Totul despre membri

Ford Fiesta Mk7.5

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Re: Ford Fiesta Mk7.5

Mesajde AndreiCim » 10 Mar 2024, 01:07

Multumesc jeffe pentru sugestie!
Momentan nu mai am timp ca sa ma ocup de ceea ce mi-am mai propus, dar o plimbare de weekend a fost buna ca sa imi dau seama ca suportul de ochelari era cumva necesar si la indemana si ma bucur de aceasta modificare. Materialul aplicat in buzunarele fetelor de usi si torpedo isi face treaba cu brio, cred ca e mult spus ca antifoneaza, dar cel putin impiedica obiectele sa mai alunece si sa faca zgomote.
In seara asta am facut plinul si pe ultimii 574km am reusit sa scot un consum de 5.9% cu ocazia drumului intins, dar si trei zile de naveta la orele de varf in Bucuresti dimineata/seara, chiar am ramas uimit de valoare (calculat de la plin la plin). O sa refac testul pana la urmatorul plin doar in conditiile de naveta. Pana atunci, las cateva poze.
Km: 108.780
Fişiere ataşate
41b55110-c55c-4353-80a2-625b51a88104.jpeg
3bab6ac2-5fae-4518-af14-983c7d791d27.jpeg
AndreiCim
Ford Freak
 
Mesaje: 115
Membru din: 21 Iun 2014, 01:00
Localitate: Bucuresti/Ploiesti
Maşina: Ford Fiesta Trend 1.0l 100HP
VIN: WF0DXXGAKDEP55242

Re: Ford Fiesta Mk7.5

Mesajde AndreiCim » 17 Mar 2024, 00:53

Am mai citit prin topicul de “baterie focus 3” ca sa fiu pregatit si sa vad alte experiente atunci cand bateria va incepe sa dea semne de batranete si weekendul asta, cu ocazia schimbarii rotilor, am zis sa arunc o privire si la baterie (totusi este acumulatorul original si a facut 9,5 ani):
-peste noapte (~15h), am deblocat masina, am ridicat capota si am verificat bateria -> 11.95V;
-cu motorul pornit -> 14.48-14.49V;
-cam dupa 1h de stationare, a ajuns la 12.28V;
Am verificat acumulatorul cu o diagnoza universala si mi-a aratat ca starea estimata a bateriei este de 57% (iar tensiunea pe care o citea atunci era de 11.72V, dar nu mi-am dat seama sa verific si cu voltmetrul).
Ce am observat:
-start-stopul nu a mai intrat de cateva luni, am sperat ca drumul mai lung din postarea anterioara va ajuta putin;
-martorii de ulei si check engine parca se sting cu un delay de aproximativ o secunda dupa ce pornesc motorul, lucru pe care nu il observasem inainte cand bateria era sanatoasa si start-stopul intra.
O sa ma interesez sa vad ce acumulator este potrivit pentru masina, cu aceleasi specificatii si tip, iar pe langa asta, ma voi interesa si de ce fel de combinatie de butoane va accesa resetarea BMS-ului (auzisem de doua, diferite, dar nu le tin minte si as vrea sa le notez si sa vad care este potrivita pentru Fiesta, in cazul in care nu difera de Focus si Mondeo).
Daca aveti ceva idei si sugestii referitoare la postarea aceasta, mi-ar placea sa le lasati aici. Spor!
Fişiere ataşate
IMG_0799.jpeg
Tensiune incarcare
IMG_0800.jpeg
Tensiune la 1h de stationare dupa pornire
IMG_0801.jpeg
Estimare incarcare acumulator
AndreiCim
Ford Freak
 
Mesaje: 115
Membru din: 21 Iun 2014, 01:00
Localitate: Bucuresti/Ploiesti
Maşina: Ford Fiesta Trend 1.0l 100HP
VIN: WF0DXXGAKDEP55242

Re: Ford Fiesta Mk7.5

Mesajde AndreiCim » 12 Apr 2024, 23:09

Zilele trecute am inlocuit banda LED de la bord, cea pe care am montat-o acum multi ani, cu una de tipul COB ice blue, la care am adaugat o rezistenta de 1k ca sa mai diminuez din intensitate, dupa ce am facut mai multe teste inainte. Rezultatul este in poze.
In 7-800 km o sa se faca 10k km de la ultima revizie, dar cred ca o sa ajung sa schimb piesele mai devreme, deoarece le am deja comandate.
In rest, nimic nou din ceea ce mi-am mai propus cu modificarile.
Singurul lucru pe care vreau sa il aflu este despre senzorii de presiune din roti. Am avut cateva discutii pe un forum din USA si am inteles de la un baiat ca acolo nu au voie sa dea disable la TPMS si ca nu au auzit de DDS (aceste lucruri mi s-au parut putin ciudate, dar nu le contest, avand in vedere ca nu ma pricep la partea de diagnoza si optiuni). Per total, in USA au tot Sync 3 montat (si Sync 2) si nu este prezenta optiunea de resetare TPMS sau DDS daca o roata a avut pana sau a fost dezumflata si a fost remediata problema, ci o sa apara semnul galben in bord cu sunetul aferent de avertizare, iar dupa aducerea rotii la presiunea potrivita, semnul va disparea dupa cativa km de calibrare. Pare logic, dar cum va stii sistemul valoarea de referinta pe care sa o aibe in vedere? Sunt curios de acest aspect deoarece, in acest moment, eu nu mai am activat TPMS sau DDS pentru ca in Sync 3 nu mai apare aceasta optiune ca la Sync 1 si nu il pot reseta in cazul unei roti mai dezumflate, dar daca functioneaza bine prin calibrarea automata a sistemului dupa cativa km de la rezolvarea problemei, o sa revin la activarea lui.
Spor!
Fişiere ataşate
689cb080-f8a0-4071-ae56-8ac64e0c9c6e.jpeg
Teste
cd1482f0-c307-4f1a-9f9d-67b099486c03.jpeg
Lumina ambientala proba
448b563a-8176-469c-9e0c-0d90b1cc34f9.jpeg
Lumina ambientala proba
89f0b4be-c104-451c-a4b4-f1325c2a3251.jpeg
Lumina ambientala final
AndreiCim
Ford Freak
 
Mesaje: 115
Membru din: 21 Iun 2014, 01:00
Localitate: Bucuresti/Ploiesti
Maşina: Ford Fiesta Trend 1.0l 100HP
VIN: WF0DXXGAKDEP55242

Re: Ford Fiesta Mk7.5

Mesajde AndreiCim » 28 Apr 2024, 21:26

Ieri am facut revizia la 111.041 km in regim propriu si din cate citisem pe forum, uleiul vechi l-am scurs printr-un con cu sita (folosit pentru filtrarea vopselei) si 4 randuri de tifon ca sa vad daca gasesc bucati de curea in ulei, cum au patit altii. Am gasit ceva, niste particule mici, dar nu mi-am dat seama daca este din curea sau poate sunt alte reziduuri. Am schimbat si busonul de la baia de ulei pentru ca vechea garnitura era putin ciupita, nu am avut probleme, dar este recomandat sa fie schimbat.
Piesele folosite de data asta se gasesc intr-o poza mai jos (nu este reclama) si ca o prima observatie, cu filtrul de la Bosch, indicatorul de la ulei se stinge foarte rapid dupa pornirea motorului, fata de atunci cand aveam filtru vechi de la Mann (citisem pe undeva ca era posibil de la filtru, pana se facea presiunea sau ceva asemanator…). Pe youtube am vazut ca unora le apare mesajul “Service now” cand trebuie schimbat uleiul sau le apare cheia galbena, mie nu mi-a aparut niciodata, dar am incercat metoda cu punerea contactului si apasarea franei si acceleratiei pentru 20-30 secunde ca sa resetez “intervalul”, dar nu am primit nici o confirmare vizuala sau acustica, deci nu stiu daca a functionat sau daca se aplica la modelul meu si daca imi va aparea pe viitor cand intervine schimbul uleiului (daca exista avertizarea, banuiesc ca este setata la 20.000 km, asa cum tin minte ca era cerut de Ford la inceput, iar eu cum il fac la 10.000km, este posibil sa nu imi apara).
Am inlocuit lumina din portbagaj cu una care are un unghi mai bun si lumina este mai concentrata.
Fişiere ataşate
22466695-9fbe-4b17-aaac-425eaf55ca4e.jpeg
Pachet revizie
04a392c7-4d2a-4c8f-995d-86b8e7ff9e31.jpeg
Particule ulei vechi
b0bb2ff0-7fba-4341-813a-0d9c891223bd.jpeg
Lumina portbagaj
AndreiCim
Ford Freak
 
Mesaje: 115
Membru din: 21 Iun 2014, 01:00
Localitate: Bucuresti/Ploiesti
Maşina: Ford Fiesta Trend 1.0l 100HP
VIN: WF0DXXGAKDEP55242

Re: Ford Fiesta Mk7.5

Mesajde AndreiCim » 14 Mai 2024, 07:23

Referitor la martorul de ulei care se stinge mai greu dupa pornirea motorului, m-am tot interesat si se pare ca motivul nu este filtrul de ulei, ci sorbul de la pompa de ulei care se infunda in timp cu reziduuri, iar operatiunea de curatare o voi face cand voi schimba si distributia (se pot gasi filmulete la o cautare de “ecoboost oil pickup”).
Partea cu TPMS / DDS inca nu imi este clar daca sistemul detecteaza o roata mai moale, daca dupa ce se umfla roata inapoi, dupa cativa km sistemul se calibreaza automat si martorul luminos dispare sau este necesara resetarea lui, cum puteam face la Sync 1? Si da, este o optiune care imi lipseste.
Aditional, ma mai intereseaza urmatoarele:
-dezactivare Sirius XM, din moment ce nu se poate folosi la noi, sta degeaba acolo;
-setare timp si data la Sync 3: se pare ca timpul nu mi-l retine mereu si cumva se reseteaza dupa nu stiu ce considerente, dar il pot seta manual; la data imi arata ca este undeva prin iulie, ceea ce este enervant si nu am gasit partea cum o pot seta, poate doar din diagnoza;
-activare numar treapta de viteza: pe langa sageata de recomandare schimbare treapata (doar superioara), mi s-a parut interesant sa apara ce treapta recomanda pentru schimbare, nu stiu sa fi vazut daca cere si downshift, dar totusi il vad ca pe un plus. Stiti daca se poate activa asta pe Fiesta?
Fişiere ataşate
06a26365-923c-4a5d-962a-5c12cc90e9d8.jpeg
Indicator si numar treapta de viteza
ddf5945a-93a0-403a-a217-45767038d3dc.jpeg
Sorb ulei cu reziduuri
AndreiCim
Ford Freak
 
Mesaje: 115
Membru din: 21 Iun 2014, 01:00
Localitate: Bucuresti/Ploiesti
Maşina: Ford Fiesta Trend 1.0l 100HP
VIN: WF0DXXGAKDEP55242

Re: Ford Fiesta Mk7.5

Mesajde AndreiCim » 23 Iul 2024, 11:10

Vorbisem mai sus de consum, ca o sa incerc sa merg mai linistit si sa vad cat pot scoate cu un plin, dar au aparut situatii cand a trebuit sa ma grabesc, dar per total am scos un consum de 7.51L/100km in oras, ceea ce mi se pare foarte bine.
Noutati nu prea mai am din cauza ca nu am avut timp sa dedic modificarilor pe care le vreau, doar am reusit sa montez niste valve de retinere pe circuitul de apa al stergatoarelor ca acum sa am apa instant la apasarea butonului de spalare. Chiar daca au fost modificate setarile acum ceva timp(dar nu imi amintesc care era exact): ori sa porneasca stergatoarele mai tarziu dupa ce se stropeste parbrizul cu apa, ori raspunsul la pompa de apa sa fie mai rapid, dar tot nu eram multumit pentru ca o parte din cursa stergatoarelor era pe praf, asa ca acele valve retin apa pe circuit si totul este instant.
Circuitul nu a fost modificat si am pastrat furtunele originale, doar ca am adaugat cativa cm de furtun pentru imbinarile necesare.
Las o poza cu acele valve luate de pe celebrul site chinezesc.
Km in acest moment: 114.xxxkm
Fişiere ataşate
IMG_2363.jpeg
Valve
AndreiCim
Ford Freak
 
Mesaje: 115
Membru din: 21 Iun 2014, 01:00
Localitate: Bucuresti/Ploiesti
Maşina: Ford Fiesta Trend 1.0l 100HP
VIN: WF0DXXGAKDEP55242

Re: Ford Fiesta Mk7.5

Mesajde AndreiCim » 24 Aug 2024, 17:14

115540 km
Astazi am curatat si dat cu ulei filtrul de aer si am schimbat luminile din manerele fata si am montat in manerele spate.
Solutia aleasa a fost o banda COB ice blue si niste conectori de banda COB de 5mm precablati.
Pe fata am schimbat si conectorii, deoarece cei folositi anterior erau unii care se mai miscau si drept dovada, la usa soferului ba se aprindeau, ba nu, ba aveau o intensitate scazuta. Pe spate am defacut plasticele stalpilor si am tras firele prin conectorul de pe stalp, pe sub mocheta scaunelor si pana la consola centrala, la conectorul de lumini ambientale din consola.
Pentru toate ledurile am folosit rezistente de 51kohmi ca sa le mai reduc din intensitate si chiar daca am facut probe inainte, cred ca am scazut-o prea mult, dar voi vedea cand le voi face proba pe seara la condus.
Chiar daca nu am poze separate pentru ca am uitat sa fac, pe fundalul uneia se vede banda led in conectorul cu alb, tipul de conectori folositi, etc.
Dupa ce am facut schimbarea aceasta, mi-am dat seama ca in partea de sus (plafoniere, manere, bord) am o lumina ambientala ice blue, asemanatoare ceasurilor de bord si iluminarii butoanelor din interior, iar in partea de jos (buzunare usi, picioare fata si spate), este un albastru putin mai inchis, dar nu este deranjant.
Am reusit sa fac si o ozonificare si aerul a devenit mai proaspat.
Fişiere ataşate
c84a8774-2ecf-46c0-91fe-7becae029734.jpeg
Ozonificare
9e3d942d-7493-4bce-b208-07401a57032c.jpeg
Banda, conector
AndreiCim
Ford Freak
 
Mesaje: 115
Membru din: 21 Iun 2014, 01:00
Localitate: Bucuresti/Ploiesti
Maşina: Ford Fiesta Trend 1.0l 100HP
VIN: WF0DXXGAKDEP55242

Re: Ford Fiesta Mk7.5

Mesajde AndreiCim » 26 Aug 2024, 08:24

Am revenit cu cateva poze cu lumina de la maner stinsa/aprinsa.
O sa revin cu o poza cu ele cand va fi si intuneric
Fişiere ataşate
e772323d-d349-4523-9ae6-262d542aa123.jpeg
Lumina maner stinsa
af111cdd-0aaf-4220-9297-8a683fea1849.jpeg
Lumina maner aprinsa
AndreiCim
Ford Freak
 
Mesaje: 115
Membru din: 21 Iun 2014, 01:00
Localitate: Bucuresti/Ploiesti
Maşina: Ford Fiesta Trend 1.0l 100HP
VIN: WF0DXXGAKDEP55242

Re: Ford Fiesta Mk7.5

Mesajde AndreiCim » 28 Aug 2024, 08:36

Poza de seara
Fişiere ataşate
aa9ee08e-4e4e-42da-8c45-82bd6969e712.jpeg
Lumina ambientala maner
AndreiCim
Ford Freak
 
Mesaje: 115
Membru din: 21 Iun 2014, 01:00
Localitate: Bucuresti/Ploiesti
Maşina: Ford Fiesta Trend 1.0l 100HP
VIN: WF0DXXGAKDEP55242

Re: Ford Fiesta Mk7.5

Mesajde AndreiCim » 09 Oct 2024, 20:36

La inceputul saptamanii am facut ITP-ul de 10 ani, iar peste doi ani voi incepe sa il fac la un an.
Totul a fost ok pana cand am plecat si am sesizat un zgomot ciudat. Am zis ca mi se pare, ca este de la drum, ca poate mi s-a mai lasat roata spate, avand in vedere ca nu mai am TMPS-ul activat ca sa ma avertizeze, dar am zis ca poate sunt obosit si mi se pare. Am mai folosit masina de atunci si am inceput sa ascult mai atent, zgomotul este prezent si apare dupa 25-30km/h si il disting pana pe la 110km/h, apoi intervin zgomotele de la drum, anvelope, vant etc.
Ma gandesc ca la testul de articulatii de la ITP, rulmentul de pe spate stanga a fost “deranjat” si a inceput sa se vaite. Tamburul nu se incalzeste dupa un drum lung, dar o sa ridic masina si sa verific daca roata are joc, pana sa merg la service. Am incercat sa inregistrez sunetul cu telefonul pus pe bancheta spate, dar este putin diferit fata de realitate.
Zgomotul incepe de pe la secunda 20 si suna ca o roata foarte umflata sau putin ovalizata.
A intalnit cineva aceasta problema? Daca da si este rulmentul de vina, ce producator recomandati?
https://on.soundcloud.com/NUJZu531MhJJ7p557
AndreiCim
Ford Freak
 
Mesaje: 115
Membru din: 21 Iun 2014, 01:00
Localitate: Bucuresti/Ploiesti
Maşina: Ford Fiesta Trend 1.0l 100HP
VIN: WF0DXXGAKDEP55242

Re: Ford Fiesta Mk7.5

Mesajde AndreiCim » 16 Oct 2024, 19:18

117.609 km
Am schimbat rulmentul la service, am lasat masina la 13 si la 15:30 am fost sa o ridic. Zgomotul a disparut.
O sa ma uit pe factura dupa codul piesei.
Costuri:
- rulment 436;
- manopera 140.
Daca aveam timp, l-as fi schimbat eu, dar am ales calea mai rapida.
AndreiCim
Ford Freak
 
Mesaje: 115
Membru din: 21 Iun 2014, 01:00
Localitate: Bucuresti/Ploiesti
Maşina: Ford Fiesta Trend 1.0l 100HP
VIN: WF0DXXGAKDEP55242

Re: Ford Fiesta Mk7.5

Mesajde AndreiCim » 09 Feb 2025, 09:38

119.465 km
In decembrie nu a fost o zi tocmai buna, a intrat un tir in mine.
Eram pe centura Bucuresti la sensul cu Str Garii Otopeni, incadrat pe prima banda de mers inainte, cea care ocoleste sensul, iar un cap tractor a vrut sa se bage pe prima banda; cel din spatele meu l-a lasat, acesta s-a bagat si a crezut ca daca il lasa cel din spate, e liber, doar ca fiind pe diagonala lui, am fost in unghiul lui mort; m-a lovit in lateral spate stanga si venind din diagonala, el continua sa mearga si masina mea s-a invartit pana am ajuns perpendicular pe directia lui de mers si m-a invins cateva zeci de metri; initial m-a impins catre marginea drumului si am atins si parapetul cu bara spate dreapta.
Culmea a fost ca nu am simtit cand m-a lovit, a fost viteza mica si doar am realizat cand am ajuns perpendicular si nu am putut sa fac nimic, doar am stat, nesperiat si realizasem ca nu puteam sa fac nimic. Am crezut ca am apasat pe acceleratie, ca nu era in viteza, ca era pe liber, ca facusem ceva intr-o fractiune de secunda. (Povestea din capul meu atunci a fost ca poate nu am tinut de volan si masina s-a dus pe banda a doua, cel cu tirul o fi zis ca vreau sa ma bag fara sa semnalizez si sa fortez, el nu a vrut sa ma lase si m-a lovit intentionat.)
In timp ce ma impingea am realizat ca “stai ca nu e chiar asa”, m-am gandit ca nu cumva sa fie o denivelare sau groapa pe drum, incat rotile din dreapta sa se agate in ele si sa ma rastoarne, dar nu s-a intamplat asta.
Am facut amiabila si ce am constatat eu este:
-aripa fata stanga zgariata, cred ca doar se revopseste;
-usa stanga fata putin infundata si zgariata, e de inlocuit;
-oglinda stanga de inlocuit;
-usa stanga spate infundata si blocata, trebuie inlocuita;
-aripa spate infundata, aici nu stiu ce sa zic;
-bara spate zgariata, cred ca se revopseste.
In a doua poza, mi-am dat seama ca nu pot face nimic, asa ca am facut o poza in timp ce ma impingea.
Fişiere ataşate
9d258b79-74e0-4c90-abec-02a7ecef934c.jpeg
fbc2d5da-4bbf-499f-bbfb-053bc30f2905.jpeg
AndreiCim
Ford Freak
 
Mesaje: 115
Membru din: 21 Iun 2014, 01:00
Localitate: Bucuresti/Ploiesti
Maşina: Ford Fiesta Trend 1.0l 100HP
VIN: WF0DXXGAKDEP55242

Re: Ford Fiesta Mk7.5

Mesajde AndreiCim » 10 Feb 2025, 07:41

In constatarea initiala, asigurarea vinovatului imi oferea ~8800 ron, ceea ce mi s-a parut putin prin simplul fapt ca au ajuns sa propuna acea lista de piese doar pe baza pozelor incarcate, dar m-am gandit ca ar putea fi afectat si altceva ce nu este vedere, asa ca am mers la un service si s-au ocupat ei de toate formalitatile. Masina am folosit-o pana in ianuarie, apoi a stat 3 saptamani la ei, iar acum 5 zile am fost sa o ridic, doar ca prelungirea de la bara fata avea un defect de ceva timp si am spus sa mi-l repare si sa revopseasca toata bara, asta pe cheltuiala mea, daca tot era masina la reparat.
Ieri am fost sa o ridic si a fost reparata bine, au folosit aceleasi piese pe care le-am avut pe masina, adica nu au montat ce au identificat neaparat pe baza VIN-ului.
Ceea ce am observat cand am ajuns acasa era ca nivelul de antigel era ~1cm peste Max, am scos pana sub linia aceea, dar astazi de dimineata, cand am ajuns la serviciu, l-am gasit tot peste Max. O sa mai scot diseara si o sa il mai urmaresc. Nu m-am documentat sa stiu din ce cauze se intampla asta, poate gasesc ceva informatii pe aici.
AndreiCim
Ford Freak
 
Mesaje: 115
Membru din: 21 Iun 2014, 01:00
Localitate: Bucuresti/Ploiesti
Maşina: Ford Fiesta Trend 1.0l 100HP
VIN: WF0DXXGAKDEP55242

Re: Ford Fiesta Mk7.5

Mesajde Artanis94 » 10 Feb 2025, 09:57

Nasoala patania, dar uite de asta e bine sa lasi TIRurile sa-si faca damblaua, inainte de a-i depasi. :D E bine ca si amiabila s-a facut cu mai putin scandal.

S-a umblat la sistemul de racire al masinii? Incearca sa dai caldura la maxim, si temp, si ventilatie, poate ai ceva bule de aer blocate pe instalatie.
Mondeo MK4 2.0i 145CP - viewtopic.php?f=15&t=128404
Avatar utilizator
Artanis94
1nsane Member
 
Mesaje: 1295
Membru din: 22 Mai 2019, 14:48
Localitate: Iasi & Bacau
Maşina: Mondeo MK4 2.0i Duratec 145CP

Re: Ford Fiesta Mk7.5

Mesajde AndreiCim » 10 Feb 2025, 10:06

Da, chiar a fost nasoala. De acord cu tine cu lasatul tirurilor, chiar am simtit forta lor, ca sa zic asa.
Culmea e ca nu il depasisem, eu ma incadrez pe banda din timp, daca stiu ca trebuie sa ies/intru undeva, doar ca el a schimbat banda pe linie continua si chiar am comunicat bine cand am completat amiabila.

Multumesc de sfat!
Am pornit incalzirea, merg mereu pe temperatura la maxim, doar modific ventilatia cand imi e prea cald.
O sa mai verific pana plec de la serviciu si cand ajung acasa si o sa mai scot cu o pompita din el, pana sub max si sa il mai urmaresc.
La instalatia de racire nu s-a umblat, cel putin nu pana in reparatie. Nu am fost anuntat ca ar fi fost ceva dat jos, dar o sa verific si la service. Revin cand am un raspuns
AndreiCim
Ford Freak
 
Mesaje: 115
Membru din: 21 Iun 2014, 01:00
Localitate: Bucuresti/Ploiesti
Maşina: Ford Fiesta Trend 1.0l 100HP
VIN: WF0DXXGAKDEP55242

Re: Ford Fiesta Mk7.5

Mesajde AndreiCim » 14 Feb 2025, 12:20

De la accident, am ramas cu o chestie ciudata la oglinzi: avand in vedere ca atunci, cea de pe stanga a fost avariata, cand am blocat prima data masina, a incercat sa o rabateze si cumva s-a rabatat, apoi s-a deschis partial pana cand a 3-a oara a cedat si nu a mai rabatat-o. Cea de pe dreapta o rabata pana cand nici pe asta nu o mai rabata, ci doar manual, de la buton. Nu am avut cand sa verific sa vad daca era vreo eroare, dar mai mult ca sigur este ceva stocat acolo pentru ca acum, dupa ce mi-au pus oglinda noua, la blocarea masinii, oglinzile nu se mai rabateaza. Daca le dau din buton, le rabateaza, incui masina, dar am avut surpriza ca dupa ce am revenit la ea, cea de pe dreapta era deschisa.
Pana o sa am acces la o diagnoza care ma gandesc ca ar putea sa stearga codul si sa isi revina, am cautat o siguranta dedicata oglinzilor, dar nu am vazut.
Aveti cumva idee care ar fi siguranta si daca ar putea sa se rezolve prin scoaterea ei, un fel de resetare?
Fişiere ataşate
IMG_6556.jpeg
IMG_6557.jpeg
IMG_6558.jpeg
IMG_6559.jpeg
IMG_6560.jpeg
IMG_6561.jpeg
IMG_6562.jpeg
IMG_6563.jpeg
AndreiCim
Ford Freak
 
Mesaje: 115
Membru din: 21 Iun 2014, 01:00
Localitate: Bucuresti/Ploiesti
Maşina: Ford Fiesta Trend 1.0l 100HP
VIN: WF0DXXGAKDEP55242

Re: Ford Fiesta Mk7.5

Mesajde AndreiCim » 18 Apr 2025, 13:10

121.777 km (la revizie) 122.200 km prezent
Am facut schimbul de ulei (Castrol 5W-20) si filtru ulei original. Tip: nu o sa mai comand alta marca de filtru de ulei in afara de original, tot oscilam mereu intre Mann si Bosch, dar am vazut ca acesta original are fundul hexagonal, daca ma exprim corect si m-a ajutat foarte mult la montare cu cheia pentru filtru, care avea acelasi model. Celelalte folosita pana acum aveau diverse forme si trebuia sa folosesc cheia cu lant sau alte modele cu care le desfaceam foarte greu; nu alegeam acele marci de filtru din cauza pretului mai mic fata de oem, chiar nu stiu de ce.
Nu am mai avut timp sa achimb si filtru de polen, o sa il schimb in zilele urmatoare, dar am reusit inainte de schimbul de ulei sa curat si lubrifiez filtru de aer.
L-am ajutat si pe un prieten sa isi faca revizia la un Focus 2019, 1.0 Ecoboost 125 cai si mi-au placut urmatoarele:
-spatiu mult mai aerisit in compartimentul motor, accesul la filtru de ulei este foarte usor, este montat in fata motorului si este spatiu, fata de cel de la Fiesta care este montat in spatele motorului si este chiar langa o conducta de antigel;
-busonul de scurgere este in aceeasi pozitie ca la Fiesta, posibil sa fie aceeasi sau sa semene mult baia de ulei;
-filtru de aer este in carcasa care are doar 2 cleme, in 30 secunde se face schimbul filtrului de aer, la Fiesta este prins capacul superior in 4 suruburi;
-filtrul de polen consider ca se schimba mai usor fata de Fiesta, doar am demontat torpedoul si avea doua clema si am ajuns la filtru.
Referitor la postarea de mai sus cu oglinzile, tot nu am reusit, am incercat sa deconectez mufele, sa sterg erorile cu o diagnoza multimarca, avea o optiune de testare functii oglinzi si toate functionau. Singurul lucru care imi ramane de facut este sa dezactivez/activez functia cu o diagnoza original ford si daca nici asa nu functioneaza, ma gandesc ca singurele lucruri ramase sunt ca acum difera producatorul oglinzii de la sofer fata de cealalta si sunt cumva incompatibile sau cumva functia de “memorie” a celei de la pasager s-a defectat si nu mai deosebeste cand e blocata/deblocata masina, cu toate ca imi este greu sa cred asta. Cred ca pot filma comportamentul lor pentru cei interesati.
AndreiCim
Ford Freak
 
Mesaje: 115
Membru din: 21 Iun 2014, 01:00
Localitate: Bucuresti/Ploiesti
Maşina: Ford Fiesta Trend 1.0l 100HP
VIN: WF0DXXGAKDEP55242

Anterior

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 13 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 13 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 13 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 13 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login