Batrana doamna - Mondeo MK2 "reinviat"
Salut! Din lipsa de ocupatie, m-am hotarat si eu ca dupa cativa ani buni de cand am intrat in acest club sa va prezint "atelajul" din dotare, chiar daca acesta pare sa isi traiasca ultima parte a vietii...
Este vorba despre un Mondeo mk2 turnier 1.8 TD din 1997, care se afla in posesia familiei mele din anul 2005, pe cand eu aveam doar 10 ani. Varianta de echipare a masinii este GLX (ceva mai dotat decat varianta de baza: geamuri electrice fata, climatronic, trapa, oglinzi electrice incalzite, CD-player 6000RDS, proiectoare ceata, cotiera fata-spate, tapiserie plus, parbriz degivrat, scaun sofer reglabil electric pe inaltime...).
In urma cu 2-3 ani cautam sa schimbam Mondeo-ul (avea probleme cu pompa de injectie, era mancat de rugina, batea si troncanea din toate incheieturile) si am ales din motive pur economice sa cumparam un alt Mondeo
identic cu al nostru, pentru a inlocui motorul si alte piese. Imediat dupa ce l-am cumparat, am schimbat motorul impreuna cu tatal meu, m-am ocupat putin si de partea estetica schimband bara spate, usile, o aripa, capota, parbrizul, haionul, etc....in acele momente, in viziunea mea, masina incepea sa prinda forma (parintii ma bateau la cap sa nu mai investesc timp si bani intr-un "jaf") si nu m-am oprit pana nu am vazut-o si fara rugina si cu barile reparate si vopsite. In toamna lui 2013 "a venit" si permisul de conducere pentru mine si odata cu el masina a fost trecuta pe numele meu (metaforic vorbind), fiind condusa in proportie de 90% de mine. In acest an am reusit sa invart cifrele kilometrajului cu inca vreo 20.000 de kilometri, pana la onorabila valoare de 307.000, am schimbat cam tot ce tine de suspensia spate, bateria, boxele (originale de Focus mk1), folie pe geamuri + vreo 5 seturi de becuri pe faza scurta pentru ca imi doream unele cat mai aproape de nuanta xenon-ului (am reusit intr-un final sa le gasesc, dar am pus siguranta in fata aspectului si am revenit la originalele Hella
, si da, nu mi-am pus xenon pentru ca farurile nu au lupa si in plus au striatii, ceea ce nu i-ar fii bucurat pe ceilalti participanti la trafic ).
Ar mai fii de remediat cateva aspecte:
- cand este foarte cald afara si motorul incins, relantiul scade si pana la 400rpm.
- de schimbat amortizoarele si arcurile pe fata pentru ca sunt cam moi
- de vopsit plafonul (sau colantat) pentru ca are cateva pete si exfoliatii ale lacului
Si niste poze cu batrana doamna fara machiaj :
(anul 2012)
Vor veni si poze cu interiorul (daca intereseaza pe cineva) ...
Este vorba despre un Mondeo mk2 turnier 1.8 TD din 1997, care se afla in posesia familiei mele din anul 2005, pe cand eu aveam doar 10 ani. Varianta de echipare a masinii este GLX (ceva mai dotat decat varianta de baza: geamuri electrice fata, climatronic, trapa, oglinzi electrice incalzite, CD-player 6000RDS, proiectoare ceata, cotiera fata-spate, tapiserie plus, parbriz degivrat, scaun sofer reglabil electric pe inaltime...).
In urma cu 2-3 ani cautam sa schimbam Mondeo-ul (avea probleme cu pompa de injectie, era mancat de rugina, batea si troncanea din toate incheieturile) si am ales din motive pur economice sa cumparam un alt Mondeo


Ar mai fii de remediat cateva aspecte:
- cand este foarte cald afara si motorul incins, relantiul scade si pana la 400rpm.
- de schimbat amortizoarele si arcurile pe fata pentru ca sunt cam moi
- de vopsit plafonul (sau colantat) pentru ca are cateva pete si exfoliatii ale lacului
Si niste poze cu batrana doamna fara machiaj :

Vor veni si poze cu interiorul (daca intereseaza pe cineva) ...

-
Daniel Scaete - Incepator
- Mesaje: 1
- Membru din: 06 Apr 2010, 11:58
- Localitate: Sibiu
- Maşina: Mondeo MK2 Turnier 1.8TD
- VIN: WF0NXXGBBNVU12883