Switch to full style
Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
Răspunde

Povestea Focusului de 150 de cai

13 Mai 2008, 16:31

Dupa un an si jumatate de stat pe forum cred ca ar fi timpul sa-mi prezint si eu masina.

Este vb de un FF 2 Trend CL 2007(cu pachetul de optionale inclus la acel moment) comandat la sfirsitul lui dec 2006 si primit la mijlocul lui ian 2007. Duc lipsa citorva optionale ca: esp, incalzire in scaune, parbriz incalzit, sistem suplimentar de incalzire(deh este disel si inghet pina se incalzeste) dar daca as fi adaugat chestii in plus, termenul de asteptare era de minimum 3 luni. La urmatoarea masina nu voi mai face rabat.

Ce am facut pina acum la masina

1. adaugare adaptor ipod la unitatea originala. merg comenzile pe volan.
2.cauciucuri iarna dunlop 16"
3.senzorii de parcare+alarma au venit impreuna cu masina ca discount
4.am montat grila cromata.
5.stopuri negre cu led
6.faruri cu lupa si angel eyes
7.monat huse pt scaune. se muleaza perfect. au aceeasi textura si culoare ca si tapiteria originala. compatibile cu airbagurile laterale si bancheta rabatabila.
8.soft nou + unichip=150 bhp
9.bel rx75 pe care ma chinui de un an(criza de timp) sa il alimentez de la plafoniera.

ce urmeaza:

1.roti mai mari. 17" sau 18". ramine de vazut. cert este ca vor fi roti originale ford. asta pt ca am ajuns la concluzia ca sunt foarte rezistente. alte roti de la alti producatori se deformeaza mult mai rpd.
2.folie solara+antiefractie
3.bara fata + spate.
FiÅŸiere ataÅŸate
IMG_0122.JPG
IMG_0115.JPG
IMG_0112.JPG
IMG_0100.JPG
IMG_0101.JPG
IMG_0099.JPG
IMG_0095.JPG
IMG_0092.JPG
IMG_0091.JPG
IMG_0089.JPG

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

13 Mai 2008, 16:53

Iar acum partea interesanta.

Initial am aplicat pt o resoftare clasica. Voiam sa o fac prin Colina Motors dar pe parcurs am aflat ca tuning nu se face la ei ci la Aspad. Colina sunt doar intermediari. Pt ca nu m-au anuntat de la bun inceput, m-am dus personal la Aspad(economie de vreo 300 ron).

Toate bune si frumoase pina cind m-am horarit sa fac un test dyno sa stiu exact citi cai am sub fund. Au rezulat 134.5 cai la doar 3300 rpm dupa care puterea scadea.
FORD FOCUS.jpg


Personal eram multumit de cum tragea masina, mult mai bine ca inainte dar aveam senzatia ca dupa 3500 rpm tragea liniar, ceea ce s-a si confirmat. Am pus softul original la loc si eram hotarit sa merg la service pt verificari. Ei mi-au spus ca ar fi debitmetrul sau egr-ul cu probleme. Insa inainte de service am mai tras un test dyno. Rezultatul....
ford stock.jpg


Masina a scos 119 cai cu softul original. Mai mult decit scrie producatorul.

Am aplicat pt returnarea banilor. Sfat prietenesc. Nu faceti resoftari decit cu testare dyno!

Acum am soft nou + unchip si 151 cai.

Este soft modificat de Dimsport si reglaje facute cu unichipul la Mastertuner

Doar cu unichipul masina nu putea trece de 140 de cai la 3000 rpm pt ca apareau erorile de soft in bord. Ecu intra in autoprotectie.

Asa ca s-a recurs la modificarea softului original(lucru pe care il evitam, dar nu am avut ce face) dupa care s-au modificat valorile trimise de ecu catre senzori cu unichipul. totul s-a facut pe dinamometru.

Costuri: 450 euro. Cu negocieri aprinse pt ca voia sa ii dau si bani pe soft modificat(200 euro), iar eu nu am vrut pt ca mi-a promis ca masina va scoate 150 de cai fara alte interventii.
Grafic.JPG


Din pacate nu mi-a salvat si ultima testare in care masina a atins 151 bhp. :( In graficul atasat sunt teste progresive.

In pretul asta intra si butonul de schimbat mape. Am montat buton in torpedou(pt moment, pina gasesc alt buton mai estetic pe care sa il pun linga butonul de dezaburire)
IMG_0132.JPG


pozitia I - 122 ps si 330nm(everboost inclus) low fuel+safe
II-141 ps si 368 nm(everboost inclus) fun
III-151 ps si 380nm(everboost inclus) race

A durat 10 h cu tot cu montaj + reglaje pe dyno. Am stat vreo 2 h sa faca softul ceky si 1 h sa localizam si sa demontam contraaripa ca sa ajungem la ecu. :)

Cu o turbina mai mare(pt ca cea de pe 1,8 tdci este mica rau) ma pot duce lejer la 170ps. Daca luam in calcul admisie si evacuare+ alt intercooler mai mare te poti apropia de 200 ps. dar in cazul asta iti trebuie si discuri de frina mai mari si un ambreiaj sport. Treaba de soft a fost facuta. Cu unichipul poti face acum orice setare in sus sau in jos.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

13 Mai 2008, 18:30

Felicitari pentru masina este f frumoasa.
Sa o stapinesti sanatos si sa te aduca mereu intreg acasa fara probleme.
F misto chestia cu schimbat setarile din buton, :D si f bine ai facut ca ai lasat si varianta "stock" disponibila. =D>
La multi km fara incidente sau stricaciuni.

PS. Pentru scaune incalzite se poate rezolva cu niste huse incalzite (pentru timp de iarna cind e frig in masina)

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

13 Mai 2008, 18:38

sunt de parere ca ar fi trebuit sa schimbi si admisia si evacuarea inainte de a te apuca de modificari chip/ecu....

cel mai simplu la evacuare e sa scoti catalizatoru si sa pui o finala sport, asta daca nu vrei sa te bagi la un traseu complet turbo-back!

la admisie iti trebuie o gura de aer cat mai aproape de grila fata si un filtru de aer sport / sau direct sa pui un filtru sport conic cat mai aproape de grila fata....


bafta!

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

13 Mai 2008, 19:44

..frumos focus, bafta

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

13 Mai 2008, 19:49

$1 scrie:$2unt de parere ca ar fi trebuit sa schimbi si admisia si evacuarea inainte de a te apuca de modificari chip/ecu....

cel mai simplu la evacuare e sa scoti catalizatoru si sa pui o finala sport, asta daca nu vrei sa te bagi la un traseu complet turbo-back!

la admisie iti trebuie o gura de aer cat mai aproape de grila fata si un filtru de aer sport / sau direct sa pui un filtru sport conic cat mai aproape de grila fata....


bafta!


mai ma gindesc. bate rau de tot la ochi la garantie daca aplic evacurare si kit de admisie. :)

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

13 Mai 2008, 20:26

da da cu alea cred ca ajungi pe la 165 cai :D

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

13 Mai 2008, 20:36

$1 scrie:$2a da cu alea cred ca ajungi pe la 165 cai :D


ajung, dar cum am mai spus tre sa incep sa umblu si la stabilitate. frine, discuri, suspensii+ un ambreiaj mai solid.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

13 Mai 2008, 22:27

Super masina! Daca poti zi-mi te rog si mie unde ai gasit husele, cu cat si daca poti pune si o poza ar fi ideal :)

Si inca o intrebare: ai aflat din vre-o sursa sigura cat rezista ambreajul stock (NM)?

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

13 Mai 2008, 22:46

$1 scrie:$2uper masina! Daca poti zi-mi te rog si mie unde ai gasit husele, cu cat si daca poti pune si o poza ar fi ideal :)

Si inca o intrebare: ai aflat din vre-o sursa sigura cat rezista ambreajul stock (NM)?


in tirg la vitan. vreo 200 ron
IMG_0129.JPG


iar despre ambreiaj si cutie mi s-a zis ca ar fi proiectate sa mai reziste cam inca 100 nm in plus

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

14 Mai 2008, 07:56

Nice!
Frumoase modificarile, facute cu gust. Ca sa nu mai zic de soft nou + unchip :)

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

14 Mai 2008, 08:05

felicitari muzica9!
cred ca este suficient 151 CP la tractor...:-)
dar cum faci cu garantia? care-i planu' de bataie?

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

14 Mai 2008, 08:30

S-o stapanesti sanatos!
Interesante modificari, dar cea mai interesanta e cea cu butonul cu 3 pozitii! Cum e: ai mai multe chipuri sau in functie de pozitia butonului incarca alt soft?

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

14 Mai 2008, 09:24

$1 scrie:$2elicitari muzica9!
cred ca este suficient 151 CP la tractor...:-)
dar cum faci cu garantia? care-i planu' de bataie?


nu se vede decit daca se demonteaza foarte multe componente si se ajunge la ecu. iar daca sunt probleme cu garantia unchipul se poate da jos.

$1 scrie:$2nteresante modificari, dar cea mai interesanta e cea cu butonul cu 3 pozitii! Cum e: ai mai multe chipuri sau in functie de pozitia butonului incarca alt soft?
S-o stapanesti sanatos!
Interesante modificari, dar cea mai interesanta e cea cu butonul cu 3 pozitii! Cum e: ai mai multe chipuri sau in functie de pozitia butonului incarca alt soft?


unichipul salveaza niste harti de injectie. ca si cum ai avea alt soft. le poti schimba oricind, chiar si in mers. efectul este imediat.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

14 Mai 2008, 09:39

$1 scrie:$2nichipul salveaza niste harti de injectie. ca si cum ai avea alt soft. le poti schimba oricind, chiar si in mers. efectul este imediat.

Chiar foarte interesant. Multumesc de raspuns.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

14 Mai 2008, 09:58

Frumoasa masina si puternica :) . Daca reusesc sa vin in seara asta abia astept sa vad ce poate :D

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

14 Mai 2008, 13:14

Frumoasa masinuta, astept si eu sa-mi vina stopurile in.pro :D O sa avem faruri si stopuri la fel :))

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

14 Mai 2008, 23:34

Superba masina, sa te bucuri de ea fara evenimente.

Cel mai mult mi-a placut partea cu cele 3 harti de injectie memorate. Dar deh, la un benzinar ca al meu nu prea cred sa se poata face asa ceva :( .

Faruri angel eyes cu lupa se pot pune si pentru masina din semnatura? Ca despre crestere de putere m-am lasat pagubas; am inteles ca nu ii pot "baga" mai mult de 7 - 10 hp in plus, iar cu admisia nu fac nimic dat fiind ca nu am turbo. :((

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

15 Mai 2008, 00:05

$1 scrie:$2uperba masina, sa te bucuri de ea fara evenimente.

Cel mai mult mi-a placut partea cu cele 3 harti de injectie memorate. Dar deh, la un benzinar ca al meu nu prea cred sa se poata face asa ceva :( .

Faruri angel eyes cu lupa se pot pune si pentru masina din semnatura? Ca despre crestere de putere m-am lasat pagubas; am inteles ca nu ii pot "baga" mai mult de 7 - 10 hp in plus, iar cu admisia nu fac nimic dat fiind ca nu am turbo. :((


n-am prea vazut faruri aftermarket pt mondeo. insa am vazut inele CCFL special facute pt marimea farurilor de pe mondeo.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

15 Mai 2008, 16:37

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2uperba masina, sa te bucuri de ea fara evenimente.

Cel mai mult mi-a placut partea cu cele 3 harti de injectie memorate. Dar deh, la un benzinar ca al meu nu prea cred sa se poata face asa ceva :( .

Faruri angel eyes cu lupa se pot pune si pentru masina din semnatura? Ca despre crestere de putere m-am lasat pagubas; am inteles ca nu ii pot "baga" mai mult de 7 - 10 hp in plus, iar cu admisia nu fac nimic dat fiind ca nu am turbo. :((


n-am prea vazut faruri aftermarket pt mondeo. insa am vazut inele CCFL special facute pt marimea farurilor de pe mondeo.


Poti sa-mi dai niste detalii? Firma, adresa, un indiciu ... unde pot gasi?

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

15 Mai 2008, 18:54

$1 scrie:$2m vazut inele CCFL special facute pt marimea farurilor de pe mondeo.


Poti sa-mi dai niste detalii? Firma, adresa, un indiciu ... unde pot gasi?[/quote]


EBAY!!

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Mai 2008, 17:49

felicitari muzica9.

ce nu-mi place la masina ta ar fi farurile. lasati dom'le bmw-ul in pace. bmw-ul este bmw iar copiile starnesc zambete.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Mai 2008, 20:09

posibil sa le schimb. trec pe far negru cu lupa si xenon orig ford.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

04 Iul 2008, 19:56

$1 scrie:$2osibil sa le schimb. trec pe far negru cu lupa si xenon orig ford.


nu mai trec pe far orig cu xenon de la ford pt ca daca adaptez sistemul, ma costa 500-600euro(ebay) dar vor niste simple faruri cu xenon. fara posibilitate de reglare electrica ci doar manuala(adica din surub :) )

modulul care face reglarea automata se afla intre caroserie si sasiu si nu cred ca poate fi montat ulterior.

ramin pe farurile cu lupa actuale de care sunt multumit.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

04 Iul 2008, 20:44

Cati km ai facut de cand ai 150 de cai? Merge tot la fel de bine?

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

04 Iul 2008, 20:59

$1 scrie:$2ati km ai facut de cand ai 150 de cai? Merge tot la fel de bine?


vreo 3000 km. dar cu harta de 150 cai merg doar cind am chef de distractie.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

21 Iul 2008, 20:19

salut , angel eyes m-ar interesa si pe mine .... un pret si cum pot sa intru in posesia lor

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

21 Iul 2008, 20:27

$1 scrie:$2alut , angel eyes m-ar interesa si pe mine .... un pret si cum pot sa intru in posesia lor


pai pt mondeo nu gasesti faruri cu angel. singura solutie este sa pui inele CCFL, dar asta implica desfacerea farului.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

21 Iul 2008, 20:35

pai il si sparg daca e pana acolo si pun alta sticla :D .....unde pot sa gasesc?

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

21 Iul 2008, 21:05

$1 scrie:$2ai il si sparg daca e pana acolo si pun alta sticla :D .....unde pot sa gasesc?


ebay sau site-uri de profil din ro.

nu e nevoie sa il spargi. dezlipesti si lipesti cu silicon la loc.
Răspunde