Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
Răspunde

11 Mai 2007, 17:06

Merita sa-mi pun scut de protectie si antifurturi la jenti ?

11 Mai 2007, 22:58

Nu i s-au furat nici unuia dintre noi jentile pana acum... si daca le-ar fura, ar trebui sa le fure cu toata roata.

12 Mai 2007, 00:07

Un scut la drumurile noastre nu strica.

14 Mai 2007, 09:13

Sa va povestesc impresii de calatorie. Am cuplat pilotul automat....e ceva extraordinar, mi-a placut mult de tot.
Tinuta de drum este impecabila. Mi-a deschis cineva o usa de la o dacia 1300 direct in usa mea si am constatat bucuros ca nu s-a intamplat absolut nimic. La logan cand am patit asa mi-a sarit vopseaua.

Azi dimineata la unele viraje, mi s-a parut ca aud asa un fluierat, suierat surd pe partea stanga. Eram cu a-II-a si faceam dreapta si pedala de ambreiaj apasata. Nu stiu daca e normal dar m-am obisnuit asa, sa tin ambreiajul apasat cand fac dreapta sau stanga. Apoi am mai facut alte multe viraje in parcare sa incerc si nu se aude decat cand fac stanga dreapata cu ambreiajul apasat.

Daca aveti vreo idee, merci

14 Mai 2007, 09:24

$1 scrie:$2-am obisnuit asa, sa tin ambreiajul apasat cand fac dreapta sau stanga.

8) acelasi "prost" obicei il am si eu.... deseori intru in curbe "pe liber".
Ambreiajul cred k este foarte fiabil. in carte zice sa pornesti cu el apasat!

14 Mai 2007, 09:49

dar de la ce poate fi acel suierat surd ?

16 Mai 2007, 08:12

Cred ca m-am prins....e de la frane

16 Mai 2007, 11:09

$1 scrie:$2red ca m-am prins....e de la frane


Cu alte cuvinte cand faci viraje calci si ambreiajul si frana???
Si la ce ti-ai mai luat Focus, frate intru Ford?? :mrgreen:
La stilul tau poti sa iei curbele cu orice chestie care are roti si se misca cat de cat... :lol: :lol: :lol:

16 Mai 2007, 13:41

ai dreptate

16 Mai 2007, 21:30

Faina mai ales ca e argintie ca a mea,incepem sa fim din ce in ce mai multi cu astfel de culoare care mi se pare cea mai tare.Cu geamul eu zic sa intrebi si pe la service,al meu se defectase la un monent dat si nu se mai inchidea singur,trebuia sa tin de buton,apoi si-a revenit singur pana sa ajung la service probabil un contact imperfect,sa nu fie si la tine asa ceva.

04 Iul 2007, 09:31

Am fost la revizia de 2500 km.

Au urcat-o pe rampa, au verificat jocul la roti, presiunea in pneuri, eventuale scurgeri, luminile, si cam atat am vazut.
Am schimbat ulei si filtru, ca asa am vrut eu (230 ron).

Scurgerea aia presupusa de mine la cutia de viteze, este un clei dat la imbinari, nimic grav.
Scurgerile la furtunele de servodirectie nu exista, sunt vapori, totul e ok.
Suieratul in viraje e de la pompa de servo, care cica e normal sa faca asa in unele situatii.

In rest nimic, totul e ok.

04 Iul 2007, 09:46

Deci sa inteleg ca te-ai mai calmat? :P

04 Iul 2007, 11:33

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2-am obisnuit asa, sa tin ambreiajul apasat cand fac dreapta sau stanga.

8) acelasi "prost" obicei il am si eu.... deseori intru in curbe "pe liber".
Ambreiajul cred k este foarte fiabil. in carte zice sa pornesti cu el apasat!


Eu am auzit ca au fost probleme cu ambreiajul la Focus,chiar pe siteul acesta scrie..in mod normal la orice masina e bine sa pornesti cu ambreiajul la podea.Masina porneste mai usor astfel, deoarece numai trebuie sa dea "peste cap" motorul si cutia de viteze...ma intelegeti ...
Sa va stapaniti masinile sanatosi.

04 Iul 2007, 12:26

Da m-am calmat....

Acum ma distrez cu alarma. Am vazut cas pot sa programez diferite functii (K9 CLASIIC E)
Apropo, stie cineva ce inseamna butoanele de reglaj cu + si - pe care scrie Zone1, Zone 2 ?

merci

tare

04 Iul 2007, 14:23

misto masina , ffff multi km incontinuare fara probleme:D

06 Iul 2007, 07:53

Am reglat alarma ca la carte. Merge brici.

Masina e ok, imi place mult...sunt multumit, multe dintre temerile mele erau inchipuite...
Descopar in fiecare zi ceva nou la ea, desi credeam ca stiu tot.
Imi place ca pot sa dezactivez senzorul de centura. Am aflat intamplator.
Si alta chestie,
:oops: sa nu radeti, habar nu aveam ca pot deschide si inchide casetofonul apasand pe butonul de volum... :oops:

06 Iul 2007, 08:24

Treaba aia cu ambreiajul apasat in viraje trebuie rezolvata din motive de siguranta(stabilitate) si randament.
Antreneaza-te si o sa vezi ca masina se comporta cu totul altfel in sarcina si vei putea lua virajele cu viteza mai mare si cu stabilitate mai buna. Dar nu te hazarda, ia-o usurel la inceput ca sa simti masina si apoi o sa-ti dai seama cat trebuie sa accelerezi in viraj.

06 Iul 2007, 09:55

Ii predau eu niste cursuri de viraje.... dar o sa i se faca rau... :P
Asa si cum ai dezactivat senzorul ala ?

06 Iul 2007, 10:15

dupa ce pornesti motorul o bagi si o scoti in 3 secunde ; :oops:

06 Iul 2007, 11:12

Pai si atunci ce pui de afacere ai mai facut ?

06 Iul 2007, 13:19

inca o intrebare

:evil:

dupe ce merg ceva prin trafic, in unele momente cand stau la semafor, parca se aude ambreiajul cum rontaie mai tare...e mai zgomotos...atunci calc ambreiajul si iau usor...si nu se mai aude asa tare...

ceva explicatii ?

multumesc

06 Iul 2007, 14:30

mai barusm, de ce nu te bucuri tu de masina si tot ii gaseste nod in papura?
La mondeo, ca sa dezactivez senzorul de la centura e suficient sa apas de cateva ori pe butonul cu care scoti centura. e valabil doar pana la urmatoarea pornire a motorului.

06 Iul 2007, 14:45

asa sunt eu mai chistibusar...caut nod in papura....o fi deformatia profesionala....
Lasand la o parte gluma, masina e super ok, e impecabila...doar ca am eu un simt analitic foarte dezvoltat...tinde catre paranoia....Imi place sa-mi explic si sa inteleg cat mai mult posibil....

06 Iul 2007, 14:47

Asta ma face sa cred ca n-o sa pastrezi masina mai mult de 3-4 ani...

06 Iul 2007, 19:49

dupa 3-4 ani o sa-si ia un S-Klasse si o sa-i caute si aluia nod in papura... :lol: fac pariu ca o sa-i gaseasca :twisted:

12 Iul 2007, 07:38

Acum vorbind serios, chiar cloncane mai tare in unele momente. Merg ce merg...semafor (e mai zgomotos ambreiajul), calc pedala si ridic usor...nu se mai aude asa tare...la unele semafoare, treceri pietoni, etc. nimic....apoi iar, apas din nou ambreiajul si nu se mai aude. Deci in unele momente la relanti cloncane mai tare. Zgomotul e in tandem cu mersul motorului, adica nu face aiurea, pur si simplu zgomotul motorului e mai pronuntat, atat.

Cred ca i-a daunat "rodajul" facut de mine. Am bagat-o direct in trafic : a 1-a, a-2-a, frana stop...si tot asa...crima nu alta. Acum e altceva in trafic lumea in concedii, vacante, etc.

Se poate sa se fi stricat asa repede ceva la abreiaj, vloanta, placa in doar 2000 km ? Explicati-mi si mie de ce se aude asa ?


Multumesc,

mai bine un moment de rusine decat o viata de ignorant :oops:

13 Iul 2007, 19:40

am mers azi cu un peugeot 206 nou...yac...oribil

zgomotos, lenes, tabla subtire, cand am inchis usa a trenurat tabla pe ea, materiale proaste...etc


focus is the best

14 Iul 2007, 13:50

$1 scrie:$2m mers azi cu un peugeot 206 nou...yac...oribil

zgomotos, lenes, tabla subtire, cand am inchis usa a trenurat tabla pe ea, materiale proaste...etc


focus is the best

eu am testat 206-le sedan al unui prieten, benzinar cred k de 1,4, fabricat in Iran! i-am zis din start>mai bine golan decat porcaria aia!
zicea cineva>"mai bine imping la ford decat sa imi iau dacie"

15 Iul 2007, 06:16

Corect. Cand m-am urcat iar in masinuta mea am simtit si mai abitir diferenta...m-am simtit extraordinar, mai ales ca sefa mea are un 206 :twisted:


Am resetat consumul. Berceni - Universitate 9.3 consum mediu, ajung iar in Berceni 10.3 %.
Dimineata a doua zi primul lucru dupa ce pornesc maasina ma uit la consum 11.4 %. Deci dupa pornire, imi indica cu 1% mai mult. Aseara cand am plecat de la Mall deja aveam 12.4 %. Nu e cam mult ? In conditiile in care traficul e destul de lejer.
Răspunde