Gata si cu catalizatorul. Nu e o diferenta prea mare fata de cel vechi, doar a disparut acel sunet de toba sparta care imi statea pe creier. N-am apucat sa o alerg calumea sa-mi dau seama daca e doar placebo, sau chiar e o diferenta in bine. Cumva, vedem la iarna daca am scapat si de acea problema cu pornitul la rece. Ma gandesc ca, cel vechi fiind infundat, nu permitea evacuarea noxelor calumea si le impingea inapoi, creand acel efect de "blowback".
Ce probleme urmeaza sa-i mai rezolv:
1. Posibil ca acel "mieunat" de care tot ziceam mai sus sa fie de fapt de la pompa servo. Deci o voi schimba.
2. Radioul Sony a inceput sa se inroseasca displayul, in coltul unde afiseaza ceasul. Efectiv se aprind pixelii si pulseaza lumina, dar doar in acel colt. Ma gandeam ca din cauza caldurii mari face asa, dar face la fel si noaptea, cand e mai racoare si nu bate soarele pe bord.
3. Cand masina e pornita la prima cheie, daca odihnesc usor piciorul pe acceleratie, masina se subtureaza. Face asa pana se incalzeste motorul. Suspectez injectoarele. Clapeta e curata. Altceva nu stiu ce ar putea fi.
4. Rechemarea pe airbag, pe care o astept de vreo 3 saptamanani sa ma sune de la reprezentanta. Maine trag o fuga sa vad care e statusul comenzii.
5. Nu e o problema per-se, dar de un car de timp tot vreau sa-i pun o navigatie MCA de pe Galaxy/S-Max. Inca sunt scumpe in draci, din pacate.
In rest, cateva maruntaie care le-am mai schimbat: manson cu cusatura rosie la schimbator, mocheta rupta la sofer e si aia noua + acele cleme ce tin presul in loc, tripla spate dreapta - am dat-o de copac