Switch to full style
Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
Răspunde

Focus Sport

15 Ian 2006, 16:57

In cele din urma am prins un week-end cu soare ca sa pot face poze la masina.

Scopul cumpararii : mijloc de transport pe timp de iarna + 1-2 drumuri lungi vara. Nu am de gind sa o folosesc in oras decit pe timp de iarna cind nu pot merge cu motocicleta. Inainte am avut un mondeo 1.8tdi din 94. Am fost incintat de el in privinta tinutei de drum si a confortului, dar virsta a inceput sa-si spuna cuvintul si dupa ce i-am inlocuit pompa de apa, segmentat pompa de injectie, discuri noi pe fata, rulmenti noi pe spate, m-a lasat alternatorul fix in vinerea mare cind mergeam la parinti la Timisoara.

Modelul este Focus Sport, motor de 2 litri pe benzina (145cp).
Optionalele pe care le-am considerat necesare :
- ESP (incluzind discuri pe spate)
- clima
- pachetul 5 (parbriz incalzit si care reflecta infrarosu , oglinda heliomata alte prostii)
- covorase cu logo-ul focus (foarte frumoase, mie mila sa le murdaresc si le-am inlocuit pe timp de iarna covoare de zapada din sellgross)
- alarma cu senzori interiori ( m-a socat ca nu are totusi senzori de soc ) + inchidere centralizata
- nu in ultimul rind torpedoul refrigerat ca sa tin cd-urile la rece pe timp de vara :)

Scaunele din fata sint super confortabile. Garda la sol e pe hirtie cu 3 cm mai jos decit la celelalte modele (trebuie sa compar la un moment dat), dar suspensia absoarbe foarte bine denivelarile (mi s-a spus ca e lux in comparatie cu un Peugeot 307, o sa merg la un moment dat sa-mi fac si eu o impresie).

Pentru cei care au in vedere motoarele de 2 litri (benzina sau diesel) recomand din toata inima ESP-ul pentru ca pe linga programul de stabilitate are si functie de traction control care ajuta la limitarea patinarii la plecari in tromba de pe loc. Se simte foarte bine la plecarea puternica pe zapada/gheata. Atentie insa ca la oprirea pe gheata/polei nu va mai ajuta nimeni (nici ABS, nici ESP).

Imagine

15 Ian 2006, 17:37

Sa-ti stapanesti sanatos si fara incidente bolidul!

Cat a fost jucaria? si cat este diferenta intre clima normala si bi-zonala cum vad ca ai tu?

15 Ian 2006, 17:53

15872 CIP
Bi-zonalitatea se refera la setarea temperaturilor diferit pentru locul din stinga si locul din dreapta . Adica eu pot pune 21 de grade iar pasagerul 22 , 23 . Nu stiu care e diferenta maxima de temperatura (probabil scrie in manual).
Sincer, as fi preferat zona dubla sa se refere la fata-spate si sa am o gura de aer conditionat in spate, cum am vazut la un renault safrane la un moment dat.
Probabil ca cei de la ford s-au gindit ca majoritatea disputelor legate de temperatura ambianta au loc intre 'pilot' si 'consoarta' asa ca i-au dat acesteia posibilitatea de a-si creea un mediu ambiant fara a-l disturba pe cel de la volan :).

15 Ian 2006, 19:54

foarte misto masina...sa te bucuri de ea!..un + pentru culoare :icon_biggrin:

15 Ian 2006, 21:39

$1 scrie:$25872 CIP


oho...si DDP?

$1 scrie:$2Bi-zonalitatea se refera la setarea temperaturilor diferit pentru locul din stinga si locul din dreapta . Adica eu pot pune 21 de grade iar pasagerul 22 , 23 . Nu stiu care e diferenta maxima de temperatura (probabil scrie in manual).
Sincer, as fi preferat zona dubla sa se refere la fata-spate si sa am o gura de aer conditionat in spate, cum am vazut la un renault safrane la un moment dat.
Probabil ca cei de la ford s-au gindit ca majoritatea disputelor legate de temperatura ambianta au loc intre 'pilot' si 'consoarta' asa ca i-au dat acesteia posibilitatea de a-si creea un mediu ambiant fara a-l disturba pe cel de la volan :).


ma refeream la diferenta de pret intre cele 2 ca ce fac stiam foarte bine :P

La Astra alor mei avem o chestie misto care sunt curios daca este si la focus: Sub scaunele fata exista niste duze de aer in podea care sunt nemaipomenite pentru pasagerii din spate (eu unul am circulatie periferica proasta si in alte masini trebuia ca cei din fata sa moara de cald ca sa ma simt eu bine la picioare).

15 Ian 2006, 23:33

Am inteles de la altcineva ca este si la focus, inclusiv la modelul trend cu AC obisnuit.

15 Ian 2006, 23:44

$1 scrie:$2m inteles de la altcineva ca este si la focus, inclusiv la modelul trend cu AC obisnuit.


Pai vad in semnatura ca si tu ai una :5magnify: !!! De ce ai inteles de la altii? Ti-a fost lene sa te uiti?!?! :eusa_think:

15 Ian 2006, 23:59

pai am eu la sierra din 90 duze dintr`alea de aer sub scaunele fata, mi se pare aberant sa nu aiba asa ceva un focus 2005 (sau 2006).

16 Ian 2006, 00:15

Clima normala e de fapt aerul conditionat normal, care nu e automat. Daca vrei sa stii diferenta dintre clima (automata) normala si clima cu zona dubla , nu stiu pentru ca la mine aveam doar optiunea de aer conditionat manual (standard la spot) si climatizare zona dubla (+315 cip euro fata de standard).

Culoarea este Colorado Red , aceeasi cu cea din pliantele ford :) . Zero euroi in plus, singura culoare interesanta (din punctul meu de vedere) pentru care nu trebuie sa platesti in plus. Daca toata lumea ar gindi ca mine nu s-ar vinde decit forduri de culoare rosie ... moment in care as simti nevoia sa fiu diferit si as plati pentru un negru perlat sau albastru metalizat, cu toate ca albastrul cel mai misto e ala de la Mondeo ST si pe care evident nu poti sa-l comanzi decit cu masina cu tot.

16 Ian 2006, 01:20

Si acum sunt rautacios de ce nu un Focus ST?
Oricum sa-l stapanesti sanatos si te asteptam la intalniri sa o vedem
Cu Stima

16 Ian 2006, 03:04

Frumoasa masina..nimic de zis,doar ca mie personal culoarea nu mi prea place..de fapt nu pera merge la focus.
Focus ST costa cam 26.500 de euri asa ca..e diferenta destul de mare zic eu.
Dar la varianta asta nu dau si geamulrile pe spate electrice?Zi mi si mie cat a costat masina ca pret efectiv nu cip si cipcirip ca nu stiu ce inseamna..:)
Cat despre ABS ai dreptate ca nu ajuta,din contra mai mult incurca pe gheata,testat de mine si am postat ce se intampla daca nu esti atent..
Felicitari pt masina si sa ai grija de ea,cat mai multi km fara probleme de nici un fel!!

16 Ian 2006, 13:20

15870 + acciza 1% = 16028
+ tva 19% = 19074 euroi .. pret DDP adica 'efectiv' :)

Focus ST este cam scump pt buzunarele mele, nu este inca adus in Romania de dealeri deci ar fi trebuit sa ma duc sa mi-l aduc singur sau sa astept pina in primavara iar eu aveam nevoie de masina ca venea iarna.

16 Ian 2006, 16:40

Sa o conduci sanatos !
Dar ce inseamna sport ca 145 CP e putere normala pentru 2.0 16V ? ESP, TC ? Le gasesti si la GHIA sau Trend +/- altele. Ai dracu' comercianti cum arunca eticheta ! Eu stiam ca Focus ST e supremul ! Si daca nu te doare spatele in Romania atunci nu prea e suspensie sport. La banii astia luai un ST cu toate extrasele de vreo 2-3 ani vechime. Normal ca exista un risc , dar hobbyurile se platestc !
Dar , iarta-ma , nu spun ca nu e dragutza masina ta , mai ales ca nu are spoilerele alea hidoase cum au alte "sporturi" .

16 Ian 2006, 16:55

sa o stapanesti sanatos. Inca suspun k moemntan va trebui sa mai astept pana la iarna cel putin pt a-mi lu amasina dar..ma bucur pt tine :)
Ce motor ai!? :icon_lol:

16 Ian 2006, 16:58

Ibanias : In general ai dreptate .. e sport ca asa zice marketingu. Un 'sport' mai adevarat e renault clio de 2 litri 182 cai (aspiratie normala) dar nu mi-a placut ca masina iar dealerii sint de o nesimtire infioratoare asa ca am renuntat inainte de a incepe sa fac o comparatie.
Eu nu am vrut masina sport dar m-am uitat la modelul trend si am observat ca adunind optionalele pe care le vroiam la trend ieseam mai scump decit daca alegeam sport-ul + mai putine optionale.
Edit :
Tocmai m-am jucat cu configuratorul de pe site-ul ford.ro : nu poti alege Trend cu motor de 2 litri si nici climatizare bizonala (doar ac manual)

Ghia are prea multe briz-brizuri care nu imi trebuie si nu se justifica.
In concluzie faptul ca e modelul numit sport e doar o intimplare din punctul meu de vedere.


Nu mi-am luat un ST second si probabil nu mi-as fi luat nici nou pentru ca am luat masina din necesitate iar pentru mine fiabilitatea este mai importanta decit performanta.. pt hobby am o motocicleta.

sinner: Suzuki SV650 S din 2000 . 650 cmc, 2 cilindri in V la 90 de grade, 70 cp.

16 Ian 2006, 17:23

Da, ai dreptate cu un bike ai senzatii mai tari decit pe 4 roti, si ca tot ai adus vorba Clio sport ma duce cu gindul la filmul ala cu Trabi cu motor Porsche, ce stabilitate/securitate pori sa ai in cutiutza aia ? Si nu-mi ziceti de similitudinile cu modelul de competitie ! Eu n-as face modele sport mai jos de clasa Focus/Golf/Megane !
Cu dealerii romani ai dreptate, o scirba continua ! Eu am fost curios de un test cu Focus 1,6 TDCI si 2,0 TDCI si in timpul primului test nici la jumate din intrebari n-a fost in stare omul sa-mi raspunda, da se dadea mare specialist. El facea comparartii cu Golf, Seat, Megane... Si nu-s eu nici pe departe minitehnicus, doar daceam comparatie cu Focusul eu + ce-am mai citit pe net. Pai aia ce mama dracului au de facut decit sa se documenteze ? Al doilea test nici nu l-am mai facut, de jena !
Si ca sa te tulbur putin , uite ce Focus am gasit, vezi usile a la Lamborghini !

http://www.mobile.de/SIDc7r4DoQs1sJYk0m ... 193927970&

16 Ian 2006, 17:30

$1 scrie:$25870 + acciza 1% = 16028
+ tva 19% = 19074 euroi .. pret DDP adica 'efectiv' :)



Ce chestie... Am trait tot timpul cu impresia ca la motoarele intre 1.801 - 2.000 cm3, pe benzina, acciza este de 4%.

16 Ian 2006, 18:52

$1 scrie:$2
$1 scrie:$25870 + acciza 1% = 16028
+ tva 19% = 19074 euroi .. pret DDP adica 'efectiv' :)



Ce chestie... Am trait tot timpul cu impresia ca la motoarele intre 1.801 - 2.000 cm3, pe benzina, acciza este de 4%.


uite am gasit si cum sta treaba cu accizele:

Accize pentru masini noi:

1a. Benzina
• sub 1.600 cmc ... 1%
• 1.601 - 1.800 cmc ... 2.5%
• 1.801 - 2.000 cmc ... 4%
• 2.001 - 2.500 cmc ... 8%
• peste 2.500 cmc ... 11%

deci pretul care ii era lene lui mihaip sa-l afiseze era:

15.870 + acciza 4% = 16.505
+ tva 19% = 19.641 Euro DDP

11 Feb 2006, 23:02

@Ibanias: sunt curios, ai avut ocazia sa mergi cu un Clio Bicorp? Dar sa intri cu el intr-un Passat? Sunt curios, daca ai mers cu el macar 34k km intr-un an, sau doar ce ai citit de la cunoscatori. Daca-ti zic ca Passatul arata mai groaznic cum vei reactiona? Intr-adevar imi place Renault-ul, tocmai imi iau un Megane 2, dar am citit si alte opinii despre alte marci inainte de a face achizitia. Chiar si acum citesc despre alte masini, pentru ca pana luni mai am o zi jumate ;)

12 Feb 2006, 00:04

$1 scrie:$2Ibanias: sunt curios, ai avut ocazia sa mergi cu un Clio Bicorp? Dar sa intri cu el intr-un Passat? Sunt curios, daca ai mers cu el macar 34k km intr-un an, sau doar ce ai citit de la cunoscatori. Daca-ti zic ca Passatul arata mai groaznic cum vei reactiona? Intr-adevar imi place Renault-ul, tocmai imi iau un Megane 2, dar am citit si alte opinii despre alte marci inainte de a face achizitia. Chiar si acum citesc despre alte masini, pentru ca pana luni mai am o zi jumate ;)



bogdane, masinile nu se compara prin cum arata dupa ccidente, ci prin cum arata pasagerii din ele dupa accidente. Crede-ma, nu-mi pasa deloc cum arata masina dupa acident, cat timp pot iesi pe picioarele mele din ea. Masinile moderne sunt facute sa se deformeze usor, pentru a prelua si disipa energia impactului.
cat despre clio bicorp, are cel mai stramt interior dintre toate masinile de aceeasi clasa. cand m-am urcat in el, m-am simtit ca intr-o cutiutza.

12 Feb 2006, 00:25

El zicea de stabilitate, siguranta. Siguranta din punctul meu de vedere este de 5 stele: nu am avut nici macar un carcel, au sarit airbag-urile; Viteza, pe undeva pe la 50-60. Stabilitate: prefer sa zic ca nu este il capo di tutti capi, dar am trecut prin destule momente ( si chiar au fost multe ) cand am ramas uimit, prefer sa ma abtin in a da detalii, pentru ca nu este vorba de Clio, doar ca mi s-a parut ca a fost o afirmatie gratuita. Trebuie sa fiu sincer: mi-a placut cum am aruncat Passatul, ( a se citi de dracii l-a luat ) ca poate chirurgul s-a mai lecuit privind conducerea preventiva, pentru ca da este chirurg la un mare spital din bucuresti, si destul de tanar. Consider ca faza cu Clio a luat sfarsit in ceea ce priveste acest topic.

12 Feb 2006, 00:36

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2m inteles de la altcineva ca este si la focus, inclusiv la modelul trend cu AC obisnuit.


Pai vad in semnatura ca si tu ai una :5magnify: !!! De ce ai inteles de la altii? Ti-a fost lene sa te uiti?!?! :eusa_think:

Pai vezi tu nu prea am avut ocazia de pasageri prin spate, pe frig, ca sa verific... in afara de asta, cel de care spuneam sta in Brasov, si sti cum e si cu frigu pe la munte.
Daca te referi la uitat propriu zis , intre timp m-am uitat... da, sunt niste duze acolo... mai multe si mici... adica mai multe iesiri...
Răspunde