Re: diesel-aru meu mondeo!
Felicitari maxime din partea mea.
Ce imi place la proiectul tau:
- ai avut curajul sa ii dai un nou lease la viata, fara a sari peste cal cu piese aftermarket si impopotonari inutile gen "tiuning"
- ai trecut pe jante 16, esentiale pt. mondeo mk1 si 2, am avut acest model si spun din experienta ca cere jante de 16, si daca schimbi la timp bucsile si consumabilele de directie si suspensie nu vei avea probleme
- de apreciat diesel-ul fiabil, desi putin mai puturos ca cele mai actuale
Totusi, o sa-mi permiti o mica critica amicala
: masinile dupa 2000 sunt cu siguranta mai bine construite decat cele din anii '90, si aici nu trebuie sa mergi prea departe ca sa intelegi acest lucru. Vorbim de otel mai gros la fabricatie, suspensii mai bune, design pe calculator, materiale inovative la constructie, borduri injectate din materiale plastice net superioare. Dupa parerea mea aceasta conceptie e la fel de gresita ca si a celor care compara masinile din anii '80 cu cele ca a ta. Fiecare generatie are ceva aparte ne impresioneaza cu ceva, insa e dovedit stiintific ca o generatie mai noua de masini e pe hartie cel putin, mai buna. Sunt si cateva exceptii precum cateva modele de Mercedes, dar ma indepartez de la subiect. Partea foarte nasoala cu masinile din ziua de azi, si aici iti dau perfecta dreptate, vine de la electronica exagerata ce sunt sigur ca e facuta sa se strice. Din privinta asta masinile vechi sunt infinit mai bune, dar legat de calitatea constructiei nu prea exista o relevanta.
Anyway, masina e foarte frumoasa, si sper sa nu ai probleme cu rugina, eu dupa 4 ani si o reparatie capitala nu am reusit sa scap de mancatul caroseriei.
Ce imi place la proiectul tau:
- ai avut curajul sa ii dai un nou lease la viata, fara a sari peste cal cu piese aftermarket si impopotonari inutile gen "tiuning"
- ai trecut pe jante 16, esentiale pt. mondeo mk1 si 2, am avut acest model si spun din experienta ca cere jante de 16, si daca schimbi la timp bucsile si consumabilele de directie si suspensie nu vei avea probleme
- de apreciat diesel-ul fiabil, desi putin mai puturos ca cele mai actuale
Totusi, o sa-mi permiti o mica critica amicala
: masinile dupa 2000 sunt cu siguranta mai bine construite decat cele din anii '90, si aici nu trebuie sa mergi prea departe ca sa intelegi acest lucru. Vorbim de otel mai gros la fabricatie, suspensii mai bune, design pe calculator, materiale inovative la constructie, borduri injectate din materiale plastice net superioare. Dupa parerea mea aceasta conceptie e la fel de gresita ca si a celor care compara masinile din anii '80 cu cele ca a ta. Fiecare generatie are ceva aparte ne impresioneaza cu ceva, insa e dovedit stiintific ca o generatie mai noua de masini e pe hartie cel putin, mai buna. Sunt si cateva exceptii precum cateva modele de Mercedes, dar ma indepartez de la subiect. Partea foarte nasoala cu masinile din ziua de azi, si aici iti dau perfecta dreptate, vine de la electronica exagerata ce sunt sigur ca e facuta sa se strice. Din privinta asta masinile vechi sunt infinit mai bune, dar legat de calitatea constructiei nu prea exista o relevanta. Anyway, masina e foarte frumoasa, si sper sa nu ai probleme cu rugina, eu dupa 4 ani si o reparatie capitala nu am reusit sa scap de mancatul caroseriei.
Ford Focus mk2 1.6 tdci 90 bhp
Ford Focus mk3 2.0 tdci 163 bhp
My first Youtube channel:
https://youtu.be/v2GhMlEi8u0
...and my second effort:
https://www.youtube.com/channel/UCTRiseGNdK2R2xUtXuojocg
Ford Focus mk3 2.0 tdci 163 bhp
My first Youtube channel:
https://youtu.be/v2GhMlEi8u0
...and my second effort:
https://www.youtube.com/channel/UCTRiseGNdK2R2xUtXuojocg
- todhiere
- 1nsane Member
- Mesaje: 1286
- Membru din: 23 Iun 2008, 23:02
- Maşina: Focus mk2 + Focus mk3 + Mazda MX-5 nb