Totul despre membri

Focus ST mk2

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Focus ST mk2

Mesajde radu_andry90 » 25 Aug 2020, 05:39

Până la urma, mi-am luat inima în dinți și am decis să vă împărtașesc din experiențele mele cu acest Focus ST mk2.
Am intrat în posesia mașinii prin septembrie 2017 și pot spune că am facut ceva investiții de atunci(senzori (MAP, MAF), boost controller, planetare, suporți motor și cutie, distribuție(Contitech), kit accesorii(Gates), bobine(Bosch) și bujii(Denso IKH22), bielete direcție, bielete antiruliu, brațe, capete de bară)
Din pacate, undeva prin primavara anului 2018, am "reușit" să supraîncalzesc motorul(am alergat un Golf 7 GTD și ulterior am dat direct în aglomerație), datorită modulului de la electroventilator care nu funcționa(nu știam) și de atunci, când temperatura ambientală este mai ridicată, temperatura apei tinde să crească peste 90°-din acest motiv, am început să strâng piese pentru a desface motorul și în același timp pentru a-l întări!(britanicii numesc procedura"block mod").
Upgradeuri:
-PRO hoses - traseul turbo;
-PRO hoses sistemul de racire(montate parțial);
-Big Brake Kit: etrieri Brembo 4 pistonașe, discuri 350mm și furtune frană cu inserții metalice Goodridge;
-Radiator extern AIRTEC(nemontat-îmi trebuie un termostat montat pe traseu, furtune AN 10 și un oil plate adaptor care urmează să fie montat pe baia de ulei!);
# kit garnitură chiulasă, block mod shims Dreamscience(neinstalate).

-Upgrade-uri la interior:
-Ceasuri bord Focus ST/RS mk2;
-Ceasuri suplimentare presiune turbo, temperatura si presiune ulei de Focus RS mk2;
-player si comanda clima de Focus 2 facelift.

Wish list(probabil 2020):
-Intercooler (probabil Airtec sau ProAlloy) ;
-Radiator apa (ProAlloy);
-Evacuare 3inch (76 mm) turbo-back(KMS Thunderstorm)-comandat downpipe Airtec 3.5 inch);
-plenum admisie(sper AnemboEngineering/PumaSpeed/Mountune);
-Admisie carbon(AutoSpecialists).

Grilele proiectoarelor precum și grila superioară și inferioară au fost vopsite înainte ca mașina să intre în posesia mea(big mistake)! Dupa ce m-am documentat puțin, am gasit o soluție care să curețe vopseaua și să nu afecteze plasticul deloc!-destul de mulțumitor rezultatul final)

Wish me luck!
P.S. voi edita aceasta descriere pe masură ce voi mai face câte ceva la mașină!

UPDATES:
#1 - 21.12.2019 - am schimbat furtunele din cauciuc cu cele siliconice PROhoses și din nefericire, după ce am reumplut sistemul de răcire(3l HEPU, 3l apă distilată) am găsit picaturi de lichid de răcire pe covorașul din dreapta!(am făcut un bypass și am anulat radiatorul-am cumparat alt calorifer și abia mâine 24.12.2019 voi avea timp să îl montez! Sper să reușesc!)
#2 Februarie 2020- am înlocuit intercoolerul standard și boost pipe-urile siliconice PROhoses cu intercoolerul AIRTEC stage 3 și boost pipe-uri cu diametru mărit! Tot în februarie am schimbat discurile și plăcuțele spate(TRW).
#3 Martie 2020 - am înlocuit turbocharger-ul cu unul similar, dar fără uzură și am renunțat la vechiul downpipe, al cărui racord flexibil era praf!Noul downpipe de 3,5 inch( 2,5 inch era cel din fabrica). Anterior acestor operațiuni, am înlocuit ECU standard, cu un ECU cu soft REVO STAGE 2( ar trebui sa duca la final masina la 320-340 cp)! Prima tură cu downpipe-ul schimbat, masina a facut presiune cam 1,3-1,4 bar și puterea se simțea cu adevărat!
Tot în martie am comandat la RacingNick un termostat de ulei MISHIMOTO,pentru care am platit în contul firmei un avans, urmand ca acesta să ajungă undeva la inceputul lunii aprilie!
Dupa 3 zile în noua configurație, ambreiajul a început să patineze în sarcină, în special in treptele 3, 4, 5 și 6! Am comandat un kit ambreiaj de Focus RS (am înțeles că ar ține 420 cp)! A venit kitul și parcă mă gândesc că ar fi păcat să nu cumpar și volanta de Focus RS.(19 aprilie data la care scriu și ambreiajul ține din nou, urmează totuși comanda volantei, încât să îmi iau o piatră de pe inimă).
# Aprilie - 12.04 am comandat 4 furtune armate cu inox AN10 MISHIMOTO(2x182 cm și 2x122 cm-posibil să îmi fi ajuns doar furtunele de 182 cm, dar aveam adaptorul de pe baia de ulei AIRTEC și radiatorul de ulei AIRTEC iar termostatul MISHIMOTO, așa că am decis ca toate cuplele să fie MISHIMOTO- fiecare furtun AN10 vine cu o cupla dreapta și una la 90°. Două cuple de 90° pe adaptor, două pe radiator și 4 cuple drepte pe termostat!). Cuplele vândute pe siteurile din tara sau cele cu care a venit kitul AIRTEc nu îmi inspiră încredere, cum nici furtunele din kit care ar fi fost armate(învelite cu material textil)
Comandate pe race-shop.ro, in doua zile furtunele au ajuns, iar termostatul MISHIMOTO comandat la RacingNick pe 16.03 îmi va fi livrat abia pe 22.04..când sper că voi putea demara instalarea pieselor.
15.04 uitându-ma pe marketplace, văd un set de jante 5x108 R18 8j O.Z. Racing Formula HLT(exact specificațiile jantelor de Focus ST mk2) pe care am vrut să îl iau și prin ianuarie 2020, dar nu m-am înțeles la bani cu tipul care le vindea! De data asta, eram hotarat, căci prețul scăzuse la cât îi propusesem în ianuarie!Ajuns la locul unde stabilisem cu el, am constatat cateva zgarieturi superficiale, dar am decis că merită să le iau! Pe 16.04 am comandat 4 pneuri HANKOOK Ventus Prime 3 la AutoSoft Băneasa, urmând ca pe 17 să le ridic și să le montez! Pe 17, din dorința de a avea jantele impecabile, le-am dus la Top Wheels Auto pentru îndreptare(4 buc), retușare zgârieturi(prin adaos de material, deși nu erau profunde si puteau fi remediate prin polișare) și revopsire în câmp electrostatic Gri Carbon! Culoarea se potriveste perfect cu capacele dectip "center lock" pe care am încercat pe cât posibil să le recondiționez în regie proprie!(găsiți un clip atașat în galerie).
Pe 17.04 am montat pneurile pe jante și am asistat la echilibrarea lor- Top Job by Top Wheels Auto!
#Revin cu update dupa ce voi monta kitul extern de racire cu aer a uleiului și înlocuirea uleiului cu MOTUL 5W30 și filtrului de ulei FoMoCo.
# 22 Aprilie 2020- După două zile de chin, am reușit să instalez radiatorul de ulei(AIRTEC), termostatul (MISHIMOTO), furtunele AN10(care au suferit modificări în ceea ce privește lungimea acestora! În vederea instalarii sistemului am golit sistemul cu lichid de racire, am golit uleiul din baie, am demontat racitorul de ulei și am montat adaptorul AIRTEC, unde am cuplat ulterior furtunele MISHIMOTO AN10.

UPDATE: 19.05 am comandat evacuarea cat-back KMS Thunderstorm
21.05 am decis sa iau si "decat" astfel incat tot sistemul de evacuare urmeaza sa fie nou(downpipe ul AIRTEC de 3.5 inch, decatalizatorul KMS de 3 inch si cat-back ul KMS Thunderstorm de 3 inch!)
Abia astept sa ajunga in tara si sa le montez! Revin cu video pe canalul meu de youtube(BADASSCARS)

Good news! 06.06.2020 - am intrat in posesia evacuarii de la KMS Motorsport! Urmeaza montajul!

Odata montată evacuarea, se schimbă radical mașina- așa ar fi trebuit să sune din prima zi în care a ieșit din fabrică!
Între timp, am avut neșansa să mi se uzeze prematur o placuță de frână și până mi-a venit comanda din Germania, cu un alt set de plăcuțe de frână, am constatat că placuța săpase foarte puțin în disc, motiv pentru care am luat de urgență doua discuri noi FoMoCo de RSmk3(350mm) și un set de plăcuțe frână(tot FoMoCo)- plăcuțele Delphi rămân acum de rezervă, pentru a evita repetarea unor asfel de situații pe viitor! Odată cu placuțele Delphi au ajuns și volanta cu masă dublă de Focus RS mk2 și șuruburile pentru volantă!
Avatar utilizator
radu_andry90
Member
 
Mesaje: 284
Membru din: 12 Noi 2010, 19:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus ST mk2 2.5T

Re: Focus ST mk2

Mesajde DragosHonda » 28 Aug 2020, 15:26

Frumoasa masina si multa pasiune plus timp.
Pune si tu cateva poze sa vedem si noi modificarile si masina.
DragosHonda
Ford Freak
 
Mesaje: 108
Membru din: 16 Oct 2016, 20:25
Localitate: Brasov
Maşina: Ford Focus MK4

Re: Focus ST mk2

Mesajde radu_andry90 » 02 Sep 2020, 14:35

Salut! Incerc sa regrupez pozele cu masina de la inceput si pana in prezent, in intentia de a le incarca aici, intr-o ordine a evolutiei!
Avatar utilizator
radu_andry90
Member
 
Mesaje: 284
Membru din: 12 Noi 2010, 19:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus ST mk2 2.5T

Re: Focus ST mk2

Mesajde radu_andry90 » 18 Sep 2020, 17:16

Am reusirt sa incarc poze si mai multe detalii la adresa http://performance-cars-romania.blogspot.com/
Avatar utilizator
radu_andry90
Member
 
Mesaje: 284
Membru din: 12 Noi 2010, 19:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus ST mk2 2.5T

Re: Focus ST mk2

Mesajde radu_andry90 » 21 Apr 2021, 17:25

Nu am mai scris de foarte mult timp pe aici! Am avut mai multe incidente neplacute cu masina in ultima vreme, aceasta avand de suferit din punct de vedere estetic! Aproape ma convinsesem sa o dau la pret de nimic(2500-3000 euro, fara upgrade-uri), dar m-am razgandit si incerc sa ii ofer a doua sansa la "viata"!
Am urmatoarele probleme, pe care vreau sa le rezolv:
1. inlocuire trager fata, reparat cap lonjeron(stg) si schimbat aripi fata + capota&prinderi capota(un incident la viteza relativ mica@20-30 km/h)
2. inlocuire aripi spate integral(din suduri, aripa de pe spate dreapta cu tot cu contararipa-am constatat ca masina fusese anterior lovita si reparata prost, cu mult chit)
3. tinichigerie si revopsire integrala!
Daca aveti recomandari(si va rog mult sa aveti in special in Bucuresti/zona), nu ezitati sa imi scrieti!
Avatar utilizator
radu_andry90
Member
 
Mesaje: 284
Membru din: 12 Noi 2010, 19:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus ST mk2 2.5T

Re: Focus ST mk2

Mesajde radu_andry90 » 21 Apr 2021, 18:23

Primul set de poze
Fişiere ataşate
004.jpg
003.jpg
002.jpg
001st mk2.jpg
Avatar utilizator
radu_andry90
Member
 
Mesaje: 284
Membru din: 12 Noi 2010, 19:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus ST mk2 2.5T

Re: Focus ST mk2

Mesajde radu_andry90 » 21 Apr 2021, 18:24

Al doilea set de poze.
Fişiere ataşate
005.jpg
006.jpg
007.jpg
007a.jpg
Avatar utilizator
radu_andry90
Member
 
Mesaje: 284
Membru din: 12 Noi 2010, 19:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus ST mk2 2.5T

Re: Focus ST mk2

Mesajde radu_andry90 » 21 Apr 2021, 18:27

Al treilea set de poze.
Fişiere ataşate
009jantefacelift2.jpg
009brembo1.jpg
009brembo2.jpg
009jantefacelift.jpg
Avatar utilizator
radu_andry90
Member
 
Mesaje: 284
Membru din: 12 Noi 2010, 19:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus ST mk2 2.5T

Re: Focus ST mk2

Mesajde radu_andry90 » 21 Apr 2021, 18:28

Al patrulea set de poze. Ceasuri Focus RS mk2
Fişiere ataşate
009kboostclocks.jpg
009boostspeedo2.jpg
Avatar utilizator
radu_andry90
Member
 
Mesaje: 284
Membru din: 12 Noi 2010, 19:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus ST mk2 2.5T

Re: Focus ST mk2

Mesajde radu_andry90 » 21 Apr 2021, 18:31

Al cincilea set de poze. "Power goodies"
Fişiere ataşate
010airtecdownpipe.jpg
010Airtecstg3.jpg
010airtecstg3goodies.jpg
010airtecstg3xinstall.jpg
Avatar utilizator
radu_andry90
Member
 
Mesaje: 284
Membru din: 12 Noi 2010, 19:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus ST mk2 2.5T

Re: Focus ST mk2

Mesajde radu_andry90 » 21 Apr 2021, 18:34

Al saselea set de poze. Kit extern racire ulei, compus din adaptor baie ulei AIRTEC, furtunuri armate cu inox Mishimoto cu fittinguri AN10, termostat inline4 MISHIMOTO(pentru ca o folosesc zilnic, vara-iarna) si radiator racire ulei AIRTEC
Fişiere ataşate
011mishimotoxoilcooler.jpg
011mishimotothermostat.jpg
011mishimotohoilhoses.jpg
011mishimotoilhoses2.jpg
Avatar utilizator
radu_andry90
Member
 
Mesaje: 284
Membru din: 12 Noi 2010, 19:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus ST mk2 2.5T

Re: Focus ST mk2

Mesajde radu_andry90 » 21 Apr 2021, 18:38

Al saptelea set de poze. Jante O.Z. racing Formula HLT 5x108 R18, 8j, vopsite gri carbon la Top Wheels Auto, incaltate cu pneuri Hankook 225/40 R18.
Fişiere ataşate
114692702_3202381406472291_7892626014123680909_n.jpg
012OZformulaHLTtires.jpg
012OZformulaHLT3.jpg
012OZformulaHLT2.jpg
012OZformulaHLT.jpg
Avatar utilizator
radu_andry90
Member
 
Mesaje: 284
Membru din: 12 Noi 2010, 19:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus ST mk2 2.5T

Re: Focus ST mk2

Mesajde radu_andry90 » 21 Apr 2021, 18:45

Setul de poze nr.8. Sistem evacuare KMS Thunderstorm 3 inch(conectata la downpipe-ul AIRTEC de 3,5 inch cu reductie la 3 inch)
* intre timp sistemul de evacuare a ajuns la DB50rin, fiind putin cam galagioas pentru uz zilnic! Este in plan un sistem de evacuare Milltek Ultimate de Focus RS mk2, cu rezonator( va fi de RS pentru ca vine si cu doua back-box-uri, design asemanator cu KMS Thunderstorm, in timp ce pentru ST designul este cu rezonator intermediar si de acolo, straight pipe), in speranta ca sunetul va fi mai placut si masina se va auzi agresiv doar atunci cand va fi "abuzata"!(KMS ul se auzea foarte tare indiferent de cum foloseam masina)
Fişiere ataşate
014KMSthunderstorm3.jpg
014KMSthunderstorm.jpg
014KMSthunderstorm2.jpg
014KMSthunderstorm4.jpg
Avatar utilizator
radu_andry90
Member
 
Mesaje: 284
Membru din: 12 Noi 2010, 19:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus ST mk2 2.5T

Re: Focus ST mk2

Mesajde radu_andry90 » 21 Apr 2021, 18:51

Setul de poze nr. 9. Kit bucsi Powerflex, brate noi pentru a rezolva problema constatata la Trackday-ul de pe circuitul Prejmer! Nu am reusit doua trase similare, bestul a fost de 1.14,5/tur, relativ slab! Am pus asta pe seama bucsilor uzate si directiei imprecise.
Fişiere ataşate
016powerflexfitted.jpg
016powerflexbratenoi.jpg
Am decis ca odata cu bucsile Powerflex sa instalez si brate noi!
016powerflexbarastabiliz2.jpg
016powerflexbarastabiliz.jpg
016powerflex.jpg
Avatar utilizator
radu_andry90
Member
 
Mesaje: 284
Membru din: 12 Noi 2010, 19:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus ST mk2 2.5T

Re: Focus ST mk2

Mesajde radu_andry90 » 21 Apr 2021, 18:53

Setul nr. 10 de poze. Deoarece simteam o smucitura la plecarile de pe loc, sau intre trepte, am considerat ca este nevoie sa schimb si bucsile de la suportul cutiei de viteze, odata cu cele de la bratele fata. Vor urma cel mai probabil Powerflexuri si pe puntea spate!
Fişiere ataşate
016powerflexgearbox2.jpg
016powerflexgearbox.jpg
Avatar utilizator
radu_andry90
Member
 
Mesaje: 284
Membru din: 12 Noi 2010, 19:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus ST mk2 2.5T

Re: Focus ST mk2

Mesajde radu_andry90 » 21 Apr 2021, 18:57

Dupa nici un an de utilizare a anvelopelor Hankook, am decis ca este nevoie de doua pneuri noi. Am ales Pirelli P Zero PZ4(sport). Hankookurile mai merg anul acesta pe spate..dupa care voi lua inca doua Pirelli, sau daca nu voi fi multumit de acestea, voi lua in calcul Michelin Super sport/4s sau GoodYear super sport.
Fişiere ataşate
017newpirellipzeroPZ4.jpg
Avatar utilizator
radu_andry90
Member
 
Mesaje: 284
Membru din: 12 Noi 2010, 19:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus ST mk2 2.5T

Re: Focus ST mk2

Mesajde sandu_daniel » 22 Mai 2021, 07:31

super masinuta. felicitari.
daca treci pe Michelin ai sa le schimbi odata la 6 luni
Avatar utilizator
sandu_daniel
Member
 
Mesaje: 498
Membru din: 17 Feb 2009, 21:59
Localitate: Udine
Maşina: FORD MONDEO MK3 MK4 MK5 Vignale
VIN: WF0WXXGBBW2P13626

Re: Focus ST mk2

Mesajde radu_andry90 » 26 Mai 2021, 17:55

Multumesc! Cam peste o luna intra la reparat(inlocuit aripi spate, fata, capota.. si revopsit integral)
Nu stiam ca Michellin se uzeaza atata de rapid!
Avatar utilizator
radu_andry90
Member
 
Mesaje: 284
Membru din: 12 Noi 2010, 19:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus ST mk2 2.5T

Re: Focus ST mk2

Mesajde radu_andry90 » 29 Iul 2021, 06:48

A trecut luna si chiar mai mult de atat, si masina arata la fel de jalnic! Intre timp, la inspectia tehnica periodica, mi s-a sugerat sa schimb pivotul de pe partea dreapta! Am cumparat 2 pivoti, problema este ca nu gasesc unde sa ii schimb!Toate atelierele vor bani multi pentru munca putina, cheltuiala mare pe spatele clientului(citez: "nu schimbam pivoti, doar brate cu totul"..imi era simplu sa scimb bratele cu totul..dar cum am zis si mai sus..anul trecut prin toamna am cumparat brate noi, de la care am pastrat doar pivotii, bucsile fiind scoase si inlocuite cu powerflexuri, asadar, acesta ar fi motivul pentru care vreau sa schimb doar pivotii)
Avatar utilizator
radu_andry90
Member
 
Mesaje: 284
Membru din: 12 Noi 2010, 19:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus ST mk2 2.5T

Re: Focus ST mk2

Mesajde radu_andry90 » 04 Aug 2021, 21:26

Am uitat sa scriu ca am facut "praf" hankook urile pe spate si am mai luat de la autosoft doua Pirelli Pzero PZ4!
P.s. Brothers!
Fişiere ataşate
st225r2.jpg
Avatar utilizator
radu_andry90
Member
 
Mesaje: 284
Membru din: 12 Noi 2010, 19:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus ST mk2 2.5T

Re: Focus ST mk2

Mesajde radu_andry90 » 25 Oct 2021, 22:02

Cateva poze de la ultimul track-day!
P.S. Are nevoie de powerflexuri si pe spate plus o reglabila..obligatoriu!
Fişiere ataşate
210824773_2312943722170686_1221313949330777172_n.jpg
209611455_2312943092170749_8594394909500018414_n.jpg
209141149_2312944648837260_3208340217690858335_n.jpg
209046211_2312944788837246_3187811559137475638_n.jpg
209035902_2312943038837421_7542452587887928822_n.jpg
208744468_2312942988837426_5091010497212192245_n.jpg
Avatar utilizator
radu_andry90
Member
 
Mesaje: 284
Membru din: 12 Noi 2010, 19:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus ST mk2 2.5T

Re: Focus ST mk2

Mesajde radu_andry90 » 05 Feb 2022, 22:06

Am dezmembrat ST-ul și nu aș fi crezut că în aproximativ două săptămâni "scap" de toate piesele! Dar înainte să iau decizia să îl dezmembrez, am decis împreuna cu soția..(împreună pe dracu') că vom lua alt Focus ST pe care l-am văzut cu 3 săptămani înainte să dezmembrez mașina pe care o aveam deja în posesie!
Despre noul St ce pot să zic, era de 4 ani în posesia unei tipe, am sunat-o, am fost să văd mașina, mi-a plăcut(mașina) și i-am promis că în 3 săptămâni o cumpăr!(nu avea treabă cu faptul că dezmembrez ST ul al cărui posesor eram deja sau nu, o cumpăram și cu asta basta)
A durat cateva zile mai mult decât cele 3 săptămâni promise, dar în final, m-am ținut de cuvânt și am cumpărat al 3-lea ST! Am sperat să fie într-un ceas bun, m-am bucurat de faptul că estetic arata mult mai bine decat ce am avut eu(acesta fiind și motivul pentru care am dezmembrat mașina).
Între timp:
-am dus la recondiționat etrierii Brembo cu 4 pistonașe, la SRZ-au primit o nouă culoare(galben cu scrisul roșu);
-am revopsit un set de brațe FoMoCo și am schimbat pivoții;
-am cumpărat șuruburi M12 și piulițe pentru că suruburile pivoților aveau joc foarte mare atât în brațe cât și în găurile pivoților;
-am recondiționat capacele O.Z. urilor (cele cu "central lock"-aveau lacul exfoliat și se oxida stratul de aluminiu)
-am revopsit brațele cu roșul rămas de la capacele jantelor

Urmează: să montez brațele cu Powerflexuri, tamponul antibalans cu Powerflexuri,un schimb de ulei(liqui moli sau motul), să montez ceasurile de facelift și ceasurile de turbo de Focus RS mk2, soft REVO.
Fişiere ataşate
WhatsApp Image 2022-02-05 at 21.11.24.jpeg
WhatsApp Image 2022-02-05 at 21.11.31.jpeg
WhatsApp Image 2021-11-27 at 22.28.48.jpeg
WhatsApp Image 2021-11-21 at 17.00.50.jpeg
Avatar utilizator
radu_andry90
Member
 
Mesaje: 284
Membru din: 12 Noi 2010, 19:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus ST mk2 2.5T

Re: Focus ST mk2

Mesajde radu_andry90 » 05 Feb 2022, 22:32

Electric orange, MY 2006
2.5t 5 cilindri 225 cp, 6+1
Trapă, interior textil RECARO, Electric Orange
Fişiere ataşate
WhatsApp Image 2022-02-05 at 21.08.10.jpeg
WhatsApp Image 2022-02-05 at 21.08.12.jpeg
WhatsApp Image 2022-02-05 at 21.08.01.jpeg
WhatsApp Image 2022-02-05 at 21.07.07.jpeg
Avatar utilizator
radu_andry90
Member
 
Mesaje: 284
Membru din: 12 Noi 2010, 19:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus ST mk2 2.5T

Re: Focus ST mk2

Mesajde radu_andry90 » 05 Feb 2022, 22:36

Reconditionare capace jante O.Z racing Formula HLT
Fişiere ataşate
WhatsApp Image 2022-02-05 at 21.08.00.jpeg
WhatsApp Image 2022-02-05 at 21.08.03 (1).jpeg
WhatsApp Image 2022-02-05 at 21.08.04.jpeg
WhatsApp Image 2022-02-05 at 21.08.08.jpeg
Avatar utilizator
radu_andry90
Member
 
Mesaje: 284
Membru din: 12 Noi 2010, 19:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus ST mk2 2.5T


Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 3 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 3 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login