Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
29 Mai 2013, 09:21
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

29 Mai 2013, 16:37
Am deflectorul din spoiler-ul spate de ST Facelift "vopsit" in stil carbon prin hidrotransfer si ma gandesc sa il schimb cu cineva care are unul nevopsit si vrea carbon look. Sau sa il vand pentru ca e lucrat frumos si e pacat sa-l stric cu un strat de vopsea. Daca e cineva interesat sa-mi dea un mesaj privat.
Textul carbonului de pe deflector e ca pe capacul oglinzii din stanga. (click pt marire)
07 Iun 2013, 19:25
de ce esti asa zgarcittt

ma pune poze cu focoasa
18 Iun 2013, 17:03
In sfarsit, am montat duzele tip perdea care, la prima vedere, sunt mai eficiente decat cele normale dar din cauza impuritatilor din vasul cu lichid de parbriz duzele se mai infundat si aproape de fiecare data arunca apa intr-un mod diferit. E oarecum interesant pt ca mereu te ia prin surprindere.

Concluzia: Mai putina apa consumata si o acoperire mai buna a parbrizului.
Ar trebui sa curat vasul de stratul de praf albastru deps pe peretii acestuia, probabil de la porcaria de lichid pt parbriz pe care o foloseam.
Multumesc lui
adispan pt ajutor si sfaturi. De la un simplu schimb de bunuri (el duze, eu bani) a ajuns sa faca, din proprie initiativa, o inspectie generala a motorului.
18 Iun 2013, 19:38
sa traiti amindoi
06 Iul 2013, 11:16
In asteptarea proiectoarelor si a grilelor din jurul lor (care intarzie si iar intarzie) am facut un mic test cu bara din fata, si anume, am colantat temporar buza (care era) argintie de sub grila de jos. In concluzie, imi place iar atunci cand voi revopsi bara buza de jos va fi vopsita negru.

Inca n-am reusit sa vopsesc bara spate de ST in culoare masinii ca sa o pot monta. Noul "air diffuser" de ST facelift intarzie si el.
Caut in continuare capacele de la spalatorul de faruri... la un pret acceptabil. Daca are cineva idei / sfaturi, sunt binevenite.
Asadar, vara asta nu prea ne miscam cu spor.
Urmeaza revizia cu schimb de filtre si ulei. O sa-i pun un filtru (sport) k&n in cutie. Lichidul de frana trebuie schimbat si el. Bujiile la fel.
Si dupa toate astea trebuie sa ma interesez de amortizoare pentru a le schimba in toamna.
170.000km si coafura inca rezista
06 Iul 2013, 12:04
Foarte frumoasa masina si chiar arata mai bine colantata cu negru bara!
Sa o stapanesti sanatos si fara probleme!
11 Iul 2013, 21:49
mai multe poze!!frumos aspectul masinii cu bara de st!
27 Aug 2013, 08:59
Pentru moment am cam terminat de aranjat partea mecanica a masinii (revizie, reparatii pe la articulatii si franare) asa ca am revenit la modificari de exterior.
Am vopsit si montat bara spate de ST. Azi pun si senzorii (multumesc mihaibre). Mai trebuie sa gasesc o lampa de marsarier pt partea dreapta. Pe stanga e pus un bec cu led-uri rosii.
Acum cand vad imaginea de mai jos imi dau seama cat de urat arata plasticul negru de pe haion. Trebuie vopsit ASAP. Iar textul FOCUS dispare cat de curand.
Urmatorul pas e evacuarea cu bifurcatie. Apoi eleronul de ST si stopurile de... inca nu m-am hotarat. Imi place cum se vad cele de RS dar ramane de vazut.
Deja au inceput sa apara parerile pro si contra despre combinatia bara spate ST facelift - bara fata ST prefacelift.

12 Sep 2013, 21:22
Am terminat si partea din fata a masinii. Capacele spalatoarelor de faruri si numerele lipite direct pe grila au fost ultimele modificari, cel putin pt anul asta.
Rezultatul

Saptamana asta am pus si filtrul K&N dar inca nu pot spune daca e vreo diferenta. Parca e putin mai vioaie pe la 2000-3000 rpm. Ramane de studiat...
Intamplator, intr-o zi am parcat langa Focus-ul unui coleg si, uitandu-ma la poza facuta, zici ca masina mea are capace de sticla bere in loc de jante.

Jucandu-ma putin in Photoshop am dat cu masina de pamant. Cam asta e planul pentru anul urmator, sper sa poata fi pus in aplicare. Inca n-am studiat problema din pct de vedere tehnic (amortizoare, arcuri etc).

13 Sep 2013, 19:38
cred ca faci o greseala lasand-o atat de mult...
13 Sep 2013, 22:09
Unii zic ca fac o greseala cheltuind bani cu masina pe altceva in afara de consumabile si reparatiile strict necesare, altii ca dau prea multi bani pe benzina... si tot asa.

E posibil sa fac o greseala cu suspensia, inca n-am analizat toate aspectele si posibilile probleme. Stiu doar ca pe parte estetica asta as vrea sa fie rezultatul.
Poate va fi prea joasa si voi risca sa atinga orice denivelare mai mare, poate va fi prea dura. Totusi, incerc sa fac un compromis intre pasiune si confortul intr-o oarecare limita decenta.
13 Sep 2013, 22:23
hai sa iti spun ce mi-au spus baietii de la care am cumparat eu arcurile eibach. intrebat fiind daca nu vreau mai bine un coilover le-am spus ca am avut si ca nu mai imi trebuie. si mi-a mai spus baiatul ca daca vreau sa las masina mai mult de 3 cm atunci va trebui sa schimb absolut tot ce tine de suspensie, toate bratele toate basculele etc pentru ca daca o las mai jos de 3 cm vor incepe sa troncane toate in scurt timp. asa ca ai grija ce iti doresti ca s-ar putea sa coste scump
13 Sep 2013, 22:49
Arata bine, dar totusi parca lipsesc niste praguri sa continue linia. Pt focus in 2 usi, e plin eBay-ul de praguri si la preturi decente.
Bafta!
13 Sep 2013, 23:20
@alyn_acn: Urmeaza si pragurile in curand. Nu e chiar atat de roz situatia pe ebay, multe din acele praguri nu sunt OEM ci facute din diverse materiale, bune sau mai putin bune. Iar multe din cele OEM au preturi exagerate.
@mihai: Mi-e greu sa cred ca dupa ce treci de pragul de 3cm incep toate sa cedeze. E normal ca uzura pieselor sa fie mai mare cu fiecare cm scazut din suspensie. Conteaza si stilul de mers, calitatea drumurilor etc.
19 Sep 2013, 18:30
Azi am reconditionat si modificat amortizoarele masinii. Acum sunt mai dure cu aproximativ 25% iar, in concluzie, masina sta mult mai bine pe sosea. Confortul inca este la un nivel bun.
Am optat pentru reconditionarea amortizoarelor (in defavoarea inlocuirii) mai mult din curiozitate. Ramane sa vedem daca rezista in timp.
Operatiunea a fost facuta la un mecanic recomandat si laudat de mai multe persoane.
Am inlocuit si flanse + rulmenti desi cele vechi par sa fie in stare buna.
19 Sep 2013, 22:39
vizual rulmentii flanselor nu prezinta uzura asa ca e bine ca i-ai inlocuit, nu de alta dar exista o posibilitate destul de mare sa inceapa sa scoata zgomote la scurt timp si mai plateai inca o data manopera pentru inlocuirea lor.
20 Sep 2013, 20:07
In ce consta mai exact reconditionarea asta si cam cat costa??
21 Sep 2013, 22:58
Nu stiu exact in ce consta operatiunea de reconditionare dar banuiesc ca pe langa umplerea cu gaz / ulei sunt inlocuite si piesele uzate (garnituri, o-ring-uri etc).
Preturile difera in functie de mecanic / masina. Un pret aproximativ ar fi 100 lei / amortizor.
@mihai: Le-am demontat-montat singur. Cand am timp si rabdare imi place sa "mesteresc".
22 Sep 2013, 23:13
eu rabdare am destula, timp nu chiar mereu, la mine spatiul este marea si reala problema

bafta in continuare cu masina
23 Sep 2013, 09:22
Ai dreptate. E cam greu sa lucrezi la masina parcata langa bordura.
Eu macar am un loc de parcare spatios in spatele blocului dar si acolo mai am surprize de genul coji de pepene, oase si alte resturi aruncate de la etaj. Intr-o zi caniculara din vara asta am gasit un ou intins pe toata luneta. Folie neagra + caldura foarte mare + ou = ia racleta si curata omleta...
Cosul de gunoi e ceva nou pentru unele specimene.
In alta ordine de idei, ce se mai aude cu modulul de cruise control la care lucrezi?
23 Sep 2013, 09:52
am butoanele adecvate dar si o mare lene de a le pune inauntru. dau de veste cand e gata
23 Sep 2013, 16:38
Am dat de o eroare in bord si nu reusesc sa-mi dau seama de la ce e. A mai intampinat cineva problema asta?
P2678
- Coolant Degassing Valve Control Circuit / Open
sau in romana...
- Supapa electromagnetica de blocare agent racire
24 Sep 2013, 07:37
termostat sau senzor temperatura apa radiator
dar cred ca e senzorul la audi se strica mereu e unu verde asa si costa 30-40 lei .
24 Sep 2013, 08:34
Termostatul e blocat pe deschis de la inceputul anului si urmeaza sa-l schimb in curand dar nu cred ca eroarea asta vine de la el.
02 Oct 2013, 13:11
A venit ziua in care pot spune ca a meritat investitia in arcuri scurte/rigide / amortizoare mai rigide / roti-anvelope cu balon mai mic. Fara ele, probabil as fi pus cateva poze cu un Focus 2 facut pachete-pachete. Daca as fi scapat si eu intreg.
Ma bucur ca atunci cand am cumparat masina am vrut neaparat sa fie echipata cu ESP. Ieri si-a facut treaba impecabil impreuna cu frate-su ABS.
Recunosc ca nici eu nu mergeam regulamentar, adica nu "adaptasem viteza la conditiile de drum", soseaua fiind plina de apa iar eu cred ca aveam cam 60 km/h.
Gigel iesea de pe o strada cu gandul de a face stanga. M-a vazut ca veneam, l-am vazut dupa autobuz ca a ajuns cu botul dubitei aproape banda 2 si am crezut ca asteapta, asa cum ar fi fost normal. Nu stiu ce l-a posedat de s-a hotarat sa plece in momentul in care eu eram aproape langa spatele autobuzului deci foarte aproape de el. Cu cateva frane, derapaje si manevre de ocolire am reusit sa ies cu bine din situatie desi, in momentul in care am vazut ca se baga, eram sigur ca ne facem pachet.
Au prins bine turele de karting din weekend-ul trecut. Traiasca Asociatia!

Acum stau si ma gandesc ce a facut masina din spatele meu (un VW Passat CC) care mergea foarte aproape de mine si urma sa ma depaseasca. N-am auzit nicio bubuitura deci cred ca a scapat si el dar nu stiu cum a reusit.
Ma plictiseam dimineata... asa ca am desenat.

05 Oct 2013, 13:49
Schimbare emblema @ Ford BDT. Pozele spun totul...
Acum nu stiu care ar fi solutia cea mai buna din punct de vedere al calitatii: vopsirea integrala a hayonului (solutie data de ei) sau retusarea şanţurilor facute in vopsea pana la metal (ideea mea). Pareri din partea celor care au facut retusari in special pe culori deschise, mai pretentioase?
Ironic, zilele trecute am urmarit o emisiune despre retusarea la un nivel foarte profi a vopselei sarite. ()
E de apreciat ca si-au recunosc vina si n-au aruncat clasicul "las-o ca merge si asa".



06 Oct 2013, 18:23
au scos-o cu cea mai mare ranga pe care au gasit-o in atelier
14 Oct 2013, 13:19
Eroarea din bord a revenit.
P2678
- Coolant Degassing Valve Control Circuit / Open
sau in romana...
- Supapa electromagnetica de blocare agent racire
Termostatul a fost inlocuit cu unul nou deci nu era de la el.
Alte idei?
Nu stiu daca are legatura dar eroarea a reaparut intr-un drum mai lung in care masina a fost plina (4 oameni, 4 biciclete pe plafon, portbagaj incarcat).
Legat de emblema si BDT, masina va merge la ei pentru o revopsire a hayonului.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.