Switch to full style
Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
Răspunde

Calutul meu

22 Sep 2009, 06:30

Mustang model 2010, 315 CP, 0 la 100 in cam 5,5 secunde (zice-se, nu am fost inca pe pista), bea benzina de parca e gratis, desi indicatorul din bord zice numa' 11 l la suta in medie.
Luata cu ocazia recesiunii, ca s-au ieftinit preturile la masini si banca da dobanzi (relativ) mici.
Masina de vara deocamdata, anul asta nu mai am bani sa iau si cauciucuri de iarna (cu jentile de rigoare, ca eu imi schimb cauciucurile). Si vara asta mai mult a plouat... Mai am o masina cu tractiune spate, si pana sa-i pun cauciucuri de iarna face ca sania pe zapada, asa ca Stangul mai asteapta.
6000 de km in 2 luni, dar nu merg cu ea la munca in fiecare zi.
Sistem audio de 500W, dar nu il dau tare, ca nu traiesc in ghetou, si oricum nu e de bun gust :)
Ce are in plus fata de standard sunt jentile de 19 inci si o bara stabilizatoare sub capota.
Fişiere ataşate
4.jpg
3.jpg
2.jpg
1.jpg

Re: Calutul meu

22 Sep 2009, 07:43

mi s-au golit glandele salivare ... bravos, sa o stapanesti sanatos si sa faci testu de 0-100, sa-l filmezi si sa pui linku de youtube aici ...

si restu' masinilor? ce mai ai pe acolo?

Re: Calutul meu

22 Sep 2009, 12:10

Arata stangu de numa numa! Sa-l stapanesti sanatos si bine ai venit pe Clubford!

Re: Calutul meu

22 Sep 2009, 12:50

Absolut SUPERBA,sa o stapanesti sanatos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D> =D> =D> =D>

Re: Calutul meu

22 Sep 2009, 15:16

=P~ @-) @-) @-)

Re: Calutul meu

22 Sep 2009, 15:19

Pai la atatia cai, ce vrei? Numai un paharel sa-i dai fiecaruia si tot se simte! :D
Frumoasa masina, felicitari!

Re: Calutul meu

23 Sep 2009, 03:55

Multumesc de urari, va doresc acelasi lucru!
Mai am pe driveway un Oldsmobile Intrigue bej model 2002, fabricata in 2002, ca dupa aia GM a omorat marca Olds. Motor V6 de 3500 cc, 215 cai, destul de agila pe drum drept, altfel apropiata de conceptul de "barca" americana, cu amortizoare moi si care trebuie un pic biciuita spre turatii mai mari ca sa prinda viata. Buna la drumuri lungi, ca e comoda si mare. Consuma relativ putin pentru cat e de mare - are aproape 2 tone si ii lipsesc doar 10 cm sa aiba 5 metri. Ia cam 8-9 la suta pe autostrada, 12 - 13 in oras. In medie scot sub 10 la suta din ea, motiv pentru care nu o vand. Si nu o vand pentru ca nu as lua mai nimic pe ea, poate 3000 de dolari maxim (1900 de euro), si masina merge bine altfel, are doar 146 de mii de km. Am luat-o cu 80 de mii de km acum 3 ani jumate, si ce am schimbat a fost doar un senzor de oxigen (sonda alfa) la 500 de dolari.
Cealalta masina e un Cadillac CTS argintiu model 2004, fabricata in 2003. V6 de 3600 cc, 255 de cai, cam 7 secunde pana la suta de kilometri. Facuta sa se bata cu BMW clasa 3, CTS-ul e la fel de mare cat un BMW clasa 5. Mai mica decat Intriga, totusi ;) Merge super, motorul trage, sta bine in curbe, dar e un pic eclipsata de Mustang :) Mi-a placut enorm designul exterior. Cel interior e asa si asa, desi materialele folosite sunt de calitate. Merg cu ea mai rar in ultima vreme. Consuma cam 9-10 pe autostrada, 13-14 in oras, ceea ce nu e rau, la stilul meu de condus. Nici o reparatie in 2 ani de cand o am, sa bat in lemn :). Avea 100 de mii cand am luat-o, si am mai pus pe ea inca 45 de mii.

Re: Calutul meu

24 Sep 2009, 20:56

Super! Mai pune poze cu interiorul, ceasurile... etc. Apropo, la ce bani l-a scos criza?

Re: Calutul meu

25 Sep 2009, 15:38

felicitari pt achizitie, foarte frumoasa, cu numere de Romania ar arata mult mai bine pe la vreo intalnire de seara prin Bucuresti :)

Re: Calutul meu

26 Sep 2009, 03:24

Ceva poze din interior facute cu blitul.
Fişiere ataşate
4.jpg
Detaliu cu instalatia de sunet, changer cu 6 CD-uri, care citeste si MP3-uri :)
6.jpg
Volanul cu piele cusuta, una din putinele concesii facute luxului, pe langa scaunele incalzite (deh, clima pe aici) si oglinda retrovizoare electrocromica.
7.jpg
Consola cu instalatia de sunet si climatizare (manuala). Se vede si butonul pentru dezactivarea sistemului anti-alunecare (anti-skid), care e On in mod automat, ca sa nu iasa belemecul in decor la prima curba si sa dea Ford in judecata :)

Re: Calutul meu

26 Sep 2009, 03:25

Si fara blit. Cer scuze pentru calitatea proasta, camera mea nu poate sa faca poze bune noaptea.
Fişiere ataşate
2.jpg
1.jpg

Re: Calutul meu

26 Sep 2009, 03:43

Criza l-a scos cu cateva mii de dolari sub pretul "normal". Intre 45 si 50, cu taxe cu tot (13%).
As vrea si eu sa ma dau pe drumurile din Romania cu calutul. Pe unele, nu pe toate :) Aici limita e de 100 km/h pe autostrada, si e o lege care zice ca daca te prinde cu peste 50 peste limita, iti trage o amenda de 2 - 10.000 de dolari si confisca carnetul si masina pe loc, pentru o saptamana. Apoi trebuie sa te duci sa dai din nou examen de carnet. Niste idioti. Asa ca am grija sa nu merg peste 140. In schimb, plec primul de la stop, ca nu e nici o lege care sa limiteze acceleratia :)
Cand am fost in tara acum 2 saptamani, am vazut un Mustang GT coupe, model 2005-2009, la Cluj. Trebuie sa fie super sa conduci Stangu pe dealurile alea, in curbe, cand nu e nimeni pe sosele. Sau sa mergi tare pe autostrada, cum am vazut (aici pe forum) ca merg unii, care ziceau ca nu au putut trece de 180-190 din cauza motorului. Mustangu asta nu a vazut mai mult de 145. Cand o sa am timp si bani, o sa ma duc la un track, sa dezlantui toata herghelia.

Re: Calutul meu

26 Sep 2009, 08:04

tu vorbesti serios? mergi "in limita legala" pe autostrada? maxim 145km/h ??? de ce?

Re: Calutul meu

26 Sep 2009, 11:21

pai nu a spus de ce? :D ...si acolo daca iti ia carnetul ai cam incurcat-o ca multi fac neveta cu masina catre servici, asa ca fara carnet... 8-| nu poti sa zici, gata o luna iau autobuzul

superba bestia =D>

Re: Calutul meu

26 Sep 2009, 12:46

$1 scrie:$2u vorbesti serios? mergi "in limita legala" pe autostrada? maxim 145km/h ??? de ce?


din motive de civilizatie? :-" :-/

nu te omoara asigurarile si impozitele pt atitea masini?

de benzina nu ar trebui sa te plingi. chiar si cu criza, pretul benzinei in SUA este muuuuuuuuuulllllllllllllllttttttttttttt sub cel din Europa. cei drept nu are nici aceeasi calitate. din ce am inteles, este mai mult o posirca amestecata.

Re: Calutul meu

26 Sep 2009, 13:08

Aici tin sa te contrazic. Am mers cu masina adusa din state care avea si jumate de rezervor cu benzina tot de state :) (mazda rx8) Deci vreau sa iti zic ca efectiv rupea, tragea ceva de nedescris. Cum am alimentat din germania se terminase cu distractia, diferenta chiar era vizibila nu mai urca in ture ca inainte nu mai era aceeasi masina...

Re: Calutul meu

26 Sep 2009, 23:53

Impozitul pe masina e acelasi, indiferent ca ai un Hyunday din 1990 sau un Bugatti Veyron: $70 pe an. De fapt, asta e taxa de inmatriculare, se plateste pentru numar, impozitul pe masina "per se" e inexistent in Ontario.
In schimb, asigurarea la cele 3 masini si la casa e cam 10% din venitul meu lunar net :( Asigurarile sunt doboratoare, la un moment dat, acum cativa ani, am vrut sa iau o masina noua si nu am putut pentru ca asigurarea era cat rata la masina... Si asta in conditiile in care imi repar masina din buzunarul meu in cazul in care accidentul e din vina mea, iar asigurarea plateste doar masina cealalta. Dar ratele mari pentru asigurari nu sunt pentru masini, ci pentru oameni. O sa detaliez alta data :)
Sincer, nu am vazut prea multi pe aici care sa depaseasca 150 la ora. Nu pentru ca autostrazile ar fi goale, ca sunt aglomerate la orice ora, ci pentru exact motivul de mai sus: rata asigurarii. Personal nu merg cu mai mult de 150 pentru ca 10 mii de dolari arata mai bine in buzunarul meu decat al statului, si apoi sa merg o saptamana la serviciu cu taxiul e scump rau de tot. Cu autobuzul cred ca mi-ar lua doua ore. Dus. Pe langa asta, probabil ca rata la asigurare s-ar dubla cel putin, daca nu cumva s-ar tripla. Si oricum, 145 e 45 peste limita legala, daca m-ar opri politia, chiar si la viteza aia, amenda tot ar fi vreo 500, si rata la asigurare ar sari cu 50%. Asa ca in general merg cu 120-130, ca si restul lumii. Sau sa zicem, cam un sfert din restul lumii, ca celelalte trei sferturi merg cu 90-100. Dar sunt roman, nu pot sa nu sar putin peste :) Ideea e ca in general politia nu opreste pana la 120 la ora. Mai mult de atat, e riscul fiecaruia.
E drept ca benzina in State e mult mai ieftina ca in Europa, probabil jumate de pret fata de Romania. Dar eu nu sunt in State :) Azi, dupa scaderile de preturi din ultimele saptamani, a ajuns la 90 de centi, cam 56 de eurocenti sau 2,36 RON la litru (daca Google da rata de schimb corecta). Tin minte cand era 60 de centi :)
Asta e pretul pentru Regular. Sunt 3 feluri de benzine: Regular cu 87 cifra octanica (se calculeaza altfel decat in Europa, nu sunt echivalente), Midgrade cu 89 si Premium cu 91.
Midgrade nu stiu de ce exista, ca nu am luat niciodata. Premium e acum 103 centi, deci cam 14 la suta mai mult, si din experienta cu CTS-ul nu am avut un consum mai mic cu 14 procente. Poate 5-6 procente, asa ca nu cumpar Premium, doar Regular. Parca tragea mai bine, e adevarat, dar nu extraordinar de bine. Daca toti cei 250 de cai apar numai la Premium, cei sa zicem 220 pe care ii scoate Regularul imi sunt mai mult decat suficienti.
Pe de alta parte, producatorii de masini recomanda ce fel de benzina sa folosesti, si eu am cumparat doar masini care merg cu Regular. La BMW, Mercedes, Lexus etc. e obligatorie benzina Premium. Pentru Mustang, Ford zice ca folosind Premium, curba de cuplu motor (torque) e trasa spre turatii mai mici. Iarasi, ca pierd cateva zecimi la acceleratia 0-100 nu ma intereseaza.
Fişiere ataşate
8.jpg
Da, stiu, mai trebuie si aspirata din cand in cand.

Re: Calutul meu

27 Sep 2009, 00:23

sa stapanesti sanatos si fericit masina, si sa te bucuri cat mai mult de ea.
ps. cred ca sunt N' locuri unde te poti da cu masina sa simti ce poate.. nu doar 140 km/h... succes

Re: Calutul meu

28 Sep 2009, 05:25

frumos calutul ... sa-l stapanesti sanatos. poate mergi cu 145 de mile, eu tot nu pot sa cred ca se circula asa pe autostrazile alea super mari si drepte cat vezi cu ochii, poate doar in statul unde stai tu !

Re: Calutul meu

28 Sep 2009, 07:47

145mile=aprox 232 km/h. nu prea cred. [-X

Re: Calutul meu

28 Sep 2009, 08:41

Din câte am văzut eu, el face conversia în km/h deci sunt mai mult ca sigur că se referea la 150 km/h.

Mai mult de atât 60 mile ~= 100 km/h deci "Si oricum, 145 e 45 peste limita legala" se referă la km/h.

Re: Calutul meu

29 Sep 2009, 05:28

145 sunt km/h. Si bordul e tot in km/h, pe aici asa totul este in km, si indicatoarele. Vitezometrul este si in mph, dar mai mic, sub kilometri. Ca sa nu se supere vecinii de la sud :) care sunt mari si tari, sau asa se dau :)
Sambata am avut probleme cu masina :( Nu cu Fordul, ci cu Cadillacul. Sambata veneam spre casa pe la 12 noaptea, pe autostrada, la 100 la ora ca ploua, si vad dintr-odata motorul la 3000 de ture, in loc de 2000 cat trebuia sa aiba. Imediat imi scrie pe bord "Low coolant warning", ca nu mai are antigel. Ies de pe autostrada, si cum ies, moare masina, si mai si iese ceva fum de sub capota, nu mult, doar putin, dar totusi... A trebuit sa chem towingul sa-mi tracteze masina pana acasa.
Duminica ridic capota, intr-adevar vasul de expansiune e gol. Verific si uleiul la motor, mult sub minim, dar totusi pe joja. Merg la magazin si cumpar ulei si antigel, vin inapoi si pun antigelul in vas. Spre mirarea mea, nu reusea sa se umple. Explicatia, imediat pe pantofii mei: tot antigelul curgea ca la robinet de undeva de sub radiator. Ori am radiatorul spart, ori mai probabil un furtun a cedat moral, sau poate pompa de apa, nu stiu sigur. Poate am intrat pe vreo bordura, sau am lovit ceva pe dedesubt pe autostrada, desi nu am simtit nimic, pentru ca si fusta de cauciuc care e sub bara era iesita in cateva locuri, si un miniscut de plastic care e acolo e spart.
Am chemat un mecanic, vine maine sa se uite la ea, pana sa ma duc la service sa ma usuce aia de bani. Sper ca motorul nu a patit nimic.

Off topic, de ce imi arata in profil ca am numai 2 mesaje? Numai pe threadul asta am cel putin 5 :)

Re: Calutul meu

29 Sep 2009, 07:44

$1 scrie:$2Off topic, de ce imi arata in profil ca am numai 2 mesaje? Numai pe threadul asta am cel putin 5 :)


Moderatorii au avut ideea "geniala" de a nu contabiliza post-urile pe subiectul asta de discutii considerand ca facem spam aici :))

Re: Calutul meu

29 Sep 2009, 08:20

Frumoasa masina Raid0. Sa o stapanesti sanatos!

Pentru cei care nu inteleg de ce lumea respecta legea in alte zone ale lumii, uite aici un simplu motiv:

$1 scrie:$2Today I got call from my insurance company telling me that they are not renewing my auto insurance on one car because I got speeding ticket of 152 in zone of 100km/h. Therefore they deemed me at high risk.

(sursa)

Re: Calutul meu

29 Sep 2009, 21:32

foarte frumoasa si agresiva masina, felicitari ! o admir desi nu mi-as lua un mustang deoarece conduc 90% in Bucuresti si..... dar de frumoasa e frumoasa :) ; din cate stiu exista chiar un "cult" pentru aceste masini si pasionati care pe langa modelele "standard" care si-asa sunt f puternice le tuneaza la firme specializate

legat de asigurari: mie sincer mi se pare o chestie f buna treaba cu asigurarile in state si canada ; conduci ca un idiot, atunci platesti pe masura la asigurare pentru ca este evident ca riscul de a face accident este mult mai mare, mai ales cand vine vorba de viteza ; conduci "moderat" (sau nu.... dar nu te prinde politia sau vreo camera :D ) atunci de ce sa platesti ca un taximetrist care face 2 accidente pe luna (scuze dar astazi m-a enervat rau unu) ; parerea mea.... acum nu aruncati cu rosii in mine daca nu va convine :-t

eu de exemplu am aproape 10 ani de condus si nici un accident ; ma incadrez in categoria "mai fac tampenii dar.... scap basma curata", dar oricum nu tampenii mari si totdeauna riscurile sunt f bine calculate ; de ce sa fiu incadrat la grupa de risc cel mai mare cand vine vorba de varsta pentru ca ei calculeaza in acest fel, pe grupe de varsta si nu pe ani de experienta ; de ce ?? vi se pare rational ? poate unul are 50 ani dar si-a luat carnetul de 2 ani si are 10 accidente.......

Re: Calutul meu

29 Sep 2009, 21:47

Off topic:
@New Fiesta Sport: cum propui sa fie contabilizata experienta? Sora mea are de 25 de ani permis dar nu stiu daca a facut 1000km. Fara accidente, e adevarat. :D
Varsta presupune si o maturitate in gandire, de aceea este mai OK un sofer de 40 ani cu permis de 2 ani decat unul cu aceeasi vechime la 20 ani. Stai linistit ca asigurarile se bazeaza pe studii temeinice, cazul tau este o exceptie neglijabila.
Varsta si motorul puternic nu prea fac casa buna...

Aproape on topic: Din citatul de mai sus reiese ca NU i se mai face asigurare... Adica nu ai ce face cu banii.

Re: Calutul meu

29 Sep 2009, 22:26

$1 scrie:$2oderatorii au avut ideea "geniala" de a nu contabiliza post-urile pe subiectul asta de discutii considerand ca facem spam aici :))


In numele echipei de moderare, multumesc pentru compliment. :">

In al doilea rand, daca ar fi fost si la romani faza cu asigurarea si amenzile pentru depasirea vitezei, s-ar fi rezolvat la fel de simplu ca multe alte probleme: cu shpaga. La politie, la agentul care incheie asigurarea, etc.

Re: Calutul meu

29 Sep 2009, 23:26

corect, de aceea la noi asiguratorii aplica la calcularea "experientei" doar aceasta metoda simplista de incadrare a conducatorilor in grupe de varsta, metoda ce are numai dezavantaje si exceptii de la regula

cat despre motoare puternice.... sa dam cezarului ce-i al cezarului, respectiv acestui Ford Mustang de 315 CP, asta e intradevar o masina puternica ; mai bine discutam de ea, decat offtopic de legislatia prost realizata din Romania ; la cat de irationala si aiurea e facuta de unii romani fara creier nu m-ar mira ca asigurarile sa aiba si un coeficient care sa ia in calcul varsta conducatorului auto coroborata cu puterea masinii

Re: Calutul meu

30 Sep 2009, 06:02

Firmele de asigurari au aici niste formule foarte interesante de calcul a taxei. Varsta e foarte importanta, cati ani nu ai avut accidente (sau nu ai raportat accidente, ca pe ei asta ii intereseaza), unde stai (cartier), daca stai la casa sau la bloc, daca esti insurat sau nu, in fine, e un formular de vreo 2 pagini A4. Si chiar si asa, am primit cotatii ce difera enorm, pana la dublu practic fata de ceea ce platesc. De ce difera asa mult de la firma la firma? N-am habar.
Varsta e probabil unul din criteriile cele mai importante. Cum am zis, acum 5 ani am vrut sa iau o masina "normala", o KIA (o duceam cam rau pe vremea aia) noua, si asigurarile mi-au cerut 500 de dolari pe luna. Asigurarea la Ford costa cam 1/4 din aia, dar acum am peste 35 de ani, se presupune ca m-am calmat si sunt mai responsabil.
Am remarcat la un moment dat ca asigurarea e scumpa din cauza omului, nu a masinii. Indiferent de masina, toate asigurarile se fac pe 1 milion, sau mai nou 2 milioane de dolari. Chiar si pentru o janghina de 500 de dolari. Valoarea masinii nu are nici o importanta la asa o suma, practic soferul se asigura ca, in cazul in care face un accident din urma caruia rezulta o persoana care e incapabila sa mai munceasca vreodata (scaun cu rotile, etc.), asigurarea plateste banii pe care i-ar face persoana respectiva pana la sfarsitul vietii. De aia 1 mil sau doua.
Chiar citeam pe RedFlagDeal, de unde e luat postul la care se refera Fritz, de o femeie care a fost lovita intr-un accident in care nici macar nu s-au deschis airbagurile, dar sustine ca are dureri la gat si cere 100 de mii de dolari. Si asigurarea de obicei plateste (nu chiar atat, au ei niste plafoane, am inteles in cazul asta 27 de mii), pentru ca e mai ieftin decat sa plateasca avocatii.
Duca-se cu asigurarile, mi-e scarba de ei, mi se pare ca e un scam, dau banii de pomana si cand am nevoie, nu beneficiez de nimic.
Umblu cu Fordul acum cat mai pot, pana vine zapada. Daca nu pot merge tare in general, merg tare in curbe. Stangul sta ca pe sine, nu se apleaca, e fenomenal. Merg cu 80-90 acolo unde restul merg cu 50 :) Din pacate, foarte putine curbe prin zona, doar intrarile pe autostrada. Ce e iar foarte fain la Stang e franarea foarte scurta, trebuie sa am grija sa las loc in spatele meu ca altfel ma atinge vreun adormit, sau vreo chinezoaica, care sunt catastrofe la volan.
Putere deocamdata mi se pare ca are destula. Sunt cateva firme care pun un turbocompresor pe motor si il urca lejer la 550 de cai. Deocamdata nu vad sensul, poate peste cativa ani.
Răspunde