Ford & Ford
Salutare Fordisti!
Imi pare bine ca v-am gasit! Eu sint un “emigrant” de la dacia-club.ro. Pe acolo faceam nota discordanta cu cele doua Forduri ale mele.
Nu stiu cum se face dar pina acum am avut numai masini din familia Ford. Dupa ce am venit in Oregon, mi-am cumparat o Mazda 323 break din 1987 cu schimbator. Avea un motoras de 1,6l, bun pentru Europa, dar isi cam tragea sufletelul pe autostrazile de aici. Am schimbat-o cu un Ford Taurus (tot break) din 1993. Are un motor V6 3,0l 160CP, tractiune fata. Imi place fiindca are mult loc (cu scaunele jos + 2m loc in portbagaj), precum si 7 locuri (2 locuri in portbagaj ca la masinile Peugeot mai vechi). Consuma cam 10-12/100km. Dupa multe reparatii, inclusiv o transmisie automata noua, incerc sa il vind, dar slabe sperante – lumea fuge de ele din cauza ca se strica des + ca are 176,000 mile la bord. Stiti bancul: FORD=Fix Or Repair Daily (cirpeste si repara zilnic). In august am cumparat la licitatie inca un Ford din 1997, de la guvernul federal http://www.gsa.gov. Este o duba Ford Club Wagon E 150 (vindut si sub numele de Econoline) cu tractiune spate – 67,000mile la cumparare. Are un motor V8 4,6l 225CP. Exista si versiunile E 250(capacitate 2,5t) si E 350(3,5t) cu motoare V8 sau V10 la 5,6l, precum si un V8 turbo Diesel de 7,3l, inlocuit acum doi ani cu un 6,0l. Al meu are 8 locuri. Exista si versiuni cu 12 sau 15 locuri (acestea din urma au caroseria lungita in spate). Are loc si putere cit cuprinde, doar cu consumul sta cam rau ~16-17l/100km, iar rezervorul este enorm – 95litrii! Ca o nota sumbra, Fordul Econoline este considerat destul de instabil in versiunile de 12 si 15 locuri. Incarcat la capacitate, centrul de greutate este ridicat, si la schimbari bruste de directie pe autostrada risca sa se rastoarne. Au existat citeva accidente fatale acum citiva ani.Altfel sint multumit de el. Toate modelele Econoline sint cu cutie automata in 4 trepte. Al meu are overdrive, aircondition si cruise control (mentinerea vitezei constante).La vara vreau sa ii scot cele doua banchete, ii lipesc folie de aluminiu pe geamuri, arunc o saltea pneumatica in el si ma duc la Grand Canyon!

Imi pare bine ca v-am gasit! Eu sint un “emigrant” de la dacia-club.ro. Pe acolo faceam nota discordanta cu cele doua Forduri ale mele.
Nu stiu cum se face dar pina acum am avut numai masini din familia Ford. Dupa ce am venit in Oregon, mi-am cumparat o Mazda 323 break din 1987 cu schimbator. Avea un motoras de 1,6l, bun pentru Europa, dar isi cam tragea sufletelul pe autostrazile de aici. Am schimbat-o cu un Ford Taurus (tot break) din 1993. Are un motor V6 3,0l 160CP, tractiune fata. Imi place fiindca are mult loc (cu scaunele jos + 2m loc in portbagaj), precum si 7 locuri (2 locuri in portbagaj ca la masinile Peugeot mai vechi). Consuma cam 10-12/100km. Dupa multe reparatii, inclusiv o transmisie automata noua, incerc sa il vind, dar slabe sperante – lumea fuge de ele din cauza ca se strica des + ca are 176,000 mile la bord. Stiti bancul: FORD=Fix Or Repair Daily (cirpeste si repara zilnic). In august am cumparat la licitatie inca un Ford din 1997, de la guvernul federal http://www.gsa.gov. Este o duba Ford Club Wagon E 150 (vindut si sub numele de Econoline) cu tractiune spate – 67,000mile la cumparare. Are un motor V8 4,6l 225CP. Exista si versiunile E 250(capacitate 2,5t) si E 350(3,5t) cu motoare V8 sau V10 la 5,6l, precum si un V8 turbo Diesel de 7,3l, inlocuit acum doi ani cu un 6,0l. Al meu are 8 locuri. Exista si versiuni cu 12 sau 15 locuri (acestea din urma au caroseria lungita in spate). Are loc si putere cit cuprinde, doar cu consumul sta cam rau ~16-17l/100km, iar rezervorul este enorm – 95litrii! Ca o nota sumbra, Fordul Econoline este considerat destul de instabil in versiunile de 12 si 15 locuri. Incarcat la capacitate, centrul de greutate este ridicat, si la schimbari bruste de directie pe autostrada risca sa se rastoarne. Au existat citeva accidente fatale acum citiva ani.Altfel sint multumit de el. Toate modelele Econoline sint cu cutie automata in 4 trepte. Al meu are overdrive, aircondition si cruise control (mentinerea vitezei constante).La vara vreau sa ii scot cele doua banchete, ii lipesc folie de aluminiu pe geamuri, arunc o saltea pneumatica in el si ma duc la Grand Canyon!

- Ciprian Damboianu
- Incepator
- Mesaje: 43
- Membru din: 07 Mar 2005, 00:51
- Localitate: Portland, OR