justificat un diesel ... si mondeo e maricel. Eu as cauta diesel fara discutii.
adyamg
1nsane Member
 
Mesaje: 8305
Membru din: 01 Apr 2008, 23:25
Maşina: Ford Focus 1.6 Zetec

Re: 2.0 PFi M5 , 145 PS sau 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS

Mesajde bricy » 25 Ian 2011, 12:56

@shakal1920, nu e neaparat k dupa 130 de cai, spre exemplu, o masina sa aiba 6 trepte, passaturile de 1.8T au 5, cu toate k aveau 150 de cai.
Producatorul stie ce face cand pune o motorizare, sa zicem k la 140 ai circa 3800 de ture si daca i-ai da a 6-a ai scadea sub 3000. Ei bine la turatia aia nu ai sa mai ai putere care sa iti invinga rezintenta aerului si e posibil sa iti scada viteza si sa trebuiasca sa ii dai din nou a 5-a.
Sa nu uitam k un diesel are puterea maxima la 4000 de ture pe cand un benzinar la 6000, asa k plaja de turatii e perfect justificata, nu poti avea viteza daca nu ai putere.

off topic
@adyamg, zetecurile au axa cu came diferita de a altor masini, si de aceea ele "zboara" doar intre 4000 si 6000 de ture, pe cand pana la 4000 daca le compari cu alte masini, opel, dacie, chiar vw din ce observat eu, se cam mocaiesc, asadar trebuie sa stii sa mergi, sa-ti cunosti masina si sa stii ce faci, atunci am luat o curba limitata la 60 cu 160 si am iesit din ea cu 150 :D , asadar fara consum si experienta nu se poate.
"Nu întrebaţi ce poate să facă ţara pentru voi, întrebaţi-vă ce puteţi face voi pentru ţară"
Avatar utilizator
bricy
1nsane Member
 
Mesaje: 3377
Membru din: 11 Sep 2009, 12:15
Localitate: Tecuci
Maşina: Focus 2002 2.0i 131cp Brc
VIN: WF0NXXGCDN1P72637

Re: 2.0 PFi M5 , 145 PS sau 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS

Mesajde verga_Cip » 25 Ian 2011, 13:01

shakal1920,847437 scrie:Hei baieti, se cam deviaza de la subiect si nu ma ajutati deloc. Trebuie sa iau in curand o decizie. TDCi sau benzinar? Cum e cutia de pe benzina? e ok in 5 trepte? Focosul mau are tot 5 trepte si peste 140 ar cam trebui treapta a 6-a. Acum ma gandesc ca mondeo are mai multi cai, la viteza asta se mai simte aceasi nevoie de schimbare a treptei de viteza?



Parerea mea? 2.3 160 cai automata. Este visul meu :D
Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

Re: 2.0 PFi M5 , 145 PS sau 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS

Mesajde b85xix » 25 Ian 2011, 13:53

Daca ai de gand sa folosesti masina mai mult extraurban atunci eu as lua diesel. (am si luat dealtfel).
Intre 130 - 180 km/h trage bine spre foarte bine in treapta a 6-a , iar a 5-a este si mai bine (dar nu prea o sa simti nevoia sa ii dai a 5-a ).
Deci eu as zice ca e mai comod la condus un diesel si totodata consumul la viteze mari este incomparabil cu o benzina. Si in principiu benzinarul trebuie sa il soliciti peste 4000 de ture ca sa inceapa sa traga deci automat consum mare (-> turatie mare). Diesel-ul intre 2000 si 3500 ture are full boost. Iar consumul oricum ai merge nu sare de 8-9 in conditii de talpa grava. De exemplu am avut consum 8 juma aprox sapt trecuta bucuresti- moieciu-brasov -bucuresti (prin sacele) mers in stil barbar pe serpentine fara sa ma uit la turometru . Si asta in regim de urcus accelerari depasiri. Gandeste-te ca pe autobahn la mers constat pe pilot consumul e putin mai mic.
In final fa un test cu amandoua si alege ce te coafeaza mai bine pe tine. Sanatate!

ps: Vreau sa spuna un posesor de 2.0 benzina cat ii consuma la 160-180 . :D

pps: povestile de genul "Focus 1.6" bate la fund passat 2.0 tdi ... :D Sf-uri sincer. Un passat 1.9 tdi prafuieste focus-ul 1.6 care desi este o masina buna pt banii ei , sincer nu e de curse si trebuie solicitata serios ca sa se miste relativ decent.(mai ales la viteze peste 100km/h unde e ca un cal mort ).
Cand am incetat de a mai fi copii, am si murit!
Avatar utilizator
b85xix
Gold Member
 
Mesaje: 781
Membru din: 03 Aug 2006, 20:53
Localitate: bucuresti
Maşina: Mondeo mk 4 2.0 tdci titanium+extras 140si 3 cai frumosi

Re: 2.0 PFi M5 , 145 PS sau 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS

Mesajde oddy » 01 Feb 2011, 00:16

b85xix tin sa te contrazic, eu am un Mondeo similar cu al tau, acelasi motor , aceiasi cai, si prin Germania, pe autobahn,nu faceam mai mult de 700 km sa-l pici cu ceara, cei drept o cam calcam pe la 200km/h, asa prin Romania eu am consum de cca 6.0-6.2, fac des Bucuresti -Timisoara.In rest sunt de acord cu tine, eu nu mi-as lua benzinar nici mort, sunt fan diesel, am avut si TDI-uri si CR, si D4D, COMPROMISUL CEL MAI BUN ESTE LA DIESEL, consum ,viteza in viata reala nu la curse.Ce-i drept intretinerea este mai scumpa dar nu exagerata fata de benzinar, prin reviziile mai dese, schimbat filtre, etc., dar senzatiile de cuplu sunt bestiale.
oddy
Incepator
 
Mesaje: 45
Membru din: 04 Sep 2007, 17:09

Re: 2.0 PFi M5 , 145 PS sau 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS

Mesajde ionut vasile » 01 Feb 2011, 07:18

Salutam

eu am avut doua benzinare ....... deci pot sa-ti spun ca nu este smecherie ca bani dar este super fun .
Daca te rastesti la un benzinar te cocoseaza consumul spre exemplu focusul meu (fostul ) ducea cu a doua suta la ora si consuma 16/l 100km iar daca ai benzina vrei sa-i dai ca suna frumos si se duce beton. La un mers normal de Bucuresti intre 10-12l/100km. Insa un diesel nu are nevoie de 3000/rot/min ca sa se duca . deci consum mai mic. Sunt un fun al motoarelor pe benzina si daca mai sunt si turbo ....... aia viata.Un St sau un RS ar idealul meu in viata ca masina , dar cum este criza sunt bune si "tractoarele". Tu stii cel mai bine ce ai in buzunar si te sfatuiesc sa alegi financiar. Eu daca as mai avea bani as lua oricand o benzina din toate punctele de vedere inclusiv ecologic vorbind dar sunt nevoit sa cumpar un "tractor" din ratiuni financiare. Scuze tuturor posesorilor de forduri diesel , nu a in intentie de a jigni pe nimeni dar in opinia mea dieselul egal......
Va doresc o zi minunata si tie o alegere inspirata.
Suzuki SX4
Tourneo Connect
Avatar utilizator
ionut vasile
Member
 
Mesaje: 486
Membru din: 07 Apr 2009, 11:01
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mercedes A class

Re: 2.0 PFi M5 , 145 PS sau 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS

Mesajde b85xix » 01 Feb 2011, 09:21

Ai si nu ai dreptate cu tractorul. Sincer sa fiu e tractor de afara dar dinauntru nu este asa mare diferenta intre un diesel de generatie noua si un benzinar la zgomot.
In plus pe o limuzina diesel-urile au luat amploare si sunt cateva motoare care se vand mai bine decat suratele benzinare pe nave ca 7, S , A8.
Mai am si 2 acareturi pe benzina si ideea este ca in acelasi regim de mers ( ma refer la mers tare dn/autostrada) benzinarele consuma minim 3 4 litri in plus la suta.
pana la urma fiecare ia ce ii place si cum il tine buzunarul si in functie de cati km face. In principiu am ales diesel pentru confortul ( din punct de vedere al condusului adica sa nu mesteci in viteze incontinuu) si autonomia pe care le ofera la drum lung .
Cand am incetat de a mai fi copii, am si murit!
Avatar utilizator
b85xix
Gold Member
 
Mesaje: 781
Membru din: 03 Aug 2006, 20:53
Localitate: bucuresti
Maşina: Mondeo mk 4 2.0 tdci titanium+extras 140si 3 cai frumosi

Re: 2.0 PFi M5 , 145 PS sau 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS

Mesajde ionut vasile » 02 Feb 2011, 00:19

Pai asta spuneam ca se poate alege din ratiuni financiare un diesel . Insa fun ai cu un benzinar turbo ....
Ps . azi mi-am luat un tractoras tot din ratiuni financiare si recunosc ca sunt surprins de consum 6.5 /100 ceea ce este nesperat de bine pentru un Mondeo combi.
Suzuki SX4
Tourneo Connect
Avatar utilizator
ionut vasile
Member
 
Mesaje: 486
Membru din: 07 Apr 2009, 11:01
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mercedes A class

Re: 2.0 PFi M5 , 145 PS sau 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS

Mesajde shakal1920 » 27 Feb 2011, 21:38

Salurare,

Am facut decizia de ieri sunt fericitul posesor al unui MK4 2.0l 145ps.
Atasat gasiti si cateva poze.
Fişiere ataşate
j88531_42615-6.jpg
j88531_42615-5.jpg
j88531_42615-4.jpg
j88531_42615-3.jpg
j88531_42615-2.jpg
j88531_42615-1.jpg
Avatar utilizator
shakal1920
Incepator
 
Mesaje: 29
Membru din: 14 Sep 2009, 20:21

Re: 2.0 PFi M5 , 145 PS sau 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS

Mesajde Cornel001 » 03 Mar 2011, 10:00

Asa, faceti-mi in necaz, ca eu nu pot sa-mi schimb masina, sunt blocat de altceva...
Eh, sa te bucuri de ea....
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Re: 2.0 PFi M5 , 145 PS sau 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS

Mesajde Mihai R » 03 Mar 2011, 11:36

Felicitari! Sa o stapanesit sanatos! Arata demential. Imi plac mult culoarea, nivelul de echipare si jantele. Eu as fi mers pe diesel insa. :-s

- Volvo V90 2021 / B4 Polestar Engineered / 220CP / Thunder Grey / R-Design - 35.400km @ 01.2024
- Volvo XC60 2023 / B5 / 250CP / Thunder Grey / R-Design - 2.990km @ 01.2024
- Volvo V60 MK2 2020 / D4 / 190CP / Ice White / R-Design - 40.500km @ 01.2024
- Volvo XC40 MK1 2020 / T3 / 163CP / Glacier Silver / R-Design - 26.900km @ 01.2024

EX: Ford Focus MK3 2013 TOPIC DEDICAT // Skoda Superb MK3 2018 // Mini Cooper 2018 // Ford Mondeo MK5 2016 ( TOPIC DEDICAT ) // Ford Fiesta MK7 2016 // Ford Focus MK2 2008 ( TOPIC DEDICAT ) // Ford Kuga MK1 2008
Avatar utilizator
Mihai R
 
Mesaje: 5276
Membru din: 31 Mai 2008, 13:40
Localitate: Taunusstein Germania / Bucuresti Romania
Maşina: Volvo V90, B4 Polestar Engineered, 220CP, R-Design

Re: 2.0 PFi M5 , 145 PS sau 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS

Mesajde ionut vasile » 05 Mar 2011, 17:28

Oooooooooooo salutam cu respect !

Asa da ! super masinuta , exact ce mi-a prescris doctorul ! desi am tractoras am fost foarte aproape sa cumpar un Mondeo benzinar . Te rog sa postezi niste consumuri . Asa sa vad daca am facut bine trecand in zona tractoarelor.... :(( scuze posesori de diesel . arata minunat ...sa te bucuri de ea fara probleme .

Cu respect.
Suzuki SX4
Tourneo Connect
Avatar utilizator
ionut vasile
Member
 
Mesaje: 486
Membru din: 07 Apr 2009, 11:01
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mercedes A class

Re: 2.0 PFi M5 , 145 PS sau 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS

Mesajde shakal1920 » 05 Mar 2011, 22:50

Ms tuturor de urari. Sper sa fiu la fel de multumit de ea cum am fost si de Focos.
Consum, primii 100 de km pe autostrada 8.6. Iar acum am 10.6 in bord dar mers mai mult prin oras. Abia am facut 350 km cu ea.. deci inca nu pot sa ma vad un consum mai precis.
Avatar utilizator
shakal1920
Incepator
 
Mesaje: 29
Membru din: 14 Sep 2009, 20:21

Re: 2.0 PFi M5 , 145 PS sau 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS

Mesajde JHHHH » 05 Apr 2011, 09:03

Eu am un mondeo , 40 000km, consum 12-14 in oras in functie de cat de scurte sunt drumurile , cu cat mai scurte cu atat consum mai mare, extraurban 8,3- 9,5 pt mers pana in 120 cu depasiri lejere ...si 9,5 alergata destul de bine (valea oltului) . Ce mi se pare insa ...ca sta prea mult turata dimineata la prima pornire...si sunt 10 grade afara ....totusi nu e ger ....de acolo niscai consum ridicat.
JHHHH
Incepator
 
Mesaje: 56
Membru din: 04 Apr 2011, 10:29
Maşina: FORD MONDEO 2008 TITANIUM 2.0 DURATEC

Re: 2.0 PFi M5 , 145 PS sau 2.0 TDCi DPF M6, 143 PS

Mesajde andrey23 » 05 Apr 2011, 19:21

adyamg,847001 scrie:@bricy ... la reprize un Passat diesel de 105 cai te lasa in urma, unul de 140 ti-o trage din orice pozitie. Pe bune, si eu am masina ca a ta, merge bine dar imi vad lungul nasului.

eu zic ca nu prea e asa :) ala de 105 e same shit ca focusul (testat pe autostrada)
Use your head!
Avatar utilizator
andrey23
Member
 
Mesaje: 436
Membru din: 14 Iul 2007, 12:19
Localitate: Constanta
Maşina: Focus 2 `07, 1.6 100cp
VIN: WF04XXWPD47T61967

Următorul

Înapoi la Versus

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 17 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 17 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 17 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 17 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login