Totul despre membri

Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde axabrt » 17 Dec 2018, 13:39

Salut,

Sunt nou pe clubFord. Am ajuns aici dupa 12 ani de utilizare a unui Opel Astra H 1.4 benzina 90CP Saphire Black
Intrucat cu opelul nu am avut neplaceri dar deja este veche si din cei 90 de cai au ramas mai putini, dupa vreo cateva luni de informare am schimbat marca, pastrand unele similitudini, care ma fac sa cred ca am luat o decizie buna.

Am gasit la un dealer un Focus ST line, demo car care a fost pus la vanzare din cauza ca a aparut noul Focus
Opelul era la vremea respectiva o masina de conceptie americana (GM) ,fabricat in germania la Bochum.
Acum fiind la PSA, mie unul nu imi mai inspira asa incredere. Am pipait si Astra K si pare mai fragila decat Astra H ul meu.
Fordul in schimb este tot masina americana, fiind tot fabricat in Germania ,la Koln. Asta a contat FOARTE mult in alegerea mea.

Cateva date mai jos :
KM 21000 - trecuti in contractul de cumparare
AN FABRICATIE 2016
INMATRICULAT 05.2017

Ca si dotari mai speciale, are
-packet ST line, cu radio CD sony, jante aliaj 18,
-pachet iarna,
-camera mers inapoi
-spoiler spate
-faruri bixenon, iluminat ambiental
-culoare negru :D (aceeasi culoare ca vechea masina)


Poze cu masina inca nu am, abia am dat avansul.Masina mai are garantie de producator inca 6 luni. Dupa aceea am inteles ca se poate extinde

Voi posta in acest jurnal de bord eventualele probleme sau de ce nu doar lucrurile bune de pe parcurs.
Avatar utilizator
axabrt
Incepator
 
Mesaje: 5
Membru din: 29 Iun 2018, 09:01
Maşina: Ford Focus mk3.5 1.5 ecoboost 182

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde A n d r e i » 18 Dec 2018, 12:41

Sa ai parte de ea. Sa ii faci niste poze
Avatar utilizator
A n d r e i
Ford Freak
 
Mesaje: 216
Membru din: 11 Ian 2017, 15:30
Localitate: Buzau
Maşina: Ford

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde axabrt » 28 Dec 2018, 12:56

pun cateva poze dintre care una cu consumul pe primul drum mai lung.
120 km ploiesti bucuresti,pana la piata crangasi.

La coborarea de pe podul grant un mic ambuteiaj, pierdut vreo 20 minute in coloana

In rest mers pe dn1 stil de pensionar in vacanta, limite legale, cu cateva episoade de accelerare pana pa la o viteza confidentiala, sa vedem ce poate.
Fişiere ataşate
IMG_20181228_103723.jpg
IMG_20181227_113401.jpg
IMG_20181227_113343.jpg
Avatar utilizator
axabrt
Incepator
 
Mesaje: 5
Membru din: 29 Iun 2018, 09:01
Maşina: Ford Focus mk3.5 1.5 ecoboost 182

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde A n d r e i » 29 Dec 2018, 20:35

Arata super bine all black. Banuiesc ca ai jante pe 18 de vara.
Avatar utilizator
A n d r e i
Ford Freak
 
Mesaje: 216
Membru din: 11 Ian 2017, 15:30
Localitate: Buzau
Maşina: Ford

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde axabrt » 29 Dec 2018, 20:42

Intr adevar am niste jante gri pe 18. O sa pun poze cu ele mai la vara. Intre timp am descoperit meniul care imi arata cat de eco conduc.
Am reusit sa conectez si android auto, totul e ok, pot sa aleg intre gmaps si waze pt navigație. Dar waze se vede cam nasol.
Fişiere ataşate
IMG_20181229_125600.jpg
Avatar utilizator
axabrt
Incepator
 
Mesaje: 5
Membru din: 29 Iun 2018, 09:01
Maşina: Ford Focus mk3.5 1.5 ecoboost 182

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde axabrt » 29 Dec 2018, 20:49

Am nota mica la schimbatul vitezelor. Am mers mult in viteza a 5 a la 2200 ture. Imi cerea a 6 a pe bord dar n am vrut eu, mi s a parut cam subturata.

Fata de opelul avut inainte este racheta, daca schimb la 4000 rpm practic toate reprizele sunt la jumatate ca durata... per total pare o masina mai mult decat ceea ce am eu nevoie...
Avatar utilizator
axabrt
Incepator
 
Mesaje: 5
Membru din: 29 Iun 2018, 09:01
Maşina: Ford Focus mk3.5 1.5 ecoboost 182

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde axabrt » 20 Ian 2019, 20:24

IMG_20190120_154812.jpg
Pus huse si covorase cauciuc si actualizat sync la versiunea 3.0
Avatar utilizator
axabrt
Incepator
 
Mesaje: 5
Membru din: 29 Iun 2018, 09:01
Maşina: Ford Focus mk3.5 1.5 ecoboost 182

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde axabrt » 04 Mar 2019, 08:09

dupa mai multe incercari de a raporta actualizarea pe owner. ford. com, iata ca am reusit in sfarsit sa uploadez fisierul xml, cred ca dupa a 7 a incercare. sau a 8 -a . am incercat de doua ori consecutiv si in cele din urma mi a validat update ul.

In aceste doua luni am facut cam 2000 km, km la bord 25300.

Consumul urban ~ 11 % cu drumuri de 2 km, deci cu motorul rece.
Daca merg mai mult in oras (ploiesti)am observat ca scade spre 10.
Precizez ca consumurile sunt cu start-stop oprit. Benzina omv maxmotion 100.
Am constatat ca teava de esapament este parca mai curata adica nu prea mai face depuneri negre.

intrucat in ultima perioada am onservat ca relantiul este usor instabil ( se simteau mici intreruperi sau vibratii in habitaclu la relanti) am scos o si la un drum extraurban de 300 km pe la munte am mers mai turat si pe serpentine am tinut o in 3000 de ture si acum vad ca si a revenit complet.

La drum lung inca sunt incantat de modul in care lucreaza suspensia, este peste ceea ce ofera concurenta (am condus skoda, seat, golf, ca sa nu mai zic de fosta masina Astra)

Ma apropii de data reviziei, trebuie facuta la jumatatea luniii aprilie probabil luna viitoare voi trece si la cauciucurile de vara si o sa postez sa va spun cum a fost la revizie.
Avatar utilizator
axabrt
Incepator
 
Mesaje: 5
Membru din: 29 Iun 2018, 09:01
Maşina: Ford Focus mk3.5 1.5 ecoboost 182

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde axabrt » 06 Apr 2019, 17:44

Făcut revizie. A necesitat schimb plăcute frana fata la 26000 km.
O bieleta direcție are joc. Se va înlocui ulterior.

Am montat cauciucuri de vara. Per total mașină a câștigat la stabilitate dar a pierdut la manevrabilitate. Se mișcă mai greu volanul.

Mi au actualizat și soft detecție patinare ambreiaj pentru rechemare cu cod 18s39.
Fişiere ataşate
IMG_20190405_190459.jpg
Avatar utilizator
axabrt
Incepator
 
Mesaje: 5
Membru din: 29 Iun 2018, 09:01
Maşina: Ford Focus mk3.5 1.5 ecoboost 182

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde Rek923 » 10 Apr 2019, 19:19

Eh, acum e altceva. Arata cu totul altfel cu jantele astea. Bravo! Multi km fara probleme!
Avatar utilizator
Rek923
Incepator
 
Mesaje: 26
Membru din: 24 Mai 2018, 22:49
Localitate: București
Maşina: Ford Focus ST 2012

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde adictoma » 11 Apr 2019, 12:56

axabrt scrie:...
Mi au actualizat și soft detecție patinare ambreiaj pentru rechemare cu cod 18s39
....

Salutare. Sa stapanesti sanatos masina. Este exceptionala!
Imi poti spune daca dupa update-ul de soft simti vreo diferenta in modul de raspuns al transmisiei?
Avatar utilizator
adictoma
Member
 
Mesaje: 423
Membru din: 19 Ian 2012, 12:08
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde axabrt » 13 Apr 2019, 14:42

Funcționează că înainte.

Dar accelerează puțin mai greu, cu rotile astea de vara. Așa la mana se simt cu 30% mai grele decât cele de iarna, așa mi s a părut mie.
Avatar utilizator
axabrt
Incepator
 
Mesaje: 5
Membru din: 29 Iun 2018, 09:01
Maşina: Ford Focus mk3.5 1.5 ecoboost 182

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde djkoss86 » 23 Apr 2019, 15:43

Ti-au explicat ce inseamna acel update soft patinare ambreiaj ?
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 606
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde Andrei190909 » 23 Mai 2019, 00:23

Atentie la putere!
In momentul in care am primit scrisoarea de rechemare pentru o problema la ambreaj, nu am fost de acord cu solitia oferita de ei.
In mod normal daca exista riscul de rupere a placii ambreajului, se modifica ambreajul, Nu puterea motorului.
Ca urmare a acestui fapt, m- am programat INAINTE de update la un test dyno unde am avut surpriza de a afla ca masina are 164 cp in loc de 180 asa cum scrie in talon!
Am mers la update oar apoi am dus masina din nou pe dyno.
De data aceasta s-a observat o scadere a puterii la 160cp si o cadere majora de putere a motorului dupa 5000 de turatii! Lucru care nu exista inainte de update.
Am depus sesizare la Ford si astept o solutionare desi acestia sustin ca nu cred ca exista diferența aceasta de putere.
Mentionez ca testul a fost facut pe stand Mustang, recomandat si folosit de compania Ford din afara.
Am remarcat si un consum exagerat de ulei dupa doar 10 000km.
Precizez ca masina are un an si 47 000km.
Va sfatuiesc sa faceti un test dyno pentru a masura puterea. In primul rand, cei care ati platit mai mult pentru 180cp, nu este normal sa aveti puterea unei masini de 1.5 cu 150cp! Pana la urma, ce am platit? O putere care exista doar in acte?
Atasez graficul. Cu linie punctata este inainte de soft(putere respectiv cuplu)
Cu linie continua dupa soft.
Fişiere ataşate
factory vs remapfactory 164 vs  160.JPG
Andrei190909
Incepator
 
Mesaje: 0
Membru din: 23 Mai 2019, 00:12
Maşina: Ford

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde Andrei190909 » 23 Mai 2019, 00:27

Am uitat sa precizez ca am efectuat si un test care detecteaza alunecarile ambreajului iar rezultatul a fost negativ. Masina nu are deloc probleme la ambreaj.
In schimb astazi am constatat o scadere de consum pe autostrada.
Inainte: 8.3l/100km la viteza constanta 140km/h
Dupa: 7.2 la 140km/h
Totuși, nu pentru asta am cumparat masina.
Andrei190909
Incepator
 
Mesaje: 0
Membru din: 23 Mai 2019, 00:12
Maşina: Ford

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde A n d r e i » 23 Mai 2019, 05:53

Partea cu consumul nu e relevanta, poate batea vantul din alta directie. Dar la partea cu puterea, sincer ma asteptam la ea. Eu am avut soft de 182 si nu era nici o diferenta fata de cel stoc, masurati timpi in diferite trepte de viteze.
Avatar utilizator
A n d r e i
Ford Freak
 
Mesaje: 216
Membru din: 11 Ian 2017, 15:30
Localitate: Buzau
Maşina: Ford

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde alyn_acn » 23 Mai 2019, 06:44

Daca te documentai putin inainte, ai fi aflat ca prin acea rechemare exact asta se face, se modifica harta de putere!
Cat despre cei 160 de cai, banuiesc ca aceea este puterea la roata, pe cand cei 180CP declarati de fabrica, reprezinta puterea motorului pe banc.
Cauta simplu pe Google : problema xyz/clubford
Regulament forum : ucp.php?mode=terms
Avatar utilizator
alyn_acn
 
Mesaje: 3695
Membru din: 17 Noi 2009, 18:48
Localitate: Mioveni-Pitesti
Maşina: Ford Focus Titanium
VIN: WF0LXXGCBLCE20539

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde Andrei190909 » 23 Mai 2019, 09:09

M-am documentat, tocmai de aceea am facut aceste teste. Este puterea totala.
Ideea wste urmatoarea:
Nu, nu este normal sa am 160cp cand am platit 180 pentru ca mai exista motorizarea de 150cp care este mai ieftina. Nu am platit mai mult pentru doar 10 cai.
Atunci cand ctezi ca o piesa poate ceda, nu scazi performantele, o inlocuoesti cu una mai buna care sa reziste motorului.
Andrei190909
Incepator
 
Mesaje: 0
Membru din: 23 Mai 2019, 00:12
Maşina: Ford

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde alyn_acn » 23 Mai 2019, 09:13

Motorul de 150 de cai, pe dyno are in jur de 130 de cai! Asa este la orice masina, puterea din acte nu este aceeasi cu puterea masurata la roata!
Cauta simplu pe Google : problema xyz/clubford
Regulament forum : ucp.php?mode=terms
Avatar utilizator
alyn_acn
 
Mesaje: 3695
Membru din: 17 Noi 2009, 18:48
Localitate: Mioveni-Pitesti
Maşina: Ford Focus Titanium
VIN: WF0LXXGCBLCE20539

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde Andrei190909 » 23 Mai 2019, 09:18

Lucrul acesta nu e ok si nu se intampla cu toate masinile!

E foarte normal ca atunci cand spui ca masina are o putere, sa fie aceea.
Andrei190909
Incepator
 
Mesaje: 0
Membru din: 23 Mai 2019, 00:12
Maşina: Ford

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde CostiCosti123 » 06 Iun 2019, 12:51

Salut Andrei,

Pune o intrebare celor care fac teste dyno daca softul lor "estimeaza" pierderile de putere din transmisie, adica daca cifra afisata este forta masurata la roata sau e o estimare a puterii motorului. Cel mai probabil este forta masurata la roata (unde obtii ~12...13% mai putin fata de forta motorului).

Oricum, mi se pare ciudata modificarea la softul masinii. Riscul sa rupi ambreiajul din cauza unui cuplu prea mare e accentuat la turatii mici (asta mi-au spus mie cei de la reprezentanta ca vor face, vor limita electronic cuplul la turatii sub 3000 rpm - adica fix acolo unde stai cand conduci de obicei). Oricum, o scadere a puterii totale (desi mica) era de asteptat. Verifica putin care sunt pierderile de putere din transmisie, daca ai mai putin de 180 HP dupa "update", iar daca vrei sa le faci viata grea mergi la OPC. Daca nu vrei bataie de cap, fa-i o resoftare si gata - obtii de ti-ai dorit.

Numai bine!

EDIT: de obicei gagiii cu productia de motoare le fac putin mai puternice decat ce afiseaza pe toate brosurile astfel incat in urma operatiilor de service de maxima calitate (gen astea), sa aiba o mica rezerva in cazul in care trebuie sa coboare puterea. Mai multe detalii despre cum sta treaba cu puterea masurata la roata fata de puterea masurata la volanta gasesti in video-ul asta (Engineering Explained): https://www.youtube.com/watch?v=BOFVnkrkQ6k

Numai bine!
CostiCosti123
Incepator
 
Mesaje: 6
Membru din: 22 Ian 2018, 14:39
Localitate: Brașov
Maşina: Ford Focus
VIN: WF05XXGCC5HD44736


Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 5 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 5 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login