Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
19 Mar 2012, 20:04
Salut,
Am trecut de curand de la Focus 2 la ST170. Din pacate cu FF2 am avut un accident, asa ca m-am orientat spre un focus 1 ST170 din Timisoara, de care sunt multumit pe deplin.
Plusuri:
Stabilitate mai mare.
Acceleratia (e diferenta mare).
Scaune Recaro complet din piele, au sustinere laterala foarte buna.
Parbriz incalzit.
Scaune incalzite.
Motorul - se aude foarte bine.
Directia foarte precisa.
Are GPL.
Sistem audio cu subwoofer din fabrica.
Minusuri:
Suspensia foarte tare si joasa... daca iau o groapa mai adanca atinge roata in aripa.
Consumul cam 20-21 % pe gaz, dar si din cauza ca patineaza ambreiajul.... trebuie schimbat.
2 usi.
Buton deschidere portbagaj in interior.
Usa buson benzina cu cheie.
Vireaza mai larg - dezavantaj in oras.
Frana, Ambreiaj,Cutia de viteze se actioneaza mai greu ( aici poate fi si un avantaj, dar nu in aglomeratie

).
Pe GPL are putere mai mica.
Cateva puncte mici de rugina.
165.000 Km
Masina merge foarte bine, m-a uimit puterea motorului de 2.0 aspirat, cu toate ca patineaza ambreiajul se simte ca are putere destula, depasesti foarte usor.
Pe langa cosum si suspensie destul de rigida, sunt multumit de alegere.E chiar ce vroiam. Urmeaza sa ii schimb ambreiajul si o sa mai scriu dupa

.
- Fişiere ataşate
-

-

19 Mar 2012, 21:24
S-o stăpânești sănătos.
19 Mar 2012, 22:29
Felicitari

credeam ca raman singur pe aici

Ai uitat de xenoanele din fabrica. Am vazut ca-ti lipseste capacul de la stropitorul din dreapta. Vezi ca se vinde la set cu duza de pe care a cazut si nu e vreo avere.
Oricum e foarte misto ca ai prins un 'exemplar' cu sistem audio 'Audiophile' 9006 cu changer de 6 CD-uri.
Daca-ti ating rotile in aripi la gropi, sau ai amotrizoarele duse sau arcurile sunt lasate. Eu mi-am schimbat toate amortizoarele (am pus Bilstein B6) dupa care am schimbat si arcurile fata pentru ca erau lasate. Acum, desi e destul de rigida si zdruncina, nu loveste in nimic si nu cloncane.
Ref la ambreiaj, vezi ca volanta e cu masa dubla si n-o sa fie ieftina distractia....
Daca finantele nu sunt o problema, exista kit-uri sport, cu volanta mai usoara, de exemplu EXEDY EH01SD Hyper Single, dar asta sare de 1000lire.
Peste ocean sunt si variante mai ieftine. Baga un ochi
AICI.
Distributia e schimbata la masina?
Cauta pe net si citeste de IMRC.... ca sa-ti dai seama daca functioneaza cum trebuie sau nu.
Bafta si sa ai noroc de ea. E o masina foarte placuta, mai ales in afara orasului.
...si daca nu e un secret... unde si cum ai gasit-o?.. ca nu sunt prea multe la noi.
19 Mar 2012, 23:12
Ambreiaj, o sa ii pun cel original 860 lei Disc+Placa... nu mi-au mai ramas bani. Volanta mai mult ca sigur nu e afectata la 160.000 km, si mai trebuie sa schimb si distributia... Cred ca o sa pun Contitech.
O sa urmeze si amortizoarele ca sunt cam duse, dar in timp.
IMRC te referi la "Intake manifold runner control" ?
Am gasit-o pe bestauto dupa ce am cautat cam 1 luna si am luat-o la 4750 E din Timisoara, un pret destul de bun.
20 Mar 2012, 10:59
Eu sunt teribil de curios cum se simte suspensia la masini de tipul acesta.
Asta deoarece acum vreo cativa ani, pe vremea cand aveam o Fiesta Mk6, am fost pasager intr-un Focus ST Mk2 si parca mi s-a parut mai civilizata suspensia de ST decat cea de pe Fiesta Mk6...
20 Mar 2012, 11:38
sa o stapanesti sanatos. intersanta alegere. motorul este aspirat sau are turbina?
20 Mar 2012, 12:00
$1 scrie:$2..Masina merge foarte bine, m-a uimit puterea motorului de 2.0 aspirat...
- Pt Mihai

Frumoasa masina insa nu inteleg si cred ca n-am sa inteleg niciodata de ce vrei sa iti iei focus ST170 si sa ii pui gpl

?. Daca vrei sa o folosesti ca masina de zi cu zi parerea mea este ca trebuie sa iti permiti sa ii bagi si benzina, no offence e doar o parere personala. In rest toate cele bune si multi km fara probleme.
20 Mar 2012, 12:14
@Younick_wlf -> no offence dar el așa a cumpărat mașina...
20 Mar 2012, 12:24
Ok ,atunci nu-l inteleg pe cel care a montat Gpl pe masina
20 Mar 2012, 12:33
$1 scrie:$2a o stapanesti sanatos. intersanta alegere. motorul este aspirat sau are turbina?
Are 2.0 aspirat cu admisie variabila.
- Fişiere ataşate
-

-

25 Mar 2012, 00:03
citisem si eu postul colegului cand a spus ca e multumit de puterea motorului 2.0 aspirat, numai ca nu prea imi venea sa cred ca este 2.0 aspirat are atatia cp...parca pe focus 2 motorul de 2.0 benzina are 145 cp si de aici am crezut eu ca e turbo.
25 Mar 2012, 10:31
Motorul normal de 2.0 are 145, dar cel de ST este dat la 173 (nu prea e atât). Acesta are in plus
-distribuţie variabilă
- admisie in 2 trepte
- galerie evacure 4-2-1 făcută de coswort
Şi din câte am observat diferă şi bujiile......, au un vârf ascuţit cele pt ST.
Pe gaz nu prea scoate mai mult de 140cp, din cauza injectoarelor care nu suportă decât 35 cp/cilindru.....asta maxim.
E diferenţă mare între benzina şi gaz la putere.
01 Mai 2012, 14:52
ST-ului cred ca i s-a ars bobina de inductie ca merge in 3... bujiile, fisele, injectoare sunt in regula.
E cineva cu benzinar dispus sa imi imprumute bobina pentru 5 minute sa fac o proba ca sa nu cumpar una degeaba ?
Multumesc.
11 Mai 2012, 12:12
Nu am mai postat demult... Mai urc 3 poze, acum e stickerit regulamentar

si are incaltaminte noua.
Dupa ce o spal o sa ii fac mai multe poze.
- Fişiere ataşate
-

-

-

11 Mai 2012, 13:52
In toamna, adica atunci cand mi-am cumparat eu actuala masina am vazut si eu un ST170 dar nu mi-a placut de nicio culoare vazandu-se pe ea clar ca a fost alergata. Am fost cateva zile convins ca asta este masina(ST170) pe care o voi lua dar m-a descurajat crunt post-ul lui Extremero in care spunea ce consumuri ari cu ea - eu dorind-o ca masina de oras (Bucuresti). Ma asteptam la scoruri pe la 12l/100km dar nu mai mult.
Frumoasa si speciala - ai grja de ea.
14 Mai 2013, 08:57
Nu am mai postat de mult timp...
Masina merge bine in continuare, Sunt foarte multumit de ea.
Probleme mari nu am avut, am schimbat bucsele pe fata, un cap de bara si un rulment pe spate.
De curand am trecut la ambreiaj ceramic si volanta single mass, dupa ce am terminat in 11.000 unul standard.
De modificare s-au ocupat baietii de la MHT Garage, au lucrat foarte bine.
Pe viitor mai urmeaza o suspensie si posibil turbo sau ceva modificari pe aspirat.
Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk 2
- Fişiere ataşate
-

-

18 Mai 2013, 12:09
salut! e diferenta mare de pret intre ambreiajul ceramic si volanta single mass? Plecarea de pe loc si schimbatul treptelor se mai pot face la fel de lin ca si cu ambreiajul celalalt?
18 Mai 2013, 14:33
diferenta de pret intre ambreiajul ceramic si volanta single mass si ambreiajul original* (m-am grabit cand am scris

)
18 Mai 2013, 17:10
M-a costat 1500 lei in care a intrat modificare volanta in single mass, usurat, rectificat, echilibrat, disc ceramic si rectificare placa. In conditiile in care cel original costa ~2700 lei.
Este ceva diferenta la plecarea de pe loc, fereasta in care se poate patina ambreiajul este mai mica si cuplarea se face putin mai brusc. Am ales varianta cu 8 puck-uri tocmai pentru a face cuplarea ceva mai lina. Daca alegi o varianta cu 6 sau 4 placute atunci tinde spre ON/OFF.
Il prefer oricand pe acesta chiar daca se pierde putin din confort, eu nu am arcuri nici in disc, nici in volanta si iti da senzatia ca motorul este cuplat direct la roti. Nici un pic de lag.
20 Mai 2013, 18:49
Sa inteleg ca "reparatia" a constat in inlocuirea ferodoului 'ras' de pe disc cu pastile ceramice? Practic nu s-a schimbat nimic in afara de 'ferodo'?
Dintii de pe placa nu sunt decaliti?
Eu nu zic ca nu se poate face, se facea frecvent pe 'vremuri' la dacia 1300, doar ca la aia actionau alte forte....
Oricum, sa ne tii la curent cat o sa tina si daca vibreaza sau nu la 5000+ ture.
Nu te lua dupa cat costa un kit de ambreiaj original la noi, ci arunca un ochi la ce poti sa gasesti peste mari si tari. De ex:
http://focus.c-f-m.com/focus-svt-clutch ... heels.aspxNu ma intelege gresit, nu zic ca nu merge ce au facut baietii aia, da eu personal n-as avea curajul sa merg cu ambreiajul ala pana la Viena si inapoi de exemplu.
20 Mai 2013, 19:06
Da a constat in inlocuirea ferodoului cu pastile ceramice la dimensiunea necerasa dupa rectificarea placii de presiune si a volantei.
"Soarele" placii nu e decalit, s-a schimbat inelul circular care este prins de soare, s-a masurat forta de apasare si oricum are doar 10.000 km.
Nu vibreaza nici la 7200... Inainte cu masa dubla se simtea dupa aprox 5200.
Si de ce ma rog nu as avea curaj sa plec la drum lung ? Discul dupa cum poti vedea e o tabla ordinara pe care era prins ferodoul. Nu are arcuri.
Volanta e masa simpla asa ca nu are ce sa se strice, ia placa este aproape noua.
Eu unu am mai multa incredere in ambreiajul asta decat in cel cu masa dubla la care chiar te poate lasa volanta.
20 Mai 2013, 20:57
Doamne ajuta sa tina cat mai mult, macar cat te-a tinut cel stock.
Cum am scris si mai sus, nu zic ca nu se poate face, nu sunt impotriva modificarilor tehnice, doar ca dupa parerea mea e una sa o faci pt masini de curse/competitii/"distractie" (pe care le desfaci/repari dupa cateva curse) si alta e pt masini de strada, cu utilizare zilica in oras sau de mers in concedii. La astea cred ca primeaza fiabilitatea, chiar daca sunt mai sprintene de felul lor

.
Apropos .... ambreiajul care te-a tinut 11k km, fusese schimbat cu totul sau doar partial?
21 Mai 2013, 06:42
Au fost schimbate placa, disc si rulment. Fara volanta, iar la demontare discul si placa araatau foarte bine, in schimb patina.
Eu cred totusi ca este subdimensionat cel de 228mm.
Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk 2
21 Mai 2013, 12:42
Daca patina desi era ambreiajul nou/ok, vezi sa nu ai scapari de (vapori) de ulei pe la simeringul de palier.
Eu am schimbat 2 ambreiaje la un renault pana sa-mi dau seama ca buba nu era la ambreiaj ci la simering.
La Outlanderul din semnatura am patit fix acelasi lucru, doar ca acolo ma asteptam, stiind de la inceput ca la seria respectiva simeringul e predispus sa moara repede.
Noroc sa s-au prins si cei de la Mitsu si au schimbat reperul.
22 Mai 2013, 06:44
Ala a fost primul lucru care l-am verificat dupa ce am dat volanta jos. Nu sunt pierderi, pur si simplu cel stock nu tinea.
Deci nu patina decat cand plecam tare de pe loc. In mers era ok, nu patina in tr 5 sau 6, dar ma enerva chestia cu plecarea.
Daca mergeam incet probabil ca mai tinea 20-30k.
Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk 2
14 Sep 2013, 13:34
New toys.
- Fişiere ataşate
-

18 Sep 2013, 16:50
Progress
Sper ca saptamana viitoare sa imi fac timp sa le montez pe masina.
Mai ramane sa rezolv cu un ecu stand alone..... sau sa il reprogramez pe actualul sa citeasca MAP.

Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk 2
- Fişiere ataşate
-

Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.