Switch to full style
Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
Subiect închis

Ford Capri 3000GT mk1 din 1970

19 Aug 2013, 08:53

Fiind "proaspat" dupa concediu, am putin timp pentru a face topic de prezentare pentru proiectul la care lucrez de un an: un Ford Capri generatia 1.
09.l.jpg

Pana de curand am avut pe forum anunt de cumparare ptr un Ford Capri. Am gasit si eu masina dorita, care s-a dovedit a fi mult mai mult. Povestea gasirii este destul de tipica: masina a fost cumparata la un pret rezonabil dupa ce am gasit-o intr-un garaj din comuna Pantelimon (un barn-find ce parea a fi ideal), de la cineva de pe forum. Amuzant este ca inainte de a o cumpara am fost foarte aproape de a cumpara un 1.3 V4 din Serbia/Novi Sad. Ce m-a oprit? Proprietarul era mort si era greu sa fac actele. Cam atat cu introducerea.
Cate ceva despre masina: asa cum se prezenta, avea un motor Cologne V4 (nu stiu sigur daca este 1,3 1,5 sau 1,7), cutie de viteze manuala in 4 trepte. Ce m-a intrigat din start era capota cu power-dome, care stiu ca se monta doar pe motorizarile V6. Partea din spate a masinii este intr-o stare foarte buna. Nu acelasi lucru se poate spune si despre partea frontala: pe parcursul vietii ea a suferit un accident, partea frontala fiind avariata si reparata destul de sumar, dupa cum veti vedea in continuare. Pe deasupra, cumva, capota s-a deschis (probabil datorita improvizatiilor), s-a dat peste cap si a lovit plafonul (zona superioara a caroseriei, in dreptul chederului de pabriz fiind ruginita). Au existat destule discutii cu tatal meu legate de achizitionarea masinii: sustinea intruna sa nu iau masina umblata, descompletata etc. In final am cumparat-o.
Cateva poze cu masina, asa cum se prezenta anul trecut, cand am cumparat-o:
IMG_0495.JPG

IMG_0496.JPG

IMG_0501.JPG

IMG_0504.JPG

IMG_0492.JPG

IMG_0491.JPG

Re: Ford Capri 3000GT mk1 din 1970

19 Aug 2013, 09:10

Anul trecut am cumparat si "sufletul" Capri-ului: este un Essex 3.0 V6, asa cum a avut masina cand a iesit pe poarta fabricii. Am optat pentru o cutie automata, in cazul de fata BorgWarner BW35 in 3 trepte. Pentru ca aceasta cutie a fost montata in acei ani pe Capri, aceasta modificare nu va altera caracterul istoric al masinii. Ambele au costat 100GBP, fiind aduse din UK. (la care s-au adaugat inca 150gbp transport). Este aproape complet: imi lipsesc alternatorul si vascocuplajul.

Am atasat cateva poze cu motorul si cutia. Ele au functionat (si destul de bine) pana de curand: motorul are bujiile nearse iar uleiul din cutie este rosu aprins.
1.jpg

2.jpg

Carburator Weber 38 DGAS
3.jpg

4.jpg

Acest GMP a fost montat pe un Reliant Scimitar, care are suporturi de motor diferite. Tot anul trecut am cumparat un Essex 3.0 pentru piese de schimb, care avea si suporturile originale Ford.

Re: Ford Capri 3000GT mk1 din 1970

19 Aug 2013, 09:25

super interesant proiectul :) sa ne tii la curent cu stadiul lucrarii, asa cum s-a intamplat si la escort :)

Re: Ford Capri 3000GT mk1 din 1970

20 Aug 2013, 10:30

Vara trecuta am inceput incet-incet sa dezasamblez masina. Partea dintre stalpii B si A este foarte afectata de rugina si reparatii ulterioare efectuate in stil romanesc (tabla sudata peste si data "o mana" de vopsea). Botul masinii a fost si el avariat si reparat foarte prost ( cu 5 - 6 mm de chit sau sapa autonivelanta). Atasez cateva poze din timpul demontarii diferitelor repere si cu reparatiile horror.

Zona parbrizului, foarte afectata de rugina (aparuta probabil in urma contactului dintre capota si plafon):
543501_3235895896412_958272468_n.jpg

564964_3235896136418_116071566_n.jpg


Usa din stanga, in stare destul de buna:
562087_3235896976439_1106463560_n.jpg

Stalpul A din stanga, puternic afectat de rugina:
556077_3235897416450_692346829_n.jpg


Usa din dreapta, in stare destul de buna:
292595_3235897776459_1008872021_n.jpg

Stalpul A din dreapta, frate geaman al celui din stanga in materie de rugina:
536538_3235898416475_977300827_n.jpg


Podeaua "reparata":
577015_3235900656531_1666416774_n.jpg

578247_3235899936513_763229734_n.jpg

542010_3235901176544_935864297_n.jpg


Partea din spate, in stare surprinzator de buna:
542381_3235902416575_559845393_n.jpg

542469_3235902856586_1715389280_n.jpg

575061_3235896616430_766543807_n.jpg

542871_3235901816560_2086771276_n.jpg

303328_3235902016565_357686429_n.jpg

Re: Ford Capri 3000GT mk1 din 1970

20 Aug 2013, 13:13

Poze de pe FB ... puteai sa le pui cu link ;)

Re: Ford Capri 3000GT mk1 din 1970

20 Aug 2013, 13:35

Farul din dreapta si locasul sau:
img_2.jpg

IMG_0931.JPG

IMG_0930.JPG


Traggerul strambat in urma unui accident si indreptat... cumva:
IMG_0932.JPG

428929_3430103351477_685931239_n.jpg


Farul din stanga si locasul sau:
img_1.jpg

IMG_0929.JPG

IMG_0928.JPG


Ramasita a imbracamintei din vinilin pentru plafon:
IMG_0755.JPG


O idee ingenioasa pentru depozitarea pieselor / ornamentelor demontate de pe masina: pungi pentru congelator cu fermoar din plastic si banda pe care se poate scrie cu marker (idee preluata de la Wheeler Dealers):
IMG_0940.JPG

IMG_0752.JPG

IMG_0753.JPG

Re: Ford Capri 3000GT mk1 din 1970

20 Aug 2013, 17:36

Felicitari pentru curajul de a prelua aceasta bijuterie Ford pentru a-i reda "viata". =D>
Mult succes! ;)

Re: Ford Capri 3000GT mk1 din 1970

20 Aug 2013, 18:41

Superb! O sa urmaresc indeaproape proiectul tau!
Succes! :)

Re: Ford Capri 3000GT mk1 din 1970

22 Aug 2013, 17:38

foarte frumos proiect , insa vad ca o sa ai ceva la lucru la tinichigerie , noroc ca pe vremurile alea se facerau masini cu tabla mai sanatoasa ........voi urmari proiectul tau !

Re: Ford Capri 3000GT mk1 din 1970

25 Sep 2013, 08:59

Nimic nou ?! :)

Re: Ford Capri 3000GT mk1 din 1970

25 Sep 2013, 12:00

Noutati frustrante: dupa ce am achizitionat selectorul de viteze si cablul sau, am descoperit ca am cumparat o cutie de viteze prea noua, care nu a fost montata pe generatia 1: Ford C3. Urmeaza sa o vand pe asta si sa caut un BorgWarner BW35 ca sa pastrez originalitatea masinii.

Re: Ford Capri 3000GT mk1 din 1970

25 Sep 2013, 12:39

wow ... chiar ca frustrant ... :-S

Re: Ford Capri 3000GT mk1 din 1970

04 Noi 2013, 15:30

Foarte frumos, mult succes, ce greutate a avut motorul+cutia? A fost totusi destul de ieftin 150gbp transportul pentru asa un colet ... daca nu cer prea multe detalii, cu ce companie le-ai adus?

Re: Ford Capri 3000GT mk1 din 1970

04 Noi 2013, 16:06

Sper sa te vad cat de curand cu ea pusa in circulatie... multa bafta si putere de munca iti doresc... =D>

P.s.
Ce inhibitor de rugina folosesti...?!

Re: Ford Capri 3000GT mk1 din 1970

06 Noi 2013, 16:15

Multumesc pentru incurajari.

@sfert: Cred ca in jur de 150kg. Le-am adus printr-o recomandare a unui prieten. Cu firma de curierat costa foarte mult.

@Florin21: Voi folosi ce am folosit si la Escort: Evipass http://www.eurocolorshop.ro/Deruginol .

Re: Ford Capri 3000GT mk1 din 1970

17 Noi 2013, 01:51

O parte dintre noi sunt pasionati de masiinile vechi dar doar 2% chiar se incumeta sa ia o masina si sa o faca ca noua sa pe cat ii sta in putere de bine.
Si pentru asta, din partea mea, aveti numai Respect!
Bravo.

Cu stima, Alin.

Re: Ford Capri 3000GT mk1 din 1970

17 Noi 2013, 14:37

asteptam inca noutati pt asa o bijuterie.
si are dreptate colegu Toy

cu stima

Re: Ford Capri 3000GT mk1 din 1970

01 Feb 2014, 10:19

Imi cer scuze ca ma bag, as dori sa vad si eu masinuta. Pozele nu se mai deschid :(

Re: Ford Capri 3000GT mk1 din 1970

09 Feb 2014, 01:10

Acum am descoperit si eu topicul asta si din pacate nu se mai vad pozele :(
PS: Vad ca e o problema generala cu pozele pe forum

Re: Ford Capri 3000GT mk1 din 1970

09 Feb 2014, 01:42

Pozele vor fi disponibile din nou, in curând. Din lipsa de timp, restaurarea a cam stat in loc.

Re: Ford Capri 3000GT mk1 din 1970

27 Apr 2014, 17:31

"Inchid" acest topic intrucat am vandut caroseria Capri-ului in urma cu ceva timp. Era aproape ireparabila si necesita foarte mult timp de lucru. In schimb, am pastrat actele si motorul.

Re: Ford Capri 3000GT mk1 din 1970

27 Apr 2014, 19:05

nasol...

Re: Ford Capri 3000GT mk1 din 1970

09 Sep 2015, 18:36

pe parcursul vietii ea a suferit un accident, partea frontala fiind avariata si reparata destul de sumar, dupa cum veti vedea in continuare.
แฮปปี้เฮ้าส์

Re: Ford Capri 3000GT mk1 din 1970

09 Sep 2015, 20:15

Super ...
Subiect închis