Fordul a ieșit un pic sa își întindă picioarele săptămână asta...București-Muntenegru-Croatia(plimbări pe aici)-București...una peste alta undeva la 2800km.
Focusul a fost destul de lejer încărcat(2adulti +câine de aproape 50kg plus bagaje)...nu am avut ce sa ii reproșez ci din contra:
-Am plecat noaptea din România... După ce am trecut de Craiova, pana la Calafat, drumul e în refacere..undeva la 20km după Craiova m în spatele unui tir (distanta regulamentara nu îmi place sa merg pe bara celui din fata mea) aveam cam 80-90 km/h,când tirul din fata agata unul dintre jaloanele ce despărțeau benzile și mi-l pune drept în fata. Jalonul era din acela cu postament de beton și era culcat(cu talpa postamentului direct spre mine), am tras dreapta la limita și pe urma am înțeles dece tirul a mers asa pe stânga... Un mare și frumos biciclist fără nici un fel de lumina pe partea aia de mers..
Practic un test al elanului făcut la 90 cu mașina încărcată.. Test trecut cu brio..atat mașină, noi cat și biciclistul am scăpat fără nici un fel de problema...poate doar mânerul din interior de la usa Din dreapta are niște urme de degete pe el de la cat a strâns doamna mânerul.
Consum mediu 4.9%.. Onorabil pentru Ac pornit tot timpul și niște drumuri pline de munți cu niște urcări de 10% și unele cu 12%(practic drept în sus, prima data când vad indicatorul de 12% pe un drum cu atâtea benzi).
Etajare cutiei...
Aici e ceva ce nu prea îmi pica bine.... Doar intre 3 și 4 mi se pare o diferență supărătoare ex:treapta 3 2900 rpm (turație ok pentru un diesel în accelerare) peste 70km/h schimb 4 și ai 1850 rpm (adică mult în afara cuplului).ma rog poate sunt prea mofturos
Ahh și a avut 2intreruperi la revenirea pe accelerație după o coborâre în frână de motor destul de lunga(destul de mici și nu s-au mai repetat).
La întoarcere, în Bulgaria am luat o groapa pe care chiar nu am văzut-o...rezultat vibrație la 100km/h...în weekend merg sa o îndrept (nu se vede strâmbă dar sigur e).
Ulei nu a consumat un gram, apa la fel perfect la nivel...
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-
