Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
05 Ian 2011, 14:06
Super frumoasa. Imi doresc si eu una la fel...super motor la 2,2 l.
Da-ne mai multe detalii : an, km, bidivii, provenienta, dotari, consum, etc.
Totodata...fara suparare

: impozit si RCA/an ?
Stima
05 Ian 2011, 16:16
Felicitari pt. achizitie ... cred ca ne-am auzit la tel inainte s-o cumperi

Nu prea e "Full"... dar la banii aia, avand in vedere ce motor are si cum arata... daca e si ok - e o afacere
05 Ian 2011, 18:44
Motorul este ok...am avut inaintea ei un Audi A4 2.7 deci sunt oarecum obisnuit. Masina este din 2006, 157.000 km, 163cp, provenienta Romcar - masina de expozitie la acel moment, ca si dotari : 4 geamuri electrice, senzori lumina, ploaie, oglinzi heliomate, jante 17, incalzire si racire in scaune, radio cd Sony etc.
Rca-ul a fost 300 lei pe 6 luni iar impozitul 780 lei pe tot anul.
06 Ian 2011, 01:12
Arata bine masina. De la a4 la mondeo? poti sa dai niste detalii ceva legat de motivul schimbului? pe viitor ma tenteaza sa imi cumpar a4 si de aceea intreb.
Daca este din 2006 inseamna ca a avut stopurile schimbate. Cele care le are masina acum au fost puse inainte de 2005 daca nu ma insel. Multicei km totusi daca a fost masina de showroom, dar daca a avut toate schimbate la timp nu ar trebui sa fie o problema. La km aia de obicei volanta pica si probabil trebuie schmbata transmisia daca nu a fost pana acum.
163cp nu prea are cum sa aibe, 155sunt standard pe 2.2 si heliomata e doar oglinda din interior

Sa o stapanesti sanatos!
06 Ian 2011, 07:33
Super tare clasica faza de tipul : "La km aia de obicei volanta pica si probabil trebuie schmbata transmisia daca nu a fost pana acum"...vorbim aici de consumabile sau de parti din masina ?
Si ce-ar mai fi trebuit schimbate, in afara de consumabile, la km aia ? Dupa parerea ta.
Bine ca nu i-ai zis ca de obicei la km aia, masina se taie de la jumate si se ataseaza spatele de la alta masina.
No ofense dar mi se pare rautacioasa remarca ta...aaa sau poate a fost o gluma.
Ma' bad !
Stima
06 Ian 2011, 09:55
StefanGal, "statistic" volanta la Mondeo 3 incepe sa faca probleme pe la 160.000km.
De asemenea, conform manualului de service pt. Mondeo 3 Diesel, la 160.000km ar trebui schimbata cureaua de accesorii (nu transmisia, cum s-a exprimat djxme200) de pe partea dreapta - cea care antreneaza alternatorul si compresorul de A/C; cateva role, intinzatorul, eventual fulia.
Deci daca nu te pricepi, mai bine nu te grabesti sa tragi concluzii pripite.
06 Ian 2011, 12:39
Frumoasa masina! Sa o stapanesti sanatos! De fapt, e la fel ca a mea. Acelasi motor, aceleasi dotari, numai ca a mea e hatch si e alta culoare. Ce ti-as recomanda e sa schimbi jantele. Alea OEM mi se par mult prea inguste si din cauza asta masina nu arata prea bine din spate. A mea are jante aftermarket pe 17 cu 7,5J si arata mult mai bine asa. Intr-adevar, puterea e de 155 cai, nu 163.
06 Ian 2011, 13:56
sau macar niste distantiere!!!
Ultima oară modificat de
DGAlexandru pe 07 Ian 2011, 11:40, modificat 1 dată în total.
Motiv: Nu mai citati mesajul anterior. Raspundeti in topic apasand pe butonul "Raspunde", nu pe cel pe care scrie "Citeaza".
06 Ian 2011, 20:36
$1 scrie:$2uper tare clasica faza de tipul : "La km aia de obicei volanta pica si probabil trebuie schmbata transmisia daca nu a fost pana acum"...vorbim aici de consumabile sau de parti din masina ?
Si ce-ar mai fi trebuit schimbate, in afara de consumabile, la km aia ? Dupa parerea ta.
Bine ca nu i-ai zis ca de obicei la km aia, masina se taie de la jumate si se ataseaza spatele de la alta masina.
No ofense dar mi se pare rautacioasa remarca ta...aaa sau poate a fost o gluma.
Ma' bad !
Stima
Nu a fost nici o gluma, a fost o remarca menita sa il ajute. Decat sa se loveasca de ele si sa inceapa sa caute pe forum cred ca e mai bine sa stie dinainte. Volanta cu masa dubla se stie ca statistic la numarul ala de km pica (la 154000km am schimbat si eu la mondeo anterior) si daca ai probleme la volanta orice mecanic iti recomanda sa schimbi tot kit-ul ca sa nu mai umblii iar la cutie in viitorul apropiat. Legat de transmisie a fost tot ca un sfat, am schimbat si eu doar cureaua si au inceput sa imi pice pe rand fulia si intinzatorul..am schimbat cateva intinzatoare pe garantie si pana nu am schimbat tot kit-ul iar nu am rezolvat problema. La mondeo care il am acum am aceeasi problema la 65000km deci..

. Daca tu crezi ca a fost o gluma poti sa o iei ca atatare, dar pana sa zici ca
Bine ca nu i-ai zis ca de obicei la km aia, masina se taie de la jumate si se ataseaza spatele de la alta masina. e cale lunga..nu stiu care din noi a avut o replica mai rautacioasa.
07 Ian 2011, 09:31
Salutare,
Prezint scuzele mele daca am fost prea acid dar...
Am vazut multe post-uri in care cate un coleg isi prezenta masina fiind foarte bucuros de noua achizitie. In general, pentru o masina trebuie sa cam tragi sa faci rost de bani. Dupa ce te-ai chinuit sa-i strangi, esti si tu bucuros si vrei sa te lauzi un pic.
Reactia mea a fost, poate nepotrivita, in urma unui comentariu de genul "de obicei" pe care eu l-am interpretat "rautacios"...sau poate tonul a fost asa. Nu exista de obicei in cazul asta. Volanta nu este un consumabil si daca 10% din volante pica la nu's cati Km - asta nu este un obicei...parerea mea !
Personal niciodata nu am sa postez chestii de genul "fii atent ca o sa ti se strice" ci de genul " au fost cazuri in care a picat piesa x sau y"...asta referitor la statistica.
Inca o data : scuzati daca am ofensat pe cineva.
Mai mult decat atat, in martie ma pregatesc sa fac pasul de la Focus 2000 la Mondeo 2004 si deci, teoretic, reactia mea...este scuzabila
Mi-ar place sa gasesc un Mondeo de luna asta si sa incep usor-usor discutiile, probele, etc.
Stima
07 Ian 2011, 10:03
foarte frumoasa masina ta....
as vrea si eu sa mi-o upgradez cu un kit caroserie ca si al tau... nush exact ce modele sunt echipate cu modelul asta de spoilere !?!?
07 Ian 2011, 18:48
Te inteleg foarte bine, te-ai vazut oarecum in locul posesorului si te-ai simtit putin ofensat, nu e asta o problema doar ca eu sunt de alta parere, numai un pasionat adevarat ar trebui sa puna pe primul loc masina si sa se chinuie din greu sa stranga pentru un anumit model. Noi ne asteptam sa strangem ani de zile pentru o masina, sa facem sacrificii etc sa luam o masina mai buna, mai dotata, mai scumpa si dupa aceea sa nu se strice nimic...
NU i-am zis omului fii atent ca o sa ti se strice, am spus "de obicei", si crede-ma ca nu sunt doar 10% care pica la km aia. Sincer ar trebui sa fii recunoscator ca vrei sa iti cumperi acelasi model si stii acum care sunt bubele stiute in general.
Daca stii ca la ~150 000km e posibil sa pice volanta si ai avea de ales intre a cumpara o masina care a avut-o schimbata deja si una care nu o are schimbata ce ai face? Ai lua-o pe cea care nu a avuto schimbata ca ala care a schimbat-o sigur i-a facut ceva si nu trebuia sa se strice asa repede nu?
22 Mai 2011, 12:13
@DGAlexandru: in termeni tehnici a avut dreptate "djxme200", este curea de transmisie (nu accesorii) ! Respect.
22 Mai 2011, 12:17
Motoarele de pe Mondeo 3 au distributia pe lant. Tot ce vezi pe langa motor sunt curele pt. accesorii. Cea de pe partea dreapta, care antreneaza compresorul de A/C si alternatorul se schimba o data la 160.000km sau 10 ani, conform manulalului de service pt. Mondeo 3. Distributia, care e pe lant, apare ca se verifica undeva pe la 500.000km.
Casca bine ochii si citeste cum trebuie inainte de a afirma ceva!
Ultima oară modificat de
DGAlexandru pe 24 Mai 2011, 08:58, modificat de 2 ori în total.
Motiv: corectat transmisie cu distributie... ca sa fie clar
24 Mai 2011, 09:57
@DGAlexandru: bine ca ai corectat, mie unul imi este foarte clar, dar trebuie lamurit cel care a deschis topic-ul ! Si de ce ai sters ultim-ul mesaj de pe acest topic, in care iti explicam problema curelelor de transmisie? Ms
24 Mai 2011, 10:35
Pentru ca este moderator si el asta face,sterge aberatiile de pe site. Daca le-a sters el
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
24 Mai 2011, 21:25
@tibosee: pai bv lui ca e moderator, problema e ca nu erau aberatii ! I s-au explicat niste probleme tehnice, pentru a nu dezinforma pe cel care a deschis topic-ul ! O sa ma interesez, sa vad ce trebuie indeplinit sa fiu si eu moderator. Ms
24 Mai 2011, 21:37

esti tare, mi-a placut. vorbesc serios
ca sa fii moderator, trebuie sa fii membru al asociatiei club ford si apoi ai dreptul sa candidezi si daca esti votat te-ai scos.
25 Mai 2011, 10:33
e valabil si pentru motorul de 2.0 Tdci sa pice volanta la 160 mii km sau doar la cel de 2.2 datorita cuplului foarte mare?
25 Mai 2011, 23:22
Ramaneti la subiect.
Acel mesaj a fost sters pt. a nu se acorda (inca) un avertisment pt. OffTopic.
Cel care a deschis topicul nici nu a intrebat de schimbul de consumabile sau curele de accesorii, volanta.. etc.
Djxme2000 i-a oferit niste sfaturi, numai ca a folosit o exprimare care se poate interpreta, cand a spus "transmisie".
Motorul TDCi 2.2, ca si cel 2.0, are 2 curele de accesorii, deci folosind cuvantul "transmisie" care e la singular se (poate) intelege ca e vorba de "distributie".
@nele_crisan
Volanta se schimba cand incepe sa faca probleme - pt. simptome, cautati pe forum, sunt cateva topicuri care dezbat acest subiect. Sunt utilizatori care au ajuns la 240.000km cu o singura volanta.. sunt multi care au probleme cu ele de pe la 160 - 180.000km.
26 Mai 2011, 22:00
multumesc DGAlexandru !
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.