22 Sep 2013, 23:02
23 Sep 2013, 15:02
23 Sep 2013, 17:58
23 Sep 2013, 18:24
Alexisander scrie:Am avut aceeasi dilema si eu in urma cu mult timp...
Ford Mondeo 2.0 benzina/diesel ce vrei tu, bate pe ambele.
Personal le-am vazut pe toate 3, una langa alta... si... Ford Mondeo Power!
- nu prea se gasesc testere (cel putin eu nu am gasit), si aici ma refer la testere si nu doar interfata de citit coduri eroare
Cineva te-a pacalit aici.
- umbla vorba ca injectoarele (cred ca sunt Delphi) ar fi mai proaste, desi motorina e destul de calitativa aici (am prieten ce are unu din 2003 si nu s-a plans niciodata de injectoare)
Ai zis ca vrei dupa 2007. Deci nu ne intereseaza MK3, MK4 fiind cu totul alta masina. Si nu, nu are niciun fel de problema.
- nu stiu nimic de calitatea tablei
Dublu-decapata iti spune ceva?
- nu stiu nimic de fiabilitatea motorului si a masinei
Fiablitate: cat de rezistenta este in timp... Este!
Sfatul meu: ia benzina, daca nu conduci mai mult de minim 25000 km/an.
Personal am benzina 2.0.
Succes!
23 Sep 2013, 19:26
24 Sep 2013, 06:31
24 Sep 2013, 10:41
24 Sep 2013, 10:51
24 Sep 2013, 10:54
24 Sep 2013, 10:58
24 Sep 2013, 11:53
24 Sep 2013, 12:46
24 Sep 2013, 22:33
25 Sep 2013, 19:14
25 Sep 2013, 19:39
25 Sep 2013, 19:48
29 Sep 2013, 17:30
29 Sep 2013, 17:42
07 Oct 2013, 11:34
07 Oct 2013, 22:34
scorpio18 scrie:eu conduc printr-un orasel micut (100.000 locuitori) in Danemarca si as face pe zi cam 10-15km. insa sper sa ies cu ea macar odata pe luna la niste drumuri mai lungi, si sa fac pe an cam 10.000km in vacante ( odata pe an in ro pt service iar restul plimbandu-ma prin europa in vacanta). cred ca un 20.000km/an ar fi corect pt mine. iar la impoziti, diferenta e infima ca sa justifice vreo unu dintre motoare.
mai mult imi pasa de chestiile care pica, de problemele generale mondeo (cum e caseta de directie) si la ce sa ma astept sa fie probleme (caci vreau sa le repar cat mai repede). sa ingrijesc un egr/admisie/fpd, etc stiu, insa nu stiu ce motor merita mai mult. as merge pe diesel caci merge remapat cu rezultate bune si mai ales pentru ca o iau din germania de la handler, deci chiar daca ar avea 300k in loc de 150-200k (cat scrie in bord) tot ar mai duce 1 an macar. apoi, mi-as permite sa-i fac un motor swap cu unu din dezmembrari
iar plusul de cuplu la diesel ar merita cand vine vorba de depasiri
10 Mar 2014, 14:03