Jurnal Ford Focus 1.6 Diesel 115 HP Titanium
Joi 19-04-2012 am intrat in posesia unui frumos Ford Focus 1.6 Diesel de 115 cai, ca si prima impresie cand te urci in ea primul lucru care il observi este calitatea materialelor care este una foarte buna, apoi am obs ca scaunele au o pozitie si o forma foarte confortabila, volanul este placut la atingere si foarte usor de ajuns la butoanele dupa el, toate instrumentele de bord sunt clare, explicite si practice, iar ca si consola centrala (in cazul meu ca am pus pachetul cel cu 9 boxe ) este bine definita si dupa 2 minute de utilizat iti dai seama foarte repede cum merg treburile pe acolo.
Ca sa fiu sincer va spun dpvd al unui sofer care a condus timp de 7 ani am condus un Opel Astra Bertone 2.0 T, 200 cai.
Cand am plecat cu ea prima data din loc am avut tendinta sa o turez la 3000 ca pe benzina, dar imediat am realizat ca e un motor mult mai mic, socul pt mine ca si sofer a fost ca motorul de 1.6 diesel pleaca absolut perfect la 1.200 ture si prima treapta imi indica pe bord sa o schimb la 2.200 turatii, iar celalate imi indica sa le schimb la 1.7-1.800 ture.
Cum am plecat de la dealer am bagat si am facut plinul cu 45 litri de motorina EVO de la MOL, dupa 2 zile de stat in Bucuresti si mers prin traficul caracteristic, autostrada catre Pitesti iar apoi drumul spre Craiova, iar mers prin Craiova timp de 3 zile am facut 400km, am un consum mediu de 5.7 litri iar rezervorul este fix la jumatate.
Opel imi consuma 13 litri si 14 cu AC in oras iar aceasta imi ia cu tot cu AC 6 litri, deci pt mine va dati seama ca ceva de domeniul SF faza cu consumul.
Stabilitate, confort, siguranta este ceva ce sincer nu ma asteptam si sincer mi-a depasit cu mult asteptarile, vreau sa spun ca masina sa minunat pe jentile de 17'' care au venit cu cauciucuri din fabrica Goodyear EfficientGrip.
Directia si cutia de viteze sunt foarte sigure si precise, imi place mult ca schimbatorul nu face absolut niciun zgomot la schimbare.
Portbagajul este ok, cam mic totusi dar pt 2 persoane care pleaca la un drum mai lung sa zicem, cu 3 valize medii este suficient, am roata de rezerva de dimensiune normala si asta a mai luat un 10 cm din potbagaj, nu ceva sesizabil.
Locurile din spate sunt foarte comode si incap chiar si persoanele mai inalte gen 1.90+ lejer, iar loc la picioare e suficient si stai chiar in poziti relaxante si este super pt drumuri lungi.
Luminile sunt chiar foarte tari, au un unghi foare bun de deschidere si fac o lumina placuta, fara sa deranjeze in niciun fel, si bat la o distanta mare, va spun ca nu am xenon pus pe masina.
Ce m-a frapat:
- a fost sunetul care va spun cu mana pe inima ca este absolut genial, o fidelitate exceptionala iar volumul il poti duce pana la cer, totusi la jumatate este mai mult decat suficient ca apoi incep sa te dor urechiile.
- modul la care masina se conduce, comporta in trafic si la drum lung, iar consumul pt mine cel putin este fantastic
- calitatea materialelor
Ce nu prea mi-a placut:
- portbagaj relativ mic
- imbinare a chederelor gen "incalecate"
- un unghi de vedere prin luneta destul de mic
- la sofer pe use exista butoane pt geamuri, si oglinzi, iar cand dai volumul la boxe mai tare sau la anumite melodii care "rezoneaza" intr-un mod mai aparte vibreaza consola aceea prinsa in usa de ai impresia ca e membrana la difuzor desprinsa, sau poate sa fie cablul care vine spre consolele respective care vibreaza inca nu stiu sigur, vibratia nu este deranjanta, dar fiind mai perfectionist de firea mea o sa am o discutie cu cei de la service cand o sa ma duc la revizia de 2.500 km.
Precizari:
- nu am depasit 3000 turatii
- nu am depasit 120 km
- la revizia da 2500 intentionez sa schimb uleiul si filtru de ulei pt a elimina particulele provenite in urma micro-polisarii care survine in urma rodajului.
Astept pareri, sfaturi si intrebari cu cea mai mare placere.
Ca sa fiu sincer va spun dpvd al unui sofer care a condus timp de 7 ani am condus un Opel Astra Bertone 2.0 T, 200 cai.
Cand am plecat cu ea prima data din loc am avut tendinta sa o turez la 3000 ca pe benzina, dar imediat am realizat ca e un motor mult mai mic, socul pt mine ca si sofer a fost ca motorul de 1.6 diesel pleaca absolut perfect la 1.200 ture si prima treapta imi indica pe bord sa o schimb la 2.200 turatii, iar celalate imi indica sa le schimb la 1.7-1.800 ture.
Cum am plecat de la dealer am bagat si am facut plinul cu 45 litri de motorina EVO de la MOL, dupa 2 zile de stat in Bucuresti si mers prin traficul caracteristic, autostrada catre Pitesti iar apoi drumul spre Craiova, iar mers prin Craiova timp de 3 zile am facut 400km, am un consum mediu de 5.7 litri iar rezervorul este fix la jumatate.
Opel imi consuma 13 litri si 14 cu AC in oras iar aceasta imi ia cu tot cu AC 6 litri, deci pt mine va dati seama ca ceva de domeniul SF faza cu consumul.
Stabilitate, confort, siguranta este ceva ce sincer nu ma asteptam si sincer mi-a depasit cu mult asteptarile, vreau sa spun ca masina sa minunat pe jentile de 17'' care au venit cu cauciucuri din fabrica Goodyear EfficientGrip.
Directia si cutia de viteze sunt foarte sigure si precise, imi place mult ca schimbatorul nu face absolut niciun zgomot la schimbare.
Portbagajul este ok, cam mic totusi dar pt 2 persoane care pleaca la un drum mai lung sa zicem, cu 3 valize medii este suficient, am roata de rezerva de dimensiune normala si asta a mai luat un 10 cm din potbagaj, nu ceva sesizabil.
Locurile din spate sunt foarte comode si incap chiar si persoanele mai inalte gen 1.90+ lejer, iar loc la picioare e suficient si stai chiar in poziti relaxante si este super pt drumuri lungi.
Luminile sunt chiar foarte tari, au un unghi foare bun de deschidere si fac o lumina placuta, fara sa deranjeze in niciun fel, si bat la o distanta mare, va spun ca nu am xenon pus pe masina.
Ce m-a frapat:
- a fost sunetul care va spun cu mana pe inima ca este absolut genial, o fidelitate exceptionala iar volumul il poti duce pana la cer, totusi la jumatate este mai mult decat suficient ca apoi incep sa te dor urechiile.
- modul la care masina se conduce, comporta in trafic si la drum lung, iar consumul pt mine cel putin este fantastic
- calitatea materialelor
Ce nu prea mi-a placut:
- portbagaj relativ mic
- imbinare a chederelor gen "incalecate"
- un unghi de vedere prin luneta destul de mic
- la sofer pe use exista butoane pt geamuri, si oglinzi, iar cand dai volumul la boxe mai tare sau la anumite melodii care "rezoneaza" intr-un mod mai aparte vibreaza consola aceea prinsa in usa de ai impresia ca e membrana la difuzor desprinsa, sau poate sa fie cablul care vine spre consolele respective care vibreaza inca nu stiu sigur, vibratia nu este deranjanta, dar fiind mai perfectionist de firea mea o sa am o discutie cu cei de la service cand o sa ma duc la revizia de 2.500 km.
Precizari:
- nu am depasit 3000 turatii
- nu am depasit 120 km
- la revizia da 2500 intentionez sa schimb uleiul si filtru de ulei pt a elimina particulele provenite in urma micro-polisarii care survine in urma rodajului.
Astept pareri, sfaturi si intrebari cu cea mai mare placere.
-
Melphas - Gold Member
- Mesaje: 692
- Membru din: 06 Feb 2012, 09:32
- Localitate: Craiova
- Maşina: Focus Hatchback 1.6 TDCI 115cp Titanium