Acum am 5 minute libere, hai sa va mai dau cateva detalii.
Schimbul l-am facut la parcul auto SH al reprezentantei Citroen din Timisoara, Eveman Banat. Pentru timisoreni, este in Calea Sagului la semaforul de la reprezentanta Renault.
Mi-au dat garantie 12 luni sau 10000 Km la motor si cutia de viteze.
Trebuie sa precizez ca dl. Focsa Dorel, vanzatorul de acolo, s-a purtat excelent pana acum in toate privintele, a avut rabdare sa studiez masina pe toate partile, mi-a pus la dispozitie un elevator sa o pot studia pe dedesupt, mi-a rezervat-o o zi fara avans, m-a ajutat cu actele.
Din cate am reusit eu sa vad, masina nu a suferit nici un accident in afara de o mica tamponare in spate dreapta. Spoilerul este ciobit (2 x 2 cm) si stopul este ridicat 2 mm de la locul lui. Din cate imi dau seama, fostul proprietar a dat cu spatele intr-un stalp sau ceva. Nu pare a fi lovitura in trafic.
De asemenea, am si carte de service completa si facturile de la reviziile anterioare si am gasit o reclamatie referitoare la instalatia de A/C, inclusiv o reincarcare cu freon. La motor, una din conductele de A/C care duce catre habitaclu are un manson de cauciuc improvizat peste imbinarea prin sertizare dintre o bucata de teava si o bucata de furtun. Probabil ca scapa freon pe acolo, o sa investighez cand se mai incalzeste afara si o sa inlocuiesc conducta - traiasca Forcar si Microcatul

Am incercat sa pornesc A/C in hala unde am ridicat-o pe elevator si a cuplat, dar nu am reusit sa-mi dau seama prea bine cat de eficient raceste.
O alta problema ar fi bateria. Masina porneste, dar se simte ca se chinuie putin demarorul. Este bateria originala, 4 ani vechime, iar masina a stat in parcul auto la vanzare de vreo 6 luni. Explicabil de ce s-a cam descarcat, dar intentionez sa o inlocuiesc, avand in vedere vechimea.
Aseara am si inceput cheltuielile.
Prima cheltuiala: masina era echipata cu anvelopele originale Pirelli de vara din 2004, destul de uzate, iar roata de rezerva este absolut virgina. Am cumparat si montat 4 anvelope Continental de iarna. Trebuie sa mentionez ca, desi sunt de iarna, sunt mai silentioase decat cele pe care le-am dat jos.
A doua cheltuiala: urmeaza o revizie completa, in regie proprie si cu piese de la Forcar.
A treia cheltuiala: senzori de parcare pe spate. E destul de nasol fara. E o senzatie ciudata trecerea de la un hatchback de 3 metri cu spatele vertical drept la un sedan de 5 metri