Switch to full style
Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
Răspunde

Ford S-Max 2011 2.2TDCI

18 Aug 2017, 13:40

Buna ziua tuturor.
As vrea si eu sa-mi prezint masina.
Am cumparat anul trecut in vara un Ford S-Max.
Voiam o masina de familie si un prieten mi-a sugerat sa ma uit si la S-Max.
Am cautat un 2.0TDCI 140HP sau 163HP cu km reali si care sa nu fie vandut de un samsar.
Am exclus din start toate celelalte motoare.
Pana la urma m-am hotarat la cea din pozele de mai jos:

S-Max 2.jpg

S-Max 3.jpg


Este un Ford S-Max fabricat in dec.2011, motor diesel 2.2TDCI (toate cele cu 2.0TDCI erau vandute de samsari), echipare Titanium, culoare Ice White. Avea 51.000KM atunci, carte de servce la Ford Miercurea Ciuc si proprietarul oferea si roti de iarna si bare de plafon originale Ford (care erau de fapt Thule).
Fişiere ataşate
S-Max 1.jpg

Re: Ford S-Max 2011 2.2TDCI

18 Aug 2017, 14:08

Salut,

Foarte frumoasa, sa te bucuri de ea cat mai mult timp fara probleme. Da si tu mai multe detalii. Pret, optiuni, etc.. Parca m-ar interesa si pe mine sa schimb Focusul cu ceva mai mare, si am vazut ca devin din ce in ce mai populare S-Max-urile pe forum (mai sunt cativa colegi cu prezentari frumoase). Mai ca iti ia gandul de la Mondeo o astfel de masina.

Re: Ford S-Max 2011 2.2TDCI

18 Aug 2017, 14:32

Salut,

Foarte frumoasa.
Momentan conduc un C-Max din 2012.
As fi curios sa vad interiorul la S-Max. Cred ca diferentele de spatiu ar fi doar la portbagaj ?

Stima

Re: Ford S-Max 2011 2.2TDCI

20 Aug 2017, 10:54

Dotările care îmi vin in minte acum sunt: faruri xenon cu cornering (varianta mai primitivă in care se aprinde un bec normal in laterala), volan și schimbător îmbrăcat în piele, senzori de parcare fata și spate, scaune încălzite și ventilate, covorașe velur, duze spălare parbriz încălzite, parbriz încălzit, oglinzi pliabile electric automat, comenzi pe volan, sistem audio Sony, cruise control, Bluetooth telefon, hill hold assist. Unele din dotările menționate sunt standard pentru echiparea Titanium iar altele sunt opționale însă nu mă pricep suficient la mașini ca să fac deosebirea (sorry). Masina are jante de aliaj de 17", motor diesel 2.2 TDCI 200HP, și a costat 15000EUR. Tapițeria este normală (nu piele) și nu are navigație.

Re: Ford S-Max 2011 2.2TDCI

20 Aug 2017, 11:05

@Ștefan Gal

Portbagajul este de 800 de litri. Am să pun niste poze cu interiorul de îndată ce ajung acasă. S-MAX este un Mondeo făcut monovolum. Spațiul interior (la scaune) este același cu al unui Mondeo. Din câte știu eu C-MAX este făcut pe platforma lui Focus, iar Grand C-MAX este un Focus cu ampatamentul mărit si făcut monovolum. Rog persoanele mai informate sa mă corecteze dacă greșesc.

Re: Ford S-Max 2011 2.2TDCI

21 Aug 2017, 08:59

Iată și câteva imagini cu interiorul.
Fişiere ataşate
IMG_20170820_154221.jpg
IMG_20170820_154229.jpg
IMG_20170820_154238.jpg
IMG_20170820_154335.jpg
IMG_20170820_154408.jpg

Re: Ford S-Max 2011 2.2TDCI

21 Aug 2017, 09:44

Arata bine si pretul suna bine pentru dotari. Tin minte ca eu cautam ceva similar dar voiam sa aiba in plus navigatie, cutie automata, carlig de remorcare si bare pe plafon si in Germania gaseam doar in jur de 23-25.000 euro ceva similar.

S-Max e mai mare la interior fata de C-Max sau Grand C-Max. In primul rand e mai lata, iar ca lungime e o diferenta de cam 25-30 cm. Portbagajul e 800 vs 500 litri, iar in spate ai 3 scaune egale ca dimensiuni si pot sta 3 persoane adulte lejer. La C-Max scaunele sunt putin mai inguste si 3 stau ca intr-un Focus. Diferenta intre C-Max si S-Max e cam ca aia intre Focus si Mondeo. Grand C-Max e ceva mai lung, dar asa exista si Galaxy care e mai mare ca S-Max (aceeiasi masina, doar ca e mai lunga cu 8-10 cm si mai inalta cu vro 10 decat S-Max).

Eu gasesc ca S-Max este masina ideala pentru familie. Merge si pentru mersul la munca de zi cu zi, merge si pentru concedii si drumuri lungi, merge si pentru carat diverse lucruri voluminoase, merge si pentru o tura pe un drum pitoresc unde cauti mai degraba placerea condusului decat utilitatea. E drept ca nu-i o super-sportiva, dar face fata cu brio unui condus mai agresiv. Din punctul asta de vedere e peste cam toate monovolumele, iar faptul ca e ceva mai putin inalta decat celelalte de dimensiuni comparabile (Sharan, Galaxy, Alhambra, Espace) o face sa fie ceva mai agila.
Răspunde