rulmentu ala e capsulat si vine cu tot cu butuc si senzor ABS. Ce sa gresezi cu vaselina si pe unde? defect clar de fabricatie sau crater luat in plin. Componente ieftine, din pacate asta e noul trend in industrie iar problema e generala la aproape la toate marcile. Stiu destule cazuri de masini noi cu probleme destul de grave, daca stai cateva ore la receptia unui service (chiar si mercedes) te tot minunezi de ce auzi.
Treaba cu incalzitu in 20 km la 0 gr mi se pare putin exagerata, s-a mai discutat si cred ca e posibil numai daca masina coboara toti acesti 20 km fara ca motoru sa traga in sarcina. Motorul mi se pare destul de bine antifonat, chiar silentios pana pe la 2700 de ture iar dincolo de turatia asta ajung destul de rar pt ca la 2500 am deja 130 km/h iar mai sus deja se aud mai tare rotile si vantu. Oricum la treaba cu directia pare de neinteles cum de nu au vazut asta la revizia precedenta (mai este acolo o rubrica uzura pneuri in mm st, dr, fata , spate)