$1 scrie:$2-se pare ca masinutei ii place sa schimbi vitezele undeva in plaja 2250-2750 pentru un mers lin dupa schimbarea lor (adica sa nu simti ca "da in nas")--
Da, si eu am problema asta ca "da in nas", niste mici smucituri, rezistenta la pedala de acceleratie dupa ce schimb viteza, nu mereu, poate iau prea brusc piciorul de pe ambreiaj ca deh, sunt tanar si nelinistit

. Insa nu prea ti-as recomanda sa schimbi la 2250-2750, asa faceam si eu si dealerul m-a certat ca o invat puturoasa si consuma mai mult. schimba la peste 2500, spre 3000 cred ?
--pe piatra cubica mi s-a parut cam puternic zgomotul venit de la trenul de rulare; motorul nu se aude aproape deloc, in schimb un amic de-al meu, innebunit dupa masini, zice ca ii place cum se aude toba intermediara si cea finala, in mers (io nu prea am habar despre ce vorbeste, pentru ca nu am ascultat niciodata tobele astea cu mare atentie)--
Daca s-a entuziasmat de asta, dupa ce termini rodajul pleaca in tromba de langa de el si pune-l sa asculte, s-ar putea sa aiba un orgasm

, eu am 1.6 dar am plecat asa de langa un amic si mi-a zis ca ce misto s-a auzit, ca un Evo

--), pentru ca m-am inscris foarte vitejeste in curbe ... am zis in sinea mea "doar e lata, e grea, are suspensii independente, ABS, EBD, EBA, etc" - trebuie sa recunosc ca masina s-a comportat exemplar, spre deosebire de mine,--
Credeam ca stiai deja, ca Focus rulez in curbe
