Ford Capri 3000GT mk1 din 1970
Pana de curand am avut pe forum anunt de cumparare ptr un Ford Capri. Am gasit si eu masina dorita, care s-a dovedit a fi mult mai mult. Povestea gasirii este destul de tipica: masina a fost cumparata la un pret rezonabil dupa ce am gasit-o intr-un garaj din comuna Pantelimon (un barn-find ce parea a fi ideal), de la cineva de pe forum. Amuzant este ca inainte de a o cumpara am fost foarte aproape de a cumpara un 1.3 V4 din Serbia/Novi Sad. Ce m-a oprit? Proprietarul era mort si era greu sa fac actele. Cam atat cu introducerea.
Cate ceva despre masina: asa cum se prezenta, avea un motor Cologne V4 (nu stiu sigur daca este 1,3 1,5 sau 1,7), cutie de viteze manuala in 4 trepte. Ce m-a intrigat din start era capota cu power-dome, care stiu ca se monta doar pe motorizarile V6. Partea din spate a masinii este intr-o stare foarte buna. Nu acelasi lucru se poate spune si despre partea frontala: pe parcursul vietii ea a suferit un accident, partea frontala fiind avariata si reparata destul de sumar, dupa cum veti vedea in continuare. Pe deasupra, cumva, capota s-a deschis (probabil datorita improvizatiilor), s-a dat peste cap si a lovit plafonul (zona superioara a caroseriei, in dreptul chederului de pabriz fiind ruginita). Au existat destule discutii cu tatal meu legate de achizitionarea masinii: sustinea intruna sa nu iau masina umblata, descompletata etc. In final am cumparat-o.
Cateva poze cu masina, asa cum se prezenta anul trecut, cand am cumparat-o:
-

ionutz - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 4528
- Membru din: 18 Dec 2004, 20:44
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford
- VIN: WF0EXXGBBEAA11103
sa ne tii la curent cu stadiul lucrarii, asa cum s-a intamplat si la escort 



