Foca mea - Focus 2 1.6 TDCI 2006
Hello, hello !
Dupa ce am strans ceva banuti si dupa multe, multe cautari, am ajuns sa fiu posesor de Foca
. Mai precis, un Ford Focus 2 (MK2) 1.6 TDCI din 2006, 109HP, Cod Motor DA3 G8DB1W.
Un mic istoric referitor la cum am ajuns eu sa am un Focus, si Ford mai ales. Am ajuns sa am banii, am stat pe toate site-urile de vanzari unde aparent toate masinile mai nou sunt aduse din Germania...si toti par ca vor sa faca bani pe seama ta si dupa vreo 2 luni de cautari in stilul asta nu am gasit mai nimic.
Dupa tot timpul asta, mi-a "cacat" mie mintea sa incerc in targul auto de la BV...(avem in familie un Opel Astra 1.7TD luat tot de acolo la care din 2003 pana azi i-am schimbat doar consumabilele si o reconditionare turbo..)
Asadar, il iau pe taica-miu (norocos din fire), plecam spre Brasov si dam de masini cat vezi cu ochii...
Din aprox 2-300 masini,

dupa 3-4h de umblat printre ele, apare ea:

Facem 2-3 ture, totul functional, "trage" bine, aflam pretul, ne convine tot, (excluzand 2-3 pcte de rugina pe la prag) si ajungem sa batem palma cu omul sa o luam.
Si acum, dotarile (cele mai importante, adica pe care le-am tinut minte):
In continuare, cateva poze cu exterior/interior:





Masina are acum 203.000 km in bord (reali vreo 300 cred
) si au fost schimbate urmatoarele:
Si cum toate masinile SH au ceva bube, acestea sunt la mine:
O sa incerc in curand un service pt toate treburile de mai sus (ceva recomandari ar fi bine venite...- Bucuresti ).
Ah, era sa uit, pretul: 3000e.
P.S: Am facut o harababura din postul asta
Ma revansez pe viitor...(o sa vina in curand o sedinta foto in ceva loc frumos <3 )
Dupa ce am strans ceva banuti si dupa multe, multe cautari, am ajuns sa fiu posesor de Foca

Un mic istoric referitor la cum am ajuns eu sa am un Focus, si Ford mai ales. Am ajuns sa am banii, am stat pe toate site-urile de vanzari unde aparent toate masinile mai nou sunt aduse din Germania...si toti par ca vor sa faca bani pe seama ta si dupa vreo 2 luni de cautari in stilul asta nu am gasit mai nimic.
Dupa tot timpul asta, mi-a "cacat" mie mintea sa incerc in targul auto de la BV...(avem in familie un Opel Astra 1.7TD luat tot de acolo la care din 2003 pana azi i-am schimbat doar consumabilele si o reconditionare turbo..)
Asadar, il iau pe taica-miu (norocos din fire), plecam spre Brasov si dam de masini cat vezi cu ochii...
Din aprox 2-300 masini,

dupa 3-4h de umblat printre ele, apare ea:

Facem 2-3 ture, totul functional, "trage" bine, aflam pretul, ne convine tot, (excluzand 2-3 pcte de rugina pe la prag) si ajungem sa batem palma cu omul sa o luam.
Si acum, dotarile (cele mai importante, adica pe care le-am tinut minte):
- - Scaune sport;
- Geamuri fumurii;
- Parbriz incalzit(cred ca intra aici si duze stergatoare incalzite);
- Scaune incalzite;
- Scaun sofer reglabil electric pe inaltime;
- Reglaj lombar pt ambele scaune fata;
- Senzori lumina, ploaie - inclusiv oglinda heliomata interior;
- Oglinzi electrice + incalzite;
- Geamuri electrice fata;
- Computer bord;
In continuare, cateva poze cu exterior/interior:





Masina are acum 203.000 km in bord (reali vreo 300 cred

- - Curea distributie;
- Role;
- Curea accesorii;
- Pompa de apa;
- Rola intinzator alternator (cred ca asa se cheama);
- Toate filtrele + schimb ulei;
Si cum toate masinile SH au ceva bube, acestea sunt la mine:
- - Zgomot dubios de frecare dupa schimbul distributiei si a tuturor componentelor de mai sus (cred ca vine de la cureaua de accesorii care e Contitech si am citit pe undeva pe aici ca ar fi probleme cu aceasta curea si posibil de la ea sunetul...

- Ceva chestie dubioasa, la relanti imi mai alterneaza turatia (scade/creste cu vreo 100 turatii dar nu mereu ). Lucrul asta are repercursiuni si in mers, mai ales in treapta 1 - Incerc sa merg cu ea turata pe la 1500 in treapta 1 (mers de coloana) si mai are momente cand da in nas (era foarte des cu motorul rece inainte sa schimb toate filtrele - acum e mult mai rar )
- Arunca ulei pe la busonul acela cu cleme de pe capul de la culbutori (epurator) si inclusiv in furtunul de admisie...

O sa incerc in curand un service pt toate treburile de mai sus (ceva recomandari ar fi bine venite...- Bucuresti ).
Ah, era sa uit, pretul: 3000e.
P.S: Am facut o harababura din postul asta

- Booggg
- Incepator
- Mesaje: 1
- Membru din: 24 Ian 2013, 12:43
- Maşina: Ford