dragilor,
multumesc mult pentru raspunsuri. iaca m'am intors de la brasov, cu consum, stare de masina, piese schimbate si preturi.
sa incep cu consumul: la dus, am mers nici prea prea nici foarte foarte, un normal asa pe dn1 cu 80-90 in localitati si vreo 110 afara, ceva aglomeratie de pe la comarnic in colo. rezultatul? un 4.8-4.9l/100km (fara aer). am lasat masina acolo, si dupa ce'a reparat'o a fost cu ea la verificare de frane, etc, si am luat'o cu un mediu de 5l/100km. ca sa verific si cu combustibilul din rezervor, m'am oprit la o benzinarie si am alimentat. mersesem aproape 200km (190 si ceva, nu mai tin minte exact) si am alimentat 9.9litri. deci se cam pupa cu cei 5 si ceva de consum mediu.
bun, la intoarcere am resetat toate contoarele, si am venit destul de incet pe predeal/posada, era un nene cu o fabie de mergea cu 30-40...deci cam asa am mers si eu. noroc ca am si coborat si acolo am scos chiar 0

). nu am mai venit pe dn1 ci pe autostrada, iar de la comarnic in colo am cam venit cu 110 pana pe la autostrada (mai incet nitel pe la nistoresti, etc) dar destul de constant. pe autostrada am venit tot cu 110, a fost nitel aglomerat in bucuresti. am in bord acum un mediu de 3.9 (era 3.7 cand am intrat in bucuresti). acum...nu cred ca e chiar 3.9, ci mai degraba nitel mai mare, dar oricum, sub 4.5 cu siguranta!! ce'i drept, am fost singur in masina si fara aer...dar nu pot decat sa ma bucur de un asemenea consum!!!
buun, mai departe: cauciucurile. trebuie sa le schimb. musai...pe spate am niste dunlop street respone (super cauciucuri astea, dar de noi, le am pe fosta masina, seat ibiza) dar sunt uzate. pe fata am niste barum nu stiu de care, nu sunt prea tocite, dar nu prea imi place cum sta masina (cu cauciucurile astea). cu toate astea, masina sta pe drum incredibil de bine. faptul ca pot sa reglez directia pe confort si sport mi se pare genial. pe sport e perfect la drum, ca se intareste si e mult mai precisa, iar confort e superb in oras, mai moale asa. eventual luna viitoare am sa schimb si cauciucurile, ca e pacat de masina.
mai departe, sa trecem la piese: am schimbat asa:
- curea distributie gates + rola tensionare
- pompa de apa valeo
- discuri frana fata/spate ate
- placute frana fata/spate ate
- filtru ulei knecht
- filtru aer knecht
- filtru motorina (ala cu incalzitor) knecht
- filtru polen cu carbon activ knecht
- ulei 5w30 mobil super 3000 fe
- curea transmisie gates + rola tensionare
- antigel g12 wolf
- simering arbore cotit reinz
- lichid frana ate
- reglat proiectoare
- testat frana si laut certificat la statie itp
- pompa de apa
- prins scutul ala de plastic de sub motor (cam atarna el asa..)
toate piesele astea au costat (fara TVA) 1981.23 lei, manopera a fost 436, total cu TVA: 2997.48 lei. deci 3000 lei. sunt ceva bani ce'i drept, dar ca termen de comparatie, la alt service am schimbat la seat amortizoarele fata/spate, arcurile pe fata, ulei si filtre si m'au costat 2300...care nici nu se compara cu ce'am facut la ford.
masina acum merge impecabil (mai putin cauciucurile:)))), dar le schimb eu si pe astea)
@Top Cat1: stiam de baietii din prejmer, i'am sunat, n'au carlig. nu stiam de cei din Bobes si nu au, am mai intrebat in stanga si'n dreapta pe la bv si nimeni nu stie de unde sa'l iau, probabil am sa il iau direct de nou, aia e
@ovipas: pe baietii cu dezmembrari din prejmer ii cheama MarcoCars, si cand vii dinspre bv e pe dreapta la iesirea din prejmer, cand vii dinspre intorsura buzaului e pe stanga la intrare, n'ai cum sa il ratezi, au si o masina suspendata acolo la intrare.
@claudiuvuta: placutele de frana pe fata, ATE au costat ambele 340lei, iar de spate tot ATE au costat 203lei, discurile fata au fost 353, de spate 315, cum ziceai si tu. am uitat sa intreb de roti daca le'a echilibrat, dar am vazut ca nu maraie nu caraie, deci cred ca le'o fi facut, acuma daca nu, aia e, le fac eu mai incolo. cu bujiile incandescente i'am zis lui mircea (si lui sorin) si amandoi mi'au zis ca or sa se uite la ele cel mai devreme in toamna, asa ca de pregatirea de iarna. acum oricum porneste la sfert de cheie.
mai am dragilor sa va mai zic ceva legat de folia asta auto. de fapt, inainte de asta, mircea e baiatul cu serviceul auto (unde mi'am reparat eu fordul si seatul) iar sorin este baiatul cu folie, audio-video si alarme. am sa trec putin off topic acum, desi pe undeva e inca in topicul asta: eu mi'am pus modelul ala de folie "de mijloc" de la llumar. nu l'am vrut pe cel mai ieftin ca e si cel mai prost, dar nici bani de cel mai bun n'am avut. si m'a costat aici in bucuresti la seat 700lei. am vorbit cu sorin, mi'a zis ca cea mai buna folie (aia cu carbon si nu mai stiu ce...pff) pe ford, este 400 lei pe geamurile de la usile din spate, urmatoarele, si luneta. iar daca vreau si pe fata cu grad maxim de rezisenta UV si anti-efractie, transparenta, este 140. deci, la ford care e mult mai mare, ma costa toata masina de pus 540lei, in timp ce la seat m'a costat 700...ca sa nu mai vorbim de calitatea indubitabil superioara. eu unul va recomand din inima sa mergeti la baietii astia doi pentru orice problema.
eu am dus masina marti dimineata, a fost gata aseara (a durat putin mai mult sa aduca toate piesele de la depozite) de imi trebuiau mie). in fine, gata, ajunge cu service'urile.
nu in ultimul rand, intr'adevar am ramas fara forum vreo doua zile, habar nu am de ce sincer, nu stiu ce reguli oi fi incalcat

)
una peste alta, desi usurat de bani, ma simt mult mai bine ca masina acum e mult mai pusa la punct, si merge foaaaarte fain.
orice intrebari legate de piese, preturi, etc etc, da'ti'mi de stire si va trimit eventual o poza la deviz cu toate preturile.
fir intins tuturor si km cat mai multi cu minim de efort financiar si maxim de placere si confort!