am cautat pe forum toate subuectele despre durashift
la unii sa rezolvat din senin , altii au zis ca vand masina
bateria nu pare sa fie obosita si nu cred ca o schimb inante sa ma duc la un service ford prin bucuresti
dar o sa-i curat bornele
becurile se sting toate cand pun contactul , mai putin frana de mana ca e trasa, becul de baterie si becul de ulei parca ... cand ii dau sa porneasca la demaror, se sting si ultimele doua ... mai ramane frana de mana pana cand o las in jos ...
mie unu mi se pare ca totul decurge normal pana aici
faza cu resetatul ceasurilor si casetofonului (la data de fabricatie) ni sa intamplat numai de 2 ori astfel:
am deschis masina din telecomanda alarmei, am pus contactul si am gasit ceasurile resetate ... in rest totul se comporta normal (becuri in bord, etc , etc)
ce ma surpinde pe mine e ca inainte la focus nu mi se reseta ceasul care indica km si care poate fi dat la 0 manual, ceasul care indica consumul mediu, si viteza media cu care am mers, atunci cand scoteam bateria iarna si o luam in casa. ma gandesc ca la generatiile mai noi de calculatoare o fi altfel
iau treaba cu transmission malfunction in timp ce merg, cand apas frana (si masina mai poate merge dar la parametri redusi) ... sau cand imi iese din viteze atunci can vreau sa aceelerez ... sper sa nu fie ECU busit si sa trebuiasca schimbat ... e o gramada de bani ala
o sa ma duc sa o pun pe tester la ford sa vad ce imi zic baietii de acolo