Totul despre membri

Ford Focus Sedan 1.5 EcoBoost Moondust Silver- Primul Ford

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Re: Ford Focus Sedan 1.5 EcoBoost Moondust Silver- Primul Fo

Mesajde A n d r e i » 05 Dec 2018, 22:01

Cu bune si rele, asa e si la mine. Eu am fost la therme de 1 Dec si am plecat de acolo noaptea. Cand am plecat nu a vrut sa porneasca sync. Am mers fara muzica fara nimic pana la Ploiesti unde am repornit motorul si a pornit si syncul. Antigel am completat si eu. Ulei vad ca e aproape de maxim la 4xxx de la revizie.
Avatar utilizator
A n d r e i
Ford Freak
 
Mesaje: 200
Membru din: 11 Ian 2017, 15:30
Localitate: Buzau
Maşina: Ford

Re: Ford Focus Sedan 1.5 EcoBoost Moondust Silver- Primul Fo

Mesajde alyn_acn » 06 Dec 2018, 08:02

Parbrizul incalzit vine la pachet cu duze incalzite!
Din cate stiam, acestea functioneaza tot timpul cat motorul este pornit, indiferent de temperatura exterioara sau de anotimp! Posibil la tine sa fie ceva problema cu ele, mufe iesite sau fire intrerupte, poti verifica! Firele sunt lipite pe furtunasul care urca pe balamaua capotei!
Si apropo, lasa sarmulita aia, ca nu ai ce face cu ea, duzele la FF3 sunt tip perdea si nu ai ce regla sau desfunda su sarmulita! ;)
Cauta simplu pe Google : problema xyz/clubford
Regulament forum : ucp.php?mode=terms
Avatar utilizator
alyn_acn
 
Mesaje: 3656
Membru din: 17 Noi 2009, 18:48
Localitate: Mioveni-Pitesti
Maşina: Ford Focus Titanium
VIN: WF0LXXGCBLCE20539

Re: Ford Focus Sedan 1.5 EcoBoost Moondust Silver- Primul Fo

Mesajde dorinelis » 07 Dec 2018, 09:33

Daa, faza cu sarmulita e de la Dacie unde faceai 2 lucruri cu ea, desfundat si schimbat directia unde sa arunce duzele lichidul..:))

Mi-a aparut si a doua avertizare importanta de cand am luat masina, dupa cea cu Check Tyre Pressure, respectiv Change Oil Requested sau ceva de genul. Azi dimineata in jurul orei 6:00 AM veneam spre Buc pe centura Ploiestiului si imi apare chestia asta...pe moment am ramas un pic blocat pentru ca am facut revizia acum 3 luni in septembrie, deci uleiul e schimbat. Trag pe dreapta, desfac capota, ma uit pe acolo, pe sub masina, nu curge nimic....astept 15-20 min sa verific uleiul...totul ok...nu mai intelegeam nimic, am mai incercat sa pornesc din nou....hop si avertizarea...cat timp am asteptat sa se aseze uleiul ca sa-l verific....gasesc si topicul de mai jos.

viewtopic.php?t=55711

Si dupa asta am inceput sa fac legatura, prima revizie in ian la 14k km....acuma aveam fix 34k km...si asta inseamna ca Dorelul a uitat la ultima revizie la 30k km sa mai reseteze intervalul in CB. Am apelat la solutia din topicul de mai sus si am scapat de avertizare. Pfiuu...vorba lui @A n d r e i, cand ai ford, sa stai aproape de forum :)).
Avatar utilizator
dorinelis
Gold Member
 
Mesaje: 560
Membru din: 23 Iun 2015, 11:23
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Mk3 Facelift, 1.5 EB 150 cp Moondust Silver

Re: Ford Focus Sedan 1.5 EcoBoost Moondust Silver- Primul Fo

Mesajde dorinelis » 29 Ian 2019, 16:56

ODO 37.000 km si 2 ANI

Iata ca s-au facut 2 ani de cand am iesit cu masina pe poarta dealer-ului si o noua aventura incepea. Masina are in prezent 37.000 km si se prezinta in conditii excelente, n-am avut vreo problema importanta pana in acest moment. Sper ca nici in viitor :)

Alegerea

Ce am vrut eu sau ce am cautat dupa 5 ani de Sandero:

1. Posibilitatea de a configura masina
2. Motor mai mare / puternic si fiabil (cat se poate)
3. Spatiul interior mai mare, ergonomie
4. Silentiozitate mai mare in habitaclu
5. Garantia cel putin 5 ani
6. Mai multe dotari
7. Pret (15.000 k - 17.000 k)

Au fost la inceput mai multe variante dar multe le-am eliminat pe rand. De grupul vag n-am vrut sa aud datorita problemelor pe care le-au avut masinile lor pe benzina din 2008-2009 incoace, desi Octavia ma atragea destul de mult (avand si in familie o octavia tour 1.9 tdi din 2007 care merge de rupe in continuare). La capitolul frantuze 308 era interesant si spatios insa niste compromisuri de facut destul de mari cu care nu stiam daca ma voi obisnui gen asezarea ceasurilor de bord, acele mergeau invers, interiorul destul de anost, toate comenzile pe touch, iar de Megane ce sa zic, masina arata fain dar primele 2 echipari desi nu erau ieftine deloc…cam sarace la interior, bordul cam uratel….abia varianta Intens arata mai normala…dupa gustul meu, dar si al altora, care echipare insa era pe la 20 k euro, cam mult pentru mine in acel moment. Corolla nu mi-a placut niciodata ca masina, nu m-a atras cu nimic asa ca nu m-a interesat. Civicul in schimb era faina masina, un pic controversat design-ul dar era ok insa pretul un pic cam mare, cel putin in momentul in care cumparam eu. Asa ca am ramas cu Focus, M3, Ceed si Elantra/I30. Cam astea au fost optiunile mele. Recunosc ca am cochetat un pic si cu ideea de mini suv gen Captur dar am renuntat.

De ce am ales Focus

Sincer nu a fost varianta cea mai ieftina fordul in schimb alte lucruri m-au atras. Am avut oferta de vreo 14 k euro parca la elantra echipata cam cu de toate insa nu m-a convins sa o cumpar doar pretul. Am ales focusul pentru ca mi-a placut cum merge, mi-a placut ce simt eu ca sofer cand stau in masina, atat cat am stat in cele 3 drive-teste. Cred ca cumva cand mergi cu o masina simti ceva, o chemare…e imposibil altfel….asta cand mergi sa testezi mai multe masini. Asa ca cred ca am obtinut un comprimis bun, avand in vedere ce am cautat.


De la 1.2 16v 75 cp la 1.5 EB 150 cp

Diferenta e destul de mare intre ce am avut si ce am acuma insa sincer am fost mai spectaculos impresionat cand am luat Dacia fiind prima masina propie. La ford ma asteptam sa fie puternica, silentioasa, cu multe dotari…ceea ce am si primit. Cred ca overall am obtinut un compromis bun tinand cont de ce am cautat. Unii producatori puncteaza la garantie, altii la motorizari…e greu sa gasesti un compromis dar raportat la pret si dotari, focusul cred ca a fost si este o varianta foarte buna pentru zona compacta.

Taxe, asigurari, accesorii

Pentru un tip de 32 ani platesc in jur de 350-400 la RCA pe an. CASCO undeva intre 2000 si 3000, evident a fost mai scump la inceput, dupa care mai scade. La o masina noua in Bucuresti sunt de parere ca e musai sa ai un casco facut, macat in primii ani. Eu de exemplu in primul an am avut acel mic incident cand aveam abia 1000 km, cu aripa spate putin atinsa de un mos, si am rezolvat imediat cu casco. In al doilea an n-am avut nici un alt incident pentru care sa folosesc asigurarea dar nu e vorba de asta, e vorba de linistea mea. Te trezesti cu un copac inghetat peste masina…ca tot au fost cazuri zilele trecute. :)

Accesorii cumparate o data cu masina:
Cauciucuri iarna Nokian R16 ~ 1.500
Senzori presiune roti iarna ~ 450
Jante tabla ~ 880
Capace roti ~ 450

Ulterior am adaugat o tavita portbagaj si faruri negre fara drl:
Tavita ~ 300
Faruri ~ 1.200

Ce-mi place la masina asta
(5 lucruri care imi vin in minte acum)

1.Motor / Cuplu / Putere / Forta
2.Manevrabilitate foarte buna , directia precisa, chiar simti rotile mult mai bine decat la altii, suspensia
3.Sync 3 e bun, rapid, se conecteaza usor cu telefonul, se poate folosi usor AA
4.Silentionzitatea generala a masinii, n-am avut pana acuma vreun greier sa ma enerveze asa tare sau ceva care sa bocane urat
5.Se incalzeste foarte repede motorul, foarte fain, mai ales iarna dupa 4-5 km e la 89-90 grade

Ce nu-mi place mie pana acuma
(am ales tot 5 chestii, poate unele niste carcoteli)

1.Cutia mai agata din cand in cand, mie mi s-a intamplat doar la prima treapta
2.Sync 3 e bun, rapid, se conecteaza usor cu telefonul dar de multe ori da rateuri gen black screen
3.Asamblarea generala putea fi mai buna (am dat exemple in poveste)
4.”Stresul” generat de verificari periodice la lichide gen ulei, antigel.
5.CB nu afiseaza consumul real, macar cu o eroare standard, te pacaleste si nici nu stii cu cat , uneori poate fi 0.5 alteori chiar 1 litru, mi s-a intamplat.

As mai adauga reviziile scumpe la reprezentanta, nu atat piesele dar manopera e cam 35%-40% din factura…si cum s-a mai specificat pe forum, personalul nu pare cel mai profi. Pe de alta parte ma gandesc ca la Dacia dadeam 400-500 pe o revizie normala dar la 4 ani te jumuleau de 2000 lei pentru toata distributia cu tot cu pompa de apa. Deci overall, cam tot pe acolo ajung.


Concluzia dupa 2 ani:
Sunt multumit si in acelasi timp fericit cu aceasta masina, cred ca am facut alegerea buna si probabil ca tot focus as alege, probabil wagon, daca as da timpul inapoi :). Si in momentul de fata, focusul e tot o alternativa buna in raport cu competitia din punctul meu de vedere. Din motoarele pe benzina cred ca acesta de 1.5 pune cel mai bine in valoare caroseria focusului pe orice tip de drum sau in orice fel de conditii. Resurse sunt destule si in acelasi timp, desi nu a fost un aspect important pentru mine, consumul mi se pare super decent pentru o masina incarcata de tehnologie, cu 150 c si nu tocmai usoara.
Avatar utilizator
dorinelis
Gold Member
 
Mesaje: 560
Membru din: 23 Iun 2015, 11:23
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Mk3 Facelift, 1.5 EB 150 cp Moondust Silver

Re: Ford Focus Sedan 1.5 EcoBoost Moondust Silver- Primul Fo

Mesajde A n d r e i » 29 Ian 2019, 19:56

Eu la cutie nu am aceasta problema. Doar in prima mie de km a agatat de 3 ori si atat dupa 19 luni si aproape 22k. Legat de sync, la fel, inainte de update cai crapa aplicatia si o singura data nu a vrut sa porneasca deloc, dupa update merge unsa. Bine, mi-a crapat o data wazeul si de cateva ori tunein. Banuiesc eu ca acestea se busesc din cauza ca deconectez direct telefonul cand opresc motorul. In reste, aceleasi "probeme" si aceleasi dorinte de ff 4 wagon.
Avatar utilizator
A n d r e i
Ford Freak
 
Mesaje: 200
Membru din: 11 Ian 2017, 15:30
Localitate: Buzau
Maşina: Ford

Re: Ford Focus Sedan 1.5 EcoBoost Moondust Silver- Primul Fo

Mesajde dorinelis » 01 Mar 2019, 08:46

Naveta normala pe dn1 spre Bucuresti dinspre Ploiesti. :) Nu avem dizal sau cilindri care se dezactiveaza sau mai putini cilindri :)) Viteza medie 85-88.
Fişiere ataşate
Consum.jpg
Avatar utilizator
dorinelis
Gold Member
 
Mesaje: 560
Membru din: 23 Iun 2015, 11:23
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Mk3 Facelift, 1.5 EB 150 cp Moondust Silver

Re: Ford Focus Sedan 1.5 EcoBoost Moondust Silver- Primul Fo

Mesajde adictoma » 01 Mar 2019, 09:21

... si rezervor plin :)) mai rar poze cu rezervor plin.
Avatar utilizator
adictoma
Member
 
Mesaje: 419
Membru din: 19 Ian 2012, 12:08
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Re: Ford Focus Sedan 1.5 EcoBoost Moondust Silver- Primul Fo

Mesajde Savag3 » 02 Mar 2019, 11:28

adictoma scrie:... si rezervor plin :)) mai rar poze cu rezervor plin.

Da, dar vezi tu ... altii poate au in beci bidoane intregi cu combustibil luat la 4 lei =)))))
Savag3
Incepator
 
Mesaje: 53
Membru din: 30 Iul 2018, 20:10
Maşina: Focus 2 Combi
VIN: WF0SXXGCDS9P32808

Anterior

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 3 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 3 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login