08 Mar 2008, 20:18
09 Mar 2008, 04:05
$1 scrie:$2$1 scrie:$2rumoasa masina, e deosebita intr-adevar, dar vezi si tu butonul ala de edit, ca ai 7 posturi consecutive in aceeasi zi.
care???
09 Mar 2008, 10:42
10 Mar 2008, 00:13
10 Mar 2008, 08:41
10 Mar 2008, 10:26
10 Mar 2008, 15:06
10 Mar 2008, 16:07
$1 scrie:$2rumoasa foc masina...sa o stapanesti sanatos.
despre modificari si sute si sute de cai peste stoc am si eu un punct de vedere. masinile sunt facute si ele cu cap de niste constructori straini care eu mult mai multa experienta si care stiu ce fac. una e sa mai bagi acolo 20...hai 30 de cai...si alta e sa bagi 100 cel putin. vorbim de transmisie fata deci aderenta se duce. se pierde f usor la un TDCI de 110cp pe focus dat fiindca mereu conduc benzina si se conduce altfel, cand mai iau focusul tatalui mereu pierd aderenta cand intra turbina...controlul masinii evident nu va mai fi acelasi, cutia de viteze are niste limite si poate nu crapa, dar se uzeaza muult mai repede, turbina are si ea limitele ei. la liniute sa zicem ca este ok, dar intrebarea mea este... toate sistemele electronice de control mai funcioneaza la fel (ESP, TC etc) pe drumuri virajate. sa nu uitam si distributia care este supusa altor forte decat celor la care a fost gandita. se intampla sa se rupa curele la motoare de 75cp in conditii de exploatare normale, dar la o masina modificata cu sute de cai. e drept ca sunt distributii pe lant dar tot sunt niste role si niste curele aditionale. sa nu uitam ca trebuie sa ne si oprim! poate sunt 100cp in plus sau mai mult dar este si mai greu sa ne oprim.
spunea cineva mai sus despre cineva cu GTI care a murit, ca l-au plimbat medicii...R.I.P. dar nu cred ca medicii l-au omorat. asa cum se mai intampla si in Bucuresti printre stalpi, refugii, poduri si piatra cubica. dupa ce mor toti au fost eroi si experimentati in ale condusului. Atentie! celor care vor sa isi modifice drastic masina asadar. am prieteni si cunostinte in destule grupuri de racing si stiu cate cazuri de turbine explodate, cauciucuri explodate si asa mai de parte sunt mereu... si in final aceleasi vorbe "A fost un erou! Drumul prost a fost de vina! Calitatea pieselor a fost proasta!"
scuzati de offtopic! numai bine si spor la treaba cu masina! e o bijuterie!
10 Mar 2008, 17:44
25 Mar 2008, 17:12
$1 scrie:$2ocus st are optiune camera pentru mars-arriere? am vazut ieri unul albastru la service si avea ceva mic si rotund in bara pe centru, si nu mi-am putut imagina ce e
02 Apr 2008, 13:23
$1 scrie:$2m ceva poze facute, am ceva filmulete facute, urmeaza sa le pun cap la cap sa iasa ceva beton.
Si pentru ca masina a luat in greutate aprox 97 Kg MUZICA),acum ma gandesc serios la un tuning si anume:evacuare completa turbo back inox, ceva admisie si soft de la superchips stage 3. Va avea cam 310 CP si 450 Nm.
02 Apr 2008, 19:11
03 Apr 2008, 00:50
03 Apr 2008, 11:10
$1 scrie:$2$1 scrie:$2m ceva poze facute, am ceva filmulete facute, urmeaza sa le pun cap la cap sa iasa ceva beton.
Si pentru ca masina a luat in greutate aprox 97 Kg MUZICA),acum ma gandesc serios la un tuning si anume:evacuare completa turbo back inox, ceva admisie si soft de la superchips stage 3. Va avea cam 310 CP si 450 Nm.
Am eu evacuare completa turbo back (fara catalizator), am si admisie (de la GGR) am si soft (mai bun si mai performant decit superchips) si NU am 310 CP ... cine ti-a zis ciferele asta?!![]()
Se poate ajunge pe la 300 CP insa cu INTERCOOLER, fara intercooler nu ai nicio sansa sa sari de 280 CP. Focus ST are un intercooler foarte mic, mai ales pentru vara in Romania. Eu in momentul de fata estimez pe a mea la 270 CP reali, adica cei care sa vad pe strada, nu pe hartiesi am deja probleme cu ambreajul ...
Pentru piese iti recomand COLINA MOTORS. Daca te intreseza, pot sa iti dau persona de contact de acolo.
03 Apr 2008, 11:31
$1 scrie:$2$1 scrie:$2$1 scrie:$2m ceva poze facute, am ceva filmulete facute, urmeaza sa le pun cap la cap sa iasa ceva beton.
Si pentru ca masina a luat in greutate aprox 97 Kg MUZICA),acum ma gandesc serios la un tuning si anume:evacuare completa turbo back inox, ceva admisie si soft de la superchips stage 3. Va avea cam 310 CP si 450 Nm.
Am eu evacuare completa turbo back (fara catalizator), am si admisie (de la GGR) am si soft (mai bun si mai performant decit superchips) si NU am 310 CP ... cine ti-a zis ciferele asta?!![]()
Se poate ajunge pe la 300 CP insa cu INTERCOOLER, fara intercooler nu ai nicio sansa sa sari de 280 CP. Focus ST are un intercooler foarte mic, mai ales pentru vara in Romania. Eu in momentul de fata estimez pe a mea la 270 CP reali, adica cei care sa vad pe strada, nu pe hartiesi am deja probleme cu ambreajul ...
Pentru piese iti recomand COLINA MOTORS. Daca te intreseza, pot sa iti dau persona de contact de acolo.
parerile sunt impartite vis-a-vis de caii putere. Eu merg pe superchips pt ca ii cunosc f bine pe Aicu (dealeru superchips din Romania), stiu ca superchips are un ST pe care fac ei toate testele de soft, in plus, un alt prieten de-al meu avea pe un GTI ed 30 soft de le TCM si dupa ce l-a pus pe cel de la superchips masina scoate timpi mai buni pe 402 m. Ca idee am fost in Ungaria la liniute sapt trecuta si cel mai bun timp al meu a fost 14,3 sec...ceea ce e super ok pt o masina stock de 1450 de kg. Tu ce timpi scoti acum dupa modificari? ma mir ca ai probleme cu ambreiajul pt ca e la fel ca la ST-ul de 300 CP stock.
03 Apr 2008, 14:24
$1 scrie:$2ocus ST are din cate stiu eu 1560 KG si asta este cel mai mare dezavantaj masini ...
Timpi nu stiu ce as scoate ... nu m-am dat nicio data la cursa la care ar fi echipament de masuratura bun. Oricum, acum dupa soft si toate modificarile este foarte greu sa pleci, masina pierde tractiune la 1 si 2 si chiar la a 3 ... cel mai bine era cand a fost stock ... atunci pleceam cel mai bine din toti (singura masina care mi-a plecat un pic in fata era CTR) ...
Ambreajul e dus din cauza ... curselor si serres cup(aderenta foarta buna pe pista omoara ambreajul) ... o sa imi comand noul de la Helix probabil ... mam comandat acum si anvelope noi ...
Ca eletronica iti recomand dreamscience. Sunt cel mai tari pentru Focus ST, citeste pe forumuri. Bluefin (de la superchips) era bun acum 2 ani ... acum 80% ia dreamscience. Eu sunt super multumit.
Iti recomand http://www.focusstoc.co.uk
04 Apr 2008, 19:05
04 Apr 2008, 20:54
$1 scrie:$2teel_st, am văzut filmuleţele din Ungaria şi ştiu că aţi făcut o figură foarte frumoasă![]()
Mă refer la tot grupul de români![]()
Bravo !!!![]()
04 Apr 2008, 21:57
05 Apr 2008, 00:14
05 Apr 2008, 01:16
$1 scrie:$2žtiam de cupe, dar n-am zis![]()
![]()
Apropo, n-ai fost la 2-3 zile după curse în Reşiţa, pe la Poliţie ?Că mi se pare că ţi-am văzut maşina parcată, eu fiind în trecere
![]()
Filmuleţe aici:
http://www.youtube.com/watch?v=mYM7VAQwPU8
http://www.youtube.com/watch?v=GaSToSbjPA0
Vizionare plăcută
Şi o poză de acolo
05 Apr 2008, 08:56
$1 scrie:$2$1 scrie:$2žtiam de cupe, dar n-am zis![]()
![]()
Apropo, n-ai fost la 2-3 zile după curse în Reşiţa, pe la Poliţie ?Că mi se pare că ţi-am văzut maşina parcată, eu fiind în trecere
![]()
Filmuleţe aici:
http://www.youtube.com/watch?v=mYM7VAQwPU8
http://www.youtube.com/watch?v=GaSToSbjPA0
Vizionare plăcută
Şi o poză de acolo
la politie? de ce? nu cred ca am mai fost prin Resita de cateva luni...poate a mai aparut un ST in afara de cel portocaliu si inca nu stii de elsi stiu sigur ca ST-ul meu e singurul din tara alb cu dungi albastre (cel putin era pana la sf anului trecut)
05 Apr 2008, 09:18
05 Apr 2008, 10:41
$1 scrie:$2teel, tocmai dungile alea mi-au atras atenţia, fiind în trecere
Pe cel portocaliu îl ştiuDacă voi mai vedea ceva asemănător, voi încerca să opresc să mă uit mai bine
05 Apr 2008, 10:49
05 Apr 2008, 22:47
$1 scrie:$2$1 scrie:$2$1 scrie:$2žtiam de cupe, dar n-am zis![]()
![]()
Apropo, n-ai fost la 2-3 zile după curse în Reşiţa, pe la Poliţie ?Că mi se pare că ţi-am văzut maşina parcată, eu fiind în trecere
![]()
Filmuleţe aici:
http://www.youtube.com/watch?v=mYM7VAQwPU8
http://www.youtube.com/watch?v=GaSToSbjPA0
Vizionare plăcută
Şi o poză de acolo
la politie? de ce? nu cred ca am mai fost prin Resita de cateva luni...poate a mai aparut un ST in afara de cel portocaliu si inca nu stii de elsi stiu sigur ca ST-ul meu e singurul din tara alb cu dungi albastre (cel putin era pana la sf anului trecut)
in buc sunt cel putin 2 albe. unul chiar pe strada mea. de vreun 1 an.
06 Apr 2008, 08:24
$1 scrie:$2albe am mai vazut si eu...dar nu cu dungi albastre
06 Apr 2008, 12:45
$1 scrie:$2$1 scrie:$2albe am mai vazut si eu...dar nu cu dungi albastre
albe cu dungi sunt. sincer sa fiu, credeam ca daca e alb vine cu dungi incluse.
ai platit extra pt dungi?
06 Apr 2008, 12:46
09 Apr 2008, 14:13
$1 scrie:$2$1 scrie:$2ocus ST are din cate stiu eu 1560 KG si asta este cel mai mare dezavantaj masini ...
Timpi nu stiu ce as scoate ... nu m-am dat nicio data la cursa la care ar fi echipament de masuratura bun. Oricum, acum dupa soft si toate modificarile este foarte greu sa pleci, masina pierde tractiune la 1 si 2 si chiar la a 3 ... cel mai bine era cand a fost stock ... atunci pleceam cel mai bine din toti (singura masina care mi-a plecat un pic in fata era CTR) ...
Ambreajul e dus din cauza ... curselor si serres cup(aderenta foarta buna pe pista omoara ambreajul) ... o sa imi comand noul de la Helix probabil ... mam comandat acum si anvelope noi ...
Ca eletronica iti recomand dreamscience. Sunt cel mai tari pentru Focus ST, citeste pe forumuri. Bluefin (de la superchips) era bun acum 2 ani ... acum 80% ia dreamscience. Eu sunt super multumit.
Iti recomand http://www.focusstoc.co.uk
nu stiu ce sa zic...deocamdata am sa-i fac evacuarea si apoi softul..da stiu ca interculerul e cam mic pt ST deja m-am interesat sa achizitionez altul...cu plecarea eu zic ca ar trebui sa recuperezi chiar daca pleci mai greu cu ea si incearca sa nu pleci din lunchcontrol pt ca deja ai boost si implicit cuplu mai mare si normal ca-ti rupa mai mult aderenta...poate ne intalnim intr-o zi si vedem a cui merge mai bine (asta dupa ce am sa-i fac si eu modificarile evident)