Switch to full style
Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
Răspunde

Ford Focus 2009, 1.8 TDCI 115CP

27 Dec 2013, 19:26

Salutari tuturor,

Dupa aproximativ 1 an, timp in care am utilizat masina companiei, au aparut noi conditii care au impus achizitia unei masini personale.
Si, avand in vedere ca in trecut am avut un Ford Mondeo de care am fost foarte multumit, am decis sa raman in aceeasi comunitate.
Prin urmare, am achizitionat un Ford Focus, an de fabricatie 2009, motor 1.8 TDCI, 115CP.
Echiparea este Titanium, sau cel putin asa mi s-a spus, insa dotarile par sa confirme acest aspect, poate imi confirmati voi.
Voi atasa o serie de fotografii cu noua jucarie.
Astept sfaturi si recomandari din partea voastra privind acest model / motor, ce probleme pot sa apara, etc.

Toate cele bune,
Fişiere ataşate
WP_20131227_006.jpg
WP_20131227_005.jpg
WP_20131227_004.jpg
WP_20131227_003.jpg
WP_20131227_002.jpg
WP_20131227_001.jpg

Re: Ford Focus 2009, 1.8 TDCI 115CP

27 Dec 2013, 21:56

Frumoasa jucaria, s-o stapanesti sanatos!
Intr-adevar, este echiparea Titanium, care cuprinde dotari decente, motorul este unul foarte bun, dar mare atentie cu ambreajul. La motorul asta, volanta este cam problematica si pica destul de des.
Bafta!

Re: Ford Focus 2009, 1.8 TDCI 115CP

28 Dec 2013, 10:13

Salut si multumesc pentru urari.

Ca si constatari pana in acest moment privind masinuta:

+
-Motorul suna si trage foarte bine, are un zgomot specific care imi place
-Suspensii foarte bune, sasiu excelent
-Farurile cu xenon isi fac treaba impecabil
-Directie cu 3 moduri de setare
-Climatronicul merita din plin
-Nu exista greierasi

_
-Pornire mai greoaie sub -3 grade
-La pornire sub -3 grade, motorul suna destul de urat, parca se chinuie sa stea pornit, urmand ca in cel
mult 10 secunde sa isi revina
-La relanti se aude discret un sunet ca un rontait care nu este de la motor, dar apare aleatoriu
-Pedala de ambreiaj daca este apasata cand masina este scoasa din viteza merge impecabil, cand schimb
treptele parca freaca catre sfarsitul cursei; mentionez ca intra in viteze impecabil
-Fluierat / suierat in treapta a 5-a la peste 110km/ora si pana pe la 140km/ora, uleiul in cutie este la nivel

I-am facut si prima revizie si concluziile au fost foarte incurajatoare, mai putin un aspect:

Mi-au gasit ulei in zona baii de ulei si se pare ca e dusa garnitura de semicarter.
Nu ar fi o problema mare, daca nu ar trebui sa imi demonteze jumatate de masina ca sa o inlocuiesc.
Pierderile sunt minime, uleiul nu curge, doar umezeste zona (ma uit sub masina si nu apar pete), asa ca dupa mai multe discutii avute si cu anumiti prieteni, as vrea sa o las asa, si sa o monitorizez periodic.

Voi ce parere aveti, a mai avut cineva problema / problemele enumerate mai sus?

Astept opiniile voastre.

Toate cele bune,
Răspunde